• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК021:2015:75250000-3 «Послуги пожежних і рятувальних служб» (1 Лот: Пультове пожежне спостерігання з виводом сигналу на пульт цілодобового пожежного спостерігання та технічне обслуговування установки автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті за адресою: м. Полтава, вул. Героїв АТО, 73А (гаражні приміщення Горбанівського геріатричного пансіонату ветеранів війни та праці). 2 Лот: Пультове пожежне спостерігання з виводом сигналу на пульт цілодобового пожежного спостерігання та технічне обслуговування установки автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті за адресою: м. Полтава, вул. Сільськогосподарська, 21, (1-го, 2-го, 3-го та 4-го блоку, господарського блоку, гаражу та будівлі охорони, будівлі овочесховища з матеріальним складом, овочесховища та неопалювального складу Горбанівського геріатричного пансіонату ветеранів війни та праці).

Завершена

178 920.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 54.00 UAH
Період оскарження: 20.12.2021 14:35 - 24.12.2021 14:27
Вимога
Вирішена

незаконне обрання переможця

Номер: deb33c84bb1745609b284a39f2d5789c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-20-012655-c.a2
Назва: незаконне обрання переможця
Вимога:
Тендерна пропозиція Приватного підприємства "Універсал-2006" не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає дискваліфікації з огляду на наступне. Відповідно до вимог тендерної документації учасник, по-перше, повинен надати свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників податку – для Учасника, який є платником податку на додану вартість; свідоцтво про право сплати єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку. учасником надано лише витяг з реєстру платників єдиного податку. Учасником не надано роз`яснення щодо ненадання документів свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників ПДВ (платник податків може одночасно сплачувати і ПДВ і єдиний податок). По-друге, відповідно до вимог тендерної пропозиції Учасник гарантує зменшення цін на надану послугу у випадку відповідного зменшення ринкових цін, відтак, учасник повинен подати окремий гарантійний лист, яким він гарантує зменшення ціни у випадку зменшення ринкових цін. Даного документу учасником не подано. По-третє, документ учасника "Гарантійний лист.pdf" всупереч чинному законодавству не містить підпису на кожній сторінці документа. По-четверте, документ учасника "Пропозиція 2.pdf" всупереч чинному законодавству не містить підпису на кожній сторінці документа; даний документ заповнений не повністю, зокрема не зазначено дату у відповідній графі документу, в графі щодо адреси учасника (де має бути відображено юридичну та поштову адресу) зазначено лише одну адресу та не зазначено, що дана адреса є юридичною та фактичною, не зазначено факс учасника (у випадку його відсутності не зазначено про відсутнсть факсу), не зазначено повну назву посади керівника Учасника; окрім того учасником всупереч вимог чинного законодавства частково змінено форму пропозиції, яка була наявна у тендерній документації. УЧАСНИК ВІДСТУПИВ ВІД ВСТАНОВЛЕНОЇ ФОРМИ ЗАМОВНИКОМ, У формі пропозиція, який є Додатком 3 до тендерної документації зазначено, що 1 Пропозиції оформлюються та подаються за встановленою замовником формою. Учасник не повинен відступати від даної форми. ЗМІНА ФОРМИ ПРОПОЗИЦІЇ учасником та відповідно ПОДАННЯ учасником ДОКУМЕНТУ ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ, ЯКИЙ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД ТОГО, ЯКИЙ НАЯВНИЙ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ фактично означає незгоду учасника з вимогами публічної закупівлі ТА Є ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ЙОГО ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ. Так, у формі пропозиція зазначено "1.Вивчивши Оголошення, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість поставити товари, надати послуги та виконати роботи за ціною … грн з ПДВ (цифрами та словами), у т.ч. ПДВ … грн. (цифрами і словами)". Учасником зазначено "Вивчивши Оголошення, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість поставити товари, надати послуги та виконати роботи за ціною 1012020 грн без ПДВ (сто одна тисяча двісті двадцять гривень нуль копійок)без ПДВ (цифрами і словами)". Тобто УЧАСНИКОМ ЧАСТКОВО ЗМІНЕНО пункт 1 пропозиції. Учасник не повіинен відступати від форми, тому він повинен був зазначити "1.Вивчивши Оголошення, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість поставити товари, надати послуги та виконати роботи за ціною 1012020 грн без ПДВ (сто одна тисяча двісті двадцять гривень нуль копійок) грн з ПДВ (цифрами та словами), у т.ч. ПДВ 0 грн. (нуль гривень). / У таблиці, яка зазначена в п.1 цінової пропозиції замовником зазначено "Ціна за од., грн. з ПДВ" та "Всього, грн.. , з ПДВ" УЧАСНИКОМ ВНЕСЕНО ЗМІНИ в таблицю, яка наявна у публічній закупівлі та зазначено "Ціна за од., грн. безз ПДВ" та "Всього, грн.без ПДВ". Відтак, з огляду на вищезазначену низку недоліків пропозиції учасника та з огляду. на неповне заповнення відступлення учасника від форми пропозиції, яка є Додатком 3 до Тендерної документації (Замовником встановлено заборону відступати від вищезазначеної форми) пропозиція учасника Приватне підприємство "Універсал-2006" БЕЗСУМНІВНО МАЄ БУТИ ДИСКВАЛІФІКОВАНА.