-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сирні продукти
Завершена
365 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 825.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 825.00 UAH
Період оскарження:
20.12.2021 10:54 - 01.01.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення Замовника
Номер:
4aadccead32e4dc987454bb90f273fa9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-004701-c.b1
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Вимога:
ТОВ«ЛІБРА–ГРУП»
87537, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Купріна, 10, приміщення 129
е-mail: libragrup19@gmail.com, контактний телефон: 050-505-10-77
ЄДРПОУ 43090291
ГОЛОВІ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ
Комунального некомерційного підприємства "Обласна лікарня інтенсивного лікування м. Маріуполь"
ОСКАРЖЕННЯ
на протиправні дії Тендерного комітету Комунальне некомерційне підприємство "Обласна лікарня інтенсивного лікуванням. Маріуполь"
Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства "Обласна лікарня інтенсивного лікування м. Маріуполь", 14 січня 2022 року прозглянуло тендерні пропозиції на закупівлю сирних продуктів загальною вартістю 365 000,00 грн. № UA-2021-12-20-004701-с – сирні продукти.
Закупівля оголошена
20.12.21
Період уточнень
до 26.12.21
Період оскаржень
до 01.01.22
Подання пропозицій
до 05.01.22
Аукціон
06.01.22
Кваліфікація переможця
з 06.01.22
Пропозиції розглянуті
з 14.01.22
На участь у закупівлі було подано 3 пропозиції:
ТОВ «Екоіллічпродукт» - ціна пропозиції після аукціону 306 234,00 грн.
ТОВ «Лібра-Груп» - ціна пропозиції після аукціону 362 074,50 грн.
ФОП Сугак Галина Кононівна - ціна пропозиції після аукціону 364 985,00 грн.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, тендерний комітет "Обласної лікарні інтенсивного лікування м. Маріуполь", протоколом №38 від 14 січня 2022 року визнав переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ».
Тендерний комітет "Обласної лікарні інтенсивного лікування м. Маріуполь" діяв в порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі якого тендерна пропозиція ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» підлягала відхиленню як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Вивченням тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» виявлені ряд документів, які не відповідають вимогам тендерної документації та не можуть бути прийняті тендерним комітетом, як такі що підтверджують виконання вимог.
К таким документам відносяться:
1) На виконання пункту 10 Додатку 3 до Тендерної документації, для підтвердження отримання вимог ст. 41 Закону України №771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Учасник надає в складі тендерної пропозиції завірену копію діючого договору/договорів на проведення комплексу протиепідемічних заходів (дезінсекція, дезінфекція, дератизація) в складських приміщеннях, які зазначені у довідці, та копії актів, які підтверджують надання послуг (виконання робіт) за вищезазначеним договором, за останні два місяця відносно дати розкриття тендерних пропозицій, завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності та у разі її використання).
ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» надав в складі тендерної пропозиції копію договору про надання послуг № 23/Д від 28 грудня 2020 року з додатком 1 «Розрахунок сплати по дезроботам».
Але, пунктом 1.1. вказаного договору передбачене наступне:
«Виконавець зобов’язується за завданням «Замовника» самотужки й своїми засобами виконувати комплекс протиепідемічних заходів по захисту від шкідників (дезінсекція, дезінфекція, дератизація), а «Замовник» зобов’язується сплачувати «Виконавцеві» зазначену послугу».
Вивченням додатку 1 «Розрахунок сплати по дезроботам» в графі «Найменування робіт» вказано: «п. 234 Дератизація в будинках і спорудах»; «п.230 Дезінсекція в приміщеннях щомісячно». Згідно з розрахунком оплати по дезроботам, інших робіт, зокрема, дезінфекції, «Виконавцем» не проводиться. В додатку 1 «Розрахунок сплати по дезроботам» така послуга як дезінфекція не передбачена, тобто вказані роботи за договором № 23/Д від 28 грудня 2020 року не передбачені та не проводились.
Це підтверджується наданими актами надання послуг за договором № 23/Д від 28 грудня 2020 року за вересень-грудень 2021 року, де відображено виконання робіт лише з дератизації в будинках та спорудах, дезінсекції в приміщеннях та спорудах. Тобто, роботи з дезінфекції не проводилися.
Надана ТОВ «ЕКЛІЛЛІЧПРОДУКТ» довідка №7 від 28.12.2021 року про те, що дезінфекція на підприємстві проводиться самотужки та за свій рахунок не є підтвердженням фактичного виконання цих робіт, так як за умовами тендерної документації, Учасником згідно п. 10 Додатку 3 до Тендерної документації передбачено наступне:
«на підтвердження дотримання вимог ст. 41 Закону України №771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Учасник надає в складі тендерної пропозиції завірену копію діючого договору/договорів на проведення комплексу протиепідемічних заходів (дезінсекція, дезінфекція, дератизація) в складських приміщеннях, які зазначені у довідці, та копії актів, які підтверджують надання послуг (виконання робіт) за вищезазначеним договором, за останні два місяця відносно дати розкриття тендерних пропозицій, завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності та у разі її використання)».
В період уточнень, який був доступний до 26 грудня 2021 року всі учасники бажаючі взяти участь у процедурі закупівлі мали можливість поставити Замовнику запитання щодо можливості, у випадку проведення робіт з дезінфекції не за договором, а самотужки (своїми засобами та силами), щодо виконання цієї вимоги у вигляді довідки, так як сама по собі така довідка говорить скоріш про відсутність або формальність проведення робіт з дезінфекції складських приміщень та має лише інформаційний характер, тобто не підтверджується іншими документами (актами виконання робіт, тощо). Тобто, при уважному вивченні тендерної пропозиції Замовник повинен був звернути увагу на те, що в даному випадку надана довідка не може слугувати доказом виконання п. 10 Додатку 3 до Тендерної документації.
2) На виконання пункту 15 Додатку 3 до Тендерної документації, учасник повинен надати документи, які підтверджують відповідність господарської діяльності Учасника вимогам Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)», а саме:
а) Учасник, який є виробником предмету закупівлі, надає сканований з оригіналу сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT) та/або ISO 22000:2018 «Система управління безпечністю харчових продуктів», який(кі) охоплює(ють) виробництво, надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, складування, зберігання, фасування, повторного первинного пакування та перепакування, відвантаження та транспортування, виданий (видані) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, який(і) підтверджує(ють), що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючи процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства.
ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ», в складі тендерної пропозиції надав сертифікат на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), виданий 21 травня 2021 року, дійсний до 03 березня 2023 року, акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (ДП «Миколаївстандартметрологія»). Переглядом вказаного сертифікату встановлено, що він охоплює виробництво продуктів молочних та молоковмісних у асортименті, води питної обробленої та обробленої і штучно мінералізованої та надання послуг щодо оптової торгівлі продуктами харчування і напоями, в т.ч. складування, зберігання, транспортування, відвантаження, та не охоплює фасування, повторного первинного пакування та перепакування.
У відповіді ДП «Миколаївстандартметрологія» №16-15/22 від 04 січня 2022 року вказано, що: «процеси «фасування, пакування та перепакування» є невід’ємною частиною технологічного процесу виробництва продуктів молочних та молоковмісних, води питної ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ», але якщо такі процеси охоплені сертифікацією, то для Замовника та для інших Учасників це повинно буди зрозуміло, насамперед, з тексту самого сертифікату, який за своїм текстом повинен містити конкретизацію всіх технологічних процесів. Учасники процедури закупівлі не мають можливості ознайомитись з технологічними інструкціями та блок-схемами технологічного процесу ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» та повинні спиратися саме на сертифікат, який містить конкретизацію видів діяльності, які охоплені системою НАССР. В тексті наданого сертифікату не вказані такі поняття як фасування, пакування та перепакування, що вимагалося за умовами тендерної документації, а роз’яснення, яке надало ДП «Миколаївстандартметрологія» №16-15/22 від 04 січня 2022 року у листі №16-15/22 від 04 січня 2022 року, як документ підтверджуючий сертифікацію за системою НАССР не передбачений умовами тендерної документації, та не може бути прийнятий як підтвердження виконання умов пункту 15 Додатку 3 до Тендерної документації.
3) Відповідно до пункту 16 додатку 3 до Тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції надає:
а) Учасник, який є виробником предмету закупівлі, надає сканований з оригіналу сертифікат (сертифікати) по стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT; ISO 9001:2015,IDT) або стандарту ISO 9001 попередніх версій системи управління якістю, який(кі) охоплює(ють) виробництво, надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, складування, зберігання, фасування, повторного первинного пакування та перепакування, відвантаження та транспортування, виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує розроблені постійно діючі процедури системи управління якістю.
ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ», в складі тендерної пропозиції надав сертифікат на відповідність вимогам стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT; ISO 9001:2015,IDT), виданий 27 лютого 2020 року, дійсний до 26 лютого 2023 року, акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (ДП «Миколаївстандартметрологія»). Переглядом вказаного сертифікату встановлено, що він охоплює виробництво продуктів молочних та молоковмісних у асортименті, води питної обробленої та обробленої і штучно мінералізованої та надання послуг щодо оптової торгівлі продуктами харчування і напоями, в т.ч. складування, зберігання, транспортування, відвантаження згідно додатку, та не охоплює фасування, повторного первинного пакування та перепакування.
У відповіді ДП «Миколаївстандартметрологія» №16-15/22 від 04 січня 2022 року вказано, що: «процеси «фасування, пакування та перепакування» є невід’ємною частиною технологічного процесу виробництва продуктів молочних та молоковмісних, води питної ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ», але якщо такі процеси охоплені сертифікацією, то для Замовника та для інших Учасників це повинно буди зрозуміло, насамперед, з тексту самого сертифікату, який містить конкретизацію всіх технологічних процесів. Учасники процедури закупівлі не мають можливості ознайомитись з технологічними інструкціями та блок-схемами технологічного процесу ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» та повинні спиратися саме на сертифікат, який за своїм текстом повинен містити конкретизацію видів діяльності, які охоплені системою управління якістю. В тексті наданого сертифікату не вказані такі поняття як фасування, пакування та перепакування, що вимагалося за умовами тендерної документації, а роз’яснення, яке надало ДП «Миколаївстандартметрологія» №16-15/22 від 04 січня 2022 року у листі №16-15/22 від 04 січня 2022 року, як документ підтверджуючий сертифікацію за системою якістю не передбачений умовами тендерної документації, та не може бути прийнятий як підтвердження виконання умов пункту 16 Додатку 3 до Тендерної документації.
4) Відповідно до пункту 17 Додатку 3 до Тендерної документації, з метою запобігання поширення коронавірусної інфекції COVID-19, Учасник розробляє, впроваджує та застосовує сучасні системи менеджменту, які спрямовані на збереження здоров’я своїх співробітників та, як наслідок, всіх людей, хто є з ними в контакті, в тому числі робітників та підопічних Замовника, а також забезпечення надійного виконання договору постачання без можливих перебоїв, спричинених аваріями, нещасними випадками, тощо, на підтвердження виконання вимог Закону України «Про охорону праці» відносно застосування систем правових, соціально-економічних, санітарно-гігієничних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров’я і працездатності людини у процесі трудової діяльності, зокрема ст. 13 Закону України «Про охорону праці», Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати:
а) Учасник, який є виробником предмету закупівлі, надає сканований з оригіналу сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ISO 45001:2018 Occupational health and safety management systems – Requirements with guidance for use, який(кі) охоплює(ють) виробництво, надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, складування, зберігання, фасування, повторного первинного пакування та перепакування, відвантаження та транспортування, виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою.
У разі якщо дата видачі сертифікату (сертифікатів) перевищує 1 (один) рік, Учасник повинен надати сканований з оригіналу документ про результати останньої перевірки сертифікованої системи ISO 45001:2018 Occupational health and safety management systems – Requirements with guidance for use, акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, виданий не раніше ніж 12 (дванадцять) місяців відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
Сфера акредитації установи, яка видала вищевказаний сертифікат (сертифікати), повинна охоплювати напрямки галузей економіки № 3, 29, 31 згідно класифікації видів економічної діяльності (КВЕД). На підтвердження в складі тендерної пропозиції надаються завірені Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи, а саме: атестат про акредитацію та додаток (додатки) до нього.
ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ», в складі тендерної пропозиції надав сертифікат на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий 14 грудня 2021 року, дійсний до 13 грудня 2024 року, акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (ТОВ «ЦССМ»/LLC "CMSM"). Переглядом вказаного сертифікату встановлено, що він охоплює виробництво продуктів молочних та молоковмісних у асортименті, води питної обробленої та обробленої і штучно мінералізованої та надання послуг щодо оптової торгівлі продуктами харчування і напоями, в т.ч. складування, зберігання, транспортування, відвантаження згідно додатку, та не охоплює фасування, повторного первинного пакування та перепакування.
Якщо такі процеси охоплені сертифікацією, то для Замовника та для інших Учасників це повинно буди зрозуміло, насамперед, з тексту самого сертифікату, який містить конкретизацію всіх технологічних процесів. Учасники процедури закупівлі не мають можливості ознайомитись з технологічними інструкціями та блок-схемами технологічного процесу ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» та повинні спиратися саме на сертифікат, який за своїм текстом повинен містити конкретизацію видів діяльності, які охоплені системою охорони здоров’я та безпеки праці. В тексті наданого сертифікату не вказані такі поняття як фасування, пакування та перепакування, що вимагалося за умовами тендерної документації. Тобто, ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» не надав документ підтверджуючий сертифікацію за системою охорони здоров’я та безпеки праці. А наданий сертифікат не може бути прийнятий як підтвердження виконання умов пункту 17 Додатку 3 до Тендерної документації.
5) Відповідно до пункту 18 Додатку 3 до Тендерної документації, для підтвердження додержання реалізації державної екологічної політики згідно Закону України «Про Основні засади (стратегію) державної екологічної політики України на період до 2030 року» від 28 лютого 2019 року №2697-VIII, Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
а) Учасник, який є виробником предмету закупівлі, надає сканований з оригіналу сертифікат (сертифікати) на систему екологічного управління у відповідності до вимог стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», який(кі) охоплює(ють) виробництво, надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, складування, зберігання, фасування, повторного первинного пакування та перепакування, відвантаження та транспортування, виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою.
У разі, якщо дата видачі сертифікату (сертифікатів) перевищує 1 (один) рік, Учасник повинен надати сканований з оригіналу документ про результати останньої перевірки сертифікованої системи екологічного управління акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, виданий не раніше ніж 12 (дванадцять) місяців відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
Сфера акредитації установи, яка видала вищевказаний сертифікат (сертифікати), повинна охоплювати напрямки галузей економіки № 3, 29, 31 згідно класифікації видів економічної діяльності (КВЕД). На підтвердження в складі тендерної пропозиції надаються завірені Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи, а саме: атестат про акредитацію та додаток (додатки) до нього.
ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ», в складі тендерної пропозиції надав сертифікат на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданий 18 грудня 2020 року, дійсний до 17 грудня 2023 року, акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (ДП «Миколаївстандартметрологія»). Переглядом вказаного сертифікату встановлено, що він охоплює виробництво продуктів молочних та молоковмісних у асортименті, води питної обробленої та обробленої і штучно мінералізованої та надання послуг щодо оптової торгівлі продуктами харчування і напоями, в т.ч. складування, зберігання, транспортування, відвантаження згідно додатку, та не охоплює фасування, повторного первинного пакування та перепакування.
У відповіді ДП «Миколаївстандартметрологія» №16-15/22 від 04 січня 2022 року вказано, що: «процеси «фасування, пакування та перепакування» є невід’ємною частиною технологічного процесу виробництва продуктів молочних та молоковмісних, води питної ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ», але якщо такі процеси охоплені сертифікацією, то для Замовника та для інших Учасників це повинно буди зрозуміло, насамперед, з тексту самого сертифікату, який містить конкретизацію всіх технологічних процесів. Учасники процедури закупівлі не мають можливості ознайомитись з технологічними інструкціями та блок-схемами технологічного процесу ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» та повинні спиратися саме на сертифікат, який за своїм текстом повинен містити конкретизацію видів діяльності, які охоплені системою екологічного управління. В тексті наданого сертифікату не вказані такі поняття як фасування, пакування та перепакування, що вимагалося за умовами тендерної документації, а роз’яснення, яке надало ДП «Миколаївстандартметрологія» №16-15/22 від 04 січня 2022 року у листі №16-15/22 від 04 січня 2022 року, як документ підтверджуючий сертифікацію за системою екологічного управління не передбачений умовами тендерної документації, та не може бути прийнятий тендерним комітетом як підтвердження виконання умов пункту 18 Додатку 3 до Тендерної документації.
Крім того, позиція, щодо необхідності конкретизації в сертифікатах на системи менеджменту всіх технологічних процесів, які охоплює сертифікація висловлена, зокрема, в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення № 14709-р/пк-пз від 30.06.2021 року).
6) На виконання пункту 19 додатку 3 до Тендерної документації, для підтвердження надійності та ділової репутації постачальника, останній як Учасник закупівлі, повинен, зокрема надати:
б) сканований з оригіналу гарантійний лист за особистим підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності та у разі її використання) про те, що протягом останніх трьох років, при постачанні продуктів харчування за предметом закупівлі, він не мав договорів, розірваних з причин постачання неякісної продукції або недодержання графіку поставок, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини, та будучи переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, не мав неукладених договорів про закупівлю з вини Учасника або по причині ненадання ним Замовнику підписаного договору у строк, визначений Законом України «Про публічні закупівлі».
Примітка:
Замовник самостійно перевіряє достовірність всієї наданої Учасником інформації, користуючись відкритими джерелами інформації. У разі ненадання потрібної довідки або надання недостовірної інформації в ній, Замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
При перевірці інформації зазначеної в гарантійному листі ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» №1130 від 16.12.2021 року щодо відсутності розірваних договорів, в якому учасник зазначає що: «протягом останніх трьох років, при постачанні продуктів харчування за предметом закупівлі, не мав договорів, розірваних з причин постачання неякісної продукції або недодержання графіку поставок, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини». По електронній системі закупівлі «PROZORRO», встановлено, що за результатами процедур закупівель, де замовником виступало КП "Управління освіти міської ради м. Костянтинівки":
UA-2019-11-27-000780-b-b1 - укладено договір №2 від 03.01.2020 року.
Дію договору припинено 27 квітня 2020 року (додаткова угода №1 від 27 квітня 2020 року).
Сума договору 427`000.00 Гривня (з ПДВ)
Сума договору без ПДВ 355`833.34 Гривня
Сума оплати за договором 74`235.00 Гривня (з ПДВ)
Сума оплати за договором без ПДВ 61`862.50 Гривня
Причини розірвання договору У зв’язку з неналежним виконанням Постачальником своїх обов’язків за договором в частині порушення вимог щодо якості товару та умов поставки.
Номер договору 2
Дата підписання 03.01.2020
Дата початку дії 03.01.2020,
ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» мав розірваний договір з КП "Управління освіти міської ради м. Костянтинівки" №2 від 03.01.2020 року, де чітко вказано причину дострокового розірвання договору: «у зв’язку з неналежним виконанням Постачальником своїх обов’язків за договором в частині порушення вимог щодо якості товару та умов поставки».
Тобто, ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» надав недостовірну інформацію в гарантійному листі №1130 від 16.12.2021 року за особистим підписом уповноваженої особи Учасника та завіреному печаткою про те, що протягом останніх трьох років, при постачанні продуктів харчування за предметом закупівлі, він не мав договорів, розірваних з причин постачання неякісної продукції або недодержання графіку поставок, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини.
Таким чином, ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» не виконав умов Тендерної документації, та його тендерна пропозиція повинна бути відхилення на підставі пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати рішення Тендерного комітету Комунальне некомерційне підприємство "Обласна лікарня інтенсивного лікування м. Маріуполь" про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» як такого, що не відповідає вимога Закону України «Про публічні закупівлі».
У випадку залишення нашої скарги без розгляду та залишення протизаконного рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ», з метою захисту своїх прав будемо звертатися до органу оскарження або суду.
З повагою
Директор ТОВ «ЛІБРА-ГРУП» Євген ЛУКАШОВ
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження ЄКО (сирні продукти).pdf 17.01.2022 16:55
- Лист №106.pdf 18.01.2022 10:42
Дата подачі:
17.01.2022 16:57
Вирішення:
ШАНОВНИЙ ПАНЕ ЄВГЕН!
Уповноважена особа КНП «ОЛІЛ м.МАРІУПОЛЬ» Пчєліна Катерина Олегівна висловлює Вам свою повагу, та повідомляє наступне:
Починаючи з 01.01.2022р. відповідно до ч.4 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» ЗУ «Про публічні закупівлі» у нашому закладі тендерний комітет було ліквідовано згідно Наказу №1103 від 31.12.2021р., та призначені уповноважені особи.
Відносно зауважень до наданих документів ТОВ «Екоіллічпродукт» (надалі – Учасник) до закупівлі № UA-2021-12-20-004701-c – сирні продукти:
- Відповідно до вимоги п.10 Додатку 3 до Тендерної документації «На підтвердження дотримання вимог ст. 41 Закону України №771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Учасник надає в складі тендерної пропозиції завірену копію діючого договору/договорів на проведення комплексу протиепідемічних заходів (дезінсекція, дезінфекція, дератизація) в складських приміщеннях, які зазначені у довідці, та копії актів, які підтверджують надання послуг (виконання робіт) за вищезазначеним договором, за останні два місяця відносно дати розкриття тендерних пропозицій, завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності та у разі її використання).» Учасником було надано Довідку №7 від 28.12.2021р. у якій пояснювалось, що так як їх підпиємство є виробником молочної продукції на постійній основі, то вони самотужки та за власний кошти проводять санітарну обробку (мийку та дезінфекцію) обладнання, санобробки приміщень та ін. (у штатному розписі є посади прибиральників із вказаними окладами), тому договір на дезінфекцію не укладався. У зв’язку з чим, надання актів, які б підтверджували виконання та надання цих послуг є неможливим. Тому було прийняте рішення, що цього листа достатньо для підтвердження вказаної вимоги у Додатку №3.
- Щодо зауваження про невідповідність наданого сертифікату на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018); сертифікату по стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015;IDT); сертифікату на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Учасником у складі тендерної документації було надано пояснення від ДП «Миколаївського науково-виробничого центру стандартизації, метрології та сертифікації» про те, що підпроцеси «фасування, пакування та перепакування» є невід’ємною частиною технологічного процесу виробнцтва продуктів молочних та молоковмісних, води питної ТОВ «Екоіллічпродукт» вдповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997р. (в редакції Закону від 21.03.2021р.)
- Щодо зауваження про невідповідність наданого сертифікату на відповідність вимогам стандарту ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) повідомляємо, що у сертифікаті зазначено «виробнитво продуктів молочних та молоковмісних у асортименті». Відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997р. (в редакції Закону від 21.03.2021р.) «виробництво – це діяльність, пов’язана з виробництвом об’єктів санітарних заходів, у тому числі всі стадії технологічного процесу, а саме первинне виробництво, підготовка, змішування та пов’язані з цим процедури, обробка, наповнення, пакування, переробка, відновлення та інші зміни стану об’єкта». Тому, було прийняте рішення про те, що цим сертифікатом було виконано вимогу п.18 Додатку 3 до тендерної документації.
- Стосовно питання про те, що Учасником було укладено з КП «Управління освіти міської ради м.Костянтинівки» договір №4 від 03.01.2020р. та 27.04.2020р. його було припинено повідомляємо наступне. Беручи до уваги те, що у нашого закладу є досвід праці з ТОВ «Екоіллічпрродукт» починаючи з 2019р., та за всі ці 3 роки небуло жодних нарікань, зауважень щодо якості товару та строків постачання, беручи до уваги різницю цінових пропозицій (55 840,50 грн. із наступним учасником – ТОВ «ЛІБРА-ГРУП»), а також те, що Учасник є безпосередньо виробником сирних продуктів було прийняте рішення про те, що один розірваний договір не є об’єктивною підставою у данном випадку для відхилення Учасника.
Дякуємо за Вашу пильність та зауваження. При прийнятті рішення про визначення переможця ми дотримувались виключно тим, що є найбільш вигідним для закладу як за вартісттю так і якістю, також сприраючись на власний досвід.
З повагою,
Уповноважена особа Катерина ПЧЄЛІНА
Статус вимоги:
Відхилено