• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення проєкту звіту з оцінки впливу на довкілля та його супроводу по об’єкту «Будівництво аеропорту в Закарпатському регіоні»

Завершена

3 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 500.00 UAH
Період оскарження: 20.12.2021 14:51 - 01.01.2022 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: a25704c2e70c42ad9122efdf55e846fc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-20-013403-c.c4
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
20 грудня 2021 року Державним підприємством «Фінансування інфраструктурних проектів» було оголошено про проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-20-013403-c) за предметом закупівлі «Розроблення проєкту звіту з оцінки впливу на довкілля та його супроводу по об’єкту «Будівництво аеропорту в Закарпатському регіоні»» (код за ДК 021:2015: 71530000-2: Консультаційні послуги в галузі будівництва) на очікувану вартість 3 900 000,00 гривень з ПДВ із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 05 січня 2022 року до 10 год. 00 хв. 06 січня 2022 року по даній процедурі було проведено аукціон, участь у якому взяли наступні учасники: ТОВ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР", ТОВ "ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА" та ТОВ "ЕСПО-КОНСАЛТИНГ". За результатами розгляду тендерних пропозиції по списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найбільш економічно вигідної, Замовником було прийнято рішення про визначення ТОВ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА» (далі – ТОВ «ВЦДПП») переможцем даної процедури закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ВЦДПП». Проте, Скаржник не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про визначення ТОВ «ВЦДПП» переможцем даної процедури закупівлі та вважає його незаконними, неправомірними та таким, що порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: 1. Відповідно до п.1 Додатку № 2 до тендерної документації – … Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів) наступними документами: - копія кожного виконаного (них) в повному обсязі аналогічного (них) договору (рів) зазначеного (их) у Таблиці № 1 з усіма додатками, які вказані у договорі (рах); - копії актів прийому-передачі виконаних робіт/наданих послуг; - копію позитивного (них) відгуку (ків) за кожним (и) договором (ами) вказаним (их) у Таблиці № 1 від Замовника. На виконання вищезазначеного, ТОВ «ВЦДПП» у складі тендерної пропозиції надано позитивний лист відгук №467/1 від 18.01.2021 року (4 Відгук.pdf). Відповідно до умов тендерної документації (п. 1, Розділ І. Загальні положення,) терміни, що використовуються у тендерній документації вживаються у значенні, наведеному в ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 11 ч. 2 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником є «…суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону». Проте, зазначений лист відгук, наданий ТОВ «ЕКО ГЛОБАЛ НЕСТ» яке не є являється замовником даних послуг в розумінні законодавства України. Оскільки відповідно до закупівлі за предметом «Оцінка впливу на довкілля від впровадження планованої діяльності ДП МА «Бориспіль» за результатами модернізації об’єктів інфраструктури» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-09-002188-a) замовником даних послуг є ДП "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ", а ТОВ «ЕКО ГЛОБАЛ НЕСТ» відповідно до укладеного Договору №35.1-14.1/8.2-5 від 21 серпня 2020 року (Додаток 1 до Скарги) за результатами даних торгів являється Виконавцем. Тобто, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації ТОВ «ЕКО ГЛОБАЛ НЕСТ» не є замовником закупівлі за предметом «Оцінка впливу на довкілля від впровадження планованої діяльності ДП МА «Бориспіль». Слід додатково зазначити, що відповідно до п. 7.4.3 Договору №35.1-14.1/8.2-5 від 21 серпня 2020 року, залучення інших осіб (співвиконавців), можливе виключно за письмової згоди Замовника а саме ДП "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ", проте в п.13.15 даного Договору ТОВ «ВЦДПП» як співвиконавець послуг відсутнє та є таким що замовником не погоджувалось. Враховуючи вищевикладене, позитивний відгук по аналогічний договір та лист відгук повинен бути від замовника ДП "МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" як того вимагають умови тендерної документації. Таким чином, Учасник документально не підтвердив відповідність кваліфікаційним вимогам в частині виконання аналогічного договору. Відповідно до частини 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Проте, Замовником не було розміщено вимогу про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію щодо наявності документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в частині надання копії позитивного відгуку від замовника, чим порушено вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону, що свідчить про незаконність рішення про визначення ТОВ «ВЦДПП» переможцем процедури закупівлі та є підставою для його скасування. 2. Відповідно до п.1 Додатку 2 Тендерної документації щодо надання інформації про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону, Учасник повинен надати кваліфікації та досвіду працівників Учасник надає скановані копії документів, завірені особисто фахівцями (згідно переліку визначеному в Таблиці № 2) 21 січня 2022 Замовник опублікував вимогу про усунення невідповідностей., на виконання якої ТОВ «ВЦДПП» завантажив файл «Довідка про підтвердження досвіду.pdf» підписану Директором підприємства. Окрім того, досвід що вказаний в наведеній довідці не підтверджується в результаті моніторингу відповідних відкритих джерел (портал Дія). Тобто ТОВ «ВЦДПП» не виконав вимогу про усунення невідповідностей у спосіб визначений вимогою Замовника та умовами тендерної документації. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ВЦДПП» переможцем процедури закупівлі. Відповідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Спираючись на вищезазначене та керуючись статтею 5, статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР" до розгляду. 2. Зобов’язати Державне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів» скасувати рішення про визнання ТОВ «ВЦДПП» переможцем процедури закупівлі по предмету «Розроблення проєкту звіту з оцінки впливу на довкілля та його супроводу по об’єкту «Будівництво аеропорту в Закарпатському регіоні»».
Дата розгляду скарги: 14.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.02.2022 10:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.02.2022 15:14
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР", Хрестен Влад 380670058853 TENDER@EXPERTCENTR.COM.UA https://expertcentr.com.ua
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: e74b03c3784a4ca7ba7f9d8347baec85
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-20-013403-c.c3
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! При розгляді умов Тендерної документації виникли певні зауваження. Згідно Додатку 4 тендерної документації, замовник вимагає від учасників наявність лабораторії, послуги якої мають відповідати вимогам: - Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд, затвердженого постановою КМУ від 20.12.2006 року №1764; - ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 «Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби»; - ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві. Оцінювання відповідності у будівництві згідно з Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Основні положення». На підтвердження відповідності лабораторії вищезазначеним вимогам, у складі пропозиції надати копію діючого сертифікату відповідності виданого уповноваженим органом оцінки відповідності будівельних матеріалів виробів будівель і споруд з усіма додатками. Автоматизована система управління (інформаційна система) лабораторії має відповідати вимогам ДСТУ ISO\IEC 17025:2017 та ДСТУ ISO 9001:2015, що підтверджується шляхом надання копії діючого сертифікату відповідності, виданого органом з оцінки відповідності акредитованим в установленому порядку (НААУ) – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. Додатково, у складі пропозиції надається лист від лабораторії, адресований Замовнику, в якому лабораторія підтверджує можливість виконання контролю якості грунтів для виконання робіт/надання послуг по даній закупівлі, із зазначенням назви процедури та її ідентифікатора на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель. Така вимога штучно обмежує кількість потенційних учасників та порушує ЗУ «Про публічні закупівлі», тому що відповідно до ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» при проходженні процедури з оцінки впливу на довкілля вже надаються ґрунтові дослідження від таких лабораторій, а не проводяться нові дослідження. Відповідно до державних будівельних норм та правил такі роботи віднесені до вишукувальних і мають бути виконані ще до початку процедури оцінки впливу на довкілля на етапі проектування для визначення усіх техніко-економічних показників планованої діяльності. Дані роботи необхідно винести у окрему категорію та провести окрему процедуру закупівлі у разі необхідності. Для проведення процедури з оцінки впливу на довкілля подібна лабораторія не потрібна. Також дискримінаційним вважаємо пункт 1 Додатку 2 тендерної документації 1. Наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження надати довідку в довільній формі із зазначенням ПІБ працівників та їх посади. Обов’язкова наявність наступних спеціалістів: Сертифікований* провідний інженер-консультант (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років. Дана вимога суттєво обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що є порушенням ст. 22, розділу 4 Закону «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Для виконання процедури з оцінки впливу на довкілля, не потрібен інженер-консультант з будівництва, адже розробка екологічної документації має виконуватись працівниками з екологічною освітою або експертами/науковцями відповідного фаху. Замовник не надав обґрунтування, для чого подібний спеціаліст потрібен бути в команді потенційного учасника. Вимагаємо прибрати перелічені вище кваліфікаційні вимоги, як дискримінаційні та які порушують ЗУ «Про публічні закупівлі». У п.п 7.2, п.7 Додатку 4 Тендерної документації Зазначено що результатом наданих послуг є: «7.2. Висновок з оцінки впливу на довкілля (з обґрунтуванням допустимості провадження планованої діяльності)». Висновок з оцінки впливу на довкілля відповідно до ст. 9 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» надає Уповноважений територіальний орган, а у випадках, визначених частинами третьою і четвертою ст. 5 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля», - уповноважений центральний орган, тому Виконавець не може надавати такі Висновки. Вимагаємо прибрати дану вимогу як таку, що порушує ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Предметом закупівлі «Розроблення проєкту звіту з оцінки впливу на довкілля та його супроводу по об’єкту «Будівництво аеропорту в Закарпатському регіоні» є надання послуг, до складу яких входить оцінка впливу на ґрунт, саме тому на підтвердження визначення якісних характеристик ґрунтів, учасник у складі пропозиції надає документ, що підтверджує наявність власної випробувальної лабораторії або копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання ґрунтів. Слід зазначити, що тендерна документація вимагає надання підтвердження якості послуг лабораторії лише діючим державним стандартам та регламентам України, також тендерна документація не містить обмежень щодо залучення лабораторії на будь яких підставах (як власної, так і сторонньої). Звертаємо увагу, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога тендерної документації розповсюджується на всіх учасників, дозволяє залучення відповідної лабораторії на договірних засадах та не містить жодних дискримінаційних вимог. Правомочність даної вимоги підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг у сфері публічних закупівель №23471-р/пк-пз від 18.10.2021. В той же час звертаємо увагу, що тендерна документація містить вичерпний перелік вимог до учасників, зокрема вимоги щодо залучення випробувальної лабораторії до виконання робіт. Додатково повідомляємо, що відповідно до частини 11 статті 26 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відповідно до частини 2 статті 16 Закону замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до статті 22 Закону у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Таким чином, встановлені кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, Законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником. Замовником визначено вимоги до працівників учасників, які залучаються до надання послуг, що є предметом закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства. Так, чинними нормативними актами визначено, що інженер-консультант, це фахівець із кваліфікаційним рівнем, підтвердженим органом із сертифікації персоналу, акредитованим у відповідній сфері згідно із законом, та/або суб’єкт господарювання, що має у своєму складі таких фахівців, який здійснює управління проектом, надає консультації щодо вибору оптимальних шляхів його реалізації. Тобто інженер-консультант може залучатись замовником на всіх стадіях будівництва, в тому числі проектування. Залучення інженера-консультанта повністю відповідає вимогам чинного законодавства. Зазначаємо, що дані вимоги розповсюджуються на всіх учасників процедури закупівлі та не є дискримінаційними. Підпунктом 7.2. пункту 7 «Результати наданих послуг» не передбачено отримання висновку з оцінки впливу на довкілля відповідно Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Зазначений у даному підпункті висновок з оцінки впливу на довкілля (з обґрунтуванням допустимості провадження планованої діяльності) є результатом наданих Виконавцем послуг та містить рекомендації та можливі варіанти, версії, шляхи, наслідки планової діяльності будівництва аеропорту в Закарпатському регіоні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Дискримінаційні вимоги

Номер: 1e117b818b8e4f61bd77fe7eb760c7bc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-20-013403-c.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Згідно Додатку 4 тендерної документації, замовник вимагає від учасників наявність лабораторії, послуги якої мають відповідати вимогам: - Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд, затвердженого постановою КМУ від 20.12.2006 року №1764; - ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 «Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби»; - ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві. Оцінювання відповідності у будівництві згідно з Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Основні положення». На підтвердження відповідності лабораторії вищезазначеним вимогам, у складі пропозиції надати копію діючого сертифікату відповідності виданого уповноваженим органом оцінки відповідності будівельних матеріалів виробів будівель і споруд з усіма додатками. Автоматизована система управління (інформаційна система) лабораторії має відповідати вимогам ДСТУ ISO\IEC 17025:2017 та ДСТУ ISO 9001:2015, що підтверджується шляхом надання копії діючого сертифікату відповідності, виданого органом з оцінки відповідності акредитованим в установленому порядку (НААУ) – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. Додатково, у складі пропозиції надається лист від лабораторії, адресований Замовнику, в якому лабораторія підтверджує можливість виконання контролю якості грунтів для виконання робіт/надання послуг по даній закупівлі, із зазначенням назви процедури та її ідентифікатора на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Але зовсім зрозуміло, чому у виконання процедури оцінки впливу на