• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Рукавички оглядові нітрилові текстуровані (33190000-8 (33199000-1) Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, код НК 024:2019 – 56286 рукавички оглядові нітрилові текстуровані)

Рукавички оглядові нітрилові текстуровані (33190000-8 (33199000-1) Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, код НК 024:2019 – 56286 рукавички оглядові нітрилові текстуровані)

Торги не відбулися

2 256 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 280.00 UAH
Період оскарження: 20.12.2021 13:40 - 01.01.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо дискримінаційної вимоги "Гарантійного листа виробника"

Номер: 23b7a4efa7a74fd499d2b5ded48a2de6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-20-004999-b.c1
Назва: Щодо дискримінаційної вимоги "Гарантійного листа виробника"
Вимога:
Повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289 ){Із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-IX від 19.12.2019 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту .Вимога є дискримінаційною.кількість та характеристики товару для забезпечення поставок гарантується за тендерним договором. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Наголошуємо Вам,що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу МТВ. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами Просимо зробити зміни згідно діючого Законодавства.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вітаємо! Відповідно до частини 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, зокрема, у випадку оголошення закупівлі за предметом: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. Рукавички оглядові нітрилові текстуровані (33190000-8 (33199000-1) Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, код НК 024:2019 – 56286 рукавички оглядові нітрилові текстуровані), замовник вважає за необхідне включити вимогу щодо Оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів, що обґрунтовується наступним. Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника або уповноваженого представника про повноваження учасника представляти продукцію та\або використовувати торгову марку виробника у торгах, не є дискримінаційною вимогою, а є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, або офіційного представника виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку Замовнику. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником отриманий ним злочинним шляхом, таким як : контрабанда і т.д. (принцип законності). Адже лист від виробника, чи його офіційного представника, підтверджує офіційне походження товару - його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, а також проходження процедури оцінки відповідності щодо цих виробів і гарантію відповідності продукції вимогам встановленим законодавством. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником- переможцем пов’язаних з постачанням товару, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником чи його офіційним представником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Що стосується спільного листа Міністерства та МОЗ № 3301-04-55905-03-01.7/33810 від 19.12.2018 «Щодо закупівлі лікарських засобів» то в п.8 даного листа зазначено, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальником гарантійного листа саме від виробника про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки і саме при закупівлі лікарських засобів. Відповідно до ст. 2 Закону України «Про лікарські засоби» лікарський засіб - будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), яка може бути призначена для запобігання вагітності, відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної або метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу. У нашому випадку закупівля здійснюється на Рукавички оглядові нітрилові текстуровані, які відносяться до медичних виробів. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що в нашій тендерній документації допускається надання гарантійного листа не лише виробника, а такий гарантійний лист може бути наданий і представником, дилером, дистриб’ютором чи філією виробника. На даний час 99% тендерів, які оголошуються через електронну систему Прозорро на закупівлю медичної продукції містять в тендерній документації вимогу щодо надання гарантійних листів. На семінарах з питань проведення тендерних процедур, замовникам при оголошенні торгів через електронну систему на закупівлю лікарських засобів, медичних виробів рекомендують встановлювати вимогу щодо надання гарантійних листів виробників чи офіційних представників виробників, щоб вберегти їх від закупівлі фальсифікатів. Виходячи з вищенаведеного, тендерна документація Замовника відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII та вимогам інших нормативних актів, які регулюють відносини закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, та ніяк не обмежує та не надає перевагу тому чи іншому учаснику процедури закупівлі. Водночас зауважимо, що лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України, щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 носить лише рекомендаційний та інформаційний характер, тому Замовник може, проте не зобов’язаний враховувати відповідні рекомендації викладені в цьому листі при проведенні закупівель. Враховуючи вищевикладене, та те, що Замовник має на меті отримати якісний товар у належному до Закону порядку, при цьому здійснюючи закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, сприяє розвитку конкуренції та не вчиняє будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.12.2021 08:40