-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 50750000-7 - «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» (послуги з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади міста Костянтинівка)
Торги не відбулися
1 607 388.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 073.88 UAH
мін. крок: 1% або 16 073.88 UAH
Період оскарження:
20.12.2021 10:52 - 18.02.2022 00:00
Скарга
Розгляд припинено
скарга щодо вимог документації
Номер:
9bff8a09efc34b7fba1eeb4228bdb1f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-004623-c.b6
Назва:
скарга щодо вимог документації
Скарга:
Скарга щодо дискримінаційних вимог закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 10.02.2022 16:04
- договір оренди 10.02.2022 16:04
- ОГОЛОШЕННЯ (14.02.2022).rtf 14.02.2022 17:46
- Окремий документ переліку змін до ТД (14.02.2022).doc 14.02.2022 17:46
- Додаток 2 (14.02.2022).rtf 14.02.2022 17:46
- Додаток 1 (14.02.2022).rtf 14.02.2022 17:46
- Тендерна документація (14.02.2022).rtf 14.02.2022 17:46
- рішення від 14.02.2022 № 2983.pdf 15.02.2022 09:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.02.2022 № 3760.pdf 04.04.2022 13:40
- рішення від 23.02.2022 № 3760.pdf 07.04.2022 11:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.02.2022 16:46
Дата розгляду скарги:
23.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.02.2022 09:57
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
07.04.2022 11:50
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
07.04.2022 11:50
Скарга
Розгляд припинено
скарга
Номер:
8cee0592434148959ecf513796324184
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-004623-c.c5
Назва:
скарга
Скарга:
скарга щодо вимог тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 09.02.2022 17:23
- договір оренди приміщення 09.02.2022 17:23
- відгук 09.02.2022 17:23
- рішення від 11.02.2022 №2865.pdf 11.02.2022 17:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.02.2022 №3535.pdf 22.02.2022 15:48
- рішення від 21.02.2022 №3535.pdf 24.02.2022 12:20
- Тендерна документація (14.02.2022).rtf 14.02.2022 17:46
- ОГОЛОШЕННЯ (14.02.2022).rtf 14.02.2022 17:46
- Додаток 1 (14.02.2022).rtf 14.02.2022 17:46
- Окремий документ переліку змін до ТД (14.02.2022).doc 14.02.2022 17:46
- Додаток 2 (14.02.2022).rtf 14.02.2022 17:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.02.2022 17:56
Дата розгляду скарги:
21.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.02.2022 17:09
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
24.02.2022 12:20
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
24.02.2022 12:20
Скарга
Виконана замовником
скарга щодо вимог документації
Номер:
92a5143b6db9433daad4b98efaca5d6f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-004623-c.c4
Назва:
скарга щодо вимог документації
Скарга:
Скарга щодо дискриминаційних вимог закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга сез 30.12.2021 10:43
- договір оренди 30.12.2021 10:43
- Рішення від 04.01.2022 № 89.pdf 04.01.2022 16:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.01.2022 № 917.pdf 18.01.2022 18:01
- Рішення від 17.01.2022 № 917.pdf 20.01.2022 16:39
- Пояснення на скаргу 30.12.2021.pdf 17.01.2022 17:57
- Окремий документ переліку змін до ТД (07.02.2022).doc 08.02.2022 15:23
- Протокол 31.doc 08.02.2022 15:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.12.2021 10:55
Дата розгляду скарги:
17.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.01.2022 16:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.01.2022 16:39
Дата виконання рішення Замовником:
08.02.2022 15:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зміни щодо рішення АМКУ по закупівлі ДК 021:2015 50750000-7 - «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» (послуги з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади міста Костянтинівка) Ідентифікатор UA-2021-12-20-004623-c внесено до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
f19a62ee48664166b4946b6e4136b2f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-004623-c.c3
Назва:
скарга
Скарга:
скарга щодо вимог тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 28.12.2021 15:19
- договор оренди нерухомого майна 28.12.2021 15:19
- договір на надання послуг з технічного обслуговування ліфтів 28.12.2021 15:19
- відгук 28.12.2021 15:19
- рішення від 30.12.2021 № 28678.pdf 30.12.2021 18:02
- інформація про перенесення розгляду від 13.01.2022 №116.pdf 14.01.2022 14:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.01.2022 №931.pdf 18.01.2022 12:25
- рішення від 17.01.2022 №931.pdf 20.01.2022 15:36
- 2022.01.04 - Пояснення на скаргу 28.12.2021.pdf 04.01.2022 16:45
- 2022.01.04 - Окремий документ переліку змін до ТД.docx 04.01.2022 16:45
- Протокол 31.doc 08.02.2022 15:24
- Окремий документ переліку змін до ТД (07.02.2022).doc 08.02.2022 15:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.12.2021 16:06
Дата розгляду скарги:
13.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.12.2021 18:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.01.2022 15:37
Дата виконання рішення Замовником:
08.02.2022 15:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зміни щодо рішення АМКУ по закупівлі ДК 021:2015 50750000-7 - «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» (послуги з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади міста Костянтинівка) Ідентифікатор UA-2021-12-20-004623-c внесено до тендерної документації
Вимога
Відхилено
Зауваження
Номер:
5fdd38eec77e4e3793c96fa4593b9c07
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-004623-c.a2
Назва:
Зауваження
Вимога:
На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору замовником вимагається оригінал договору (однина) про надання аналогічних послуг укладені (множина) протягом 2016-2020 року. Аналогічним договором вважається: договір (однина) на надання послуг з повного технічного обслуговування ліфтів у житлових будинках, виконаний у період з 2016 по 2020 рік. Договори та акти виконаних робіт дають змогу оцінити обсяги послуг, які надавались компанією Учасника, їх специфіку та функції, що вона виконувала протягом останніх двох років. Виходячи з цього не зрозуміло потрібно надати один договір, укладений у будь-який рік починаючи з 2016 і завершуючи 2020 роком чи 5 договорів (по одному за кожен рік з 2016 до 2020) чи лише договори за останні 2 роки. Просимо внести зміни у п. 3 Додатку 2 до тендерної документації для уникнення неоднозначного трактування та можливої причини оскарження рішень замовника у майбутньому.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.12.2021 14:14
Вирішення:
Кількість договорів не обмежена, але не менше одного, за період з 2016 по 2020 рік
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Зауваження
Номер:
1431198578d24a658adbce4e3f921260
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-004623-c.b1
Назва:
Зауваження
Вимога:
У тендерній документації Замовником визначено строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Натомість строк дії самих тендерних пропозицій визначено 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Просимо надати роз’яснення чим обумовлено встановлення строку дії забезпечення тендерної пропозиції значно довшим ніж строк дії самої тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Замовник
- Тендерна документація (07.02.2022).rtf 08.02.2022 14:52
Дата подачі:
24.12.2021 14:13
Вирішення:
Виправлено в новій редакції Тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено