• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги. 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації. Послуги охорони за допомогою комплексу тривожної сигналізації (КТС).

Завершена

19 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 96.00 UAH
Період оскарження: 20.12.2021 12:03 - 24.12.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: 06b99f264474420ebc6ae5cc2e1c86ab
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-20-007526-c.a1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник! У Вашій Тендерній документації зазначено як технічні вимоги таке: «Забезпечення надійної охорони об'єктів Замовника шляхом запобігання протиправних дій щодо об’єктів Замовника шляхом залучення наряду реагування охорони, озброєних автоматичною або напівавтоматичною вогнепальною нарізною зброєю (пістолети ПМ, АПС, автомати АКСУ)…». А в розділі «Забезпечення надійної охорони передбачає» вказане таке: «Наявність у охоронців (наряду затримання або реагування) автоматичної або полуавтоматичної вогнепальної нарізної зброї (пістолети ПМ, АПС, автомати АКСУ),….» Інформуємо Вас, що в Україні вогнепальною нарізною зброєї мають право користуватися виключно державні силові структури, зокрема підрозділи Національної поліції. Але, стаття 46 ЗУ «Про національну поліцію» визначає наступне: Застосування вогнепальної зброї: 1. Застосування вогнепальної зброї є найбільш суворим заходом примусу. 2. Поліцейський уповноважений на зберігання, носіння вогнепальної зброї, а також на її застосування і використання лише за умови що він пройшов відповідну спеціальну підготовку. 3. Порядок зберігання і носіння вогнепальної зброї, що знаходиться в розпорядженні поліцейського, перелік вогнепальної зброї та боєприпасів, що використовуються в діяльності поліції, та норми їх належності встановлюються Міністром внутрішніх справ України. 4. Поліцейський уповноважений у виняткових випадках застосовувати вогнепальну зброю: 1) для відбиття нападу на поліцейського або членів його сім’ї, у випадку загрози їхньому життю чи здоров’ю; 2) для захисту осіб від нападу, що загрожує їхньому життю чи здоров’ю; 3) для звільнення заручників або осіб, яких незаконно позбавлено волі. Таким чином, підсумовуючи вищевикладене, зазначаємо, дана вимога, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки встановивши дану вимогу, можна припустити, що члени тендерного комітету лобіюють інтереси тільки одного учасника, який відповідає цьому критерію. Вимагаємо видалити ці вимоги з тендерного завдання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.