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Спрощена закупівля не є процедурою у розумінні Закону. Єдиним критерієм оцінки згідно даної спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Під час проведення спрощених закупівель створення тендерної документації, застосування кваліфікаційних та інших вимог до Постачальників є необов'язковим. Крім цього, немає чітких вимог до тендерної документації, і Замовник сам вирішує підходить чи ні йому Учасник ціна пропозиції якого була найнижчою за результатами аукціону. Під час проведення спрощеної закупівлі не потрібно вимагати довідки по статті 17. Адже якщо відкрити статтю 17, то ми побачимо, що там наведений перелік підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. І знову повертаємось до того, що спрощені закупівлі не є процедурою закупівлі, хоч і регулюється Законом. Закон №2155 «Про електронні довірчі послуги» набув чинності 7 листопада 2018 року. Він ввів поняття кваліфікованого електронного підпису КЕП та УЕП. З метою забезпечення доступності е-довірчих послуг для громадян та бізнесу Урядом ухвалено постанову від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Тому підписи та печатка на паперових носіях є необов’язковими в разі накладання КЕП чи УЕП. Реєстри платників податків – це відкриті реєстри, відхилення через їх відсутність це дискримінацією Учасника. ч.1 ст.5. Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Дану інформацію можна перевірити за посиланнями: Реєстр платників податку на додану вартість – https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv Реєстр платників єдиного податку – https://cabinet.tax.gov.ua/registers/edpod Вимога тендерної пропозиції - Учасник гарантує зменшення цін на надану послугу у випадку відповідного зменшення ринкових цін, теж виконана так, як це зазначено в Гарантійному листі щодо підтвердження підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик послуги відповідно до вимог Оголошення, тому пункт 14.4. виконано. УЧАСНИК не ВІДСТУПИВ ВІД ВСТАНОВЛЕНОЇ ФОРМИ ЗАМОВНИКА. Додатком 3 до тендерної документації зазначено Ціна за од., грн., з ПДВ* та Всього, грн.. , з ПДВ*. а це, в свою чергу означає - * Якщо Учасник не є платником ПДВ, у відповідних графах таблиці слід зазначати: «без ПДВ». Також, у відповідності до Наказу Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” слід наголосити на наступному, що до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на її зміст, належать: ● 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: ● уживання великої літери; ● Наприклад: зазначення прізвища, ім’я чи по-батькові керівника з маленької літери ● уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; ● Наприклад: зазначення прізвища не в називному, а родовому відмінку ● використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; ● Наприклад: зазначення в довідці русизмів ● зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; ● Наприклад: зазначення цифри «5» замість цифри «8» в унікальному номері оголошення ● застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; ● Наприклад: зазначення в одному рядку частини слова «стор-», а в наступному «онами» замість «сто-» «ронами» ● написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; ● Наприклад:зазначення «даюзгоду» замість «даю згоду» ● нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). ● Наприклад: перша і друга сторінки договору зазначені під одним номером, або номери сторінок відсутні ● 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. ● Наприклад: зазначення у формі оголошення назви підприємства без пропуску між словами ● 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. ● Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення ● 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). ● Наприклад: надана довідка не завірена учасником процедури закупівлі ● 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. ● Наприклад: учасник посилається на довідку, яка відсутня в складі пропозиції, але не вимагалася замовником ● 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. ● Наприклад:надана довідка у довільній формі не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, але на неї накладено кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника ● 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. ● Наприклад: надана довідка у довільній формі, яка не містить вихідного номера ● 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. ● Наприклад:надано скановану копію статуту замість оригіналу ● 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). ● 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). ● Наприклад: у формі «Тендерна пропозиція» зазначено застарілу назву вулиці юридичної адреси учасника ● 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. ● Наприклад: у формі «Тендерна пропозиція» зазначено 156000,00 грн. (сто п’ятдесят п’ять тисяч гривень нуль копійок) замість 155000,00 грн. (сто п’ятдесят п’ять тисяч гривень нуль копійок) ● 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. ● Наприклад:надано довідку у довільній формі у форматі «JPG» замість «PDF». Виходячи з всього вище обумовленого, Вимогу залишити без розгляду, рішення про намір укласти договір з Учасником, який надав найнижчу пропозицію за результатами аукціону залишити в силі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

незаконне обрання переможця.

