-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Дефібрилятор TEC-5621 (або еквівалент), НК 024:2019: 37806 Ручний зовнішній дефібрилятор, ДК 021:2015: 33182100-0 Дефібрилятори)
закупівля оголошується на очікувану вартість
Завершена
510 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 652.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 652.00 UAH
Період оскарження:
17.12.2021 15:06 - 11.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога щодо "Гарантійних листів виробника"
Номер:
6a2ee994ef6445fcb439bd8c50861b69
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-17-015501-c.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога щодо "Гарантійних листів виробника"
Вимога:
Повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289 ){Із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-IX від 19.12.2019 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: Оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією пропозицією учасника торгів. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту .Вимога є дискримінаційною.кількість та характеристики товару для забезпечення поставок гарантується за тендерним договором. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Наголошуємо Вам,що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу МТВ. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами
Просимо зробити зміни згідно діючого Законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
24.12.2021 12:48
Вирішення:
Щодо вимоги виключити надання гарантійного листа від виробника повідомляємо наступне:
Як свідчить наш попередній досвід закупівель, постачальники, які є «перекупниками» дуже часто не виконують умови закупівель, тому вважаємо надання гарантійного листа певним «запобіжником» від недобросовісних постачальників. Вже на переддоговірному етапі відносин з постачальником, відмова у наданні гарантійного листа викликає певні сумніви щодо перспектив своєчасної та якісної поставки медичного обладнання.
Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі») та з метою:
- уникнення поставки низькоякісного товару та організації безперебійного процесу надання невідкладної медичної допомоги онкохфорим з допомогою відповідного обладнання. Також листи підтверджують можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що товар буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічним вимогам предмету закупівлі.
- забезпечення мінімальної націнки на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії).
- надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, реєстрацію на території України тощо.
- в разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником- переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Згідно чинного законодавства, саме Замовник встановлює вимоги проведення закупівель. Попередня практика закупівель свідчить про те, що надійні постачальники безперешкодно надають гарантійні листи. Враховуючи вищенаведене, прийнято рішення залишити медико-технічні вимоги без змін.
Статус вимоги:
Відхилено