довкілля, сертифікована лабораторія має відповідати вимогам, які пов’язані з будівництвом? Подібна вимога від замовника значно звужує кількість потенційних учасників, тому як, для проведення процедури з оцінки впливу на довкілля, подібна лабораторія не потрібна Також дискримінаційним вважаємо пункт 1 Додатку 2 тендерної документації 1. Наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження надати довідку в довільній формі із зазначенням ПІБ працівників та їх посади. Обов’язкова наявність наступних спеціалістів: Сертифікований* провідний інженер-консультант (будівництво) з досвідом роботи не менше 3 років. Навіщо для виконання процедури з оцінки впливу на довкілля, потрібен інженер-консультант з будівництва? Нам завжди здавалося, що розробка екологічної документації, має виконуватися екологами. Дана вимога від замовника є дискримінаційною, та замовник не надав обґрунтування, для чого подібний спеціаліст потрібен бути в команді потенційного учасника. Вимагаємо замовника прибрати кваліфікаційні вимоги які описані вище, тому що вони є дискримінаційними, та заважають здоровій конкуренції!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Дублікат
Дата скасування: 24.12.2021 17:07
Вимога
Відхилено

Вимога до замовника

Номер: 8702da913e084bc0a9d8618d9d91840d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-20-013403-c.b1
Назва: Вимога до замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! В тендерній документації закупівлі в п.6.1 "Вихідні дані "вказується наступний перелік вихідної документації від Замовника, а саме: - Друковані засоби масової інформації з повідомленням про плановану діяльність та фотофіксація розміщеного Повідомлення на дошках оголошення органів місцевого самоврядування, де планується проводити плановану діяльність; - Копія Витягу ЄДРПОУ; • Правовстановлюючі документи щодо ділянки розташування об’єкта планованої діяльності; • Матеріали передпроєктних робіт з визначення місця розташування об’єкта «Будівництво аеропорту в Закарпатському регіоні». • Загальна пояснювальна записка проєкту з технічними характеристиками планованої діяльності (інженерно-геологічні вишукування; опис технологічних процесів, перелік основного технологічного обладнання, проєктна потужність, режим роботи (годин/рік), кількість працюючих, відомості про витрату сировини, матеріалів, природних та паливно-енергетичних ресурсів, перелік відходів та напрямок поводження з ними, інформація щодо водопостачання та водовідведення, паспорта водозабірних свердловин (за наявності); інформація щодо очисних установок з позначенням технічних характеристик, інформація щодо можливих аварійних ситуацій і т. ін.); • Містобудівні умови та обмеження (за наявності); • Висновок щодо встановлення розміру санітарно-захисної зони (за наявності); • Інформацію про категорію земель на місці проведення планованої діяльності, склад угідь, якісні характеристики ґрунту, інформацію про землекористувача; • Наявні результати лабораторних досліджень; • Матеріали еколого-геологічних оцінок, моніторингу стану підземних вод; • Наявні дозвільні документи на плановану діяльність; • Оцінка за видами та кількістю очікуваних відходів, викидів (скидів), забруднення води, повітря, ґрунту та надр, шумового, вібраційного, світлового, теплового та радіаційного забруднення, а також випромінення, яке виникає у результаті виконання підготовчих і будівельних робіт та провадження планованої діяльності; • Звіт з інвентаризації викидів забруднюючих речовин (існуючий стан); • Документи, що обґрунтовують обсяги викидів (існуючий стан); • Копія звіту за формою №1-відходи (річна); • Довідка щодо величин фонових концентрацій забруднюючих речовин; • Довідка щодо метеорологічних характеристик і коефіцієнтів, які визначають умови розсіювання забруднюючих речовин в районі аеропорту; • Інформацію про наявність чи відсутність на території проведення планованої діяльності об’єктів природно-заповідного фонду, охоронних зон, екомереж, об’єктів архітектурної, археологічної чи культурної спадщини; • Генплан (аеродром і термінал) з нанесенням існуючих та перспективних джерел викидів та службово-технічної території; • Ситуаційний план з нанесенням найближчої житлової забудови; • Заплановані обсяги авіаційних перевезень у перспективі 10 років та парк повітряних суден, що планується експлуатувати; • Стислу гідрометеорологічну характеристику щодо кліматичних умов місця проведення планованої діяльності; • Виконані флайт-плани за останній рік в повному обсязі, включно з даними про використані маршрути/МК про виконані злітно-посадкові операції (ЗПО), в тому числі: для кожного рейса – тип (модифікацію) ПС та бортовий номер; для кожного рейса – використана ЗПС чи магнітний курс (МК); • Метеорологічна інформація (температура повітря, атмосферний тиск, відносна вологість, швидкість та напрямок вітру (річна роза вітрів) для етапу будівництва та етапу впровадження планованої діяльності; • Карту-схему з місцем розташування планованої діяльності; • Регламент запланованих робіт із зазначенням повного переліку техніки та обладнання (за наявності);; • Карта аеродрому та приаеродромної території (масштаб 1:25000) з обов’язковою прив’язкою до географічних координат КТА, поточних та перспективних торців ЗПС. - Науково-дослідні роботи з оцінки стану біотопів території запланованої діяльності: • Дослідження флори наземних та навколоводних біотопів з урахуванням раритетної та адвентивної (чужорідної) фракції; • Оцінка та характеристика сучасного стану фітоценозів наземних біотопів; • Дослідження фауни безхребетних та хребетних (батрахофауни, герпетофауни, теріофауни) тварин наземних та навколоводних біотопів; • Оцінка орнітофауни території та акваторії; • Стисла гідрологічна та гідрохімічна характеристика водних ділянок; • Характеристика гідробіоценозів (вищої водної рослинності, планктону, бентосу, іхтіофауни). - Розрахунки рівнів авіаційного шуму в поточний період (станом на 2021 рік) та на перспективу (2030 рік); - Результати розрахунків рівнів звукової потужності пересувних джерел шуму на етапі будівельних робіт на території аеродрому; - Розрахунки рівнів звукової потужності стаціонарних джерел на етапі будівельних робіт та провадження планованої діяльності; - Карта авіаційного шуму на приаеродромній території аеропорту та рекомендації щодо встановлення зон обмеження житлової та громадської забудови із умов впливу авіаційного шуму. • Обґрунтування зон обмеження забудови з умов електромагнітного випромінювання на етапі будівельних робіт та провадження планованої діяльності; • Перелік факторів, що можуть вплинути на розподіл електромагнітного випромінювання на приаредромній території; • Карти зон обмеження забудови з умов електромагнітного випромінювання на поточному етапі та етапі провадження планованої діяльності. В той же час безпосередньо цих документів до тендерної документації їх не долучено. Просимо Вас завантажити всю вищеперечислену документацію для розрахунку собівартості виконання робіт та формування справедливої ціни учасника 2. В п.1.4 документації "Опис основних характеристик планованої діяльності" вказуються показники, що включаються в Проект Організації Будівництва. Просимо Вас надати дані з даного розділу проекту, а саме: 1.4.1. Розпланування 1.4.2. Обґрунтування розмірів і оснащення майданчиків 1.4.3. Схема виконання робіт 1.4.4. Влаштування тимчасових доріг 1.4.5. Складування матеріалів 1.4.6. Тривалість і календарний план будівництва 1.4.7. Вантажно - розвантажувальні роботи 1.4.8. Виконання робіт під лініями ЛЕП 1.4.8. Потреба будівництва в будівельних кадрах 1.4.9. Календарний графік виконання робіт
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Відповідно до розділу 5 «Склад послуги та її етапи» Додатку № 4 Технічного завдання на проведення закупівлі до тендерної документації на закупівлю за предметом: Розроблення проєкту звіту з оцінки впливу на довкілля та його супроводу по об’єкту «Будівництво аеропорту в Закарпатському регіоні», підготовлення документації щодо оцінки впливу на довкілля та збір вихідних даних для розробки проєкту Звіту з оцінки впливу на довкілля по об’єкту «Будівництво аеропорту в Закарпатському регіоні» здійснюється в ІІІ (три) етапи. Підпунктом 5.1.1. пункту 5.1. І (першого) етапу передбачено ознайомлення з документами та відомостями суб’єкта господарювання щодо планованої діяльності, її характеристики, отримання вихідних даних від Замовника. 2. Підпунктом 5.2.1. пункту 5.2. ІІ (другого) етапу передбачено підготовлення та фіналізацію розділів проєкту Звіту з оцінки впливу на довкілля який, в тому числі, включатиме й наступні пункти: 1.4.1. Розпланування 1.4.2. Обґрунтування розмірів і оснащення майданчиків 1.4.3. Схема виконання робіт 1.4.4. Влаштування тимчасових доріг 1.4.5. Складування матеріалів 1.4.6. Тривалість і календарний план будівництва 1.4.7. Вантажно - розвантажувальні роботи 1.4.8. Виконання робіт під лініями ЛЕП 1.4.8. Потреба будівництва в будівельних кадрах 1.4.9. Календарний графік виконання робіт. Враховуючи вищевикладене, отримання відповідних необхідних вихідних даних передбачено підпунктом 5.1.1. пункту 5.1. І етап розділу 5 «Склад послуги та її етапи» Додатку № 4 Технічного завдання на проведення закупівлі до тендерної документації на закупівлю за предметом: Розроблення проєкту звіту з оцінки впливу на довкілля та його супроводу по об’єкту «Будівництво аеропорту в Закарпатському регіоні».
Статус вимоги: Відхилено