-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Охороні послуги із застосуванням систем ручної охоронної сигналізації «тривожна кнопка» з відповідним реагуванням нарядів груп затримання. Код за ДК 021:2015: 79710000-4: Охоронні послуги
Закупівля на 2022 рік
Завершена
199 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 60.00 UAH
мін. крок: 0% або 60.00 UAH
Період оскарження:
20.12.2021 11:38 - 24.12.2021 10:00
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення
Номер:
041ab4d8adf04e99b7bd00cf4daeb009
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-006523-c.b12
Назва:
Оскарження рішення
Вимога:
ОСКАРЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
в рамках оголошення Охороні послуги із застосуванням систем ручної охоронної сигналізації «тривожна кнопка» з відповідним реагуванням нарядів груп затримання. Код за ДК 021:2015: 79710000-4: Охоронні послуги
ID: 036ada8957cb4dab9cdcbdc4d6319b86
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-12-20-006523-c
Лот Лот 3 – Охоронні послуги, за адресою: 60100, Чернівецька область, місто Кельменці, вулиця Чорновола, будинок 1
11.01.2022, 17:24. ID: UA-2021-12-20-006523-c.a3
Вимоги до замовника
Управління поліції охорони в Чернівецькій області
Рівень відношенняee7e542576824392b27df56660816186
Оскарження рішення щодо дискваліфікаці
20.12.2021 11:38. Управлінням Державної міграційної служби України в Чернівецькій оголошено процедуру закупівлі Охороні послуги із застосуванням систем ручної охоронної сигналізації «тривожна кнопка» з відповідним реагуванням нарядів груп затримання. Код за ДК 021:2015: 79710000-4 (код закупівлі UA-2021-12-20-006523-с). До повідомлення про проведення публічної закупівлі замовником були додані документи: - Технічний опис предмету закупівлі: файл Вимоги до предмету закупівлі охорона.бос (завантажено в ЦБД Prozorro: 20.12.2021 11:38) - Проект договору: файл проект договору.бос (завантажено в ЦБД Prozorro: 20.12.2021 11:38)
31.12.2021 за результатами проведеного редукціону пропозиції УПО в Чернівецькій області за лотами 2, 3, 4, 7, 9, 10, 11, 12 виявились найбільш економічно вигідними, однак, на етапі кваліфікації Замовником, було прийняте хибне рішення про дискваліфкацію УПО виходячи з хибних міркувань.
Вважаємо, що подана УПО Чернівецької області пропозиція відповідає всім вимогам з наступних підстав.
На етапі підготовки публічної закупівлі Замовником не виконано вимоги Закону
України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) а саме не створено документ - оголошення про проведення спрощеної закупівлі, натомість підготовлено лише
документи вказані вище.
Хоча перелік інформації якій повинен бути зазначений в оголошенні про проведення
спрощеної закупівлі наведений у ч.З ст. 14 Закону та включає наступну інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю; 9) кінцевий строк подання пропозицій; 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
Хоча в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в той же час положення ч.4 ст.14 Закону передбачають що, самі вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть стосуватися посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Отже завантажений Замовником, в систему електронних торгів у розділі «Технічний опис предмету закупівлі» документ - «Вимоги до предмету закупівлі охорона.бос» слід
вважати оголошенням про проведення спрощеної закупівлі а документ Проект договору - не має підстав вважати частиною оголошення про закупівлю ба навіть встановлення у цьому документі вимог, щодо надання у складі пропозиці, підписаного та затвердженого печаткою документу з накладенням електронного підпису такими що суперечать Закону і мають на меті лише створити умови для прийняття упередженого рішення.
Оскільки Законом окремо визначено порядок укладення Договору про закупівлю,
зокрема, згідно ч.І ст. 41 Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом а саме - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівл (ч.4 ст.41
Закону) а проект договору (завантажений в систему Замовником) не є та не може бути складовою частиною вимог до предмету закупівлі, натомість саме вимоги п.п. 4, 5, 6 ч. З
ст. 14 - є істотними умовами договору.
Згідно п.п. 24 ч.І ст.1 Закону - пропозиція учасника спрощеної закупівлі це - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно
до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) а саме п.п.
19, ч.І ст.1 Закону - переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною.
На підставі вищенаведеного, керуючись положеннями ст. 14 Закону ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції УПО Чернівецької області, як такої що не відповідає умовам, визначених в оголошенні про проведення закупівлі та вимогам до предмету закупівлі як безпідставне. 2. Ухвалити нове рішення та визначити УПО Чернівецької області переможцем спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.01.2022 17:27
Вирішення:
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Перелік інформації якій повинен бути зазначений в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі наведений у ч.3, ч.4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі –Закон). Так, вимоги до предмета закупівлі, визначеного замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівлі. Окрім того, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Вимога учасника щодо обов'язку створення окремого документа - оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відповідає та прямо суперечить вимогам ч.3,4 ст.14 Закону, а тому не підлягає задоволенню.
