-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія (код за ЕЗС ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія)
Електрична енергія (код за ЕЗС ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія)
Торги не відбулися
1 352 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 520.00 UAH
мін. крок: 1% або 13 520.00 UAH
Період оскарження:
20.12.2021 16:29 - 01.01.2022 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга про рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі
Номер:
9f95a503394441f7b3670971ef87ae6a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-017907-c.b2
Назва:
Скарга про рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі
Скарга:
СКАРГА
на рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі
Замовником (Державна установа «Чернігівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України») розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) згідно предмету: електрична енергія, код ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-20-017907-c, очікувана вартість: 1 352 000,00 грн з ПДВ.
ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» взято участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно тендерної документації, затвердженої 03.12.2021 рішенням Уповноваженої особи Хіміч Ю.М. (далі – тендерна документація, її копія додається), подано тендерну пропозицію.
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАТУС ЕНЕРГО»
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ»;
За результатами проведеної закупівлі 13.01.2022 Замовником прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 42892355) та оприлюднено ПРОТОКОЛ № 1 ЩОДО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ЗАКУПІВЛІ (копія додається).
Вважаємо зазначене рішення Замовника незаконним та необґрунтованим, а також таким, що не відповідає умовам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
Згідно з ч. 1 – 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. У тендерній документації зазначаються певні відомості. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 1, 9, 15 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Так, згідно з п. 1.2 р. 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації 1.1. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
1.2. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Ціною пропозиції є ціна електричної енергії, що включає передачі електроенергії, маржу Учасника, витрати на сплату податків.
Розрахунок очікуваної вартості для закупівлі здійснювався за таким підходом:
Ц факт = Середньозважена Ціна РДН ОЕС України за листопад місяць + 10%
Ц факт = 3,30965 + 10% = 3,640615 грн. без ПДВ
Т пер. = 0,34564 грн. без ПДВ
Ni план – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта Замовника, 260 000 кВт*год.
Вказані вище значення Ц факт, Т пер. будуть використовуватись для вирахування значення М (маржа (вартість послуг постачальника) у відсотках, визначається за тендерною пропозицією переможця за результатами торгів,%).
У процедурі закупівлі не допускається від’ємне значення М.
Очікувана вартість для закупівлі = 260 000 (прогнозований обсяг споживання кВт.год)*5,20 ( очікувана вартість) (вартість гривень за кВт.год з ПДВ разом з тарифами на передачу) = 1 352000,00 гривень з ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага – 100%.
Ціною пропозиції є ціна електричної енергії, що включає вартість електроенергії на сегменті ринку (РДН), оплату за послуги з передачі електроенергії, маржу Учасника, витрати на сплату податків.
Розрахунок ціни відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону, за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином:
Р дог =∑ (Ni факт* Ц факт * (1+М/100)+ Ni факт* Т пер.)*1,2; грн. з ПДВ.
де,
Р дог – ціна тендерної пропозиції у гривні (UAH) – ціна вказується у договорі за результатом закупівлі;
Ni факт – фактичний обсяг закупівлі електричної енергії для 2 класу відповідного об’єкта Споживача, 260 000 кВт*год.;
Ц факт* – фактична ціна електричної енергії, що закуплена Постачальником для Споживача за результатами розрахункового періоду на РДН, з врахуванням обов’язкових податків, зборів та платежів, що передбачені правилами ринку, законодавством та іншими нормативними документами (ставка внеску на регулювання НКРЕКП та вартість врегулювання небалансу, тощо), грн. за 1 кВт*год без ПДВ;
Т пер. - тариф (гривень за 1 кВт*год без ПДВ) на послуги з передачі електричної енергії затверджений регулятором для оператора системи передачі у встановленому порядку, який діє на час розрахунку;
1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ - 20 %);
М – маржа (вартість послуг постачальника) у відсотках, визначена за тендерною пропозицією переможця за результатами торгів, %.
