-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Сирні продукти
Завершена
8 992 730.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 18 153.36 UAH
мін. крок: 0.2% або 18 153.36 UAH
Період оскарження:
20.12.2021 14:39 - 21.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про зобов’язання Замовника скасувати рішення про допущення учасника до аукціону та зобов’язання Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника
Номер:
73238af4903647ceb103298e88dd5ddd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-006156-b.b2
Назва:
СКАРГА про зобов’язання Замовника скасувати рішення про допущення учасника до аукціону та зобов’язання Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника
Скарга:
Департаментом освіти Луцької міської ради (надалі по тексту - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з публікацією англійською мовою) за CPV за ДК 021:2015 - код 15540000-5: Сирні продукти (Лот 1 - сир кисломолочний не нижче 9% жирності, кількість - 62320 кг, очікуваною вартістю - 7177394,00 гривень з ПДВ (надалі по тексту – Лот 1); Лот 2 - сир твердий (назва сиру з масовою часткою жиру вказаною Учасником), кількість - 7600 кг, очікуваною вартістю - 1 815 336,00 гривень з ПДВ) ідентифікатор UA-2021-12-20-006156-b.
Приватне підприємство «Любодар» (надалі по тексту - Суб’єкт оскарження, Скаржник) виявило бажання взяти участь у закупівлі UA-2021-12-20-006156-b, підготувало та подало через електронну систему закупівлі тендерну пропозицію.
Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій, який оприлюднений в системі електронних закупівель Замовником по Лоту 1 розглянуто тендерні пропозиції:
Скаржника - Приватне підприємство «Любодар»,
ПРИВАТНО-ОРЕНДНОГО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ІМ. ШЕВЧЕНКА,
Товариства з обмеженою відповідальністю «Радивилівмолоко»,
ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БІЗНЕС-АГЕНСТВО "ПРОФІ-КОНТИНЕНТ".
Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БІЗНЕС-АГЕНСТВО "ПРОФІ-КОНТИНЕНТ". Інших учасників допущено до аукціону.
31 січня 2022 року Протокол розгляду тендерних пропозицій було оприлюднено у електронній системі закупівель.
Відповідно до ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частинами другою і дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Отже, скарга у даній процедурі закупівлі може бути подана до 04 лютого 2022 року включно.
Щодо пункту 3 ч. 5 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Підставою подання даної скарги є порушення Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції та допущення до аукціону ПРИВАТНО-ОРЕНДНОГО СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ІМ. ШЕВЧЕНКА (надалі по тексту - ПОСП ІМ. ШЕВЧЕНКА) тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим тендерна пропозиція ПОСП ІМ. ШЕВЧЕНКА повинна була бути відхилена Замовником.
Щодо пункту 4 ч. 5 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Порушене право та охоронюваний законом інтерес Суб’єкта оскарження при прийнятті рішень Замовником полягає у тому, що Суб’єкта оскарження має право на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних умовах і при розгляді та допущені до аукціону тендерної пропозиції ПОСП ІМ. ШЕВЧЕНКА Замовником було порушено положення тендерної документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», тобто до учасників однієї процедури Замовник застосував різні підходи щодо оцінки відповідності їх тендерних пропозицій вимогам тендерної документації.
Посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Тендерна пропозиція ПОСП ІМ. ШЕВЧЕНКА повинна була бути відхилена Замовником, оскільки не відповідає вимогам тендерної документації.
Зокрема, Замовник неправомірно допустив до участі в аукціоні ПОСП ІМ. ШЕВЧЕНКА, оскільки пропозиція ПОСП ІМ. ШЕВЧЕНКА не відповідала вимогам підпунктам 1.2 та 1.9 пункту 1 розділу III тендерної документації Замовника.
1. Так, підпунктом 1.2 пункту 1 розділу III тендерної документації Замовника встановлено імперативну умову, що «Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію». Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Слід відмітити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, який розміщено на офіційному сайті Антимонопольного комітету України https://amcu.gov.ua/storage/app/uploads/public/604/0a9/4dc/6040a94dce4b3594737504.pdf), зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважати кваліфікованим». Однак, тендерна пропозиція ПОСП ІМ. ШЕВЧЕНКА містить накладений електронний підпис директора - ТУРАКА АНДРІЯ АНТОНОВИЧА, за результатами перевірки якого на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений» на незахищеному носію, тобто накладений електронний підпис ТУРАКА АНДРІЯ АНТОНОВИЧА не може вважатися кваліфікованим.
Таким чином, вбачається, що Учасник не виконав вимоги підпункту 1.2 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
2. Крім того, підпунктом 1.9 пункту 1 розділу III тендерної документації Замовника передбачено, що «У випадку, якщо Учасник при завантажені тендерної пропозиції розміщує в електронній системі закупівель файл про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції, яка буде доступною до перегляду Замовнику та іншим користувачам системи ProZorro до аукціону така пропозиція буде відхилена відповідно до пп. 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону». Однак, тендерна пропозиція ПОСП ІМ. ШЕВЧЕНКА містить файл «5.Проект договору_сир ЗМІНИ.pdf», в якому пунктом 2.6 розділу 2 зазначено «Загальна сума Договору становить 6 767 952 грн.».
Таким чином, вбачається, що Учасник не виконав вимоги підпункту 1.9 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника
Отже, відповідно пункту 1 частини 1 статті 31 Закону тендерна пропозиція ПОСП ІМ. ШЕВЧЕНКА підлягає відхиленню.
Усі документи, на які посилається Суб’єкт оскарження у даній скарзі, наявні у електронній системі закупівель.
Щодо пункту 6 ч. 5 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування
Заявлені у даній скарзі вимоги є ефективним способом захисту прав Суб’єкта оскарження на участь на рівних та недискримінаційних умовах, що гарантовані Законом України «Про публічні закупівлі», оскільки допущення до участі в аукціоні учасників, тендерні пропозиції яких не відповідають вимогами тендерної документації є порушенням положень законодавства.
Враховуючи всі викладені вище невідповідності тендерної пропозиції ПОСП ІМ. ШЕВЧЕНКА та керуючись ст. З, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою проведення процедури закупівлі на рівних умовах у відповідності до принципів публічних закупівель та з дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та розглянути в порядку Закону України «Про публічні закупівлі»;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень, що допущені Департаментом освіти Луцької міської ради під час проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою та задовольнити дану скаргу повністю;
3. Зобов’язати Департамент освіти Луцької міської ради при проведенні процедури закупівлі - відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю за кодом CPV за ДК 021:2015 - код 15540000-5: Сирні продукти (Лот 1 - сир кисломолочний не нижче 9% жирності, кількість - 62320 кг, очікуваною вартістю - 7177394,00 гривень з ПДВ; Лот 2 - сир твердий (назва сиру з масовою часткою жиру вказаною Учасником), кількість - 7600 кг, очікуваною вартістю - 1 815 336,00 гривень з ПДВ) згідно оголошення UA-2021-12-20-006156-b скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ПОСП ІМ. ШЕВЧЕНКА по Лоту 1 до аукціону.
4. Зобов’язати Департамент освіти Луцької міської ради при проведенні процедури закупівлі - відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю за кодом CPV за ДК 021:2015 - код 15540000-5: Сирні продукти (Лот 1 - сир кисломолочний не нижче 9% жирності, кількість - 62320 кг, очікуваною вартістю - 7177394,00 гривень з ПДВ; Лот 2 - сир твердий (назва сиру з масовою часткою жиру вказаною Учасником), кількість - 7600 кг, очікуваною вартістю - 1 815 336,00 гривень з ПДВ) згідно оголошення UA-2021-12-20-006156-b відхилити тендерну пропозицію ПОСП ІМ. ШЕВЧЕНКА по Лоту 1.
Пов'язані документи:
Учасник
- Антимонопольний скарга сири.pdf 04.02.2022 11:08
- платіжне доручення.pdf 04.02.2022 13:26
- Антимонопольний скарга сири.pdf 04.02.2022 13:26
- Антимонопольний скарга сири.pdf 04.02.2022 13:32
- платіжне доручення.pdf 04.02.2022 13:32
- Рішення від 08.02.2022 №2491.pdf 09.02.2022 12:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.02.2022 № 3289.pdf 17.02.2022 11:49
- Рішення від 16.02.2022 №3289.pdf 21.02.2022 12:52
- заперечення на скаргу ПП Любодар.pdf 14.02.2022 15:21
- заперечення на скаргу ЛЮБОДАР.doc 14.02.2022 15:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.02.2022 13:32
Дата розгляду скарги:
16.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.02.2022 12:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.02.2022 12:52
Дата виконання рішення Замовником:
01.08.2022 14:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протокол № 5 від 01.08.2022 р.
Задовільнена:
Так
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога, щодо відхилення пропозиції ПП Приватно-орендне сільськогосопдарське підприємства
Номер:
f086efa39770439898ff948ebeac3263
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-006156-b.b1
Назва:
Вимога, щодо відхилення пропозиції ПП Приватно-орендне сільськогосопдарське підприємства
Вимога:
1. Підпунктом 1.2 Пункту 1 розділу III тендерної документації Вами встановлено імперативну умову, що «Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги», тобто повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію.». Відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги" кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Слід відмітити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, який розміщено на офіційному сайті Антимонопольного комітету України https://amcu.gov.ua/storage/app/uploads/public/604/0a9/4dc/6 040a94dce4b3594737504.pdf), зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважати кваліфікованим». Однак, тендерна пропозиція ПП Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство імені Шевченка містить накладений електронний підпис ТУРАКА АНДРІЯ АНТОНОВИЧА, за результатами перевірки якого на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений» на незахищеному носію, тобто накладений електронний підпис ТУРАКА АНДРІЯ АНТОНОВИЧА не може вважатися кваліфікованим, чим не дотримано вимоги підпункту 1.2 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
2. Підпунктом 1.9 пункту 1 розділу III тендерної документації Вами передбачено, що «У випадку, якщо Учасник при завантажені тендерної пропозиції розміщує в електронній системі закупівель файл про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції, яка буде доступною до перегляду Замовнику та іншим користувачам системи ProZorro до аукціону така пропозиція буде відхилена відповідно до пп. 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.». Однак, тендерна пропозиція ПП Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство імені Шевченка містить файл «5.Проект договору_сир ЗМІНИ.pdf», в якому пунктом 2.6 розділу 2 зазначено «Загальна сума Договору становить 6 767 952 грн.»
Враховуючи вищевикладене, відповідно до частини1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ПП Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство імені Шевченка. У разі відхилення даної вимоги, ми будемо змушені звертатись до Державної аудиторської служби.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.02.2022 17:45
Опис причини скасування:
Скасування
Дата скасування:
03.02.2022 17:02