Поряд із цим вважаємо за необхідне нагадати Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Так, ч.5 ст. 5 Закону встановлено, що замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Під час подання Вами пропозиції Вами не дотримано вимог замовника в частині заповнення проекту договору з додатками та їх належного підписання.
Тож, з огляду на невідповідність поданої Вами пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Вашу пропозицію було відхилено, керуючись п.1 ч.13 ст.14 Закону.
З приводу Вашої вимоги щодо скасування протокольного рішення уповноваженої особи та ухвалення нового рішення, яким визначити УПО в Чернівецькій області переможцем процедури спрощеної закупівлі є некоректною та такою, що не передбачена нормами чинного законодавства.
Вважаємо за доцільне повідомити Вам, що Законом передбачено можливість учасника спрощеної закупівлі оскаржити рішення та дії замовника у судовому порядку.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Невідповідність учасника
Номер:
95931252968e4b3a9c3203c11e0e5579
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-006523-c.a11
Назва:
Невідповідність учасника
Вимога:
Шановний замовнику.
В черговий раз змушені звернутись зі скаргою, щодо прийнятого рішення стосовно можливості застосування удосконалених підписів у процедурах закупівлі.
Додатково надсилаємо розяснення Міністерсва цифрової трансформації, яке спростовує вашу аргументацію. Звертаємо вашу увагу шо у передній сказі містяться посилання на роз’яснення інших органів стосовно порушеного питання.
Просимо розглянувши нашу скаргу та прийняти правильне рішення без звернення до органів оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.01.2022 17:25
Вирішення:
Вважаємо за необхідне нагадати Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Так, ч.5 ст. 5 Закону встановлено, що замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Підстави прийняття рішення та додаткова аргументація опублікована у попередній вимозі та протокольному рішенні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Невідповідність учасника
Номер:
2be80165424d456992fe4ecdc61711fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-006523-c.b10
Назва:
Невідповідність учасника
Вимога:
Шановний замовнику.
В черговий раз змушені звернутись зі скаргою, щодо прийнятого рішення стосовно можливості застосування удосконалених підписів у процедурах закупівлі.
Додатково надсилаємо розяснення Міністерсва цифрової трансформації, яке спростовує вашу аргументацію. Звертаємо вашу увагу шо у передній сказі містяться посилання на роз’яснення інших органів стосовно порушеного питання.
Просимо розглянувши нашу скаргу та прийняти правильне рішення без звернення до органів оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.01.2022 17:23
Вирішення:
Вважаємо за необхідне нагадати Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Так, ч.5 ст. 5 Закону встановлено, що замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Підстави прийняття рішення та додаткова аргументація опублікована у попередній вимозі та протокольному рішенні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення
Номер:
6f7529834d1e4f239aef873b649fc02c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-006523-c.b9
Назва:
Оскарження рішення
Вимога:
20.12.2021 11:38. Управлінням Державної міграційної служби України в Чернівецькій оголошено процедуру закупівлі Охороні послуги із застосуванням систем ручної охоронної сигналізації «тривожна кнопка» з відповідним реагуванням нарядів груп затримання. Код за ДК 021:2015: 79710000-4 (код закупівлі UA-2021-12-20-006523-с). До повідомлення про проведення публічної закупівлі замовником були додані документи: - Технічний опис предмету закупівлі: файл Вимоги до предмету закупівлі охорона.бос (завантажено в ЦБД Prozorro: 20.12.2021 11:38) - Проект договору: файл проект договору.бос (завантажено в ЦБД Prozorro: 20.12.2021 11:38)
31.12.2021 за результатами проведеного редукціону пропозиції УПО в Чернівецькій області за лотами 2, 3, 4, 7, 9, 10, 11, 12 виявились найбільш економічно вигідними, однак, на етапі кваліфікації Замовником, було прийняте хибне рішення про дискваліфкацію УПО виходячи з хибних міркувань.
Вважаємо, що подана УПО Чернівецької області пропозиція відповідає всім вимогам з наступних підстав.
На етапі підготовки публічної закупівлі Замовником не виконано вимоги Закону
України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) а саме не створено документ - оголошення про проведення спрощеної закупівлі, натомість підготовлено лише
документи вказані вище.
Хоча перелік інформації якій повинен бути зазначений в оголошенні про проведення
спрощеної закупівлі наведений у ч.З ст. 14 Закону та включає наступну інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю; 9) кінцевий строк подання пропозицій; 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
Хоча в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в той же час положення ч.4 ст.14 Закону передбачають що, самі вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть стосуватися посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Отже завантажений Замовником, в систему електронних торгів у розділі «Технічний опис предмету закупівлі» документ - «Вимоги до предмету закупівлі охорона.бос» слід
вважати оголошенням про проведення спрощеної закупівлі а документ Проект договору - не має підстав вважати частиною оголошення про закупівлю ба навіть встановлення у цьому документі вимог, щодо надання у складі пропозиці, підписаного та затвердженого печаткою документу з накладенням електронного підпису такими що суперечать Закону і мають на меті лише створити умови для прийняття упередженого рішення.
Оскільки Законом окремо визначено порядок укладення Договору про закупівлю,
зокрема, згідно ч.І ст. 41 Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом а саме - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівл (ч.4 ст.41
Закону) а проект договору (завантажений в систему Замовником) не є та не може бути складовою частиною вимог до предмету закупівлі, натомість саме вимоги п.п. 4, 5, 6 ч. З
ст. 14 - є істотними умовами договору.
Згідно п.п. 24 ч.І ст.1 Закону - пропозиція учасника спрощеної закупівлі це - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно
до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) а саме п.п.
19, ч.І ст.1 Закону - переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною.
На підставі вищенаведеного, керуючись положеннями ст. 14 Закону ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції УПО Чернівецької області, як такої що не відповідає умовам, визначених в оголошенні про проведення закупівлі та вимогам до предмету закупівлі як безпідставне. 2. Ухвалити нове рішення та визначити УПО Чернівецької області переможцем спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2022 17:28
Вирішення:
Перелік інформації якій повинен бути зазначений в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі наведений у ч.3, ч.4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі –Закон). Так, вимоги до предмета закупівлі, визначеного замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівлі. Окрім того, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Вимога учасника щодо обов'язку створення окремого документа - оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відповідає та прямо суперечить вимогам ч.3,4 ст.14 Закону, а тому не підлягає задоволенню.
Поряд із цим вважаємо за необхідне нагадати Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Так, ч.5 ст. 5 Закону встановлено, що замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Під час подання Вами пропозиції Вами не дотримано вимог замовника в частині заповнення проекту договору з додатками та їх належного підписання.
Тож, з огляду на невідповідність поданої Вами пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Вашу пропозицію було відхилено, керуючись п.1 ч.13 ст.14 Закону.
З приводу Вашої вимоги щодо скасування протокольного рішення уповноваженої особи та ухвалення нового рішення, яким визначити УПО в Чернівецькій області переможцем процедури спрощеної закупівлі є некоректною та такою, що не передбачена нормами чинного законодавства.
Вважаємо за доцільне повідомити Вам, що Законом передбачено можливість учасника спрощеної закупівлі оскаржити рішення та дії замовника у судовому порядку.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення
Номер:
009f9420b067438682feb1219b02092b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-006523-c.b8
Назва:
Оскарження рішення
Вимога:
20.12.2021 11:38. Управлінням Державної міграційної служби України в Чернівецькій оголошено процедуру закупівлі Охороні послуги із застосуванням систем ручної охоронної сигналізації «тривожна кнопка» з відповідним реагуванням нарядів груп затримання. Код за ДК 021:2015: 79710000-4 (код закупівлі UA-2021-12-20-006523-с). До повідомлення про проведення публічної закупівлі замовником були додані документи: - Технічний опис предмету закупівлі: файл Вимоги до предмету закупівлі охорона.бос (завантажено в ЦБД Prozorro: 20.12.2021 11:38) - Проект договору: файл проект договору.бос (завантажено в ЦБД Prozorro: 20.12.2021 11:38)
31.12.2021 за результатами проведеного редукціону пропозиції УПО в Чернівецькій області за лотами 2, 3, 4, 7, 9, 10, 11, 12 виявились найбільш економічно вигідними, однак, на етапі кваліфікації Замовником, було прийняте хибне рішення про дискваліфкацію УПО виходячи з хибних міркувань.
Вважаємо, що подана УПО Чернівецької області пропозиція відповідає всім вимогам з наступних підстав.
На етапі підготовки публічної закупівлі Замовником не виконано вимоги Закону
України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) а саме не створено документ - оголошення про проведення спрощеної закупівлі, натомість підготовлено лише
документи вказані вище.
Хоча перелік інформації якій повинен бути зазначений в оголошенні про проведення
спрощеної закупівлі наведений у ч.З ст. 14 Закону та включає наступну інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю; 9) кінцевий строк подання пропозицій; 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
Хоча в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в той же час положення ч.4 ст.14 Закону передбачають що, самі вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть стосуватися посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Отже завантажений Замовником, в систему електронних торгів у розділі «Технічний опис предмету закупівлі» документ - «Вимоги до предмету закупівлі охорона.бос» слід
вважати оголошенням про проведення спрощеної закупівлі а документ Проект договору - не має підстав вважати частиною оголошення про закупівлю ба навіть встановлення у цьому документі вимог, щодо надання у складі пропозиці, підписаного та затвердженого печаткою документу з накладенням електронного підпису такими що суперечать Закону і мають на меті лише створити умови для прийняття упередженого рішення.
Оскільки Законом окремо визначено порядок укладення Договору про закупівлю,
зокрема, згідно ч.І ст. 41 Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом а саме - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівл (ч.4 ст.41
Закону) а проект договору (завантажений в систему Замовником) не є та не може бути складовою частиною вимог до предмету закупівлі, натомість саме вимоги п.п. 4, 5, 6 ч. З
ст. 14 - є істотними умовами договору.
Згідно п.п. 24 ч.І ст.1 Закону - пропозиція учасника спрощеної закупівлі це - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно
до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) а саме п.п.
19, ч.І ст.1 Закону - переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною.
На підставі вищенаведеного, керуючись положеннями ст. 14 Закону ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції УПО Чернівецької області, як такої що не відповідає умовам, визначених в оголошенні про проведення закупівлі та вимогам до предмету закупівлі як безпідставне. 2. Ухвалити нове рішення та визначити УПО Чернівецької області переможцем спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2022 17:28
Вирішення:
Перелік інформації якій повинен бути зазначений в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі наведений у ч.3, ч.4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі –Закон). Так, вимоги до предмета закупівлі, визначеного замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівлі. Окрім того, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Вимога учасника щодо обов'язку створення окремого документа - оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відповідає та прямо суперечить вимогам ч.3,4 ст.14 Закону, а тому не підлягає задоволенню.
Поряд із цим вважаємо за необхідне нагадати Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Так, ч.5 ст. 5 Закону встановлено, що замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Під час подання Вами пропозиції Вами не дотримано вимог замовника в частині заповнення проекту договору з додатками та їх належного підписання.
Тож, з огляду на невідповідність поданої Вами пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Вашу пропозицію було відхилено, керуючись п.1 ч.13 ст.14 Закону.
З приводу Вашої вимоги щодо скасування протокольного рішення уповноваженої особи та ухвалення нового рішення, яким визначити УПО в Чернівецькій області переможцем процедури спрощеної закупівлі є некоректною та такою, що не передбачена нормами чинного законодавства.
Вважаємо за доцільне повідомити Вам, що Законом передбачено можливість учасника спрощеної закупівлі оскаржити рішення та дії замовника у судовому порядку.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення
Номер:
a041953cf2ec4f959bb4ed53d8dc4a9f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-006523-c.c7
Назва:
Оскарження рішення
Вимога:
20.12.2021 11:38. Управлінням Державної міграційної служби України в Чернівецькій оголошено процедуру закупівлі Охороні послуги із застосуванням систем ручної охоронної сигналізації «тривожна кнопка» з відповідним реагуванням нарядів груп затримання. Код за ДК 021:2015: 79710000-4 (код закупівлі UA-2021-12-20-006523-с). До повідомлення про проведення публічної закупівлі замовником були додані документи: - Технічний опис предмету закупівлі: файл Вимоги до предмету закупівлі охорона.бос (завантажено в ЦБД Prozorro: 20.12.2021 11:38) - Проект договору: файл проект договору.бос (завантажено в ЦБД Prozorro: 20.12.2021 11:38)
31.12.2021 за результатами проведеного редукціону пропозиції УПО в Чернівецькій області за лотами 2, 3, 4, 7, 9, 10, 11, 12 виявились найбільш економічно вигідними, однак, на етапі кваліфікації Замовником, було прийняте хибне рішення про дискваліфкацію УПО виходячи з хибних міркувань.
Вважаємо, що подана УПО Чернівецької області пропозиція відповідає всім вимогам з наступних підстав.
На етапі підготовки публічної закупівлі Замовником не виконано вимоги Закону
України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) а саме не створено документ - оголошення про проведення спрощеної закупівлі, натомість підготовлено лише
документи вказані вище.
Хоча перелік інформації якій повинен бути зазначений в оголошенні про проведення
спрощеної закупівлі наведений у ч.З ст. 14 Закону та включає наступну інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю; 9) кінцевий строк подання пропозицій; 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
Хоча в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в той же час положення ч.4 ст.14 Закону передбачають що, самі вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть стосуватися посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Отже завантажений Замовником, в систему електронних торгів у розділі «Технічний опис предмету закупівлі» документ - «Вимоги до предмету закупівлі охорона.бос» слід
вважати оголошенням про проведення спрощеної закупівлі а документ Проект договору - не має підстав вважати частиною оголошення про закупівлю ба навіть встановлення у цьому документі вимог, щодо надання у складі пропозиці, підписаного та затвердженого печаткою документу з накладенням електронного підпису такими що суперечать Закону і мають на меті лише створити умови для прийняття упередженого рішення.