Номер: 234c629fb830463193cb6df5542bfe06
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-20-012655-c.a1
Назва: незаконне обрання переможця.
Вимога:
Тендерна пропозиція учасника Управління поліції охорони в Полтавській області є неналежною не відповідає вимогам, визначеним у закупівлі з огляду на наступне. Тендерна пропозиція, по-перше, є неналежною та підлягає дискваліфікації, оскільки всі документи підписаніт неналежною особою. В документі з назвою "право підпису.pdf" на підтвердження повноважень підписанта документів, а саме Жижки Ігоря Валентиновича надано довіреність від 04.01.2021, строк дії якої закінчився 31.12.2021, тобто на момент проведення аукціону Жижка Ігор Валентинович не є належним представником учасника. Окрім того, даний документ не є належним чином завірений відповідно до чинних ДСТУ та правил ведення Діловодства (в документі не зазначено слово Копія та дата завіряння документа). По-друге, відповідно до Додатку 1 до оголошення Учасник гарантує зменшення цін на надану послугу у випадку відповідного зменшення ринкових цін. Учасником Управління Поліції охорони в Полтавській області не надано документа, зі змісту якого вбачається відповідна гарантія. По-третє, положення учасника є також неналежним чином завірене до чинних ДСТУ та правил ведення Діловодства (в документі не зазначено слово Копія та дата завіряння документа). По-четверте, жоден лист учасника, яикй поданий ним у даній закупівлі не містить вихідного номеру, дати створення та не зазначена назва замовника, якому він адресований. Відтак, з огляду на викладене, просимо, дискваліфікувати пропозицію учасника Управління поліції охорони в Полтавській області.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Спрощена закупівля не є процедурою у розумінні Закону. Єдиним критерієм оцінки згідно даної спрощеної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Під час проведення спрощених закупівель створення тендерної документації, застосування кваліфікаційних та інших вимог до Постачальників є необов'язковим. Крім цього, немає чітких вимог до тендерної документації, і Замовник сам вирішує підходить чи ні йому Учасник ціна пропозиції якого була найнижчою за результатами аукціону. Під час проведення спрощеної закупівлі не потрібно вимагати довідки по статті 17. Адже якщо відкрити статтю 17, то ми побачимо, що там наведений перелік підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. І знову повертаємось до того, що спрощені закупівлі не є процедурою закупівлі, хоч і регулюється Законом. Закон №2155 «Про електронні довірчі послуги» набув чинності 7 листопада 2018 року. Він ввів поняття кваліфікованого електронного підпису КЕП та УЕП. З метою забезпечення доступності е-довірчих послуг для громадян та бізнесу Урядом ухвалено постанову від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Пакет документів Учасником було подано 30.12.2021р. на той час він був чинний, аукціон відбувся в перший робочий день – 04.01.2022р. Період подачі пропозицій закінчився 31.12.2021 17:00 р. То що ж порушив Учасник?!.. Тому в Положенні та інших документах не зазначення слово «Копія» та дати завіряння документа на паперових носіях є необов’язковими в разі накладання КЕП чи УЕП , а також відноситься до формальних помилок (Наказ Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”). ч.1 ст.5. Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимога тендерної пропозиції - Учасник гарантує зменшення цін на надану послугу у випадку відповідного зменшення ринкових цін, теж виконана так, як це зазначено в Гарантійному листі щодо підтвердження підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик послуги відповідно до вимог Оголошення, тому пункт 14.4. виконано. Також, у відповідності до Наказу Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” слід наголосити на наступному, що до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на її зміст, належать: ● 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: ● уживання великої літери; ● Наприклад: зазначення прізвища, ім’я чи по-батькові керівника з маленької літери ● уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; ● Наприклад: зазначення прізвища не в називному, а родовому відмінку ● використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; ● Наприклад: зазначення в довідці русизмів ● зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; ● Наприклад: зазначення цифри «5» замість цифри «8» в унікальному номері оголошення ● застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; ● Наприклад: зазначення в одному рядку частини слова «стор-», а в наступному «онами» замість «сто-» «ронами» ● написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; ● Наприклад:зазначення «даюзгоду» замість «даю згоду» ● нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). ● Наприклад: перша і друга сторінки договору зазначені під одним номером, або номери сторінок відсутні ● 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. ● Наприклад: зазначення у формі оголошення назви підприємства без пропуску між словами ● 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. ● Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення ● 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). ● Наприклад: надана довідка не завірена учасником процедури закупівлі ● 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. ● Наприклад: учасник посилається на довідку, яка відсутня в складі пропозиції, але не вимагалася замовником ● 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. ● Наприклад:надана довідка у довільній формі не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, але на неї накладено кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника ● 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. ● Наприклад: надана довідка у довільній формі, яка не містить вихідного номера ● 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. ● Наприклад:надано скановану копію статуту замість оригіналу ● 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). ● 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). ● Наприклад: у формі «Тендерна пропозиція» зазначено застарілу назву вулиці юридичної адреси учасника ● 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. ● Наприклад: у формі «Тендерна пропозиція» зазначено 156000,00 грн. (сто п’ятдесят п’ять тисяч гривень нуль копійок) замість 155000,00 грн. (сто п’ятдесят п’ять тисяч гривень нуль копійок) ● 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. ● Наприклад:надано довідку у довільній формі у форматі «JPG» замість «PDF». Виходячи з всього вище обумовленого, Вимогу залишити без розгляду, рішення про намір укласти договір з Учасником, який надав найнижчу пропозицію за результатами аукціону залишити в силі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні