-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Соки фруктові, овочеві, фруктово-ягідні, фруктово-овочеві; 15320000-7 – Фруктові та овочеві соки за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Торги відмінено
725 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 629.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 629.00 UAH
Період оскарження:
20.12.2021 16:15 - 16.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника щодо відхилення учасника ТОВ "КРАЙ-МК.." від 16.02.2022року
Номер:
bcb5ecad30174c36b626e28fddb45282
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-008338-b.b2
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо відхилення учасника ТОВ "КРАЙ-МК.." від 16.02.2022року
Скарга:
СКАРГА
на рішення Замовника щодо відхилення учасника ТОВ «КРАЙ-МК..» від 16.02.2022 року
На офіційному сайті (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-20-008338-b) 20.12.2021 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі «Соки фруктові, овочеві, фруктово-ягідні, фруктово-овочеві, пастеризовані, відновлені, ДСТУ 4283/7159 Класифікація за ДК 021:2015: 15320000-7 - Фруктові та овочеві соки», зі строком поставки – до 31.12.2022 р. на очікувану вартість 725`800.00 грн. з ПДВ. Замовником процедури закупівлі є Управління освіти Курахівської міської ради (код ЄДРПОУ 44141514).
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі було додано в електронному вигляді Тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів на закупівлю товарів «Соки фруктові, овочеві, фруктово-ягідні, фруктово-овочеві; 15320000-7 – Фруктові та овочеві соки за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника., далі «Тендерна документація» із додатками.
Після проведення аукціону та розкриття тендерних пропозицій виявили бажання взяти участь в цій публічній закупівлі наступні учасники:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОВ «ЛІКЕА», код ЄДРПОУ 43356209 із ціною пропозиції 690`840.00грн. з ПДВ;
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." код ЄДРПОУ 40333959 із ціною пропозиції 718`473.60 грн. з ПДВ;
ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "МАКСИМУМ" код ЄДРПОУ 23768657 із ціною пропозиції
725`382.00 грн. з ПДВ;
ФОП "РОМАНОВА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА", ідентифікаційний код 2726914346 із ціною пропозиції
725`669.85 грн. з ПДВ.
16.02.2022 року згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою, Замовником прийнято рішення про відхилення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙ-МК.." код ЄДРПОУ 40333959.
Ознайомившись із підставами для відхилення тендерної пропозиції нашого Товариства, вважаємо, що вони є такими, що не відповідають умовам Тендерної документації, а рішення про відхилення нашого Товариства таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
Замовником зазначено, що підставою відхилення є: «У п. 1.11. Додатку 3 до Тендерної документації зазначена вимога надати документ: «Сертифікат про проходження курсу навчання внутрішніх аудиторів системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці (базований на вимогах ISO 45001:2018) та сканований оригінал документу про результати останньої перевірки за сертифікованою системою ISO 45001:2018». У складі тендерної пропозиції Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "КРАЙ - МК.." (код ЄДРПОУ 40333959) надав Сертифікат № 31082021/07 про навчання, виданий ТОВ «СУЧАСНИЙ ЦЕНТР СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТУ» щодо проходження навчання стосовно вимог стандартів, в тому числі, ДСТУ ISO 45001:2019 фізичною особою Андрейчиковою Аліною Миколаївною. При цьому, виходячи із змісту і оформлення сертифікату, неможливо ідентифікувати, що він виданий саме підприємству учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "КРАЙ - МК.." (код ЄДРПОУ 40333959). В складі тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "КРАЙ - МК.." (код ЄДРПОУ 40333959) не міститься жодного пояснення або довідки щодо того, що фізична особа Андрейчикова Аліна Миколаївна є працівником або особою, уповноваженою Учасником на проведення внутрішнього аудиту системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства.»
Але, у відповідності до розділу ІІІ п. 1 Тендерної документації передбачено, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:
інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації;
інформацією щодо відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону – згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації;
у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.»
Згідно Додатку 3 до Тендерної документації на проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: Соки фруктові, овочеві, фруктово-ягідні, фруктово-овочеві; 15320000-7 – Фруктові та овочеві соки за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника п. 1. Перелік документи для підтвердження здійснення Учасником відповідної господарської діяльності у відповідності до частини 3 статті 22 Закону, що мають бути надані у складі пропозиції в сканованому вигляді - пп. 1.11 передбачено, що учасник повинен надати: Сертифікат про проходження курсу навчання внутрішніх аудиторів системи менеджменту охорони здоров'я та безпеки праці (базований на вимогах ISO 45001:2018) та сканований оригінал документу про результати останньої перевірки за сертифікованою системою ISO 45001:2018.
Жодних інших документів в якості додатку до цього пункту Замовником не передбачалося.
Необхідно відзначити, що згідно розділу ІІІ п. 5 Тендерної документації передбачено, що Кваліфікаційні критерії до Учасників, установлені статтею 16 Закону та спосіб їх підтвердження зазначені у Додатку №3.
А згідно п. 2.1 .Додатку 3 до Тендерної документації Замовник передбачив єдиний кваліфікаційний критерій - Досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Тобто за умовами Тендерної документації Замовник не вимагав від учасників жодних документів про наявність працівників чи будь-якого документу, який би підтверджував наявність особи, яка зазначена в Сертифікаті про навчання щодо проходження навчання стосовно вимог стандартів, в тому числі, ДСТУ ISO 45001:2019.
Андрейчикова Аліна Миколаївна, на ім’я якої у складі тендерної пропозиції нашого Товариства надано Сертифікат № 31082021/07 про навчання, виданий ТОВ «СУЧАСНИЙ ЦЕНТР СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТУ» щодо проходження навчання стосовно вимог стандартів, в тому числі, ДСТУ ISO 45001:2019, є працівником нашого Товариства на посаді бухгалтера.
Але документи, які б підтверджували такі трудові відносини наше Товариство не надавало у складі пропозиції через відсутність такої вимоги у Тендерній документації.
З огляду на все вищевикладене, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
ТОВ «КРАЙ-МК..» від 16.02.2022 року не відповідає вимогам ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» чим порушує права та інтереси ТОВ «КРАЙ-МК..» як учасника цієї закупівлі.
З огляду на все вищезазначене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
прийняти цю скаргу до розгляду;
- зобов’язати Управління освіти Курахівської міської ради скасувати рішення від 16.02.2022 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРАЙ-МК..».
Додатки:
копія наказу про прийняття на роботу Андрейчикової А.М.
Директор ТОВ «КРАЙ-МК..» О. С. Окопна
Пов'язані документи:
Учасник
- Наказ Андрейчикова Алина бухгалтер.pdf 24.02.2022 14:53
- Скарга Курахівська міська рада.pdf 24.02.2022 14:54
- Скарга Курахівська міська рада.pdf 24.02.2022 14:54
- рішення від 03.05.2022 № 4324.pdf 04.05.2022 10:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.05.2022 № 4677.pdf 20.05.2022 12:12
- рішення від 19.05.2022 № 4677.pdf 23.05.2022 14:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.02.2022 15:11
Дата розгляду скарги:
19.05.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.05.2022 10:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.05.2022 14:33
Дата виконання рішення Замовником:
11.07.2022 17:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зміни відповідно до рішення АМК внесено. Пропозиція ТОВ "КРАЙ-МК.." (ЄДРПОУ - 40333959) акцептована
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
cba9195280fc44c8820533cf8fe34b8f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-008338-b.c1
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
20 грудня 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відкритих торгів
Код ДК 021:2015 - 15320000-7 – Фруктові та овочеві соки.
До оголошення про заявлену процедуру закупівлю було додано в електронному вигляді Тендерну документацію в редакції від 29.11.2021 року разом із додатками.
ТОВ «КРАЙ-МК..» бажає прийняти участь у цій закупівлі, але ознайомившись із змістом Тендерної документації, нашим Товариством було виявлено чисельні порушення чинного законодавства у Тендерній документації та наявність дискримінаційних умов, які позбавляють можливості прийняти участь у цій закупівлі нашому Товариству та багатьом іншим суб’єктам господарювання.
1. Так у відповідності до ст. 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачаються вимоги до змісту Тендерної документації та технічних вимог до предмету закупівлі.
До оголошення про заявлену процедуру закупівлі додано Тендерну документацію у редакції від 29.11.2021 року на закупівлю Хліб із цільнозернового борошна та хліб пшеничний; 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Крім того, далі за змістом Тендерної документації у п. «назва предмета закупівлі» 4.1. передбачено: «Хліб із цільнозернового борошна та хліб пшеничний; 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника».
Аналогічна назва предмету закупівлі «Хліб із цільнозернового борошна та хліб пшеничний; 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» міститься і у Додатку 1 – Форма тендерної пропозиції, у Додатку 3 - Перелік Документів*, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, що мають бути надані у складі пропозиції в сканованому вигляді, Додатку №4 - Підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі” (далі – Закон).****, Додатку №5 - ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (ПОСТАЧАННЯ) ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ № .
Крім того, у Додатку 2 - Технічні, якісні, кількісні показники до предмету закупівлі та спосіб підтвердження запропонованого товару заявленим вимогам, міститься інформація щодо технічних вимог до предмету закупівлі «Хліб із цільнозернового борошна та хліб пшеничний; 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», а не до «Фруктових та овочевих соків»
Визначена у вказаних додатках назва предмету закупівлі та технічні вимоги не відповідають Предмету закупівлі, який зазначено у оголошені від 20.12.2021 року, що призводить до неможливості підготувати належним чином тендерну пропозицію для участі у цій процедурі закупівлі, не є зрозумілим технічні вимоги до предмету закупівлі - Код ДК 021:2015 - 15320000-7 – Фруктові та овочеві соки.
Таким чином, Замовник зазначивши у Тендерній документації від 29.11.2021 року та додатках до неї назву предмету закупівлі та технічні вимоги, які відрізняються від предмету закупівлі, визначеного у оголошені від 20.12.2021 року, допустився порушення вимог чинного законодавства, що призвело до неможливості прийняти участь у цій процедурі закупівлі нашого Товариства та багатьох інших учасників.
Замовник повинен внести зміни у Тендерну документацію та додатки до неї, визначивши предмет закупівлі та технічні вимоги, які відповідають Оголошенню про закупівлю від 20.12.2021 року.
2. У відповідності до Додатку 3 до Тендерної документації Замовник передбачив перелік документів для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, що мають бути надані у складі пропозиції в сканованому вигляді. Так, згідно із п. 3.1. Замовник зазначив, що учасник повинен надати:
учасники у складі пропозиції повинні надати скановану копію з оригіналу погодження на постачання (на участь у тендері на постачання) харчових продуктів та/або продовольчої сировини у 2022 році у дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади Донецької області, видане Головним Управлінням Держпродспоживслужби в Донецької області та акт санітарно-епідеміологічного обстеження, щодо дотримання учасником гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, на підставі якого видане вищезазначене погодження.
В якості обґрунтування включення такої вимоги до змісту Тендерної документації, Замовник послався на
п. 4.4. Інструкції з організації харчування дітей, затвердженої спільним Наказом Міністерства освіти і науки та Міністерства охорони здоров`я України № 298/12397 від 17.04.2006 року.
Згідно із п. 4.4. зазначеної Інструкції передбачено, що Перелік постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини визначається рішенням тендерних комітетів (комісій) або на підставі укладених договорів за погодженням з територіальною установою санітарно-епідеміологічної служби.
Наше Товариство зверталось до відповідного територіального органу Держпродспоживслужби у Дніпропетровській області з метою отримання такого аналогічного погодження, але згідно із листом (вих. № 4.5/7743 від 05.11.2021 року) ми отримали відмову у наданні такого погодження, через те, що за вказаним погодженням повинні звертатися не суб’єкти господарювання, а відповідні тендерні комітети.
Таким чином, враховуючи вимоги п. 4.4. Інструкції, затвердженої Наказом № 298/12397 від 17.04.2006 року, спочатку тендерний комітет повинен визначитись із постачальником продуктів харчування і тільки потім такий тендерний комітет має право звернутися до органів Держпродспоживслужби для отримання погодження на укладення договорів.
28.12.2021 року листом № 187 ТОВ «КРАЙ-МК..» звернувся до територіального органу Держпродспоживслужби у Донецькій області з метою отримання такого погодження, але згідно із листом (вих. № 2830/8439 від 29.12.2021 року) ми отримали відмову у отриманні такого погодження, через відсутність законодавчого встановленого порядку та підстави для отримання такого документу на підставі втрати чинності 19.11.2021 року (до дати оголошення процедури закупівлі) Інструкції з організації харчування дітей, затвердженої спільним Наказом Міністерства освіти і науки та Міністерства охорони здоров`я України № 298/12397 від 17.04.2006 року.
Додатково Замовник вимагає надати від учасника акт санітарно-епідеміологічного обстеження щодо дотримання учасником гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, на підставі якого видане погодження на постачання продуктів харчування.
Але, враховуючи той факт, що за змістом Тендерної документації передбачено, що вказаний акт повинен бути також отриманий учасником на підставі Інструкції з організації харчування дітей, затвердженої спільним Наказом Міністерства освіти і науки та Міністерства охорони здоров`я України № 298/12397 від 17.04.2006 року, яка наразі втратила чинність з 19.11.2021 року, отримати вказаний акт також не є можливим, що підтверджується листом Держпродспоживслужби у Дніпропетровській області від 29.12.2021 року № 6.4/11414.
ТОВ «КРАЙ-МК..» здійснило всі можливі дії з метою отримання документів, які вимагаються Замовником, але з огляду на вищезазначене, наше Товариство надати такі документи, як:
оригінал погодження на постачання (на участь у тендері на постачання) харчових продуктів та/або продовольчої сировини у 2022 році у дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади Донецької області, видане Головним Управлінням Держпродспоживслужби в Донецької області
акт санітарно-епідеміологічного обстеження, щодо дотримання учасником гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, на підставі якого видане вищезазначене погодження
не має можливості з огляду на неможливість їх отримання згідно із вимогами чинного законодавства.
ТОВ «КРАЙ-МК..» має багатий досвід у постачанні продуктів харчування у дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади на території України, що підтверджується аналогічними договорами, копії яких надаємо.
Наше Товариство має достатню матеріально-технічну базу (спеціалізований транспорт, складські приміщення, обладнання та інш) та кваліфікованих працівників із відповідними досвідом та освітою для належного виконання обов’язків щодо постачання товарів – фруктових та овочевих соків у дошкільні заклади освіти м. Курахове.
Відповідність транспорту та складських приміщень, якими користується наше Товариство, вимогам санітарного законодавства підтверджується Актом складеним за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР за формою, яка затверджена Наказом № 446 від 08.08.2019 року та Актом складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин за формою, яка затверджена Наказом № 447 від 08.08.2019 року (копії додаються).
Таким чином, ТОВ «КРАЙ-МК..» має належний досвід, матеріально-технічну базу та кваліфікованих працівників, що у сукупності забезпечує можливість нашого Товариства повноцінно виконувати договір на постачання фруктових та овочевих соків у дошкільні заклади освіти м. Курахове, однак наявність дискримінаційної вимоги Замовника щодо надання таких документів, як оригінал погодження на постачання (на участь у тендері на постачання) харчових продуктів та/або продовольчої сировини у 2022 році у дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади Донецької області, видане Головним Управлінням Держпродспоживслужби в Донецької області та акт санітарно-епідеміологічного обстеження, щодо дотримання учасником гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, на підставі якого видане вищезазначене погодження, штучно позбавляє нас можливості прийняти участь у цій процедурі закупівлі чим порушуються наші права та інтереси.
З огляду на зазначене, вимоги про надання оригіналу погодження на постачання (на участь у тендері на постачання) харчових продуктів та/або продовольчої сировини у 2022 році у дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади Донецької області, видане Головним Управлінням Держпродспоживслужби в Донецької області та акту санітарно-епідеміологічного обстеження, щодо дотримання учасником гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, на підставі якого видане вищезазначене погодження, порушують ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та є дискримінаційними, а тому повинні бути виключені із змісту Тендерної документації.
3. Згідно із п. 3. Розділу ІV «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» передбачено, що проект Договору про закупівлю викладено в Додатку 5 до цієї тендерної документації. Договір про закупівлю укладається відповідно до вимог цієї тендерної документації та тендерної пропозиції переможця у письмовій формі у вигляді єдиного документа у строки, визначені пунктом 2 «Строк укладання договору про закупівлю» цього розділу.
Згідно із п. 4 зазначеного розділу передбачено, що Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції гарантію про згоду з істотними умовами договору, зазначеними у проекті договору, шляхом підписання та завантаження у сканованому вигляді форми пропозиції, наведеної у Додатку №1 до цієї тендерної документації. Істотними умовами договору є умови про предмет, його якість, кількість та ціну(у тому числі за одиницю товару), строк дії договору, що можуть бути змінені за взаємною згодою сторін з підстав та у порядку, що передбачені положеннями Закону. Істотною є також умова щодо порядку внесення змін до договору, яка може бути переглянута виключно у разі внесення відповідних змін та доповнень до законодавства з питань публічних закупівель.
Таким чином, учасник процедури закупівлі під час подання своєї пропозиції зобов’язаний надати безумовну згоду із істотними умовами, які викладені у проекті Договору згідно із Додатком 5.
ТОВ «КРАЙ-МК..», ознайомившись із істотними умовами договору, який викладено у Додатку 5, виявило що умови договору щодо внесення змін до договору, які передбачені у п. 8.3. та 8.8. Проекту Договору є дискримінаційними та такими, що порушують права та інтереси нашого Товариства.
Так, п. 8.3. Договору передбачено, що У відповідності до пункту 2 частини 5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони домовились, що при збільшенні ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, Сторона - ініціатор за 10 календарних днів до передбачених змін надає іншій стороні лист-клопотання та підтверджує коливання ціни на ринку копіями довідок (повідомлення тощо) територіального (у Донецькій області) органу державної статистики (або іншого уповноваженого органу), виданої на ім`я сторони-ініціатора щодо середніх роздрібних цін на продукти харчування.
П. 8.8. передбачено, що У відповідності до пункту 7 частини 5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони домовились , що при зміні, встановленого згідно із законодавством органів державної статистики, індексу інфляції споживчих цін, ціна за одиницю товару змінюється, пропорційно зміни індексу інфляції. Розрахунок проводиться за такою формулою:
Цд*Ііф=Цот, де
Цд – ціна за одиницю товару згідно договору;
Ііф – індекс інфляції,
Цот – ціна за одиницю товару, змінена пропорційно індексу інфляції.
У даному випадку ініціювати зміну ціни за одиницю товару може будь-яка із Сторін Договору. Сторона ініціатор за 10 календарних днів до передбачених змін надає іншій стороні лист – клопотання, щодо зміни істотних умов Договору та підтверджує копією довідки (повідомлення тощо) територіального (у Донецькій області) органу державної статистики (або іншого уповноваженого органу), виданої на ім`я сторони-ініціатора щодо індексу інфляції цін на продукти харчування (або експрес-випуск щодо індексу споживчих цін у Донецькій області в певному періоді з офіційного сайту ГУ статистики у Донецькій області у мережі Інтернет за адресою: www.donetskstat.gov.ua)
Таким чином, Замовник включив до істотної умови про внесення змін до договору, що він приймає виключно довідки, повідомлення від територіального (у Донецькій області) органу державної статистики або іншого територіального органу, який свідчить про наявність збільшення ціни за одиницю товару до 10% від ціни закупівлі.
Така умова є дискримінаційною та такою що обмежує право виконавця за договором надати докази про загальне коливання рівня цін по всій території України, що надасть більш реальну інформацію про рівень цін на такий товар.
З огляду на зазначене, Замовник повинен виключити із істотних умов договору про внесення змін до договору обмеження щодо надання довідки виключно територіального органу статистики у Донецькій області.
З огляду на зазначене Тендерна документація від 29.11.2021 року є дискримінаційною відносно Скаржника та багатьох інших суб’єктів господарювання та порушують наші законні права та інтереси, позбавляючи можливості прийняти участь у цій закупівлі.
З огляду на все вищезазначене, та керуючись ст. 18, 24,26 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти до розгляду цю скаргу;
2. Зобов’язати Управління освіти Курахівської міської ради внести зміни до Тендерної документації від 29.11.2021 року шляхом приведення у відповідність Тендерної документації разом із всіма додатками в частині найменування предмету закупівлі до оголошення про проведення закупівлі від 20.12.2021 року;
3. Зобов’язати Управління освіти Курахівської міської ради внести зміни до Тендерної документації від 29.11.2021 року та виключити дискримінаційні умови щодо надання учасником:
У Додатку 3 «оригіналу погодження на постачання (на участь у тендері на постачання) харчових продуктів та/або продовольчої сировини у 2022 році у дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади Донецької області, видане Головним Управлінням Держпродспоживслужби в Донецької області та акту санітарно-епідеміологічного обстеження, щодо дотримання учасником гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, на підставі якого видане вищезазначене погодження»;
У Додатку 5 п. 8.3. «у Донецькій області» у п. 8.8. «у Донецькій області» та «у Донецькій області в певному періоді з офіційного сайту ГУ статистики у Донецькій області у мережі Інтернет за адресою: www.donetskstat.gov.ua)»
ДОДАТКИ:
1. Копії аналогічних договорів.
2. Довідка про наявність необхідного обладнання та транспортних засобів.
3. Довідка про наявність необхідних працівників.
4. Копії актів за формою № 446 та № 447 на транспортні засоби та складські приміщення.
5. Запит ТОВ «КРАЙ-МК..» до Держпродспоживслужби у Дніпропетровській області щодо отримання погодження (вих. № 171 від 01.11.2021 року).
6. Лист Держпродспоживслужби у Дніпропетровській області вих. № 4.5/7743 від 05.11.2021 року.
7. Запит ТОВ «КРАЙ-МК..» до Держпродспоживслужби у Донецькій області щодо отримання погодження (вих. № 187 від 28.12.2021 року).
8. Лист Держпродспоживслужби у Донецькій області вих. № 2830/8439 від 29.12.2021 року.
9. Лист Держпродспоживслужби у Дніпропетровській області від 29.12.2021 року № 6.4/11414.
10. Запит ТОВ «КРАЙ-МК..» до Держпродспоживслужби у Дніпропетровській області, щодо отримання погодження на складання акту санітарно-епідеміологічного обстеження (вих. № 186 від 28.12.2021 року).
Директор ТОВ «КРАЙ-МК..» Олена ОКОПНА
Пов'язані документи:
Учасник
- відповідь КРАЙ-МК.. 11414.pdf 30.12.2021 19:36
- довідка працівники.PDF 30.12.2021 19:36
- лист 171.PDF 30.12.2021 19:36
- лист 186.PDF 30.12.2021 19:36
- лист 187.PDF 30.12.2021 19:36
- Лист №28-30.8439 від 29.12.2021.pdf 30.12.2021 19:36
- мтб.PDF 30.12.2021 19:36
- погодження відповідь сес 7743.PDF 30.12.2021 19:36
- 4 лікарня соки.PDF 30.12.2021 19:36
- скарга.PDF 30.12.2021 19:36
- ПТУ соки.PDF 30.12.2021 19:36
- акт 447 2021.PDF 30.12.2021 19:37
- АКТ 446 2021.pdf 30.12.2021 19:37
- рішення від 04.01.2022 №74.pdf 04.01.2022 14:50
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.01.2022 № 886.pdf 18.01.2022 13:13
- рішення від 17.01.2022 № 886.pdf 20.01.2022 10:20
- Клопотання від Управління освіти Курахівської міської ради.pdf 11.01.2022 13:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.12.2021 19:52
Дата розгляду скарги:
17.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.01.2022 14:50
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
20.01.2022 10:21
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
20.01.2022 10:21