* Розрахунок фактичної ціни електричної енергії, що закуплена Постачальником для Споживача за результатами розрахункового періоду на ринку електричної енергії, Ц факт:
- для об’єктів Споживача що обладнані погодинними приладами комерційного обліку електричної енергії та системою зчитування та передачі даних - ціна електричної енергії розраховується на підставі фактичного погодинного графіку споживання електричної енергії об’єктом Споживача та фактичних погодинних цін закупівлі електричної енергії на ринку електричної енергії;
- для інших об’єктів Споживача, які не мають погодинних приладів обліку електричної енергії - ціна електричної енергії розраховується на підставі фактичних обсягів споживання електричної енергії об’єктом Споживача розподіленого відповідно до загального графіку споживання електричної енергії відповідного ОСР та фактичних погодинних цін закупівлі електричної енергії на ринку електричної енергії.
Ціна тендерної пропозиції ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» яка визначена найбільш економічно вигідною, становить 1 227 200,00 грн з ПДВ. Однак, при розрахунку встановлено її невідповідність п. 1.2 р. 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Розрахунок тендерної пропозиції ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» наступний.
Сума =1 227 200,00 грн
Цфакт =3,640615 грн
Тперед = 0,34564 грн
Niплан =260000 кВт/год
1 227 200,00 =(260000*3,640615*(1+М/100)+ 260000*0,34564)*1,2
1 227 200,00 =(946559,90*(1+М/1000)+ 89866,4)*1,2
(946559,90*(1+М/100)+ 89866,4)= 1 227 200,00 /1,2
(946559,90*(1+М/100)+ 89866,4)=1022666,666666
(946559,90*(1+М/100)= 1022666,666666-89866,40
(946559,90*(1+М/100)=932800,266666
1+М/100=932800,266666/946559,90
1+М/100=0,98546353660…
М/100=0,98546353660… -1
М= - 0,014536463 *100
М= -1,4536463…%
Таким чином, у тендерній пропозиції ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» М має від’ємне значення, що не відповідає п. 1.2 р. 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, у зв’язку з чим така тендера пропозиція потребує відхилення.
Частиною 3 ст. 31 Закону передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до ч. 11 ст. 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Ціна тендерних пропозицій ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» становить 1243711,56 грн з ПДВ, що відповідає п. 1.2 р. 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Розрахунок тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» наступний.
Сума =1243711,56 грн
Цфакт =3,640615 грн
Тперед = 0,34564 грн
Niплан =260000 кВт/год
1243711,56 =(260000*3,640615*(1+М/100)+ 260000*0,34564)*1,2
1243711,56 =(946559,90*(1+М/1000)+ 89866,4)*1,2
(946559,90*(1+М/100)+ 89866,4)= 1243711,56 /1,2
(946559,90*(1+М/100)+ 89866,4)=1036426,30
(946559,90*(1+М/100)= 1036426,30-89866,40
(946559,90*(1+М/100)=946559,90
1+М/100=946559,90/946559,90
1+М/100=1
М/100=1 -1
М=0, *100
М=0%
Таким чином, у тендерній пропозиції ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» М дорівнює нулю і не є від’ємною, що свідчить про відповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Отже, Замовник порушив принцип здійснення публічних закупівель, визначений п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону (об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі). Замовник необ’єктивно та упереджено визнав переможцем процедури закупівлі ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО».
Наявність порушених прав та інтересів ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» обґрунтовується тим, що Товариство є постачальником електричної енергії, на якого згідно ст. 62 Закону України «Про ринок електричної енергії» покладені спеціальні обов'язки для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку електричної енергії. Товариство є стабільним учасником процедур закупівель та реально претендує на визначення його переможцем згідно поданої тендерної пропозиції, яка повністю відповідає тендерній документації, та укладення договору з Замовником у подальшому.
ТОВ ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» до органу оскарження вимоги або скарги, що стосуються тендерної документації, не подавались.
За подання скарги до Антимонопольного комітету України відповідно до пп. 4 п. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 22.04.2020 № 292 «Про встановлення розміру плати за подання скарги та затвердження Порядку здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження» ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ» сплачено 8120,00 грн (0,6 відсотка очікуваної вартості предмета закупівлі) через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч. 8 ст. 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Враховуючи вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі (предмет: електрична енергія, код ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-20-017907-c)
3. Зобов’язати Замовника (Державна установа «Чернігівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» (код ЄДРПОУ 38509742) скасувати своє рішення про визначення переможцем процедури закупівлі (предмет: електрична енергія, код ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-20-017907-c) ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 42892355) та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Додатки:
- копія тендерної документації, затвердженої від 03.12.2021 року Уповноваженої особи Хіміч Ю.М (файл «ТД 2022 2.doc»);
- копія ПРОТОКОЛУ № 1 ЩОДО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ЗАКУПІВЛІ від 13.01.2022 (файл «протокол ЕЛ.pdf»);
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 17.01.2022 13:41
- протокол ЕЛ.PDF 17.01.2022 13:41
- ТД 2022 2.doc 17.01.2022 13:41
- рішення від 19.01.2022 № 1081.pdf 19.01.2022 18:41
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 28.01.2022 №310.pdf 28.01.2022 17:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.01.2022 № 1912.pdf 01.02.2022 14:36
- Рішення від 31.01.2022№1912.pdf 03.02.2022 11:25
- Пояснення.PDF 24.01.2022 10:56
- Протокол переможця.PDF 24.01.2022 12:01
- Протокол переможця.doc 24.01.2022 12:01
- Пояснення.PDF 24.01.2022 12:02
- ТД 2022.doc 24.01.2022 12:02
- Пояснення до скарги оцкпх.doc 24.01.2022 12:02
- ТД 2022.PDF 24.01.2022 12:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.01.2022 18:16
Дата розгляду скарги:
28.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.01.2022 18:41
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.02.2022 11:25
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визнечення Переможця
Номер:
934cc1809b2943f5a5ecdab1217559c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-017907-c.a1
Назва:
Неправомірне визнечення Переможця
Вимога:
Вимога Учасник ТОВ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" повідомляє про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі та просить, зокрема, скасувати рішення про визначення Переможця Процедури закупівлі. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Переможцем Процедури закупівлі визначено ТОВ "СТАТУС ЕНЕРГО". Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ ""СТАТУС ЕНЕРГО", оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 13.01.2022. За результатами проведеної закупівлі 13.01.2022 Замовником прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 42892355) та оприлюднено ПРОТОКОЛ № 1 ЩОДО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ЗАКУПІВЛІ .
Вважаємо зазначене рішення Замовника незаконним та необґрунтованим, а також таким, що не відповідає умовам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
Згідно з ч. 1 – 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. У тендерній документації зазначаються певні відомості. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 1, 9, 15 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Так, згідно з п. 1.2 р. 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації 1.1. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
1.2. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Ціною пропозиції є ціна електричної енергії, що включає передачі електроенергії, маржу Учасника, витрати на сплату податків.
Розрахунок очікуваної вартості для закупівлі здійснювався за таким підходом:
Ц факт = Середньозважена Ціна РДН ОЕС України за листопад місяць + 10%
Ц факт = 3,30965 + 10% = 3,640615 грн. без ПДВ
Т пер. = 0,34564 грн. без ПДВ
Ni план – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта Замовника, 260 000 кВт*год.
Вказані вище значення Ц факт, Т пер. будуть використовуватись для вирахування значення М (маржа (вартість послуг постачальника) у відсотках, визначається за тендерною пропозицією переможця за результатами торгів,%).
У процедурі закупівлі не допускається від’ємне значення М.
Очікувана вартість для закупівлі = 260 000 (прогнозований обсяг споживання кВт.год)*5,20 ( очікувана вартість) (вартість гривень за кВт.год з ПДВ разом з тарифами на передачу) = 1 352000,00 гривень з ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Питома вага – 100%.
Ціною пропозиції є ціна електричної енергії, що включає вартість електроенергії на сегменті ринку (РДН), оплату за послуги з передачі електроенергії, маржу Учасника, витрати на сплату податків.
Розрахунок ціни відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону, за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином:
Р дог =∑ (Ni факт* Ц факт * (1+М/100)+ Ni факт* Т пер.)*1,2; грн. з ПДВ.
