-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо, бензин А-92, газ скраплений
Торги відмінено
2 656 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 280.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 280.00 UAH
Період оскарження:
20.12.2021 15:12 - 24.01.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ПОРПОЗИЦІЇ ТОВ "ТД "ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД"
Номер:
67c68c100f0b4622a9bff89e60e4d657
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-003202-a.b5
Назва:
НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ПОРПОЗИЦІЇ ТОВ "ТД "ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД"
Вимога:
Замовник неправомірно відхилив нашу пропозицію з огляду на наступне:
1. Щдо адреси у довідці відомостей про учасника:
в файлі "8 ДОВІДКИ.pdf" на сторінці 18 надано довідку з відомостями про учасника, зокрема з адресою.
2. Щодо документів про повноваження:
в п. 11 Додатку 2 визначено: Виписку з протоколу засновників, або наказ про призначення, АБО довіреність, АБО доручення АБО інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції торгів.
Тобто, замовник надав учансикам вибір щодо надання одного із вищезазначених документів.
У складі пропозиції ТОВ "ТД "ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД", надано Рішення та Наказ про призначення директора. Надання довіреності було передбачено лише у разі підписання пропозиції не керівником. Пропозицію ТОВ "ТД "ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД" підписав керівник, а отже надавати довіреність не було необхідним, відповідно до умов тендерної документації.
3. Щодо АЗС:
ЖОДНОЮ умовою тендерної документації не було встановлено вимогу, що назва ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ, зазначена в ЄДР ліцензій має співпадати з назвою БРЕНДУ АЗС.
Оскільки, відповідно до законодавства, ми, як учасник закупівлі, зобов'язані інформувати поліцію про виявлене зловживання та порушення законодавства з боку Замовника - нами буде направлено відповідну заяву до ГУНП Харківської області.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.02.2022 19:41
Вирішення:
Шановний учасник! Нами було розглянуто вашу вимогу UA-2021-12-20-003202-a.b5
від 20 лютого 2022 року.
За результатом розгляду повідомляємо, що на підставі ч. 3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Ваша вимога порушує вище вказану статтю Закону та є неправомірною. Враховуючі вище вказане, у задоволені вимоги відмовлено
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ ФОП ДЕМЧЕНКО О.М.
Номер:
288dbbefd771474a94bbb0e1a9e63002
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-003202-a.b4
Назва:
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ ФОП ДЕМЧЕНКО О.М.
Вимога:
В ч. 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено:
"Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Для цього ЗАМОВНИК ВИМАГАЄ ВІД УЧАСНИКА НАДАННЯ ДОВІРЕНОСТІ НА ІМ’Я ЗАМОВНИКА ДЛЯ ЗВЕРНЕННЯ ДО ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ, ПІДПРИЄМСТВ, УСТАНОВ, ОРГАНІЗАЦІЙ ВІДПОВІДНО ДО ЇХ КОМПЕТЕНЦІЇ ЗА ПІДТВЕРДЖЕННЯМ ІНФОРМАЦІЇ, НАДАНОЇ УЧАСНИКОМ. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, або в разі невідповідності тендерної пропозиції технічним вимогам та характеристикам, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника."
У складі пропозиції учасника ФОП ДЕМЧЕНКО О.М. відсутня Довіреність на ім’я замовника для звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції за підтвердженням інформації, наданої учасником.
За таких обставин, пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації та підлягала відхиленню.
Не відхиливши пропозицію учасника ФОП ДЕМЧЕНКО О.М. Замовником було грубо порушено законодавство.
З метою усунення виявленого порушення - вимагаємо відхилення пропозиції ФОП ДЕМЧЕНКО О.М. з підстав, визначених в статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.02.2022 19:22
Вирішення:
Шановний учасник! Нами було розглянуто вашу вимогу UA-2021-12-20-003202-a.b4 від 20 лютого 2022 року.
За результатом розгляду повідомляємо, що на підставі ч. 3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Ваша вимога порушує вище вказану статтю Закону та є неправомірною. Враховуючі вище вказане, у задоволені вимоги відмовлено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
798c705d87e748d587646c5e5b6af706
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-003202-a.c3
Назва:
СКАРГА
Скарга:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ, ТРАНСПОРТУ ТА ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ вилучити дискримінаційні умови шляхом внесення змін до Тендерної документації процедури відкритих торгів за ідентифікатором UA-2021-12-20-003202-a, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО, БЕНЗИН А-92, ГАЗ СКРАПЛЕНИЙ код ДК 021:2015- 09130000-9 - Нафта і дистиляти, зокрема: вилучити дискримінаційних умов, зазначених в цій скарзі.
Пов'язані документи:
Учасник
- 4-list-amku-palne.pdf 29.12.2021 15:53
- ДОГОВІР ПАРТНЕР МАРШАЛ МТК 2021.pdf 29.12.2021 15:53
- ВЖКГ НОВОВОДОЛАЗЬКА СР.pdf.asice.zip 29.12.2021 15:53
- 4.Роз'яснення ДФС України у індивідуальній податковій консультації від 24.07.2019 року № 3422 6 99-99-12-02-02-15 ІПК.pdf 29.12.2021 15:53
- Ліцензія МТК (новая).pdf 29.12.2021 15:53
- скарга ворд.docx 29.12.2021 15:54
- рішення від 31.12.2021 № 28822.pdf 31.12.2021 15:44
- інформація про резолютивну частину рішення від 14.01.2022 № 794.pdf 17.01.2022 15:55
- рішення від 14.01.2022 № 794.pdf 19.01.2022 12:47
- Відповідь на скаргу_001.pdf 05.01.2022 14:35
- ВІДПОВІДЬ НА СКАРГУ.doc 05.01.2022 14:35
- Протокол №22.pdf 20.01.2022 14:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.12.2021 16:55
Дата розгляду скарги:
14.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.12.2021 15:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.01.2022 12:48
Дата виконання рішення Замовником:
20.01.2022 14:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 794-р/пк-пз від 14.01.2022 року виконано. Внесені зміни до тендерної документації документації, ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-20-003202-a за предметом закупівлі: Дизельне паливо, бензин А-92, газ скраплений.
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА (ТД)
Номер:
ec97d9d0ece446e08773e8e22666eb7e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-003202-a.c2
Назва:
ВИМОГА (ТД)
Вимога:
В Додатку 4 до тендерної документації визначено:
"Учасник повинен надати перелік АЗС, де буде здійснюватися відпуск бензину та дизпалива та скрапленого газу, з зазначенням адреси місцезнаходження, підстав користування (власна або орендована), що повинно бути підтверджено поданням копій ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним виданих на ім’я Учасника"
Вимога щодо наявності ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, що видана учаснику - обмежує учасників-партнерів АЗС, які здійснюють продаж талонів на пальне та отримали ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі.
Ліцензія на право роздрібної торгівлі пальним отримується на кожне місце торгівлі окремо на ім'я суб'єкта господарювання, який здійснює роздрібну торгівлю пальним з АЗС.
Відповідно до ст.15 Закону № 418 - суб'єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб'єкта господарювання або місцезнаходження постійного представництва.
Оптова торгівля – діяльність по придбанню і відповідному перетворенню товарів для наступної їх реалізації підприємствам роздрібної торгівлі, іншим суб'єктам господарювання. Роздрібна торгівля – діяльність по продажу товарів безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форм розрахунків.
У процесі торговельної діяльності роздрібна торгівля розв'язує двоєдине завдання: задовольняє мінливі та зростаючі потреби кінцевого споживача в товарах та послугах і забезпечує створення прибутку суб'єкту господарювання. На відміну від оптового продажу, тобто від закупівлі товарів для подальшого перепродажу або професійного використання, приводом для купівлі в роздрібній торгівлі є задоволення власних потреб покупця та його сім'ї у куплених товарах чи послугах.
Відповідно до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" здійснення господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним передбачає продаж або відпуск пального з автозаправної станції / автогазозаправної
станції/газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки.
Зазначена умова тендерної документації носить обмежувальний характер.
За результатами аналізу практики АМКУ з розгляду скарг за аналогічними питаннями нами було встановлено, що вимога документації про наявність у складі тендерної пропозиції ліцензії на роздрібну торгівлю пальним на думку колегії є дискримінаційною.
Також, у ІНДИВІДУАЛЬНІЙ ПОДАТКОВІЙ КОНСУЛЬТАЦІЇ від 24.07.2019 № 3422/6/99-99-12-02-02-15/ІПК – податковий орган підтвердив, що діяльність з продажу талонів на пальне не потребує отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним.
Вимагаємо вилучити зазначену умову тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.12.2021 23:23
Вирішення:
Шановний учасник! Нами було розглянуто вашу вимогу щодо умов тендерної документації на закупівлю. За результатом розгляду повідомляємо, що в тендерній документації не встановлено жодної дискримінаційної умови. Наведені Вами аргументи не відповідають нормам законодавства України та є підставою для відхилення вашої вимоги з наступних підстав: Відповідно до вимог ч.2 ст.41 Закону «Про публічні закупівлі» Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Відповідно до вимог Закону «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» № 481/95-ВР, 19.12.1995. в сфері обігу пального розділяють окремі види діяльності, а саме: виробництво, зберігання, оптова та роздрібна торгівля пальним. Роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів. Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України Наказ Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 «Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому». Пунктом 3 Постанови від 20 грудня 1997 р. N 1442 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» визначається: «Роздрібна торгівля нафтопродуктами здійснюється за наявності у суб’єкта господарювання відповідних документів дозвільного характеру та ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним. Торгівля нафтопродуктами, призначеними для відпуску споживачам, здійснюється через мережу автозаправних станцій, автогазозаправних станцій та автогазозаправних пунктів. Забороняється торгівля нафтопродуктами на автозаправних станціях, автогазозаправних станціях, в автогазозаправних пунктах безпосередньо з автоцистерн. Торгівля нафтопродуктами (крім бензину, дизельного палива, скрапленого вуглеводневого газу) у дрібній розфасовці може здійснюватися через об’єкти роздрібної торгівлі (далі - пункти продажу нафтопродуктів). Отже, дана закупівля передбачає відпуск пального з АЗС в паливні баки автотранспорту Замовника, що за всіма ознаками є операцією з роздрібної торгівлі пальним. Враховуючи вищевказане, у задоволені вимоги відмовлено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.12.2021 13:48
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА (ТД)
Номер:
f1f0e365afac400f88d3ccefb9325b41
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-003202-a.c1
Назва:
ВИМОГА (ТД)
Вимога:
в Додатку 4 до тендерної документації визначено:
" З метою забезпечення виконання договору закупівлі Учасник повинен мати розгалужену мережу АЗС (не менше 5-ти (п’яти АЗС)), які належать йому на праві власності або оренди, не менше 1(однієї) АЗС має знаходитись у смт. Нова Водолага Харківської області.)"
Замовник обмежив в участі у закупівлі тих учасників, які не мають власних або орендованих АЗС, а здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
Вимагаючи від Учасників наявність власних або орендованих АЗС – Замовник дискримінує учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
Вимога ТД щодо наявності в учасника саме власної/орендованої матеріально-технічної бази (АЗС) – звужує коло потенційних учасників торгів та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерської матеріально-технічної бази.
В своїх Рекомендаціях, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, Антимонопольним комітет України зазначив, «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».
Зазначене вище підтверджує думку Скаржника, що вимогою щодо наявності орендованих АЗС, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів. Зокрема, аналогічної думки Антимонопольний комітет України, який у своїх Рекомендаціях, які спрямовані на забезпечення конкурентного середовища під час тендерних закупівель високооктанових бензинів, дизельного палива, мазуту та скрапленого газу наголосив, що замовники часто під час закупівлі пального використовують у тендерній документації надмірні вимоги до учасників. Найпоширенішими серед з них є саме наявність в учасника саме власних або орендованих АЗС / складів пально-мастильних матеріалів, при тому, що заправка пальним може здійснюватися через партнерські АЗС.
Таким чином, з метою усунення дискримінації - вимагаємо дозволити приймати участь у закупівлі тим учасникам, які здійснюють діяльність на умовах партнерських договорів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.12.2021 23:12
Вирішення:
Шановний учасник! Нами було розглянуто вашу вимогу щодо умов тендерної документації на закупівлю. За результатом розгляду повідомляємо, що в тендерній документації не встановлено жодної дискримінаційної умови. Наведені Вами аргументи не відповідають нормам законодавства України та є підставою для відхилення вашої вимоги з наступних підстав. Вимога щодо наявності в учасника не лише «партнерських», а й мінімально-необхідної кількості власних або орендованих АЗС спрямована на з’ясування наявності в учасників прав на провадження відповідного виду діяльності, а також є гарантією виконання договору протягом строку його дії, в зв’язку з тим, що так звані «партнерські» угоди є фактично простими договорами купівлі-продажу товару у суб’єктів, що є операторами мереж АЗС, такій договір не несе жодних обов’язків оператора мережі АЗС перед Замовником та може бути розірваний в будь-який момент будь-якою стороною договору, що не дає гарантій якісного та вчасного виконання договору закупівлі. Не маючи відносин з суб’єктом господарювання, що безпосередньо здійснює відпуск пального, замовник позбавлений можливості контролю за якістю пального. Враховуючи вищевказане, у задоволені вимоги відмовлено
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.12.2021 13:52