Оскільки Законом окремо визначено порядок укладення Договору про закупівлю,
зокрема, згідно ч.І ст. 41 Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом а саме - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівл (ч.4 ст.41
Закону) а проект договору (завантажений в систему Замовником) не є та не може бути складовою частиною вимог до предмету закупівлі, натомість саме вимоги п.п. 4, 5, 6 ч. З
ст. 14 - є істотними умовами договору.
Згідно п.п. 24 ч.І ст.1 Закону - пропозиція учасника спрощеної закупівлі це - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно
до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) а саме п.п.
19, ч.І ст.1 Закону - переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною.
На підставі вищенаведеного, керуючись положеннями ст. 14 Закону ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції УПО Чернівецької області, як такої що не відповідає умовам, визначених в оголошенні про проведення закупівлі та вимогам до предмету закупівлі як безпідставне. 2. Ухвалити нове рішення та визначити УПО Чернівецької області переможцем спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2022 17:27
Вирішення:
Перелік інформації якій повинен бути зазначений в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі наведений у ч.3, ч.4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі –Закон). Так, вимоги до предмета закупівлі, визначеного замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівлі. Окрім того, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Вимога учасника щодо обов'язку створення окремого документа - оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відповідає та прямо суперечить вимогам ч.3,4 ст.14 Закону, а тому не підлягає задоволенню.
Поряд із цим вважаємо за необхідне нагадати Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Так, ч.5 ст. 5 Закону встановлено, що замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Під час подання Вами пропозиції Вами не дотримано вимог замовника в частині заповнення проекту договору з додатками та їх належного підписання.
Тож, з огляду на невідповідність поданої Вами пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Вашу пропозицію було відхилено, керуючись п.1 ч.13 ст.14 Закону.
З приводу Вашої вимоги щодо скасування протокольного рішення уповноваженої особи та ухвалення нового рішення, яким визначити УПО в Чернівецькій області переможцем процедури спрощеної закупівлі є некоректною та такою, що не передбачена нормами чинного законодавства.
Вважаємо за доцільне повідомити Вам, що Законом передбачено можливість учасника спрощеної закупівлі оскаржити рішення та дії замовника у судовому порядку.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення
Номер:
fa9100e95978441ab89b9bc05dceec52
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-006523-c.b6
Назва:
Оскарження рішення
Вимога:
20.12.2021 11:38. Управлінням Державної міграційної служби України в Чернівецькій оголошено процедуру закупівлі Охороні послуги із застосуванням систем ручної охоронної сигналізації «тривожна кнопка» з відповідним реагуванням нарядів груп затримання. Код за ДК 021:2015: 79710000-4 (код закупівлі UA-2021-12-20-006523-с). До повідомлення про проведення публічної закупівлі замовником були додані документи: - Технічний опис предмету закупівлі: файл Вимоги до предмету закупівлі охорона.бос (завантажено в ЦБД Prozorro: 20.12.2021 11:38) - Проект договору: файл проект договору.бос (завантажено в ЦБД Prozorro: 20.12.2021 11:38)
31.12.2021 за результатами проведеного редукціону пропозиції УПО в Чернівецькій області за лотами 2, 3, 4, 7, 9, 10, 11, 12 виявились найбільш економічно вигідними, однак, на етапі кваліфікації Замовником, було прийняте хибне рішення про дискваліфкацію УПО виходячи з хибних міркувань.
Вважаємо, що подана УПО Чернівецької області пропозиція відповідає всім вимогам з наступних підстав.
На етапі підготовки публічної закупівлі Замовником не виконано вимоги Закону
України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) а саме не створено документ - оголошення про проведення спрощеної закупівлі, натомість підготовлено лише
документи вказані вище.
Хоча перелік інформації якій повинен бути зазначений в оголошенні про проведення
спрощеної закупівлі наведений у ч.З ст. 14 Закону та включає наступну інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю; 9) кінцевий строк подання пропозицій; 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
Хоча в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в той же час положення ч.4 ст.14 Закону передбачають що, самі вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть стосуватися посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Отже завантажений Замовником, в систему електронних торгів у розділі «Технічний опис предмету закупівлі» документ - «Вимоги до предмету закупівлі охорона.бос» слід
вважати оголошенням про проведення спрощеної закупівлі а документ Проект договору - не має підстав вважати частиною оголошення про закупівлю ба навіть встановлення у цьому документі вимог, щодо надання у складі пропозиці, підписаного та затвердженого печаткою документу з накладенням електронного підпису такими що суперечать Закону і мають на меті лише створити умови для прийняття упередженого рішення.
Оскільки Законом окремо визначено порядок укладення Договору про закупівлю,
зокрема, згідно ч.І ст. 41 Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом а саме - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівл (ч.4 ст.41
Закону) а проект договору (завантажений в систему Замовником) не є та не може бути складовою частиною вимог до предмету закупівлі, натомість саме вимоги п.п. 4, 5, 6 ч. З
ст. 14 - є істотними умовами договору.
