-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги», ДК 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (технічна охорона) Охорона будівель КНП «Сторожинецька БЛІЛ» Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області, м.Сторожинець, вул.Видинівського,22
ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги», ДК 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації (технічна охорона) Охорона будівель КНП «Сторожинецька БЛІЛ» Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області, м.Сторожинець, вул.Видинівського,22
Завершена
170 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період оскарження:
20.12.2021 09:31 - 24.12.2021 12:00
Вимога
Відхилено
Невідповідність учасника
Номер:
543ca21f0e0642bab4fb340255e2ff19
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-001661-c.b2
Назва:
Невідповідність учасника
Вимога:
Шановний замовнику.
Змушені повторно звернутись з скаргою щодо прийнятого рішення про визначення переможцем закупівлі ПП Гетьман, та додати копію листа-роз’яснення Міністерства цифрової трансформації яким спростовується ваша хібна думка про можливість використання учасником закупівель саме удосконаленого електронного підпису з посиланням абзацу 2 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 № 193, оскільки Законм Про закупівлі предбачено використання кваліфікрваного підпису.
Ще раз наголошуємо вам на необхідінсть вивчення практики правозастосування норм Закону та вимагаємо скасувати заздалегідь неправомірне рішення без подальшого оскарження.
Пов'язані документи:
Замовник
- 18 Протокол відповідь на вимогу 2.docx 12.01.2022 23:16
Дата подачі:
12.01.2022 16:38
Вирішення:
Згідно вимоги Оголошення спрощеної закупівлі : «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) пропозиція учасника повинна бути підписана УЕП або КЕП;
3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
«Відповідно до статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» довірчий список - це перелік кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг та інформації про послуги, що ними надаються.
Відповідно до наказу Міністерства цифрової трансформації України від 28 липня 2020 року № 112 "Про затвердження Порядку ведення реєстру чинних, блокованих та скасованих сертифікатів відкритих ключів", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18.08.2020 за № 798/35081, АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК» як кваліфікований надавач електронних довірчих послуг, зокрема послуга формування, перевірки та підтвердження чинності кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки внесено до довірчого списку та має чинний сертифікат на надання відповідної послуги (https://czo.gov.ua/ca-registry-details?type=0&id=93).
Керуючись 633 Цивільний кодекс України, АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК" на сайті розміщено договір про надання кваліфікованих електронних довірчих послуг. Згідно пункту 3.1 вказаного договору АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК» надає послуги по створенню кваліфікованого електронного підпису.
Відповідно до пункту 23 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Отже, враховуючи вищенаведене, пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ГЕТЬМАН" відповідає вимогам оголошення закупівлі.»
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Оскарження рішення
Номер:
a67b5858449d4fd48dfa0edf27a0fe9f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-20-001661-c.a1
Назва:
Оскарження рішення
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до прийнятого вами рішення від 10.01.2022 переможцем було обрано ПП Гетьман, але звертаємо Вашу увагу на наступне.
«Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України: «під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на них кваліфікованого електронного підпису (КЕП).».
За результатами перевірки підпису Переможця, встановлено відсутність саме кваліфікованого електродного підпису (копія протоколу додається)
Підпис Переможця містить інший тин підпису ніж кваліфікований.
Враховуючи зазначене пропозиція Переможця не підписана кваліфікованим електронним підписом.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи інформацію розміщену на офіційному веб-порталі Антимонопольного комітету України https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv та лист Міністерства цифрової трансформації України № 1/06-3-1587 від 16.02.2021, якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті центрального засвідчувального органу з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
Данна позиція підтверджується аналогічним рішенням постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22519 від 04.12.2020 р. (UA-2020-10-23-004024-c), № 3409-р/пк-пз від 24.02.2021 (UA-2021-01-15-006825-a), № 7092-р/пк-пз від 06.04.2021 (UA-2021-02-25-007607-b), № 11103-р/пк-пз від 20.05.2021 (UA-2021-04-05-004869-c), № 11116-р/пк-пз від 20.05.2021 (UA-2021-03-25-001381-c).
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». На основі вище викладеного просимо переглянути рішення (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 10.01.2022 р.) щодо обрання переможцем ПП "Гетьман". В іншому випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Пов'язані документи:
Замовник
- 13 Протокол відповідь на вимогу.docx 12.01.2022 13:39
Дата подачі:
11.01.2022 17:53
Вирішення:
« Згідно вимоги Оголошення спрощеної закупівлі : «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) пропозиція учасника повинна бути підписана УЕП або КЕП;
3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.»
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 № 193, з 07.11.2020 до 31.12.2021 приватний бізнес має право використовувати УЕП чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Тобто, згідно з чинним законодавством, лише з 01.01.2022 приватні суб’єкти господарювання зобов’язані будуть використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів. Це означає, що учасники публічних закупівель також можуть наразі підписувати свої пропозиції УЕП. Отже, враховуючи вищенаведене, пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ГЕТЬМАН" відповідає вимогам оголошення закупівлі.»
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні