• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Одноразові рукавички

Завершена

43 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 250.00 UAH
Період оскарження: 01.11.2017 15:32 - 07.11.2017 11:00
Вимога
Вирішена

Порушення норм чинного законодавства 3

Номер: 5b63d63f2a6c4238a2c3a4c26ba651fc
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-01-002382-a.c3
Назва: Порушення норм чинного законодавства 3
Вимога:
Шановна Адміністрація КЗ «Криворізький протитуберкульозний диспансер №2»ДОР». На початку Вашої попередньої відповіді Ви пишите, що адміністрація "провела моніторинг ринку виробників товару «Рукавички хірургічні, стерильні, подвійні». Проаналізувавши моніторинг , пришла до висновку, що виставленні нами вимоги до якісних характеристик «Рукавички хірургічні, стерильні, подвійні» існують не лише у одного товаровиробника ( країни виробники : Німеччина ,Бельгія, Малайзія, Китай і т.д)". Хотілось би побачити на яких саме ресурсах проводився моніторінг рукавичок, які б відповідали саме таким медико-технічним вимогам, та з яких міркувань Ви прийшли до цього висновку. Адже далі по тексту Вашої ж відповіді Ви пишите наступне: "Стосовно медико-технічних вимог до закупівлі, то при прописанні ми керувались виключно нашою потребою у зазначених медичних виробах. Крім того, ми не маємо можливості отримувати інформацію про усі сертифіковані медичні вироби із загальнодоступних офіційних ресурсів, тому що в Україні на даний час немає єдиної бази даних стосовно таких виробів", тобто ви самі собі суперечите. Звертаємо Вашу увагу, що коло потенційних учасників може бути збільшено завдяки виключенню з кваліфікаційних вимог гарантійного листа виробника та комбінація з двох видів рукавичок, АЛЕ окремо, а не в одній упаковці: 1.Рукавички оглядові нітрилові стерильні без пудри 1 пара 2. Рукавички хірургічні латексні стерильні з пудрою 1 пара, які так само будуть передбачати ергономічну сумісність між парами рукавичок та різний колір рукавичок який створює індексацію проколів. Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме: виділити товари зазначені у п. 2 Рукавички хірургічні стерильні, подвійні в окремий лот, або видалити з п. 2 Рукавички хірургічні стерильні, подвійні вимоги, що обмежують можливість постачальників пропонувати продукцію різних виробників та видалити з кваліфікаційних вимог - наявність гарантійного листа виробника. Внесення змін дозволить залучити більшу кількість учасників, що забезпечить кращу конкуренцію, а відтак значну економію бюджетних коштів. Також просимо звернути увагу, що нами підготовлений лист-скарга до ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ, щодо штучного обмеження кола потенційних учасників, що порушує основні принципи здійснення закупівель щодо максимальної економії та ефективності, а також недискримінації учасників, які встановлено ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Метою проведення аукціону є не лише покращення конкуренції і економії бюджетних коштів, а й отримання закладом якісної продукції за бюджетні кошти. Розглянув Вашу вимогу прибрати наступну умову: "З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, Учасник надає оригінал ( або копію) гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, офіційного дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення оприлюдненого на електронній площадці, а також назву предмету закупівлі та назву замовника згідно оголошення." за результатами розгляду інформуємо: встановлення дискримінаційної вимог щодо надання гарантійного листа від виробника або його офіційного представника в Україні, що вищезазначена вимога Документації була встановлена з метою уникнення можливості учасником Процедури закупівлі фальсифікованого товару. На даний час присутня велика ймовірність постачання товару , що є неоригінальним та неякісним. Якщо учасник Процедури закупівлі не може отримати такий гарантійний лист, це може свідчити, про те, що виробник або представник виробника має підстави не видавати такий лист учаснику. Як свідчить наш попередній досвід закупівель, постачальники, які є «перекупниками», не рідко не виконують умови закупівель, тому вважаємо надання гарантійного листа, певним «запобіжником» від недобросовісних постачальників. Вже на переддоговірному етапі відносин з постачальником, відмова у наданні гарантійного листа викликає певні сумніви щодо перспектив своєчасних поставок товару. Гарантійний лист підприємством-виробником оформлюється, за умови, що особа (юридична або фізична особа-підприємець), яку він уповноважує діяти від свого імені є добросовісним представником (дистриб’ютором) та не чинить антиконкурентних дій. Таким чином, вимагаючи гарантійний лист підприємства-виробника товару, Замовник убезпечує себе від придбання неякісного товару та товару у осіб (юридичних або фізичних осіб-підприємців), які чинять антиконкурентні дії та бажають спотворити результати закупівлі. Згідно чинного законодавства, саме Замовник встановлює вимоги проведення закупівель. Попередня практика закупівель свідчить про те, що надійні постачальники безперешкодно надають гарантійні листи. Ми впевнені, що і у Вас зазначена вимога не потребує надлишкових зусиль. Зважаючи на профіль нашого лікувального закладу, ми жодним чином не можемо собі дозволити знехтувати гарантією своєчасності поставок продукції у кількості, якості та з відповідними строками придатності тощо. Невідповідність пропозиції Учасника вимогам Замовника відноситься на ризик Учасника і може бути причиною дискваліфікації. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України Про публічні Закупівлі Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тому тендерний комітет вважає необхідним мати гарантійного листа виробника, враховуючи те, що заклад потребує особливого інфекційного контролю. Згідно, пп. 30 п.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» надано визначення терміну «тендерна пропозиція» – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Тобто ,говорячи простішою мовою,учасник повинен надати замовнику саме ту продукцію, яка відповідає його побажанням , вимогам та потребам. Стосовно медико-технічних вимог до закупівлі, ми керувались виключно нашою потребою у зазначених медичних виробах. Медико-технічні вимоги складенні згідно норм чинного законодавства та жодним чином не містять дискримінаційних вимог. Жодних порушень чинного законодавства тендерна документація не містить і всі зацікавлені учасники можуть приймати участь на рівних умовах. Тендерний комітет діє в рамках чинного законодавства, а Ваше безпідставне звинувачення можна розцінювати, як тиск на Замовника. З повагою, Адміністрація КЗ «Криворізький протитуберкульозний диспансер №2»ДОР».
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Порушення норм чинного законодавства 2

Номер: d6c5435256924419a8523ab10f9c97a8
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-01-002382-a.c2
Назва: Порушення норм чинного законодавства 2
Вимога:
Зміни, які вніс Замовник в ТД, абсолютно НЕ по суті скарги. Так як скарга і вимога до Замовника полягає в тому, щоб видалити дискримінаційні вимоги в описі медико-технічних вимог до рукавичок. А саме, Замовник повинен змінити медико-технічні вимоги до рукавичок таким чином, щоб їм відповідали рукавички різних виробників, а не одного. В даному випадку, в документі "ОГОЛОШЕННЯ для проведення закупівлі товарів без процедур через систему електронних закупівель" п. 3.2. Детальний опис предмету закупівлі і технічні вимоги до товару, п. 2 Рукавички хірургічні стерильні, подвійні викладено таким чином, що заявленим характеристикам можуть відповідати лише рукавички одного виробника ТОВ «Допомога-І», а саме «Рукавички хірургічні «подвійні» стерильні, «MEDICARE» (нітрилові, без пудри, 1 пара та латексні, з пудрою, 1 пара)». Тому видалення ТМ «MEDICARE» з ТД нічого НЕ змінює по суті скарги. Даному виду рукавичок повністю може задовольнити комбінація з двох видів рукавичок, АЛЕ окремо, а не в одній упаковці: 1. Рукавички оглядові нітрилові стерильні без пудри 1 пара 2. Рукавички хірургічні латексні стерильні з пудрою 1 пара. Внесення описаних змін дозволить залучити більшу кількість учасників, що забезпечить кращу конкуренцію, а відтак значну економію бюджетних коштів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Адміністрація КЗ «Криворізький протитуберкульозний диспансер №2»ДОР» на Ваше звернення ,провела моніторинг ринку виробників товару «Рукавички хірургічні, стерильні, подвійні». Проаналізувавши моніторинг , пришла до висновку, що виставленні нами вимоги до якісних характеристик «Рукавички хірургічні, стерильні, подвійні» існують не лише у одного товаровиробника ( країни виробники : Німеччина ,Бельгія, Малайзія, Китай і т.д) . Слід нагадати ,що ми є закладом з високим ризиком інфікування. Персонал диспансеру , а саме лікарі – хірурги торакальні, які проводять оперативне втручання безпосередньо в осередку інфекції та потребують підвищеного захисту. Серед пацієнтів нашого закладу є хворі на ВІЛ/СНІД та гепатит С, тому ми вимагаємо саме зазначених в оголошенні критеріїв для рукавичок хірургічних ,стерильних, подвійних. Охорона праці в нашому закладі першочергово націлена на безпеку наших працівників . Підкреслюємо, що в «Рукавичках хірургічних, стерильних, подвійних» передбачається ергономічна сумісність між парами рукавичок , тобто при одяганні другої на першу , людина не відчуває незручностей та дискомфорту при виконанні хірургічних втручань , а придбання рукавичок нарізно , не передбачає суміщення їх між собою. Крім того, різний колір рукавичок створює індексацію проколів, згідно якої, під час операції ,ведеться контроль безпеки. Тендерна документація Комунального закладу не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Медико-технічні вимоги не містять посилання на конкретні торговельну марку, фірму або виробника, та ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників. Слід зазначити, що жодним нормативно-правовим актом не заборонено подавати номенклатуру продукції в одному або в декількох лотах. Замовник на свій розсуд формує предмет закупівлі, що не суперечить вимогам чинного законодавства у сфері закупівель. Кожен учасник в своїй тендерній пропозиції на свій розсуд може пропонувати ті медичні вироби, які мають реєстрацію (реєстраційне свідоцтво або сертифікат/декларацію відповідності) і дозволені для продажу на території України. Основним параметром є відповідність цього товару вимогам тендерної документації та підтвердження державної реєстрації (оцінки відповідності) цих медичних виробів. Так, пп. 30 п.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» надано визначення терміну «тендерна пропозиція» – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Крім того, пп. 12 п.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» надано визначення терміну «найбільш економічно вигідна пропозиція» – це пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. Тому, нами будуть розглянуті пропозиції усіх учасників, а висновки щодо цінових пропозицій будуть зроблені лише при їх розкритті. Стосовно медико-технічних вимог до закупівлі, то при прописанні ми керувались виключно нашою потребою у зазначених медичних виробах. Крім того, ми не маємо можливості отримувати інформацію про усі сертифіковані медичні вироби із загальнодоступних офіційних ресурсів, тому що в Україні на даний час немає єдиної бази даних стосовно таких виробів. Слід зазначити, що усі медичні вироби, що мають реєстраційні свідоцтва або сертифікати/декларації відповідності, виведені в обіг законно і дозволені для продажу на території України, в тому числі і для тендерних закупівель. Резюмуючи вищевикладене, ми не вбачаємо факту порушення в тендерній документації, та запрошуємо усіх бажаючих брати участь в процедурі закупівель за рівними для всіх учасників вимогами. З повагою, Адміністрація КЗ «Криворізький протитуберкульозний диспансер №2»ДОР» .
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Порушення норм чинного законодавства

Номер: b27c1cd1ea584e409dd700e1c2b899dc
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-01-002382-a.b1
Назва: Порушення норм чинного законодавства
Вимога:
ТД Замовника містить дискримінаційні вимоги, а саме в документі "ОГОЛОШЕННЯ для проведення закупівлі товарів без процедур через систему електронних закупівель" п. 3.2. Детальний опис предмету закупівлі і технічні вимоги до товару, п. 2 Рукавички хірургічні стерильні, подвійні викладено таким чином, що заявленим характеристикам можуть відповідати лише рукавички одного виробника ТОВ «Допомога-І», а саме «Рукавички хірургічні «подвійні» стерильні, «MEDICARE» (нітрилові, без пудри, 1 пара та латексні, з пудрою, 1 пара)». Зареєстровані та дозволені до використання рукавички інших виробників, які б повністю відповідали заявленим у п.2 (Рукавичкам хірургічним стерильним, подвійним) характеристикам на ринку відсутні. Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників, адже пропозиції можуть бути надані лише постачальниками продукції виробництва ТОВ «Допомога-І», що порушує основні принципи здійснення закупівель щодо максимальної економії та ефективності, а також недискримінації учасників, які встановлено ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме: виділити товари зазначені у п. 2 Рукавички хірургічні стерильні, подвійні в окремий лот, або видалити з п. 2 Рукавички хірургічні стерильні, подвійні вимоги, що обмежують можливість постачальників пропонувати продукцію різних виробників. Внесення змін дозволить залучити більшу кількість учасників, що забезпечить кращу конкуренцію, а відтак значну економію бюджетних коштів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Адміністрація КЗ «Криворізький протитуберкульозний диспансер №2»ДОР» повідомляє , що нами були внесені зміни до технічних вимог ,щодо товару «Рукавички хірургічні стерильні подвійні», а саме видалена торгова марка можливого виробника та його еквівалент. Наголошуємо, що ми є закладом з високим ризиком інфікування. Персонал диспансеру , а саме лікарі – хірурги тора кальні, які проводять оперативне втручання безпосередньо в осередку інфекції та потребують підвищеного захисту. Серед пацієнтів нашого закладу є хворі на ВІЛ/СНІД та гепатит С, тому ми вимагаємо саме зазначених в оголошенні критеріїв для рукавичок хірургічних стерильних подвійних. Згідно класифікатору ДК 021-2015 зазначені в оголошенні позиції є ідентичними та відносяться до коду - 18424300-0 «Одноразові рукавички», тому вважаємо недоцільним виділення їх окремими лотами.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні