-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали (Набір реагентів для виявлення РНК коронавірусу SARS-CoV-2 методом ПЛР в реальному часі COVID-19-ПЛР (96 досліджень) (НК 024:2019: 50284 - Коронавірус (SARS-CoV), нуклеїнова кислота IVD, набір, аналіз нуклеїнових кислот; ДК 021:2015:33141625-7 - Діагностичні набори); Набір реагентів для екстракції РНК з біологічного матеріалу (32 дослідження.) (НК 024:2019: 52521 - Екстракція/ізоляція нуклеїнових кислот, набір IVD; ДК 021:2015:33141625-7 - Діагностичні набори).
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Більш детально викладно в Додатку № 4 до Вимог. Закупівля товарів, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19)
Завершена
262 300.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.8% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
20.12.2021 17:15 - 24.12.2021 10:00
Вимога
Вирішена
про усунення порушення під час проведення закупівлі та внесення змін до Оголошення від 20.12.2021р. (повторно)
Номер:
48fcfd833084465b909af9d7b10fb0a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-019664-c.c2
Назва:
про усунення порушення під час проведення закупівлі та внесення змін до Оголошення від 20.12.2021р. (повторно)
Вимога:
Шановний Замовнику!
Ознайомившись із відповіддю від 24.12.2021р. на вимогу від 23.12.2021р. про усунення порушення під час проведення закупівлі та внесення змін до Оголошення від 20.12.2021р. повідомляємо наступне.
Замовником помилково трактуються положення ч.4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки диспозиція цього положення Закону не передбачає можливості відмови від аналогів та/або еквівалентів, а лише надає право Замовнику уточнити, які саме аналоги та/або еквіваленти можуть пропонуватися Учасниками закупівель, що відповідає меті цього Закону щодо забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, яка визначена у преамбулі Закону.
Вказане твердження підтверджується існуючою судовою практикою (справа №916/3431/20- витяг додається) згідно з якою положення ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо обов’язку зазначення еквівалентів товарів поширюються на спрощені закупівлі, що відповідає принципам публічних закупівель.
З огляду на викладене, повторно вимагаємо вилучити за текстом Медико-технічних вимог до Набору реагентів для виявлення РНК коронавірусу SARS- CoV-2 методом ПЛР в реальному часі (Додаток 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 20.12.2021р.) настуні положення: слова "ORF1ab, E та N-гени" з розділів «Призначення» та «Принцип методу»; розділи "Склад набору", "Канали детекції"; слова «Еквівалент не пропонувати.» з примітки до таблиці медико-технічних вимог.
Звертаємо увагу на те, що за порушення законодавства про закупівлі передбачена індивідуальна адміністративна відповідальність уповноважених осіб, службових (посадових) осіб замовників (згідно зі статтею 44 Закону та статтею 164-14 КУпАП).
Також, адміністративна відповідальність може бути застосована до особи, яка без свідомого протиправного умислу допустила те чи інше порушення з об’єктивної відсутності розуміння правильності застосування окремих положень Закону.
Сподіваємось на розуміння!
Пов'язані документи:
Учасник
- справа №916:3431:20 (ВИТЯГ).pdf 24.12.2021 09:52
Дата подачі:
24.12.2021 09:52
Вирішення:
Замовник розглянув дану вимогу та на підставі абз. другого ч.14 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) повідомляє, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, що трактується як право замовника а не його обов'язок приймати до розгляду аналоги та/або еквіваленти у пропозиціях учасників. Тобто учасники, що бажають прийняти участь в даній закупівлі мають можливість прийняти участь та запропонувати товар, що є предметом закупівлі на умовах, визначених замовником, з дотриманням всіх принципів проведення закупівель згідно до Закону України"Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
про усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі та внесення змін до Оголошення від 20.12.2021р.
Номер:
325ac4351b61434582f83e0ea4bb3073
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-019664-c.c1
Назва:
про усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі та внесення змін до Оголошення від 20.12.2021р.
Вимога:
Шановний Замовнику!
Користуючись нагодою, висловлюємо Вам свою повагу та вимагаємо наступне.
Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників, а саме замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (частина 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон)).
Дослідивши медико-технічні вимоги до предмета закупівлі та порівнявши їх із наявними на ринку України наборами реагентів для ПЛР досліджень з’ясувалось, що медико-технічним вимогам, встановленим Замовником, відповідають лише набори конкретного виробника.
Зокрема, медико-технічними вимогами до предмета закупівлі (Додаток 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 20.12.2021р. – витяг додається) не передбачено надання еквівалентів товарів, що є предметом закупівлі, та одночасно визначено специфічні унікальні медико-технічні вимоги до продукції, притаманної конкретному виробнику (копія інструкції додається).
Отже, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які можуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників та виробників.
Разом з тим, ч.5 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вважаємо, що зазначення технічних характеристик продукції конкретного виробника не відповідає меті Закону щодо забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, яка визначена у преамбулі Закону.
З огляду на викладене, вимагаємо вилучити за текстом Медико-технічних вимог до Набору реагентів для виявлення РНК коронавірусу SARS- CoV-2 методом ПЛР в реальному часі (Додаток 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 20.12.2021р.) настуні положення:
слова "ORF1ab, E та N-гени" з розділів «Призначення» та «Принцип методу»;
розділи "Склад набору", "Канали детекції";
слова «Еквівалент не пропонувати.» з примітки до таблиці медико-технічних вимог.
В іншому випадку ми будемо змушені з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, а також для вжиття передбачених Цивільним процесуальним кодексом України заходів, спрямованих на запобігання правопорушенням, звернутися до суду та органів, що здійснюють контроль над замовником відповідно до ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Сподіваємось на розуміння!
Пов'язані документи:
Учасник
- МТВ (Закарпаття).pdf 23.12.2021 14:33
- Інструкція (Макура).pdf 23.12.2021 14:33
Дата подачі:
23.12.2021 14:33
Вирішення:
Замовник розглянув дану вимогу та на підставі абз. другого ч.14 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) повідомляє, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, що трактується як право замовника а не його обов'язок приймати до розгляду аналоги та/або еквіваленти у пропозиціях учасників. Тобто учасники, що бажають прийняти участь в даній закупівлі мають можливість прийняти участь та запропонувати товар, що є предметом закупівлі на умовах, визначених замовником, з дотриманням всіх принципів проведення закупівель згідно до Закону України"Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Відхилено