• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні вироби

Торги не відбулися

901 120.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 505.60 UAH
Період оскарження: 17.12.2021 14:26 - 30.12.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Про пояснювальну записку з описом якісних характеристик товару його екологічної чистоти

Номер: 9cbc6a7ee8fd4c1cb14c707ea80cb6cb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-17-006739-b.b7
Назва: Про пояснювальну записку з описом якісних характеристик товару його екологічної чистоти
Вимога:
Шановний замовник! У тендерній документації Замовником вимагається від Учасника надати пояснювальну записку з описом якісних характеристик товару його екологічної чистоти (зокрема: «конкретна торгівельна назва запропонованого товару» та «повна назва виробника та його адреса»). Зазначену вимогу Документації зможуть виконати лише ті учасники Процедури закупівлі, які ведуть свою діяльність лише з одним суб’єктом господарювання, або є виробниками, що є дискримінаційним, оскільки більшість суб’єктів господарювання здійснюють підприємницьку діяльність з різними операторами і не можуть наперед заначити торгівельні назви запропонованого товару та повні назви виробників з їх адресами. Відповідно до ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у тендернії документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», в свою чергу, встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги до системи закупівель «Prozorro» про те, що вона має бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію. Таким чином, встановлення такої вимоги є прямим порушенням Замовником Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з усього вищенаведеного, закликаємо Замовника внести зміни до Тендерної документації на відповідність до чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасник може бути не виробником товару, але повинен надати інформацію про товар який планує постачати. Замовник хоче знати, що за товар він закуповую та звідки, щоб пересвідчитись у намірах учасника здійснювати постачання товару.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.12.2021 17:12
Вимога
Залишено без розгляду

Про документ, який підтверджує відносини з виконавцем/виробником

Номер: 17c31860a52e4179a777a4bc1e625ca5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-17-006739-b.b6
Назва: Про документ, який підтверджує відносини з виконавцем/виробником
Вимога:
Шановний замовник! У тендерній документації Замовником вимагається від Учасника надати документ, який підтверджує відносини з виконавцем/виробником на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторський договір поставки, тощо) дійсного впродовж 2022 року. Зазначену вимогу Документації зможуть виконати лише ті учасники Процедури закупівлі, які зможуть надати документи саме від виробника/виконавця, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Відповідно до ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у тендернії документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», в свою чергу, встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги до системи закупівель «Prozorro» про те, що вона має бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію. Зазначену вимогу Документації зможуть виконати лише ті учасники Процедури закупівлі, які зможуть надати документи саме від виробника/виконавця, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Таким чином, встановлення такої вимоги є прямим порушенням Замовником Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з усього вищенаведеного, закликаємо Замовника внести зміни до Тендерної документації на відповідність до чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасник може бути не виробником товару, але повинен надати інформацію про товар який планує постачати. Замовник хоче знати, що за товар він закуповую та звідки, щоб пересвідчитись у намірах учасника здійснювати постачання товару.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.12.2021 17:10
Вимога
Залишено без розгляду

Про матеріально-технічну базу

Номер: 11520909678f40d98774f06b3b72403e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-17-006739-b.b5
Назва: Про матеріально-технічну базу
Вимога:
Шановний замовник! У тендерній документації Замовник вимагає від Учасника надати правовстановлюючі документи, підтверджуючі наявність в Учасника власних та/або орендованих складських приміщень для зберігання продуктів харчування. Проте, встановлення такої вимоги обмежує участь у процедурі відкритої закупівлі Учасників, які задля здійснення обігу продуктів харчування залучають спроможності інших суб’єктів господарювання, на підставі договору про надання послуг зберігання Таким чином, замовник обмежує конкуренцію та позбавляє певне коло учасників можливості приймати участь в даній закупівлі. Відповідно до ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у тендернії документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», в свою чергу, встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги до системи закупівель «Prozorro» про те, що вона має бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію. Виходячи з усього вищенаведеного, просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації на відповідність до чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Правовстановлюючі документи, підтверджуючі наявність в Учасника власних та/або орендованих складських приміщень для зберігання продуктів харчування. Якщо нерухоме майно в якому зберігаються та реалізуються продукти харчування, які будуть постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати скан-копію оригіналу договору оренди зазначеного приміщення (складу) на 2022 рік. На вказане майно надати скан-копію оригіналу договору на проведення дезінфекції та дератизації приміщення (складу), дійсного на 2022 рік з додаванням скан-копій оригіналів актів виконаних робіт за останні два місяці до кінцевого строку подання пропозиції учасника.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.12.2021 17:09
Вимога
Залишено без розгляду

про досвід виконання аналогічних договорів на постачання товару, який є предметом закупівлі

Номер: cc8e05ded9bd4459958a6c9d6473482e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-17-006739-b.b4
Назва: про досвід виконання аналогічних договорів на постачання товару, який є предметом закупівлі
Вимога:
Шановний замовник! У тендерній документації Замовник вимагає надати довідку про досвід виконання аналогічних договорів на постачання товару, який є предметом закупівлі та встановлює деталізовані вимоги щодо аналогічних договорів, а саме «договір на постачання товару укладений протягом 2019-2021 року (вказати не менше як 2 (два) договори за кожен рік)». Проте, встановлення деталізованих вимоги до договорів, які можуть вважатися аналогічними, замовник обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі лише такими, які мають договори укладені в певній кількості і в певний період, при цьому не довівши та не підтвердивши необхідність встановлення у тендерної документації такої вимоги, таким чином, обмежуючи конкуренцію. Відповідно до ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у тендернії документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», в свою чергу, встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги до системи закупівель «Prozorro» про те, що вона має бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію. Виходячи з усього вищенаведеного, закликаємо Замовника внести зміни до Тендерної документації на відповідність до чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У разі, якщо замовником встановлюється кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), для підтвердження цього кваліфікаційного критерію замовник може встановити перелік інформації, що зазначається в довідці.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.12.2021 17:08
Вимога
Вирішена

Про доступ до публічної інформації

Номер: c929e6642f4045ce9daff23123f959f5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-17-006739-b.b3
Назва: Про доступ до публічної інформації
Вимога:
Шановний замовник! Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може вимагати документального підтвердження інформації, яка є публічною та оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У той же час Замовник у тендерній документації вимагає обов`язково подати Учасника у складі тендерної пропозиції скан-копії наступних документів: Виписки (витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; Довідки ЄДРПОУ; Витягу (свідоцтва) платників ПДВ або Єдиного податку.. Проте, така інформація є публічною та оприлюдненою у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих державних реєстрах , доступ до яких є вільним та/або інформація в документах, що вимагаються міститься у відкритих державних реєстрах, або оприлюднено у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» тому її надання не може бути передбаченим тендерною документацією відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі усього вищенаведеного, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації на відповідність до чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник найближчим часом внесе зміни до документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Про обробку персональних даних

Номер: a4b460b08bae4383b068a57839b2b767
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-17-006739-b.b2
Назва: Про обробку персональних даних
Вимога:
Шановний замовник! У тендерній документації Замовником вимагається подання Учасником у складі тендерної пропозиції: скан-копії паспорту (сторінок де є інформація) або ID-картки з додатками (для фізичних осіб) та скан-копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). Згідно з ст. 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України. Окрім того, згідно Закону України “Про обробку персональних даних” дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Закон України "Про захист персональних даних" визначає персональними даними відомості про фізичну особу, яка ідентифікована, забороняючи при цьому обробку даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією. При цьому, Учасник зазначає, що всі дані про фізичну особу-підприємця наведені в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: ПІБ підприємця, його адреса, тощо. Оскільки, з вищенаведених фактів випливає, що вимоги Замовника є незаконними та необгрунтованими – просимо внести зміни до тендерної документації і видалити ці вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник найближчим часом внесе зміни до документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо фінансової звітності

Номер: 35e85dbd6818468ba9a14bfab9251b84
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-17-006739-b.b1
Назва: Щодо фінансової звітності
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що з 28.04.2021р. набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 і від 30 листопада 2016 р. № 867» від 03.03.2021 № 407 (далі — Постанова № 407), відповідно до якої Державна податкова служба України оприлюднила набори даних на Порталі відкритих даних та вебпорталі Державної податкової служби України, зокрема: реєстр заяв про розстрочення, відстрочення грошового зобов’язання чи податкового боргу оприлюднено 21.05.2021 за посиланням на вебпорталі Державної податкової служби України та на Порталі відкритих даних; фінансова звітність (звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), подані як додаток до звітної (звітної нової) податкової звітності за річний податковий (звітний) період відповідно до пункту 46.2 статті 46 Податкового кодексу України) оприлюднена 24.05.2021 за посиланням на вебпорталі Державної податкової служби України та на Порталі відкритих даних. Як відомо, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), замовник може встановити такий кваліфікаційний критерій, як наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Частиною 5 статті 17 Закону передбачено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Тобто з 24.05.2021 Замовники не мають права вимагати підтвердження наявності фінансової спроможності учасників у вигляді фінансової звітності. На підставі зазначеного, просимо з Тендерної документації прибрати вимогу відносно надання фінансової звітності за 2019 – 2021 рік.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимагаємо надання фінансової звітності для пересвідчення спроможності постачання товару на всі об’єкти дислокації Замовника.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.12.2021 17:05