Згідно п.п. 24 ч.І ст.1 Закону - пропозиція учасника спрощеної закупівлі це - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно
до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) а саме п.п.
19, ч.І ст.1 Закону - переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною.
На підставі вищенаведеного, керуючись положеннями ст. 14 Закону ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції УПО Чернівецької області, як такої що не відповідає умовам, визначених в оголошенні про проведення закупівлі та вимогам до предмету закупівлі як безпідставне. 2. Ухвалити нове рішення та визначити УПО Чернівецької області переможцем спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2022 17:27
Вирішення:
Перелік інформації якій повинен бути зазначений в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі наведений у ч.3, ч.4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі –Закон). Так, вимоги до предмета закупівлі, визначеного замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівлі. Окрім того, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Вимога учасника щодо обов'язку створення окремого документа - оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відповідає та прямо суперечить вимогам ч.3,4 ст.14 Закону, а тому не підлягає задоволенню.
Поряд із цим вважаємо за необхідне нагадати Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Так, ч.5 ст. 5 Закону встановлено, що замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Під час подання Вами пропозиції Вами не дотримано вимог замовника в частині заповнення проекту договору з додатками та їх належного підписання.
Тож, з огляду на невідповідність поданої Вами пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Вашу пропозицію було відхилено, керуючись п.1 ч.13 ст.14 Закону.
З приводу Вашої вимоги щодо скасування протокольного рішення уповноваженої особи та ухвалення нового рішення, яким визначити УПО в Чернівецькій області переможцем процедури спрощеної закупівлі є некоректною та такою, що не передбачена нормами чинного законодавства.
Вважаємо за доцільне повідомити Вам, що Законом передбачено можливість учасника спрощеної закупівлі оскаржити рішення та дії замовника у судовому порядку.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення
Номер:
692e59b71f174427aa37de6afe5fc49a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-006523-c.c5
Назва:
Оскарження рішення
Вимога:
20.12.2021 11:38. Управлінням Державної міграційної служби України в Чернівецькій оголошено процедуру закупівлі Охороні послуги із застосуванням систем ручної охоронної сигналізації «тривожна кнопка» з відповідним реагуванням нарядів груп затримання. Код за ДК 021:2015: 79710000-4 (код закупівлі UA-2021-12-20-006523-с). До повідомлення про проведення публічної закупівлі замовником були додані документи: - Технічний опис предмету закупівлі: файл Вимоги до предмету закупівлі охорона.бос (завантажено в ЦБД Prozorro: 20.12.2021 11:38) - Проект договору: файл проект договору.бос (завантажено в ЦБД Prozorro: 20.12.2021 11:38)
31.12.2021 за результатами проведеного редукціону пропозиції УПО в Чернівецькій області за лотами 2, 3, 4, 7, 9, 10, 11, 12 виявились найбільш економічно вигідними, однак, на етапі кваліфікації Замовником, було прийняте хибне рішення про дискваліфкацію УПО виходячи з хибних міркувань.
Вважаємо, що подана УПО Чернівецької області пропозиція відповідає всім вимогам з наступних підстав.
На етапі підготовки публічної закупівлі Замовником не виконано вимоги Закону
України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) а саме не створено документ - оголошення про проведення спрощеної закупівлі, натомість підготовлено лише
документи вказані вище.
Хоча перелік інформації якій повинен бути зазначений в оголошенні про проведення
спрощеної закупівлі наведений у ч.З ст. 14 Закону та включає наступну інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю; 9) кінцевий строк подання пропозицій; 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
Хоча в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в той же час положення ч.4 ст.14 Закону передбачають що, самі вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть стосуватися посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Отже завантажений Замовником, в систему електронних торгів у розділі «Технічний опис предмету закупівлі» документ - «Вимоги до предмету закупівлі охорона.бос» слід
вважати оголошенням про проведення спрощеної закупівлі а документ Проект договору - не має підстав вважати частиною оголошення про закупівлю ба навіть встановлення у цьому документі вимог, щодо надання у складі пропозиці, підписаного та затвердженого печаткою документу з накладенням електронного підпису такими що суперечать Закону і мають на меті лише створити умови для прийняття упередженого рішення.
Оскільки Законом окремо визначено порядок укладення Договору про закупівлю,
зокрема, згідно ч.І ст. 41 Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом а саме - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівл (ч.4 ст.41
Закону) а проект договору (завантажений в систему Замовником) не є та не може бути складовою частиною вимог до предмету закупівлі, натомість саме вимоги п.п. 4, 5, 6 ч. З
ст. 14 - є істотними умовами договору.
Згідно п.п. 24 ч.І ст.1 Закону - пропозиція учасника спрощеної закупівлі це - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно
до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) а саме п.п.
19, ч.І ст.1 Закону - переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною.
