• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021-2015: 33180000-5 «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму»

НК 024:2019: 17882 - Система моніторингу фізіологічних параметрів з можливістю проведення дефібриляції (Дефібрилятор-монітор)

Завершена

280 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
Період оскарження: 20.12.2021 15:57 - 02.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо "Гарантійного листа виробника"

Номер: d38248783b134cd590af7b85f4393641
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-20-016485-c.c1
Назва: Вимога щодо "Гарантійного листа виробника"
Вимога:
Повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289 ){Із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-IX від 19.12.2019 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту .Вимога є дискримінаційною.кількість та характеристики товару для забезпечення поставок гарантується за тендерним договором. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Наголошуємо Вам,що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу МТВ. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами Просимо зробити зміни згідно діючого Законодавства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу від 24.12.2021 UA-2021-12-20-016485-с.с1 повідомляємо наступне. Потрібно відзначити, що тендерна документація, як і сама процедура закупівлі, складена та проводиться у чіткому дотримані основоположних принципів ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону. При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. З метою уникнення фальсифікації медичного виробу, та підтвердження спроможності постачання Учасником запропонованого товару, Замовник вимагає надання гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника виробника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропоновано обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. Надання учасниками такого гарантійного листа дає змогу Замовнику упевнитись у здатності учасників торгів здійснити якісну та безперебійну поставку і жодним чином не звужує коло учасників торгів та не містить дискримінаційних вимог. Звертаємо увагу, що включення до медико-технічних вимог тендерної документації зазначеної вимоги є стандартною практикою, яка використовується замовниками при проведенні процедури публічних закупівель. В свою чергу, в вимозі не надано інформацію та не обгрунтовано, яким чином наведена вище вимога тендерної документації порушує права та законні інтереси Учасника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі. Також Учасником не зазначено, постачальником продукції якого виробника він являєтесь та які товари (аналогічна продукція) може бути запропоновано для участі у закупівлі, що унеможливлює встановлення наявності порушеного права Учасника. Учасник (автор вимоги) не доводить та документально не підтверджує неможливість отримання ним зазначеного гарантійного листа від виробника продукції або офіційного представника та неможливість виконати вимоги тендерної документації та не довів, яким чином дана вимога перешкоджає Учаснику взяти участь у процедурі закупівлі. Крім того, зазначаємо, що Спільний Лист Міністерства охорони здоров’я та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року, на який Учасник посилається, стосується лікарських засобів та носить виключно рекомендаційний характер, а тому не може прийматись до уваги при розгляді вимоги. Таким чином, жодних порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель Замовником не було допущено, а твердження Учасника щодо встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації є безпідставними.
Статус вимоги: Відхилено