• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко коров’яче питне пастеризоване; 15510000-5 - Молоко та вершки за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Завершена

1 538 330.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 691.65 UAH
Період оскарження: 20.12.2021 15:50 - 01.01.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо сканування рішення про відхилення

Номер: 9e9c655dbe0b493495572930ac18f50c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-20-007796-b.c3
Назва: Вимога щодо сканування рішення про відхилення
Вимога:
Шановний Замовник. Ознайомившись з Протоколом № б/н від 13.01.2022 року, звертаємось до Вас з вимогою скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТІК, поданої на участь у процедурі відкритих торгів з предметом «Молоко коров’яче питне пастеризоване; 15510000-5 - Молоко та вершки за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», яким запропоновано найбільш економічно вигідну пропозицію. Вважаємо рішення про відхилення тендерної пропозиції дискримінаційним та таким що порушує права ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТІК». У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № б/н від 13.01.2022 року, щодо процедури відкритих торгів згідно з предметом закупівлі «Молоко коров’яче питне пастеризоване; 15510000-5 - Молоко та вершки за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника»підставою для відхилення зазначається, не надання ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТІК» відповідно до пункту 3.1. Додатку 3 до тендерної документації, сканованої копію з оригіналу погодження на постачання (на участь у тендері на постачання) харчових продуктів та/або продовольчої сировини у 2022 році у дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади Донецької області, видане Головним Управлінням Держпродспоживслужби в Донецької області та акт санітарно-епідеміологічного обстеження, щодо дотримання учасником гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, на підставі якого видане вищезазначене погодження. Звертаємо Вашу увагу на те, що наказ Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 червня 2005 року за № 661/10941 нормою якого передбачено погодження постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини у начальні та оздоровчі дитячі заклади, втратив чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки України №1950/990 від 15.09.2021 року втратив чинність від 19.10.2021 року. Таким чином, отримання погодження від Держпродспоживслужби на постачання харчових продуктів та продовольчої сировини у навчальні та оздоровчі дитячі заклади- не потрібно. У зв’язку з непотрібністю отримання погодження, надання акту за формою 315/о втратило свою актуальність. Відповідно до змісту частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Звертаємо Вашу увагу, що рішенням ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕНІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №886-р/пк-пз від 17.01.2022 року закупівля UA-2021-12-20-008338-b «Соки фруктові, овочеві, фруктово-ягідні, фруктово-овочеві; 15320000-7 Фруктові та овочеві соки за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», замовник УПРАВЛІННЯ ОВІТИ КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, щодо оскарження вимоги до пункту 3.1. Додатку 3 до тендерної документації, щодо надання учасником сканованої копію з оригіналу погодження на постачання (на участь у тендері на постачання) харчових продуктів та/або продовольчої сировини у 2022 році у дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади Донецької області, видане Головним Управлінням Держпродспоживслужби в Донецької області та акт санітарно-епідеміологічного обстеження, щодо дотримання учасником гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, на підставі якого видане вищезазначене погодження. Вимога пункту 3.1 Додатку 3 була визнана, як дискримінаційна та підлягає виключенню з тендерної документації. Що і було зроблено Замовником УПРАВЛІННЯ ОВІТИ КУРАХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, тобто своїми діями, Замовник визнав порушення вимог діючого законодавства, а вимогу пункту 3.1. Додатку 3 до тендерної документації, щодо надання сканованої копію з оригіналу погодження на постачання (на участь у тендері на постачання) харчових продуктів та/або продовольчої сировини у 2022 році у дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади Донецької області, видане Головним Управлінням Держпродспоживслужби в Донецької області та акт санітарно-епідеміологічного обстеження, щодо дотримання учасником гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, на підставі якого видане вищезазначене погодження, дискримінаційною та такою, що порушую права учасників процедури закупівлі. Виходячи з вище викладеного вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції №б/н від 13.01.2022 року ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТІК», яким запропоновано найбільш економічно вигідна пропозиція. У разі відмови скасування рішення про відхилення, ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТІК» залишає за собою право звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерною документацією, а саме, Розділом 2, у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису. В складі тендерної пропозиції ви мали можливість надати роз’яснення з приводу ненадання погодження на постачання харчових продуктів і акту, на підставі якого воно було видане, однак цим правом ви не скористались. Відповідно до Розділу 2 тендерної документації, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Крім того, відповідно до умов тендерної документації та ч. 1 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Цим правом ви також не скористались. Звертаємо також Вашу увагу на те, що, відповідно до рішення АМК України від 17.01.2022 № 886, вимога пункту 3.1 Додатку 3 не була визнана, як дискримінаційна та яка підлягає виключенню з тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо сканування рішення про відхилення

Номер: a64771841fd346db92e96f7b7844b5f6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-20-007796-b.b2
Назва: Вимога щодо сканування рішення про відхилення
Вимога:
Шановний Замовник. Ознайомившись з Протоколом № б/н від 13.01.2022 року, звертаємось до Вас з вимогою скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТІК, поданої на участь у процедурі відкритих торгів з предметом «Молоко коров’яче питне пастеризоване; 15510000-5 - Молоко та вершки за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», яким запропоновано найбільш економічно вигідну пропозицію. Вважаємо рішення про відхилення тендерної пропозиції дискримінаційним та таким що порушує права ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТІК». У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № б/н від 13.01.2022 року, щодо процедури відкритих торгів згідно з предметом закупівлі «Молоко коров’яче питне пастеризоване; 15510000-5 - Молоко та вершки за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника»підставою для відхилення зазначається, не надання ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТІК» відповідно до пункту 3.1. Додатку 3 до тендерної документації, сканованої копію з оригіналу погодження на постачання (на участь у тендері на постачання) харчових продуктів та/або продовольчої сировини у 2022 році у дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади Донецької області, видане Головним Управлінням Держпродспоживслужби в Донецької області та акт санітарно-епідеміологічного обстеження, щодо дотримання учасником гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, на підставі якого видане вищезазначене погодження. Звертаємо Вашу увагу на те, що наказ Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 червня 2005 року за № 661/10941 нормою якого передбачено погодження постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини у начальні та оздоровчі дитячі заклади, втратив чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров’я та Міністерства освіти і науки України №1950/990 від 15.09.2021 року втратив чинність від 19.10.2021 року. Таким чином, отримання погодження від Держпродспоживслужби на постачання харчових продуктів та продовольчої сировини у навчальні та оздоровчі дитячі заклади- не потрібно. У зв’язку з непотрібністю отримання погодження, надання акту за формою 315/о втратило свою актуальність. Відповідно до змісту частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Згідно розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної документації не передбачено надання листів-роз’яснень, довідок тощо у разі не надання документів, не передбачених законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції. ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТІК» у складі своєї пропозиції надає сканований з оригіналу Акт №53 від 16 грудня 2021 року складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, яким підтверджує дотримання вимог зберігання, транспортування та відвантаження продуктів харчування, що є предметом закупівлі. На підставі вищевикладеного вимагаємо скасування рішення про відхилення ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГІСТІК». У випадку залишення нашої вимоги без розгляду та залишення протизаконного рішення про дискваліфікацію ТОВ «ДАНИИЛ-ЛОГСТІК», з метою захисту своїх прав будемо звертатися до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! У складі тендерної пропозиції Вами було надане погодження Держпродспоживслужби України від 21.01.2021 року і лист-пояснення щодо того, що це погодження діє на 2022 рік, що суперечить тому, що ви викладаєте у своїй вимозі. При цьому ви подали у складі пропозиції акт перевірки Держпродспоживслужби ф. 447, однак не той, надання якого вимагалося тендерною документацією (ф. 315/о), при цьому, ви описали його в листі-поясненні як «акт санітарно-епідеміологічного обстеження», що не відповідає дійсності. Форма акту санітарно-епідеміологічного обстеження, щодо дотримання учасником гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами № 315/о затверджена наказом МОЗ України від 11.07.2000 N 160 "Про затвердження форм облікової статистичної документації, що використовується в санітарно-епідеміологічних закладах". Натомість, ви у складі пропозиції надали акти складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин, затверджені Мінагрополітики України від 08.08.2019 № 447. Відповідно до п. 2 Розділу 5 Тендерної документації «Інші умови», у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису. Таким чином, ви мали можливість надати лист-роз’яснення з приводу підстав, за яких не надали у складі пропозиції всіх необхідних документів, однак не скористались нею.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірної дискваліфікації

Номер: 09a87fe2673144ffabc90116d7f8f737
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-20-007796-b.c1
Назва: Щодо неправомірної дискваліфікації
Вимога:
ТОВ “Екоіллічпродукт”, уважно вивчивши протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10 січня 2022 року № б/н, повідомляє: 1. На підстаі акту санітарно-епідеміологічного обстеження , щодо дотримання Учасником гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами № 20-03-09 від 29 січня 2020 року ТОВ “Екоіллічпродукт” отримало погодження на постачання харчових продуктів та продовольчої сировиниу навчальні та оздоровчі дитячі заклади на 2020 рік, про що йдеться в листі Головного управління Держспоживслужби в Донецькій області за 2020 рік. Тобто дане погодження не дійсне і було додане до тендерної пропозиції лише як доказ, що у 2020 та 2021 році вищезгадане погодження ТОВ “Екоіллічпродукт” отримувало. Як було вказано в Листі поясненні щодо погодження на постачання продуктів харчування у дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади у 2022 році № 1266 від 31.12.2021 року та в листі Головного управління Держспоживслужби № 28-30/7690 від 30.11.2021 року, наказ Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 р № 661/10941, нормою якого передбачається погодження постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини у начальні та оздоровчі заклади, втратив свою чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки України № 1950/990 від 15.09.2021 р. Втрата чинності з 19.10.2021 року. Враховуючи це, вимога Замовника щодо надання погодження на на постачання продуктів харчування у дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади у 2022 році, є недійсною. ТОВ “Екоіллічпродукт” неухильно додержується вимог законодавства , тому в складі тендерної пропозиції було надано Акт санітарно-епідеміологічного обстеження об'єкту від 30 листопада- 01 грудня 2021 року № 20.03/160. Таким чином, відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Екоіллічпродукт” по цьому зауваження, вважаємо неправомірним. 2. Відповідно до п.2.1. додатку 3 тендерної документації Учасник має надати лист-відгук від контрагенту про належне виконання наданого аналогічного договору. У вищевказаному пункті відсутні будь-які вимоги щодо датування листа або відповідності листа-відгуку ДСТУ 4163:2020р. Таким чином , і дане відхилення вважаємо неправомірним.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Щодо першого зауваження. Відповідно до частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та Розділу 2 Тендерної документації, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Разом з тим, якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, , то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. У складі тендерної пропозиції Вами не було надано лист-роз’яснення щодо відсутності у вас акту санітарно-епідеміологічного обстеження щодо дотримання Учасником гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами № 20-03-09 від 29 січня 2020 року (на підставі якого було видано погодження). Щодо другого зауваження. Ви зазначаєте, що умовами тендерної документації не передбачено вимогу щодо датування листа або відповідності листа-відгуку ДСТУ 4163:2020 р. Однак, по-перше, дата документу – це обов’язковий реквізит і в ДСТУ 4163:2020 р., чинного на день подання тендерної пропозиції, а також попередніх редакціях ДСТУ 4163-2003 тощо. Відповідно до п. 4.4. ДСТУ 4163:2020, дія якого розповсюджується на юридичних осіб незалежно від їхнього функціонально- цільового призначення, рівня і масштабу діяльності та форми власності, «документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: … дата документа (10)…». На виконання наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції. Серед переліку формальних помилок немає такої помилки як відсутність дати, або будь-якого іншого обов’язкового реквізиту документу. Відповідно до п.2 ч. 1 ст. 31 Закону зазначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. З огляду на це, ваша пропозиція була відхилена у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено