• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (Борошно, крупа гречана, рис, крупа вівсяна, пшоно, горох колотий, крупа пшенична, крупа кукурудзяна, крупа перлова)

Завершена

357 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 787.50 UAH
Період оскарження: 17.12.2021 14:36 - 30.12.2021 00:00
Вимога
Відхилено

ГОСТ чи ДСТУ

Номер: d84dbbae79964b8b93650410bef4d07b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-17-006966-b.a4
Назва: ГОСТ чи ДСТУ
Вимога:
Вимогаємо пояснити, Чому замовник вимогає застарілі ГОСТи на продукти харчування. Замість ДСТУ 7700:2015 Крупи ячмінні. Технічні умови На заміну ГОСТ 5784-60 Замовник вимогає ГОСТ 5784-60 (або зареєстрованим еквівалентним ТУ) . ГОСТ 572 - вже не діє на теріторії України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний запитувач! Замовник не обмежує учасника у використанні певного ГОСТу. По тексту технічного завдання учаснику надається вибір використовувати інші ДСТУ або ТУ. У зв'язку з вищенаведеним, Запитувач не довів наявність дискримінаційних вимог, вимога не задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

«Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»

Номер: 7343fc48ac324cd09eb6808834f0d2c3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-17-006966-b.a3
Назва: «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»
Вимога:
Вимогаємо пояснити, чому Рішення Ради національної безпеки і оборони України у Замовника «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» за 2020 рік ? Вимогаємо додати сучасні Рішення Ради національної безпеки і оборони України
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На ваш запит повідомляємо наступне. Частиною 2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачені обов'язкові відомості, які включаються в тендерну документацію. Згідно з ч.3 цієї статті тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Запитувачем не зазначено, яким чином, умови тендерної документації порушують його права. У зв'язку з вищенаведеним, вимога запитувача не задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимоги до неіснуючих товарів у тендері

Номер: 45fcc716a458437192b370e8af2243e6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-17-006966-b.a2
Назва: Вимоги до неіснуючих товарів у тендері
Вимога:
Вимогаємо прибрати вимоги, що не стосуються товарів та тари у даній закупівлі. Висловлюємо підозру у створенні корупційно створеного технічного завдання, щоб заплутати потенційних учасників Закупівлі - Замовник вимогає тару для курятини охолодженої у вигляді ящиків, Замовник вимогає експлуатаційний дозвіл для товару тваринного походження, що не є предметом закупівлі. Таким чином Замовник заплутує потенційних учасників, сворюючи дискримінаційні умови.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний запитувач! Пунктом 6 розділу 3 тендерної документації передбачено, що відповідно до наказу від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України, статті 44 Закону України № 771/97-ВР від 23.12.1997 року «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів та «Санітарно-гігієнічних вимог до постачання, безпеки, якості, умов зберігання і реалізації продуктів харчування і продовольчої сировини, технології приготування страв» поставка товару повинна здійснюватись спеціалізованим автотранспортом окремо для (овочів, фруктів, картоплі, соків, виробів консервованих з овочів та фруктів, борошномельно-круп’яної та іншої бакалійної групи товарів) та окремо для (швидкопсувної групи товарів). Не допускається в одній машині перевезення разом з (овочами, фруктами, картоплею, соками, виробами консервованими з овочів та фруктів, борошномельно-круп’яною та іншою бакалійною групою - швидкопсувної групи товарів. Також, забороняється перевезення разом товару кожної категорії, що підпадає під визначення швидкопсувних продуктів харчування, в цілях недопущення товарного сусідства. Кожен вид швидкопсувних продуктів харчування/овочів, фруктів, картоплі, соків, виробів консервованих з овочів та фруктів, борошномельно-круп’яної та іншої бакалійної групи слід перевозити відокремлено один від одного в ящиках харчових/ящиках харчових суцільних/ящиках поворотних 180 перфорованих/суцільне дно (для курятини охолодженої) - (полімерній тарі), які використовуються в харчовій промисловості, що повинно відображатись в сертифікаті виробника/висновках державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Символ "/" означає у розумінні тендерної документації сполучник "або". На підставі вищезазначеного, якщо предметом закупівлі не є курятина охолоджена, постачальник не зобов'язаний при поставці використовувати ящики суцільним дном. Згідно з п.п. 10.6 п. 5 розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї пропозиції надає наступні документи: оригінал або копію експлуатаційного дозволу (з додатками, якщо це передбачено змістом експлуатаційного дозволу) на дані потужності (об’єкти), виданий Учаснику, у якому вказано про можливість здійснення виробництва та/або обігу на даних потужностях предмету закупівлі або експлуатаційного дозволу Учасника (оператора ринку), що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження або рішення про реєстрацію потужностей Учасника. Разом з тим, пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Тобто, при закупівлі продукції борошномельно-круп’яної промисловості учасник може не надавати вищезазначеного дозволу, при цьому, це не може бути підставою для відхилення пропозиції. Запитувач не довів наявність дискримінаційних вимог, вимога не задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Загальний стаж роботи на посаді

Номер: 28911db09042487eb47ddf7717cb585e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-17-006966-b.a1
Назва: Загальний стаж роботи на посаді
Вимога:
Загальний стаж роботи на посаді - вимагаємо пояснити, у яких часових форматах повинна надатися інформація. Чи можна написати - достатній стаж ?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний запитувач! Трудовий стаж — це той період роботи, який підтверджують записи у трудовій книжці або інші документи. Відповідно до Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.1993 № 637 основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. За відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній трудовий стаж встановлюється на підставі інших документів, виданих за місцем роботи, служби, навчання, а також архівними установами. Оскільки, тендерною документації не передбачено окремих вимог стосовно одиниці виміру загального стажу роботи, він може зазначатися у будь-яких одиницях виміру, передбачених законодавством України. У зв'язку з вищенаведеним, вимога запитувача не задоволена.
Статус вимоги: Відхилено