-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 5
ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія)
Завершена
4 070 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 350.00 UAH
Період оскарження:
17.12.2021 17:02 - 29.12.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Не відповідність встановленим умовам Тендерної документацiї та пунктам 9, 15 частини 2 статтi 3 Закону України «Про ринок електричної енергiї» та пункт 1 частини 1 статтi 5 Закону України «Про публiчнi закупiвлi»
Номер:
0dcea057aed7431fa855a8418af0c40c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-17-004392-a.a3
Назва:
Не відповідність встановленим умовам Тендерної документацiї та пунктам 9, 15 частини 2 статтi 3 Закону України «Про ринок електричної енергiї» та пункт 1 частини 1 статтi 5 Закону України «Про публiчнi закупiвлi»
Скарга:
Пiсля перевiрки цiни пропозицій, визначеної учасниками за результатами аукціону, було виявлено, що Учасники у тому числі переможець надали недостовірну інформацію про розрахунок цiни (Маржа є від’ємною величиною), що свiдчить про недотримання ним умов добросовiсної конкуренцiї, що порушує пункт 1 частини 1 статтi 5 Закону України «Про публiчнi закупiвлi» та пунктiв 9,15 частини 2 статтi 3 Закону Украiїни «Про ринок електричної eнepriї», введения Замовника в оману та невiдповiднiсть його тенедерної пропозицiї умовам тендерної документацiї. Водночас подімляємо, що аналогічна ситуація уже мала місце, у закупівлі UA-2021-07-09-009491-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-09-009491-c В якій Антимономонопольний комітет зобов'язав замовника скасувати рішення про визнання переможцем учасника, маржа якого була від’ємною величиною.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Дмитрівська СР.pdf 14.01.2022 16:50
- Скарга ТОВ ЕРНЕРІНГ.pdf 14.01.2022 17:19
- рішення від 19.01.2022 № 1045.pdf 19.01.2022 18:11
- інформація про резолютивну частину рішення від 26.01.2022 № 1617.pdf 27.01.2022 13:23
- рішення від 26.01.2022 № 1617.pdf 31.01.2022 12:11
- Пояснення 24.01.2022 11:26
- протокол 1-05 24.01.2022 11:26
- протокол розкриття 24.01.2022 11:26
- пояснення по скарзі 24.01.2022 11:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.01.2022 17:55
Дата розгляду скарги:
26.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.01.2022 18:11
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
31.01.2022 12:11
Вимога
Є відповідь
Не відповідність встановленим умовам Тендерної документацiї та пунктам 9, 15 частини 2 статтi 3 Закону України «Про ринок електричної енергiї» та пункт 1 частини 1 статтi 5 Закону України «Про публiчнi закупiвлi»
Номер:
045b941bdd794c8dbf1867a82665a5ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-17-004392-a.a2
Назва:
Не відповідність встановленим умовам Тендерної документацiї та пунктам 9, 15 частини 2 статтi 3 Закону України «Про ринок електричної енергiї» та пункт 1 частини 1 статтi 5 Закону України «Про публiчнi закупiвлi»
Вимога:
Пiсля перевiрки цiни пропозицій, визначеної учасниками за результатами аукціону, було виявлено, що Учасники у тому числі переможець надали недостовірну інформацію про розрахунок цiни (Маржа є від’ємною величиною), що свiдчить про недотримання ним умов добросовiсної конкуренцiї, що порушує пункт 1 частини 1 статтi 5 Закону України «Про публiчнi закупiвлi» та пунктiв 9,15 частини 2 статтi 3 Закону Украiїни «Про ринок електричної eнepriї», введения Замовника в оману та невiдповiднiсть його тенедерної пропозицiї умовам тендерної документацiї.
Водночас подімляємо, що аналогічна ситуація уже мала місце, у закупівлі UA-2021-07-09-009491-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-09-009491-c
В якій Антимономонопольний комітет зобов'язав замовника скасувати рішення про визнання переможцем учасника, маржа якого була від’ємною величиною.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Дмитрівська СР.pdf 11.01.2022 10:22
Дата подачі:
11.01.2022 10:22
Вирішення:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що:
відповідно до ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції, а саме:
1) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури
закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
2) найменування та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі
юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
3) дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції.
Ціна тендерної пропозиції/пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Враховуючи наведене, інформація про ціну, запропоновану учасником після аукціону, розміщена після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не є складовою тендерної пропозиції, у зв’язку з чим її невідповідність умовам тендерної документації чи відсутність не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Підчас подання пропозиції маржа ТОВ «ГАЗ.УА», М = 0.
Тому відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗ.УА» є незаконним та таким, що порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
відступлення замовника від власної тендерної документації на користь певного учасника
Номер:
b7633001c6e7487c8dfa60f632cd8bfb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-17-004392-a.c1
Назва:
відступлення замовника від власної тендерної документації на користь певного учасника
Вимога:
Просимо надати роз’яснення про підстави відступлення Вами від власної тендерної документації на користь певного учасника
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Дмитрівька.pdf.p7s 10.01.2022 21:01
- Вимога Дмитрівька.pdf 10.01.2022 21:01
Дата подачі:
10.01.2022 21:01
Вирішення:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що:
відповідно до ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції, а саме:
1) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури
закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
2) найменування та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі
юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
3) дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції.
Ціна тендерної пропозиції/пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Враховуючи наведене, інформація про ціну, запропоновану учасником після аукціону, розміщена після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не є складовою тендерної пропозиції, у зв’язку з чим її невідповідність умовам тендерної документації чи відсутність не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Підчас подання пропозиції маржа ТОВ «ГАЗ.УА», М = 0.
Тому відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗ.УА» є незаконним та таким, що порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено