-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень (термосанація) Овруцького ліцею №1 Овруцької міської ради
Торги не відбулися
29 098 142.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 145 490.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 145 490.71 UAH
Період оскарження:
20.12.2021 14:58 - 06.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
f7f1ed69bff64cb4809c0565ca80f394
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-006583-b.b4
Назва:
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Неправомірне прийняття рішення про відхилення учасника
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- рішення від 07.02.2022 № 2359.pdf 07.02.2022 19:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.02.2022 №3149.pdf 16.02.2022 16:43
- рішення від 15.02.2022 № 3149.pdf 18.02.2022 13:39
- ПРОТОКОЛ зміни термосанація.docx 09.02.2022 15:18
- ПРОТОКОЛ 3.docx 09.02.2022 15:18
- ПРОТОКОЛ 1.docx 09.02.2022 15:18
- ПРОТОКОЛ відхилення Скефалд (2).docx 09.02.2022 15:18
- ПРОТОКОЛ визнання переможцем ТОВ Житомирпусконаладка (1).docx 09.02.2022 15:18
- ПРОТОКОЛ відхилення Елітбуд-1 (1).docx 09.02.2022 15:18
- ПРОТОКОЛ відхилення Оганесян (2).docx 09.02.2022 15:18
- Перелік змін до тендерної документації по закупівлі (1).docx 09.02.2022 15:19
- ТД термосанація Нова редакція (5).docx 09.02.2022 15:20
- ТД термосанація Нова редакція (4).docx 09.02.2022 15:20
- ТД термосанація (1).docx 09.02.2022 15:20
- протокол перелік змін (4).pdf 09.02.2022 15:21
- перелік змін (3).pdf 09.02.2022 15:21
- протокол відхилення Скефалд-2.pdf 09.02.2022 15:21
- протокол визначення переможця.pdf 09.02.2022 15:21
- Протокол відхилення Оганесян (1).pdf 09.02.2022 15:21
- протокол відхилення ПП Елітбуд-1.pdf 09.02.2022 15:21
- протокол перелік змін (3).pdf 09.02.2022 15:21
- перелік змін (2).pdf 09.02.2022 15:21
- протокол перелік змін (2).pdf 09.02.2022 15:21
- ТД термосанація _1_.pdf 09.02.2022 15:27
- ТД термосанація Нова редакція _5_.pdf 09.02.2022 15:27
- ТД термосанація Нова редакція _4_.pdf 09.02.2022 15:27
- ПРОТОКОЛ 3.pdf 09.02.2022 15:30
- ПРОТОКОЛ 1.pdf 09.02.2022 15:30
- лист антимонопольний.pdf 14.02.2022 11:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.02.2022 13:47
Дата розгляду скарги:
15.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.02.2022 19:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.02.2022 13:40
Дата виконання рішення Замовником:
14.03.2022 13:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Елітбуд-1» та рішення про визнання переможцем за процедурою закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА» на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3149-р/пк-пз від 15.02.2022 року.
Вимога
Є відповідь
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
ab69eb296c384f29b9024b7e4abd30b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-006583-b.c3
Назва:
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Неправомірне прийняття рішення про відхилення учасника
Пов'язані документи:
Учасник
Замовник
- відповідь на вимогу ПП Елітбуд-1.pdf 01.02.2022 16:11
Дата подачі:
28.01.2022 13:38
Вирішення:
На вимогу учасника ПП Елітбуд-1 (далі – Учасник) повідомляємо, що Учасником на виконання вимоги тендерної документації, а саме ч.8 розділу ІІІ тендерної документації (Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) було подано Довідку про залучення субпідрядників №ТЗ/01-22/47 від 06.01.2022 року. В свою чергу даним розділом тендерної документації також вимагалось подання учасником відомостей про субпідрядника, що готуються суб’єктом господарювання, який залучатиметься до виконання робіт, на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника та засвідченням печаткою, а також дані відомості підписуються керівником учасника та засвідчуються його печаткою. Всупереч вимогам тендерної документації дану вимогу Учасником виконано не було.
Також хочемо повідомити, що внаслідок подання Учасником ПП Елітбуд-1 вимоги було проведено повторну оцінку тендерної пропозиції Учасника, під час якої виявлено, що в наданій Довідці про залучення субпідрядників №ТЗ/01-22/47 від 06.01.2022 року Учасником вказано розмір відсотку від вартості договору підряду, який буде надаватися субпідрядником (субпідрядниками), а саме:
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Дівікс» - до 1 (одного) %;
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Асфальт плюс» - до 12 (дванадцяти) %.
З вищенаведеного неможливо визначити розмір відсотку від вартості договору підряду, який буде надаватися субпідрядником (субпідрядниками), оскільки в наданій Учасником інформації даний відсоток може визначатися в межах від 0,1% до 1% по Товариству з обмеженою відповідальністю «Дівікс» та в межах від 0,1% до 12% по Товариству з обмеженою відповідальністю «Асфальт плюс».
Відповідно, з вищезазначеного, Учасник ПП Елітбуд-1 всупереч вимогам тендерної документації не надав чіткого визначення відсотку від вартості договору підряду, який буде надаватися субпідрядником (субпідрядниками).
В свою чергу, з поданих розрахунків у складі тендерної пропозиції Учасника ПП Елітбуд-1 було виявлено, що розмір відсотку від вартості договору підряду, який буде надаватися субпідрядником (субпідрядниками) становить: по ТОВ «Дівікс» - 1,24% та по ТОВ «Асфальт-плюс» - 17,54%, що суперечить наданій Учасником інформації довідки про залучення субпідрядників № ТЗ/01-22/47 від 06.01.2022 року в частині завищення відсотку від вартості договору підряду, який буде надаватися субпідрядником (субпідрядниками) від наданого в складі пропозиції Учасника, а саме в довідці про залучення субпідрядників № ТЗ/01-22/47 від 06.01.2022 року. Відповідно, оскільки Учасником з технічної неможливості подання уточнених розрахунків до моменту визнання його переможцем не було надано відповідні уточнюючі розрахунки, ставиться під сумнів розмір відсотку від вартості договору підряду, який буде надаватися субпідрядником (субпідрядниками).
Враховуючи всі вищенаведені питання, було прийнято рішення про відмову в задоволенні вимоги учасника ПП Елітбуд-1 щодо скасування рішення замовника про відхилення пропозиції даного Учасника по закупівлі «Капітальний ремонт приміщень (термосанація) Овруцького ліцею №1 Овруцької міської ради» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-20-006583-b) оформленого протоколом уповноваженої особи з публічних закупівель №6 від 25.01.2022 року як безпідставної, оскільки тендерна пропозиція Учасника ПП Елітбуд-1 не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно п.1 ч.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», тому вимогу Учасника ПП Елітбуд-1 відхилено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
141f373d5f054976b3681e9b760efe58
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-006583-b.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-20-006583-b. Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович (надалі-Скаржник) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було: «Капітальний ремонт приміщень (термосанація) Овруцького ліцею №1 Овруцької міської ради», що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду нашої пропозиції, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович (ПРОТОКОЛ № 5 від 19.01.20221 р.) на підставі:
1. Учасником у складі своєї пропозиції не надано будівельної ліцензії, яка необхідна для виконання об’єктів класу наслідків СС2, до якого відноситься предмет закупівлі;
2. У разі укладання договору по закупівлі «Капітальний ремонт приміщень (термосанація) Овруцького ліцею №1 Овруцької міської ради» з ФОП Оганесян А.А., учасник, згідно Податкового кодексу, стає платником податку на додану вартість, що в подальшому збільшить його цінову пропозицію на 4 200 000,00 грн. та становитеме 25 200 000,00 грн.
Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович не може погодитись з таким рішенням Замовника з наступних причин:
По першому питанню:
Замовником вимагалось надати:
- «копію ліцензії на здійснення будівельної діяльності, завірена підписом та печаткою уповноваженої особи Учасника (у разі наявності), якщо відсутня – надається довідка». (п.6. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) - надана довідка щодо ліцензії №13 від 06.01.2022р.
-«копію ліцензій субпідрядників на право виконання робіт, які вони будуть виконувати (в разі наявності)» (п.8. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) – надані ліцензії субпідрядника СС2 та ДСНС.
По другому питанню:
Пропозиція ПП Елітбуд-1 з ціною 21 900 000,00 грн. має бути відхилена, так як у складі пропозиції цього учасника відсутній документ, який вимагався Замовником, а саме відомості про субпідрядника :
- «Відомості про субпідрядника готуються суб’єктом господарювання, який залучатиметься до виконання робіт, на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника та засвідчуються печаткою, а також дані відомості підписуються керівником учасника та засвідчуються його печаткою» (п.8. Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) – не надано;
Наступна на розгляді пропозиція учасника ТОВ "ЖИТОМИРПУСКОНАЛАДКА" з ціною 26 000 000,00 грн.
Отже, цінова пропозиція ФОП Оганесян А.А. залишається найбільш економічно вигідною.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович та порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів;
2. максимальна економія та ефективність.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником будівельного ринку.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ВИМАГАЄМО:
Скасувати рішення замовника про відхилення пропозиції Фізична особа-підприємець Оганесян Агван Арамович, зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій Овруцький ліцей №1 Овруцької міської ради №5 від 19.01.2022 р.
У разі не задоволення нашої вимоги, ми будемо змушені звернутися до органів АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 25.01.2022 10:47
Дата подачі:
25.01.2022 10:56
Вирішення:
На вимогу учасника ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ (далі – Учасник) повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст.371 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно ч.2 ст.371 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» органом ліцензування є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду. Відповідно до ч.1 Положення про Державну інспекцію архітектури та містобудування України (далі – Положення), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.12.2020 року №1340 центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра розвитку громад та територій і який реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду є Державна інспекція архітектури та містобудування України (ДІАМ), до повноважень якої входить (відповідно до п.7 ч.4 Положення) здійснення ліцензування видів господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
Повідомляємо, що по публічній закупівлі «Капітальний ремонт приміщень (термосанація) Овруцького ліцею №1 Овруцької міської ради» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-20-006583-b) згідно проектно-кошторисної документації та експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини №06-0271/01-21 від 26.11.2021 року об’єкт закупівлі відноситься до класу наслідків (відповідальності) об’єктів СС2, про що Учасник ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ ознайомився під час обстеження об’єкта, що підтверджується Актом огляду об’єкта №1 від 27.12.2021 року, поданого Учасником у складі своєї пропозиції та підписаного представниками Учасника та Замовника.
Згідно ч.6 Розділу ІІІ Тендерної документації по публічній закупівлі «Капітальний ремонт приміщень (термосанація) Овруцького ліцею №1 Овруцької міської ради» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-20-006583-b) від учасників процедури закупівлі вимагалось подання у складі своєї пропозиції копії ліцензії на здійснення будівельної діяльності, завіреної підписом та печаткою уповноваженої особи учасника (у разі її наявності), якщо відсутня – надається довідка. Учасником ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ, в свою чергу, не було подано копії ліцензії, а надано довідку «Довідка щодо ліцензії» №13 від 06.01.2022 року, в якій зазначено, що роботи, які потребують надання ліцензії СС2 та ліцензії ДСНС будуть виконуватися субпідрядником ПП «ПОЖБУДПРОЕКТ». Також Учасником у складі своєї пропозиції було надано довідку «Довідка щодо субпідрядника» №14 від 06.01.2022 року в якій зазначено, що субпідрядник буде виконувати наступні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень (термосанація) Овруцького ліцею №1 Овруцької міської ради», а саме:
- Вогнезахист дерев’яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауерлатів;
- Вогнезахист дерев’яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах;
- Улаштування блискавковідводу.
Також в даній довідці вказано розмір відсотку від вартості договору підряду, який буде надаватися субпідрядником, а саме – 3,9%. Повідомляємо, що перелік робіт, вказаних у даній довідці та які буде виконувати субпідрядник не є переліком УСІХ робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень (термосанація) Овруцького ліцею №1 Овруцької міської ради», оскільки об’єкт будівництва відноситься до класу наслідків (відповідальності) об’єктів СС2,
Також ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ згідно реєстру платників єдиного податку знаходиться в третій групі оподаткування за ставкою 5% та не являється платником ПДВ. Проте, у відповідності до ст. 291 Розділу XIV Податкового кодексу України визначено, що третя група – фізичні особи-підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними в трудових відносинах, не обмежена та юридичні особи-суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 1167 розмірів мінімальної заробітної плати (тобто 7585500,00 грн.), встановленої законом на 1 січня податкового (поточного) року. Враховуючи вищевикладене у разі укладання договору по закупівлі «Капітальний ремонт приміщень (термосанація) Овруцького ліцею №1 Овруцької міської ради» ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ на суму 21000000 грн. 00 коп., даний Учасник, згідно Податкового кодексу стає платником податку на додану вартість, що в подальшому збільшить його цінову пропозицію на 4200000 грн. 00 коп. та становитиме 25200000 грн. 00 коп.
Відповідно до вищенаведеного, оскільки Учасник не надав копії ліцензії на здійснення будівельної діяльності та, в свою чергу, в довідці про субпідрядника вказано не вичерпний перелік робіт, які буде виконувати субпідрядник по об’єкту закупівлі, а також враховуючи те, що в разі укладення договору по закупівлі Учасник згідно чинного законодавства України стає платником податку на додану вартість із відповідним збільшенням його цінової пропозиції (дані про що не було подано у складі пропозиції учасника та відповідно не вказано у формі «Тендерна пропозиція» згідно додатку 2 до тендерної документації та не розраховано вартість робіт з ПДВ, що порушує вимоги тендерної документації) було прийнято рішення про обґрунтоване відхилення пропозиції учасника ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ, як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно п.1 ч.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також хочемо зазначити, що порушення ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», на яке вказує Учасник ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ не відповідає дійсності, оскільки ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає сферу застосування Закону України «Про публічні закупівлі», яку Замовник не порушує. В свою чергу Замовник здійснює закупівлю на принципах добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та запобігання корупційним діям та зловживанням. Замовник забезпечив вільний доступ усіх учасників закупівлі до інформації про закупівлю, передбаченої Законом України «Про публічні закупівлі». Замовник під час проведення закупівлі добросовісно користується своїми правами, визначеними чинним законодавством України та не встановлює жодних дискримінаційних вимог щодо учасників закупівлі.
Враховуючи всі вищенаведені питання, було прийнято рішення про відмову в задоволенні вимоги учасника ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ щодо скасування рішення замовника про відхилення пропозиції даного Учасника по закупівлі «Капітальний ремонт приміщень (термосанація) Овруцького ліцею №1 Овруцької міської ради» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-20-006583-b) як безпідставної.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Скасована
Термін подачі пропозиції
Номер:
9a98640df4254d799f5971d30b9bb7bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-006583-b.c1
Назва:
Термін подачі пропозиції
Скарга:
Чому термін подачі пропозиції на сайті не відповідає терміну поданому в новій редакції - п 1.1. 1.1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.12.2021 00:00;
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
29.12.2021 20:25