-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (впровадження та підтримка ліцензійного програмного забезпечення «Реєстр територіальної громади м.Кривий Ріг»)
впровадження та підтримка ліцензійного програмного забезпечення «Реєстр територіальної громади м.Кривий Ріг»
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
15.08.2017 09:45 - 27.08.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
2353d0c7eda0492e8f9605d8e02a3bdd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-15-000122-c.c1
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
15 серпня 2017 року ВК Криворізької міської ради (далі - Замовник) оприлюднене оголошення про проведення публічної закупівлі 72260000-5, Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (впровадження та підтримка ліцензійного програмного забезпечення «Реєстр територіальної громади м. Кривий Ріг») (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-08-15-000122-c) (далі - Закупівля).На участь у відкритих торгах за предметом Закупівлі було надано пропозиції від шести учасників: -ТОВ ""НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ-ЦЕНТР"" з ціною – 575 000,00 грн.; -ТОВ"СОФТ ГЕНЕРАЦІЯ" з ціною – 555 666,00 грн.; -ТОВ "ЦЕНТР МУНІЦИПАЛЬНИХ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ" з ціною – 379 998,00 грн.;-ТОВ "ЕФ ДІ АЙ КАМПАНІ" з ціною – 269 900,00 грн.; -ТОВ "ОУПЕН ДАТА" з ціною – 250 000,00 грн.; - ФОП "ГУДИМ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" з ціною – 170 000,00 грн. та -ТОВ "ІНСТИТУТ РОЗРОБКИ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ" з ціною – 169 200,00 грн.Рішенням тендерного комітету Виконавчого комітету Криворізької міської ради (Протокол № 2 від 21.09.2017) (далі – Рішення Замовника) визнано учасником-переможцем за предметом Закупівлі - ТОВ "ІНСТИТУТ РОЗРОБКИ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ" з ціною – 169 200,00 грн. Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі – Закон) тендерні пропозиції Учасників мають розглядатись за принципом об’єктивності та неупередженості.Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»).Таким чином, Скаржник не погоджується з Рішенням Замовника про визнання ТОВ "ІНСТИТУТ РОЗРОБКИ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ" переможцем процедури Закупівлі (далі - Переможець) враховуючи наступне.1.Відповідно до п.1 Розділу 3 Тендерної документації, зазначено, що тендерна пропозиція учасників завантажується разом з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики – специфікацію предмета закупівлі, в тому числі плани, креслення, малюнки, опис предмета закупівлі та інші документи, у разі якщо вони встановлені вимогами Додатку2 “Специфікація” Тендерної документації. Відповідно до п.6 Розділу3 Тендерної документації Замовника торгів, зазначено, що учасник, процедури закупівлі повинен надати у складі тендерних пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у формі заповненої довідки на підтвердження вимог замовника – специфікації предмету закупівлі згідно з додатком 2 “Специфікація” Тендерної документації. Тендерні пропозиції мають узгоджуватись з наведеною специфікацією.1.1.В Специфікації (додаток2 Тендерної документації) в розділі “Опис послуг”, зазначено, про наявність можливості одночасно працюючих з системою користувачів не менше 16 користувачів.У Тендерній пропозиції Переможця зазначено, що система дозволяє одночасну роботу не менш ніж 500 користувачів, але відсутнє підтвердження успішного функціонування системи при не обмеженій кількості авторизацій. Запровадження можливостей системи у розрахунку на 500 користувачів може потребувати значних апаратних потужностей та оптимізованих алгоритмів, що призведе до додаткових витрат на придбання обладнання та обслуговування системи.Перешкодою такого використання системи є технічна реалізація та апаратні можливості, а не обмеження системи. Кількість одночасно працюючих в системі має контролюватись для запобігання несанкціонованого доступу та для реалізації безперебійної роботи та протидії DDOS-атак за боку зловмисників.1.2.В Специфікації (додаток 2 Тендерної документації) в розділі “Вимоги до системи в цілому”, зазначено, що система повинна включати засіб Автоматичне розпізнання користувальницьких і адміністративних налаштувань при проведенні системних пакетів оновлень Розробником системи для неможливості втрати налаштувань при зміні поведінки ядра системи.Тендерна пропозиція Переможця не тільки не підтверджує таке розпізнавання даних та налаштувань, а й взагалі не висвітлює жодні відомості про можливість проведення пакетних системних оновлень ядра. Будь-якого документу на підтвердження вищезазначеної вимоги Замовника торгів Переможцем у склад тендерної пропозиції не додано. 1.3.В Специфікації (додаток 2 Тендерної документації) в розділі “Вимоги до системи в цілому”, зазначено, що програмне забезпечення має відповідати вимогам законодавства України та Вимогам нормативних документів технічного захисту в України (рівень не нижче Г-2).Тендерна пропозиція Переможця не узгоджується з Специфікацією (додаток 2 Тендерної документації). Так, Довідка Переможця, яка міститься у складі тендерної пропозиції, не містить інформацію на підтвердження відповідності вимогам нормативних документів технічного захисту в України (рівень не нижче Г-2). Натомість, Переможець зазначає в Довідці лише загальні нормативно правові акти на відповідність технічному захисту без підтвердження відповідності технічному захисту (рівень не нижче Г-2), будь-якого документу на підтвердження відповідності технічному захисту (рівень не нижче Г-2) Переможцем у склад тендерної пропозиції не додано. 1.4. В Специфікації (додаток 2 Тендерної документації) в розділі “Функціональні вимоги до системи”, зазначено, про необхідність функції сканування та друку безпосередньо із системи і прикріплення відсканованого файлу до електронного документу в системі.У Тендерній пропозиції Переможця відсутнє підтвердження даної вимоги та описання можливості роботи без використання стороннього програмного забезпечення керування сканером та принтером. Будь-якого документу на підтвердження вищезазначеної вимоги Замовника торгів Переможцем у склад тендерної пропозиції не додано. 1.5. В Специфікації (додаток 2 Тендерної документації) в розділі “Функціональні вимоги до системи” по напрямках “Робота з реєстром”, “Імпорт/експорт даних”, зазначено, про необхідність наявної можливості забезпечення обміну даними за найпоширенішими стандартами (АРІ). У Тендерній пропозиції Переможця відсутнє підтвердження реалізації обміну даними через АРІ. Будь-якого документу на підтвердження вищезазначеної вимоги Замовника торгів Переможцем у склад тендерної пропозиції не додано.1.6. В Специфікації (додаток 2 Тендерної документації) в розділі “Функціональні вимоги до системи”, підрозділ “Адміністрування системи та інструментальні засоби розвитку” по напрямку “Адміністрування системи”, зазначено, про необхідність наявної можливості підключення зовнішніх користувачів за допомогою VPN.У Тендерній пропозиції Переможця відсутнє підтвердження можливості підключення зовнішніх користувачів за допомогою VPN. Будь-якого документу на підтвердження вищезазначеної вимоги Замовника торгів Переможцем у склад тендерної пропозиції не додано.
1.7. В Специфікації (додаток 2 Тендерної документації) в розділі “Функціональні вимоги до системи”, підрозділ “Адміністрування системи та інструментальні засоби розвитку” по напрямку “Адміністрування системи”, зазначено, про необхідність наявної можливості шифрування ключової інформації.
У Тендерній пропозиції Переможця відсутнє підтвердження можливості шифрування ключової інформації. Будь-якого документу на підтвердження вищезазначеної вимоги Замовника торгів Переможцем у склад тендерної пропозиції не додано.Зауважуємо, що підключення лише алгоритмів шифрування не забезпечує достатній рівень безпеки інформації такий як при дотриманні норм безпеки відповідно до стандартів Г-2. 2.Відповідно до п. 5 Розділу 3 Тендерної документації Замовника торгів, зазначено, що учасник, як частину пропозицій, має надати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (довідку в довільній формі про виконання договорів, що відповідають за змістом визначеному предмету закупівлі, яка повинна включати відомості про замовника предмету закупівлі, їх контактної інформації (назва, адреса, телефон)). Тендерною документацією Замовника торгів, визначений предмет закупівлі: “впровадження та підтримка ліцензійного програмного забезпечення «Реєстр територіальної громади м. Кривий Ріг»”. Тендерна пропозиція Переможця не містить інформації про виконання договорів, що відповідають за змістом визначеному предмету закупівлі. Натомість, Переможець зазначає в довідці інформацію про виконання договорів, що не відповідають за замістом визначеному предметом Закупівлі, а саме: послуги з розробки та впровадження “системи управління житловим фондом”, “база даних з фармонагляду та безпеки лікарських засобів…”, “Виконання доручень виборців депутатами Дніпровської міської ради”, “Онлайн приймальня депутата”, “Система автоматизації діловодства та документообігу” та інше.Згідно з частиною 9 статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі”, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі ...та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, ..., ....На підставі викладеного, з метою захисту прав та законних інтересів Суб’єкта оскарження, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись статтею 18 Закону України “Про публічні закупівлі”, Просимо:1.Прийняти Скаргу до розгляду та призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за цією скаргою.2.Встановити наявність порушення принципів здійснення закупівель. 3.Зобов’язати Замовника торгів скасувати рішення про визнання ТОВ "ІНСТИТУТ РОЗРОБКИ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ" переможцем процедури Закупівлі.4.Повідомити Суб'єкта оскарження про час і місце розгляду даної скарги. Додатки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка Переможця Технічні та якісні характеристики.pdf 29.09.2017 13:31
- Рішення Замовника торгів.pdf 29.09.2017 13:31
- Скарга.pdf 29.09.2017 13:31
- Тендерна документація Замовника.pdf 29.09.2017 13:31
- Тендерна пропозиція Переможця.pdf 29.09.2017 13:31
- Платіжне доруження про сплату мита.pdf 29.09.2017 13:31
- рішення від 03.10.2017 № 6887 + лист замовнику.pdf 04.10.2017 19:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.10.2017 № 7318.pdf 19.10.2017 12:51
- Рішення від 18.10.2017 № 7318.pdf 23.10.2017 18:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.09.2017 13:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.10.2017 18:08
Дата виконання рішення Замовником:
14.11.2017 17:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Вирішено скаргу відповідно рішення АМКУ