де,
Р дог – ціна тендерної пропозиції у гривні (UAH) – ціна вказується у договорі за результатом закупівлі;
Ni факт – фактичний обсяг закупівлі електричної енергії для 2 класу відповідного об’єкта Споживача, 260 000 кВт*год.;
Ц факт* – фактична ціна електричної енергії, що закуплена Постачальником для Споживача за результатами розрахункового періоду на РДН, з врахуванням обов’язкових податків, зборів та платежів, що передбачені правилами ринку, законодавством та іншими нормативними документами (ставка внеску на регулювання НКРЕКП та вартість врегулювання небалансу, тощо), грн. за 1 кВт*год без ПДВ;
Т пер. - тариф (гривень за 1 кВт*год без ПДВ) на послуги з передачі електричної енергії затверджений регулятором для оператора системи передачі у встановленому порядку, який діє на час розрахунку;
1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ - 20 %);
М – маржа (вартість послуг постачальника) у відсотках, визначена за тендерною пропозицією переможця за результатами торгів, %.
* Розрахунок фактичної ціни електричної енергії, що закуплена Постачальником для Споживача за результатами розрахункового періоду на ринку електричної енергії, Ц факт:
- для об’єктів Споживача що обладнані погодинними приладами комерційного обліку електричної енергії та системою зчитування та передачі даних - ціна електричної енергії розраховується на підставі фактичного погодинного графіку споживання електричної енергії об’єктом Споживача та фактичних погодинних цін закупівлі електричної енергії на ринку електричної енергії;
- для інших об’єктів Споживача, які не мають погодинних приладів обліку електричної енергії - ціна електричної енергії розраховується на підставі фактичних обсягів споживання електричної енергії об’єктом Споживача розподіленого відповідно до загального графіку споживання електричної енергії відповідного ОСР та фактичних погодинних цін закупівлі електричної енергії на ринку електричної енергії.
Ціна тендерної пропозиції ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» яка визначена найбільш економічно вигідною, становить 1 227 200,00 грн з ПДВ. Однак, при розрахунку встановлено її невідповідність п. 1.2 р. 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Розрахунок тендерної пропозиції ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» наступний.
Сума =1 227 200,00 грн
Цфакт =3,640615 грн
Тперед = 0,34564 грн
Niплан =260000 кВт/год
1 227 200,00 =(260000*3,640615*(1+М/100)+ 260000*0,34564)*1,2
1 227 200,00 =(946559,90*(1+М/1000)+ 89866,4)*1,2
(946559,90*(1+М/100)+ 89866,4)= 1 227 200,00 /1,2
(946559,90*(1+М/100)+ 89866,4)=1022666,666666
(946559,90*(1+М/100)= 1022666,666666-89866,40
(946559,90*(1+М/100)=932800,266666
1+М/100=932800,266666/946559,90
1+М/100=0,98546353660…
М/100=0,98546353660… -1
М= - 0,014536463 *100
М= -1,4536463…%
Таким чином, у тендерній пропозиції ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» М має від’ємне значення, що не відповідає п. 1.2 р. 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, у зв’язку з чим така тендера пропозиція потребує відхилення.
Частиною 3 ст. 31 Закону передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до ч. 11 ст. 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
В разі невиконання Вимоги, маємо намір звернутись зі Скаргою до Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.01.2022 15:38
Вирішення:
Процедура закупівлі відкриті торги, зареєстрована в електронній системі за ідентифікатором № UA-2021-12-20-017907-c за предметом закупівлі: Електрична енергія (код за ЄЗС ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія) здійснюється з безумовним дотриманням вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон).
Відповідно до положень статті 29 Закону та умов тендерної документації (частина 1 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції):
1.1. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
1.2. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
У цьому розділі тендерної документації зазначено також Порядок формування ціни 1 квт електроенергії (складової ціни), який використовувся замовником для розрахунку очікуваної вартості закупівлі (з урахуванням також наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»).
Цей Порядок формування ціни 1 квт електроенергії (складової ціни), може також використовуватись замовником для аналізу зміни (коливання) ціни електричної енергії на ринку в період дії договору про закупівлю.
Слід зазначити, що Закон не передбачає можливості оцінювання пропозиції учасника за окремими складовими ціни товару.
Підстави для відхилення тендерних пропозицій визначені статтею 31 Закону, яка має імперативний характер.
Учасник ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 42892355) в повному обсязі надав документи відповідно до умов тендерної документації. Ураховуючи, що, відповідно до Закону та умов тендерної документації, оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна» (питома вага – 100%), у замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника відповідно до статті 31 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено