• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молочні продукти; 15550000-8 - Молочні продукти різні за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.

Завершена

1 937 570.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 687.85 UAH
Період оскарження: 20.12.2021 16:01 - 01.01.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо сканування рішення про відхилення

Номер: 782902f0564e42d1bf1a32cb59f23bd6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-20-008031-b.c3
Назва: Вимога щодо сканування рішення про відхилення
Вимога:
Шановний Замовник. Ознайомившись з Протоколом № б/н від 13.01.2022 року, звертаємось до Вас з вимогою скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТІК, поданої на участь у процедурі відкритих торгів з предметом закупівлі ««Молочні продукти; 15550000-8 - Молочні продукти різні за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», яким запропоновано найбільш економічно вигідну пропозицію. Вважаємо рішення про відхилення тендерної пропозиції дискримінаційним та таким що порушує права ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТІК». У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № б/н від 13.01.2022 року, щодо процедури відкритих торгів згідно з предметом закупівлі ««Молочні продукти; 15550000-8 - Молочні продукти різні за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» підставою для відхилення зазначається, не надання ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТІК» відповідно до пункту 3.1. Додатку 3 до тендерної документації, сканованої копію з оригіналу погодження на постачання (на участь у тендері на постачання) харчових продуктів та/або продовольчої сировини у 2022 році у дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади Донецької області, видане Головним Управлінням Держпродспоживслужби в Донецької області та акт санітарно-епідеміологічного обстеження, щодо дотримання учасником гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, на підставі якого видане вищезазначене погодження. Звертаємо Вашу увагу на те, що наказ Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 червня 2005 року за № 661/10941 нормою якого передбачено погодження постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини у начальні та оздоровчі дитячі заклади, втратив чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки України №1950/990 від 15.09.2021 року втратив чинність від 19.10.2021 року. Таким чином, отримання погодження від Держпродспоживслужби на постачання харчових продуктів та продовольчої сировини у навчальні та оздоровчі дитячі заклади- не потрібно. У зв’язку з непотрібністю отримання погодження, надання акту за формою 315/о втратило свою актуальність. Відповідно до змісту частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Звертаємо Вашу увагу, що рішенням ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕНІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №886-р/пк-пз від 17.01.2022 року закупівля UA-2021-12-20-008338-b «Соки фруктові, овочеві, фруктово-ягідні, фруктово-овочеві; 15320000-7 Фруктові та овочеві соки за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», замовник УПРАВЛІННЯ ОВІТИ КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, щодо оскарження вимоги до пункту 3.1. Додатку 3 до тендерної документації, щодо надання учасником сканованої копію з оригіналу погодження на постачання (на участь у тендері на постачання) харчових продуктів та/або продовольчої сировини у 2022 році у дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади Донецької області, видане Головним Управлінням Держпродспоживслужби в Донецької області та акт санітарно-епідеміологічного обстеження, щодо дотримання учасником гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, на підставі якого видане вищезазначене погодження. Вимога пункту 3.1 Додатку 3 була визнана, як дискримінаційна та підлягає виключенню з тендерної документації. Що і було зроблено Замовником УПРАВЛІННЯ ОВІТИ КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, тобто своїми діями, Замовник визнав порушення вимог діючого законодавства, а вимогу пункту 3.1. Додатку 3 до тендерної документації, щодо надання сканованої копію з оригіналу погодження на постачання (на участь у тендері на постачання) харчових продуктів та/або продовольчої сировини у 2022 році у дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади Донецької області, видане Головним Управлінням Держпродспоживслужби в Донецької області та акт санітарно-епідеміологічного обстеження, щодо дотримання учасником гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, на підставі якого видане вищезазначене погодження, дискримінаційною та такою, що порушую права учасників процедури закупівлі. Виходячи з вище викладеного вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції №б/н від 13.01.2022 року ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТІК», яким запропоновано найбільш економічно вигідна пропозиція. У разі відмови скасування рішення про відхилення, ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТІК» залишає за собою право звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерною документацією, а саме, Розділом 2, у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису. В складі тендерної пропозиції ви мали можливість надати роз’яснення з приводу ненадання погодження на постачання харчових продуктів і акту, на підставі якого воно було видане, однак цим правом ви не скористались. Відповідно до Розділу 2 тендерної документації, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Крім того, відповідно до умов тендерної документації та ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Цим правом ви також не скористались. Звертаємо також Вашу увагу на те, що, відповідно до рішення АМК України від 17.01.2022 № 886, вимога пункту 3.1 Додатку 3 не була визнана, як дискримінаційна та яка підлягає виключенню з тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо сканування рішення про відхилення

Номер: cf082f9df24f40f1a1ce0a23347892a3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-20-008031-b.c2
Назва: Вимога щодо сканування рішення про відхилення
Вимога:
Шановний Замовник. Ознайомившись з Протоколом № б/н від 13.01.2022 року, звертаємось до Вас з вимогою скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТІК, поданої на участь у процедурі відкритих торгів з предметом закупівлі ««Молочні продукти; 15550000-8 - Молочні продукти різні за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», яким запропоновано найбільш економічно вигідну пропозицію. Вважаємо рішення про відхилення тендерної пропозиції дискримінаційним та таким що порушує права ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТІК». У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № б/н від 13.01.2022 року, щодо процедури відкритих торгів згідно з предметом закупівлі ««Молочні продукти; 15550000-8 - Молочні продукти різні за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» підставою для відхилення зазначається, не надання ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТІК» відповідно до пункту 3.1. Додатку 3 до тендерної документації, сканованої копію з оригіналу погодження на постачання (на участь у тендері на постачання) харчових продуктів та/або продовольчої сировини у 2022 році у дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади Донецької області, видане Головним Управлінням Держпродспоживслужби в Донецької області та акт санітарно-епідеміологічного обстеження, щодо дотримання учасником гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, на підставі якого видане вищезазначене погодження. Звертаємо Вашу увагу на те, що наказ Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 червня 2005 року за № 661/10941 нормою якого передбачено погодження постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини у начальні та оздоровчі дитячі заклади, втратив чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки України №1950/990 від 15.09.2021 року втратив чинність від 19.10.2021 року. Таким чином, отримання погодження від Держпродспоживслужби на постачання харчових продуктів та продовольчої сировини у навчальні та оздоровчі дитячі заклади- не потрібно. У зв’язку з непотрібністю отримання погодження, надання акту за формою 315/о втратило свою актуальність. Відповідно до змісту частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Звертаємо Вашу увагу, що рішенням ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕНІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №886-р/пк-пз від 17.01.2022 року закупівля UA-2021-12-20-008338-b «Соки фруктові, овочеві, фруктово-ягідні, фруктово-овочеві; 15320000-7 Фруктові та овочеві соки за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», замовник УПРАВЛІННЯ ОВІТИ КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, щодо оскарження вимоги до пункту 3.1. Додатку 3 до тендерної документації, щодо надання учасником сканованої копію з оригіналу погодження на постачання (на участь у тендері на постачання) харчових продуктів та/або продовольчої сировини у 2022 році у дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади Донецької області, видане Головним Управлінням Держпродспоживслужби в Донецької області та акт санітарно-епідеміологічного обстеження, щодо дотримання учасником гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, на підставі якого видане вищезазначене погодження. Вимога пункту 3.1 Додатку 3 була визнана, як дискримінаційна та підлягає виключенню з тендерної документації. Що і було зроблено Замовником УПРАВЛІННЯ ОВІТИ КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, тобто своїми діями, Замовник визнав порушення вимог діючого законодавства, а вимогу пункту 3.1. Додатку 3 до тендерної документації, щодо надання сканованої копію з оригіналу погодження на постачання (на участь у тендері на постачання) харчових продуктів та/або продовольчої сировини у 2022 році у дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади Донецької області, видане Головним Управлінням Держпродспоживслужби в Донецької області та акт санітарно-епідеміологічного обстеження, щодо дотримання учасником гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, на підставі якого видане вищезазначене погодження, дискримінаційною та такою, що порушую права учасників процедури закупівлі. Виходячи з вище викладеного вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції №б/н від 13.01.2021 року ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТІК», яким запропоновано найбільш економічно вигідна пропозиція. У разі відмови скасування рішення про відхилення, ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТІК» залишає за собою право звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерною документацією, а саме, Розділом 2, у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису. В складі тендерної пропозиції ви мали можливість надати роз’яснення з приводу ненадання погодження на постачання харчових продуктів і акту, на підставі якого воно було видане, однак цим правом ви не скористались. Відповідно до Розділу 2 тендерної документації, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Крім того, відповідно до умов тендерної документації та ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Цим правом ви також не скористались. Звертаємо також Вашу увагу на те, що, відповідно до рішення АМК України від 17.01.2022 № 886, вимога пункту 3.1 Додатку 3 не була визнана, як дискримінаційна та яка підлягає виключенню з тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо сканування рішення про відхилення

Номер: b4360dc520404d8f85fda722d66fe841
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-20-008031-b.a1
Назва: Вимога щодо сканування рішення про відхилення
Вимога:
Шановний Замовник. Ознайомившись з Протоколом № б/н від 13.01.2022 року, звертаємось до Вас з вимогою скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТІК, поданої на участь у процедурі відкритих торгів з предметом закупівлі ««Молочні продукти; 15550000-8 - Молочні продукти різні за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», яким запропоновано найбільш економічно вигідну пропозицію. Вважаємо рішення про відхилення тендерної пропозиції дискримінаційним та таким що порушує права ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТІК». У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № б/н від 13.01.2022 року, щодо процедури відкритих торгів згідно з предметом закупівлі ««Молочні продукти; 15550000-8 - Молочні продукти різні за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» підставою для відхилення зазначається, не надання ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТІК» відповідно до пункту 3.1. Додатку 3 до тендерної документації, сканованої копію з оригіналу погодження на постачання (на участь у тендері на постачання) харчових продуктів та/або продовольчої сировини у 2022 році у дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади Донецької області, видане Головним Управлінням Держпродспоживслужби в Донецької області та акт санітарно-епідеміологічного обстеження, щодо дотримання учасником гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, на підставі якого видане вищезазначене погодження. Звертаємо Вашу увагу на те, що наказ Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 червня 2005 року за № 661/10941 нормою якого передбачено погодження постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини у начальні та оздоровчі дитячі заклади, втратив чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки України №1950/990 від 15.09.2021 року втратив чинність від 19.10.2021 року. Таким чином, отримання погодження від Держпродспоживслужби на постачання харчових продуктів та продовольчої сировини у навчальні та оздоровчі дитячі заклади- не потрібно. У зв’язку з непотрібністю отримання погодження, надання акту за формою 315/о втратило свою актуальність. Відповідно до змісту частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТІК» у складі своєї пропозиції надає сканований з оригіналу Акт №53 від 16 грудня 2021 року складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, яким підтверджує дотримання вимог зберігання, транспортування та відвантаження продуктів харчування, що є предметом закупівлі. У разі відмови скасування рішення про відхилення, ТОВ «ДАНИИЛ-ЛАГІСТІК» залишає за собою право звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! У складі тендерної пропозиції Вами було надане погодження Держпродспоживслужби України від 21.01.2021 року і лист-пояснення щодо того, що це погодження діє на 2022 рік, що суперечить тому, що ви викладаєте у своїй вимозі. При цьому ви подали у складі пропозиції акт перевірки Держпродспоживслужби ф. 447, однак не той, надання якого вимагалося тендерною документацією (ф. 315/о), при цьому, ви описали його в листі-поясненні як «акт санітарно-епідеміологічного обстеження», що не відповідає дійсності. Форма акту санітарно-епідеміологічного обстеження, щодо дотримання учасником гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами № 315/о затверджена наказом МОЗ України від 11.07.2000 N 160 "Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах". Натомість, ви у складі пропозиції надали акти складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин, затверджені Мінагрополітики України від 08.08.2019 № 447. Відповідно до п. 2 Розділу 5 Тендерної документації «Інші умови», у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису. Таким чином, ви мали можливість надати лист-роз’яснення з приводу підстав, за яких не надали у складі пропозиції всіх необхідних документів, однак не скористались нею.
Статус вимоги: Відхилено