На підставі вищенаведеного, керуючись положеннями ст. 14 Закону ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції УПО Чернівецької області, як такої що не відповідає умовам, визначених в оголошенні про проведення закупівлі та вимогам до предмету закупівлі як безпідставне. 2. Ухвалити нове рішення та визначити УПО Чернівецької області переможцем спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2022 17:26
Вирішення:
Шановний Учаснику, перелік інформації якій повинен бути зазначений в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі наведений у ч.3, ч.4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі –Закон). Так, вимоги до предмета закупівлі, визначеного замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівлі. Окрім того, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Вимога учасника щодо обов'язку створення окремого документа - оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відповідає та прямо суперечить вимогам ч.3,4 ст.14 Закону, а тому не підлягає задоволенню.
Поряд із цим вважаємо за необхідне нагадати Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Так, ч.5 ст. 5 Закону встановлено, що замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Під час подання Вами пропозиції Вами не дотримано вимог замовника в частині заповнення проекту договору з додатками та їх належного підписання.
Тож, з огляду на невідповідність поданої Вами пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Вашу пропозицію було відхилено, керуючись п.1 ч.13 ст.14 Закону.
З приводу Вашої вимоги щодо скасування протокольного рішення уповноваженої особи та ухвалення нового рішення, яким визначити УПО в Чернівецькій області переможцем процедури спрощеної закупівлі є некоректною та такою, що не передбачена нормами чинного законодавства.
Вважаємо за доцільне повідомити Вам, що Законом передбачено можливість учасника спрощеної закупівлі оскаржити рішення та дії замовника у судовому порядку.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження рішення
Номер:
a7fff9840d8c4d72b39b7a3c0f2518bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-006523-c.a4
Назва:
Оскарження рішення
Вимога:
20.12.2021 11:38. Управлінням Державної міграційної служби України в Чернівецькій оголошено процедуру закупівлі Охороні послуги із застосуванням систем ручної охоронної сигналізації «тривожна кнопка» з відповідним реагуванням нарядів груп затримання. Код за ДК 021:2015: 79710000-4 (код закупівлі UA-2021-12-20-006523-с). До повідомлення про проведення публічної закупівлі замовником були додані документи: - Технічний опис предмету закупівлі: файл Вимоги до предмету закупівлі охорона.бос (завантажено в ЦБД Prozorro: 20.12.2021 11:38) - Проект договору: файл проект договору.бос (завантажено в ЦБД Prozorro: 20.12.2021 11:38)
31.12.2021 за результатами проведеного редукціону пропозиції УПО в Чернівецькій області за лотами 2, 3, 4, 7, 9, 10, 11, 12 виявились найбільш економічно вигідними, однак, на етапі кваліфікації Замовником, було прийняте хибне рішення про дискваліфкацію УПО виходячи з хибних міркувань.
Вважаємо, що подана УПО Чернівецької області пропозиція відповідає всім вимогам з наступних підстав.
На етапі підготовки публічної закупівлі Замовником не виконано вимоги Закону
України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) а саме не створено документ - оголошення про проведення спрощеної закупівлі, натомість підготовлено лише
документи вказані вище.
Хоча перелік інформації якій повинен бути зазначений в оголошенні про проведення
спрощеної закупівлі наведений у ч.З ст. 14 Закону та включає наступну інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю; 9) кінцевий строк подання пропозицій; 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
Хоча в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в той же час положення ч.4 ст.14 Закону передбачають що, самі вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть стосуватися посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Отже завантажений Замовником, в систему електронних торгів у розділі «Технічний опис предмету закупівлі» документ - «Вимоги до предмету закупівлі охорона.бос» слід
вважати оголошенням про проведення спрощеної закупівлі а документ Проект договору - не має підстав вважати частиною оголошення про закупівлю ба навіть встановлення у цьому документі вимог, щодо надання у складі пропозиці, підписаного та затвердженого печаткою документу з накладенням електронного підпису такими що суперечать Закону і мають на меті лише створити умови для прийняття упередженого рішення.
Оскільки Законом окремо визначено порядок укладення Договору про закупівлю,
зокрема, згідно ч.І ст. 41 Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом а саме - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівл (ч.4 ст.41
Закону) а проект договору (завантажений в систему Замовником) не є та не може бути складовою частиною вимог до предмету закупівлі, натомість саме вимоги п.п. 4, 5, 6 ч. З
ст. 14 - є істотними умовами договору.
Згідно п.п. 24 ч.І ст.1 Закону - пропозиція учасника спрощеної закупівлі це - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно
до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) а саме п.п.
19, ч.І ст.1 Закону - переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною.
На підставі вищенаведеного, керуючись положеннями ст. 14 Закону ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції УПО Чернівецької області, як такої що не відповідає умовам, визначених в оголошенні про проведення закупівлі та вимогам до предмету закупівлі як безпідставне. 2. Ухвалити нове рішення та визначити УПО Чернівецької області переможцем спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2022 17:25
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення щодо дискваліфікаці
Номер:
bbea7a88670b4f7e905f2e3379fef60f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-006523-c.a3
Назва:
Оскарження рішення щодо дискваліфікаці
Вимога:
20.12.2021 11:38. Управлінням Державної міграційної служби України в Чернівецькій оголошено процедуру закупівлі Охороні послуги із застосуванням систем ручної охоронної сигналізації «тривожна кнопка» з відповідним реагуванням нарядів груп затримання. Код за ДК 021:2015: 79710000-4 (код закупівлі UA-2021-12-20-006523-с). До повідомлення про проведення публічної закупівлі замовником були додані документи: - Технічний опис предмету закупівлі: файл Вимоги до предмету закупівлі охорона.бос (завантажено в ЦБД Prozorro: 20.12.2021 11:38) - Проект договору: файл проект договору.бос (завантажено в ЦБД Prozorro: 20.12.2021 11:38)
31.12.2021 за результатами проведеного редукціону пропозиції УПО в Чернівецькій області за лотами 2, 3, 4, 7, 9, 10, 11, 12 виявились найбільш економічно вигідними, однак, на етапі кваліфікації Замовником, було прийняте хибне рішення про дискваліфкацію УПО виходячи з хибних міркувань.
Вважаємо, що подана УПО Чернівецької області пропозиція відповідає всім вимогам з наступних підстав.
На етапі підготовки публічної закупівлі Замовником не виконано вимоги Закону
України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) а саме не створено документ - оголошення про проведення спрощеної закупівлі, натомість підготовлено лише
документи вказані вище.
Хоча перелік інформації якій повинен бути зазначений в оголошенні про проведення
спрощеної закупівлі наведений у ч.З ст. 14 Закону та включає наступну інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю; 9) кінцевий строк подання пропозицій; 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
Хоча в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в той же час положення ч.4 ст.14 Закону передбачають що, самі вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть стосуватися посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Отже завантажений Замовником, в систему електронних торгів у розділі «Технічний опис предмету закупівлі» документ - «Вимоги до предмету закупівлі охорона.бос» слід
вважати оголошенням про проведення спрощеної закупівлі а документ Проект договору - не має підстав вважати частиною оголошення про закупівлю ба навіть встановлення у цьому документі вимог, щодо надання у складі пропозиці, підписаного та затвердженого печаткою документу з накладенням електронного підпису такими що суперечать Закону і мають на меті лише створити умови для прийняття упередженого рішення.
Оскільки Законом окремо визначено порядок укладення Договору про закупівлю,
зокрема, згідно ч.І ст. 41 Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом а саме - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівл (ч.4 ст.41
Закону) а проект договору (завантажений в систему Замовником) не є та не може бути складовою частиною вимог до предмету закупівлі, натомість саме вимоги п.п. 4, 5, 6 ч. З
ст. 14 - є істотними умовами договору.
Згідно п.п. 24 ч.І ст.1 Закону - пропозиція учасника спрощеної закупівлі це - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно
до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) а саме п.п.
19, ч.І ст.1 Закону - переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною.
На підставі вищенаведеного, керуючись положеннями ст. 14 Закону ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції УПО Чернівецької області, як такої що не відповідає умовам, визначених в оголошенні про проведення закупівлі та вимогам до предмету закупівлі як безпідставне. 2. Ухвалити нове рішення та визначити УПО Чернівецької області переможцем спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.01.2022 17:24
Вирішення:
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляю наступне. Перелік інформації якій повинен бути зазначений в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі наведений у ч.3, ч.4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі –Закон). Так, вимоги до предмета закупівлі, визначеного замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівлі. Окрім того, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Вимога учасника щодо обов'язку створення окремого документа - оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відповідає та прямо суперечить вимогам ч.3,4 ст.14 Закону, а тому не підлягає задоволенню.
Поряд із цим вважаємо за необхідне нагадати Вам, що Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Так, ч.5 ст. 5 Закону встановлено, що замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Під час подання Вами пропозиції Вами не дотримано вимог замовника в частині заповнення проекту договору з додатками та їх належного підписання.
Тож, з огляду на невідповідність поданої Вами пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Вашу пропозицію було відхилено, керуючись п.1 ч.13 ст.14 Закону.
З приводу Вашої вимоги щодо скасування протокольного рішення уповноваженої особи та ухвалення нового рішення, яким визначити УПО в Чернівецькій області переможцем процедури спрощеної закупівлі є некоректною та такою, що не передбачена нормами чинного законодавства.
Вважаємо за доцільне повідомити Вам, що Законом передбачено можливість учасника спрощеної закупівлі оскаржити рішення та дії замовника у судовому порядку.
Статус вимоги:
Відхилено