• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція: Epinephrine, Propranolol, Acetylsalicylic acid, Benzyl benzoate, Aqua pro injectioni, Glucose, Hydrocortisone, Dexamethasone, Methyldopa, Dopamine, Drotaverine, Enoxaparin, Phytomenadione, Lidocaine, Metoclopramide, Metamizole sodium, Nifedipine, Oxytocin, Omeprazole, Multienzymes (lipase, protease etc.), Paracetamol, Neostigmine, Salbutamol, Senna glycosides, Tranexamic acid, Fluconazole, Azithromycin, Amoxicillin, Ampicillin and beta-lactamase inhibitor, Amikacin, Heparin, Piperacillin and enzyme inhibitor, Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor, Ciprofloxacin, Citicoline, Atracurium, Suxamethonium, Thiopental, Glucose, Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm., Electrolytes, Metoprolol, Ethanol

Завершена

1 020 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 104.50 UAH
Період оскарження: 17.12.2021 16:49 - 29.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частину вимоги щодо гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника, дистриб’ютора від представника виробника), а саме забезпечити рівні умови для всіх учасників тендеру по розпочатих вами тендерних закупівлях на ліки (код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція).

Номер: 5232c4f64a1f4b7ca1b2f1841660e3f1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-17-019677-c.c3
Назва: Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частину вимоги щодо гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника, дистриб’ютора від представника виробника), а саме забезпечити рівні умови для всіх учасників тендеру по розпочатих вами тендерних закупівлях на ліки (код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція).
Вимога:
Доброго дня! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частину вимоги щодо гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника, дистриб’ютора від представника виробника), а саме забезпечити рівні умови для всіх учасників тендеру по розпочатих вами тендерних закупівлях на ліки (код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція). 1) Пунктом 13, Додатком №4 встановлено вимогу: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, дистриб’ютора від представника виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки позиції № 47 (Спирт етиловий 70% розчин спиртовий для зовнішнього застосування 70% по 100мл у флаконах зі скла- у кількості – 200фл), №48 (Спирт етиловий 96% розчин спиртовий для зовнішнього застосування 96% по 100 мл у флаконах зі скла у кількості – 50фл), №49 (Спирт етиловий 96% 10л - у кількості 1 каністра) предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності, кількості, якості та в терміни, визначені замовником торгів. В листі зазначається інформація про Замовника торгів, номер закупівлі, що опублікована на веб – порталі Prozorro, найменування пропонованого товару та його кількість. Лист повинен бути сформований на фірмовому бланку (у разі наявності) того, хто видає гарантійний лист.». Паралельно з цією закупівлею, у вас триває період подання пропозицій в тендері по ліках UA-2021-12-08-014400-c, ви вимагаєте такий лист НА ВСІ ПОЗИЦІЇ ТОВАРУ, і відмовлялися виключати такі умови із закупівлі, все це мотивувалося тим, що: «В разі виникнення КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання!». Задля дотримання всіх принципів закупівлі та на підставі вищевказаної інформації ВИМАГАЄМО пункт 13, Додатку №4 Тендерної документації викласти в новій редакції: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, дистриб’ютора від представника виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності, кількості, якості та в терміни, визначені замовником торгів. В листі зазначається інформація про Замовника торгів, номер закупівлі, що опублікована на веб – порталі Prozorro, найменування пропонованого товару та його кількість. Лист повинен бути сформований на фірмовому бланку (у разі наявності) того, хто видає гарантійний лист.». В даному випадку учасник повинен надати такий лист на всі позиції товару!!! 2) У випадку не задоволення вимоги по пункту №1 Вимоги, ВИМАГАЄМО ВИКЛЮЧИТИ ВИМОГУ З ТД ЩОДО НАДАННЯ ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА(ПРЕДСТАВНИЦТВА, ФІЛІЇ ВИРОБНИКА, ДИСТРИБ’ЮТОРА ВІД ПРЕДСТАВНИКА ВИРОБНИКА), ОСКІЛЬКИ ТАКА ВИМОГА Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ!!! Дискримінаційний характер цієї умови очевидний: у тендері не можуть взяти участь ті постачальники, які не є виробниками лікарських препаратів чи їхніми представництвами, або ж не мають з ними договірних відносин. До того ж, виробники на власний розсуд вирішують, яким учасникам надавати гарантійні листи — і це суттєво звужує конкуренцію. До того ж, наявність гарантійного листа зовсім не означає, що товар буде якісним, а поставка — своєчасна. Відповідність пропозиції учасника можуть підтвердити сертифікати відповідності товару, інструкції з використання, висновки про якість тощо, АЛЕ АЖ НІЯК НЕ ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ВИРОБНИКА АБО ЙОГО ПРЕДСТАВНИКА. Факт такої дискримінації підтверджується недотриманням рекомендацій Листа від 22.12.2018 року, який розроблений МЕРТ спільно із МОЗ на основі рекомендацій АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ щодо захисту і формування конкурентного середовища в сфері закупівель лікарських засобів. До розробки рекомендацій були залучені відповідні департаменти МЕРТ і МОЗ, а також ГО «Центр протидії корупції», «Трансперенсі Інтернешнл» (дивитися пункт 8 Листа, посилання на лист: https://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf ). В даному випадку не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі!!! Важливо: рекомендації від МОЗ та МЕРТ засновувалися саме на практиці Антимонопольного комітету. І вона чітко вказує на те, що вимога надати гарантійний лист порушує вимоги законодавства, якими передбачена недискримінація учасників, а також порушує права та законні інтереси скаржників. Надання учасником гарантійного листа від виробника не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів. Натомість замовник може захищатися вимогою про обов’язкове відшкодування збитків В РАЗІ ПОРУШЕННЯ УМОВ ДОГОВОРУ, і в даному випадку ВИРОБНИК/ПРЕДСТАВНИК/ТОЩО не є третьою стороною Договору, що буде укладено між замовником та постачальником, постає питання які юридичні зобов’язання можуть виникати між ЗАМОВНИКОМ ТА ВИРОБНИКОМ/ПРЕДСТАВНИКОМ/ТОЩО???!!! Ви продовжуєте встановлювати в закупівлях дискримінаційні вимоги та при цьому обмежуєте конкуренцію учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний учасник! Детально розглянувши текст вашого зауваження, Замовник дійшов висновку, що вимоги, зазначені вами, суперечать одна іншій. Це визиває непорозуміння у Замовника. Якщо внести зміни згідно з першою частиною Вашої скарги, а саме, цитуємо: «ВИМАГАЄМО пункт 13, Додатку №4 Тендерної документації викласти в новій редакції: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, дистриб’ютора від представника виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності, кількості, якості та в терміни, визначені замовником торгів. В листі зазначається інформація про Замовника торгів, номер закупівлі, що опублікована на веб – порталі Prozorro, найменування пропонованого товару та його кількість. Лист повинен бути сформований на фірмовому бланку (у разі наявності) того, хто видає гарантійний лист». В даному випадку учасник повинен надати такий лист на всі позиції товару!!!», то тим самим, слідуючи за логікою ваших міркувань, Замовник ще у більшому обсязі буде дискримінувати потенційних учасників. Тобто ви пропонуєте Замовнику свідомо порушувати принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, прописані у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». У другій частині зауважень Ви пропонуєте, цитуємо: «ВИМАГАЄМО ВИКЛЮЧИТИ ВИМОГУ З ТД ЩОДО НАДАННЯ ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА(ПРЕДСТАВНИЦТВА, ФІЛІЇ ВИРОБНИКА, ДИСТРИБ’ЮТОРА ВІД ПРЕДСТАВНИКА ВИРОБНИКА), ОСКІЛЬКИ ТАКА ВИМОГА Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ!!!». Ми вбачаємо в цьому намагання позбавити Замовника права, передбаченого чинним законодавством про захист прав споживачів, на отримання необхідної інформації щодо необхідного товару, згідно з яким було внесено до Документації вимоги надання гарантійних листів на товар, який йому необхідно для Закупівлі. Замовник зазначає, що виконання умов, викладених в Документації, забезпечує закупівлю Замовником якісної продукції, яку він буде використовувати в господарчій діяльності, а саме – для надання медичних послуг населенню. Окрім того, Учасник-скаржник НЕ ДОВІВ та документально не підтвердив неможливість отримання ним зазначеного гарантійного листа від ВИРОБНИКА (представництва, філії виробника, дистриб’ютора від представника виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України) та неможливість виконати зазначену умову Документації та не довів, яким чином дана вимога перешкоджає Скаржнику взяти участь у Процедурі закупівлі. Викладене вище свідчить про дотримання КНП «ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М.КРАМАТОРСЬК» вимог діючого законодавства, а також нерозуміння дій учасника-скаржника. Тому Замовник не отримав вичерпної та логічної аргументації зі сторони скаржника для того, щоб задовольнити його вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Поділ закупівлі на ЛОТИ!

Номер: 690a7a57125a4e2f947f85f24d6c50ab
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-17-019677-c.c2
Назва: Поділ закупівлі на ЛОТИ!
Вимога:
Вимагаємо Тіопентал ліоф д/р-ну д/ін 1г фл, у кількості 1602 упаковки виокремити в окремий лот. Оскільки орієнтована вартість товару по одній МНН перевищує 50 тис. грн. В даному випадку має місце порушення принципу публічних закупівель в частині конкурентного середовища учасників торгів. Відповідно до Листа від 22.12.2018 року, який розроблений МЕРТ спільно із МОЗ на основі рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо захисту і формування конкурентного середовища в сфері закупівель лікарських засобів, замовникам радять ВИЗНАЧАТИ ОКРЕМІ ЧАСТИНИ ЛОТА ЩОДО КОЖНОЇ МНН, А ВАРТІСТЬ ЛОТА МАЄ БУТИ ВІД 50 ТИС. ГРИВЕНЬ (дивитися пункт 2 Листа, посилання на лист: https://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf ). Вимагаємо поділити закупівлю на лоти з врахуванням рекомендацій вищевказаного листа! Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів, особливо тих, які реалізовують лише певний вид товару. Одночасно з цією вимогою ЗАЛИШАЄМО ВІДГУК ЩОДО ВАШОЇ ЗАКУПІВЛІ НА DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами даної закупівлі та іншими контролюючими органами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На ваш запит повідомляємо наступне: Стосовоно поділу на лоти на підставі РЕКОМЕНДАЦІЙ МОЗ та МРЕТ повідомляємо що, означений Вами лист має РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ характер. Вами не доведено що поділ або не поділ на лоти обмежує САМЕ ВАМ Участь у закупівлі тому ваша вимога відхиляється.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

запит на зміни

Номер: ee4822386c7742969b23fee77073cc96
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-17-019677-c.c1
Назва: запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На ваш запит повідомляємо наступне: 1.Ліцензія як ви висловились «НА СПИРТ» не передбачено діючим законодавством України. Даний товар є фармацевтичною продукцією! І саме цьому він був віднесен Замовником до коду ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція. Якщо товар відноситься до лікарських засобів то відповідно наказу Мінекономрозвитку від 23.12.2015 № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник), прописується із зазначенням у дужках міжнародна непатентована назва лікарського засобу (далі — МНН). Міжнародна непатентована назва (англ. International Nonproprietary Name, скор. МНН) — назва лікарського засобу, прийнята Всесвітньою організацією охорони здоров’я (ВООЗ). Під час розміщення річного плану закупівель чи оголошення, додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо міжнародної непатентованої назви лікарського засобу, у разі визначення предмета закупівлі, як лікарський засіб. Тому закупівля лікарського засобу Замовник визначає предмет закупівлі по трєтій цифрі Єдиного закупівельного словника із зазначенням МНН під час розміщення інформації в ЄСЗ. Спирт етиловий , МНН: Ethnol. То, якщо є МНН на спирт етиловий- це лікарський засіб, віднесений Замовником по трєтій цифрі Єдиного закупівельного словника. Лікарський засіб — будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох активних фармацевтичних інгредієнтів (АФІ) та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей. Також це будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), яка може бути призначена для запобігання вагітності, відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної, метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу (ст. 2 Закону України «Про лікарські засоби» від 04.04.1996 № 123/96-ВР). Крім того, лікарський засіб має код АТХ- міжнародна система класифікації лікарських засобів. Спирт етиловий- має код АТХ, та прописан в закупівлі під час розміщення інформації в ЄСЗ. Щодо питання наявності ліцензії: відповідно до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» , отримання ліцензії на як ви висловились «НА СПИРТ», що є предметом закупівлі та є лікарським засобом, суб’єктом господарювання не передбачено. 2. У діючому реєстрі оптово- відпускних цін на лікарські засоби відповідно до Постанови КМУ від 02.07.2014 № 240 "Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів" та наказ МОЗ України від 18.08.2014 № 574 "Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09 вересня 2014 року за № 1097/25874, наявний спирт у каністрах 10л 96% , який є лікарським засобом та має міжнародну непатентовану назву. 3. Вами не доведено що саме ВАС вимоги ТД обмежують у Участі у Закупівлі відповідно до ст..18 «ЗУ про Публічні закупівлі» 4. Звернення до державних органів є Вашим правом та ніхто на нього не посягає.
Статус вимоги: Відхилено