• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015, код 33160000-9: Устаткування для операційних блоків (Апаратура та інструменти для операційних блоків)

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження: 23.10.2017 15:43 - 26.10.2017 17:00
Вимога
Відхилено

Оскарження дискваліфікації

Номер: 1d4cf56e51a3406ba50e09cf2772c4c2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-23-001707-a.c2
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Добрий день Замовник! Ваше рішення про дискваліфікацію ТОВ "Медін 2011" м. Харків викликало здивування і непозуміння-як такі "грамотні" люди так добре вказують на граматичні помилки інших-не вміють рахувати бюджетні гроші , а можливо , і не хочуть.? Згоден повністю, що писати треба грамотно - але це не злочин поки що , і якщо , в Ваші службові обов'язки входить тільки виправлення граматичних помилок, то я дуже вдячний таким кваліфікованим працівникам .... А ось закуповувати медичний товар за завищеними цінами , хоча і по тендеру-є привід для розгляду. Ви дискваліфікували мою пропозицію згідно з пунктом 2 , що ми не дали документи на деякі види продукції. До своєї тендерної документації ми доклали Гарантійний лист (яке, Ви, звичайно не читали). Ми описали ситуацію згідно гарантійних і регістаціонних листів та інших документів від представників- виробників витратних матеріалів Б. Браун і Карл Шторц. Це приватні компанії і давати ці документи вони вирішувати одноосібно , переважно представникам-посередникам , і вплинути на це неможливо, а от продавати зможуть будь-кому , хто заплатить гроші. (Може це Вам буде цікаво-про це ми Вас інформували же в період уточнень) При даній покупці все ті документи гарантії і листи автоматично видаються покупцеві в тому обсязі що Ви вимагаєте при поставці товару і так як поставка була б без передоплати і без гарантій з боку Замовника, в часності, без надання всіх документів на товар -договору розривається в односторонньому порядку і товар повертается Постачальнику без всяких пояснень. Це і передбачає даний тендер. Замовник в даному випадку втратив би максимум 2-3 дня з постачанням товару від іншого постачальника. Але цей випадок не можливий в цьому тендері , так як ми зацікавлені в постачанні товару напевно навіть більше ніж Замовник. Це те , що стосувалось продукції під грифом "Аналогів не пропонувати".  Що стосується лотків ниркоподібних-вражає вибір !!! Ока-медика-виробник російська федерація !! Гарний вибір і дуже логічний. без коментарів. Ми маемо одноосібне право на торгівлю медінструментом і лотками Раджімпекс , на що ми дали повний пакет документів , висновків і декларацій де були прописани лоткі и лапароскопічні вироби-але чомусь знову Замовник це не побачив , можливо знову випадково. А так виходить, що тендер був-типа міжсобойчик. З'явилася така собі фірма-прокладка, типовий посередник, швидше за все має зв'язки в керівництві тендерного комитету , що цінова пропозиція на 20% нижче і всі гарантійні листи і пояснення з печатками не мали вагомих переваг перед більш "ВИГІДНОЮ" і більш цікавою і коштовною пропозицією. Скоріш за все , Замовник має зиск від співпраці з " переможцем". Довести це-дуже просто. Розрахункі цінові , це не граматичні помилки. Сказати , що це випадковість , чи збіг обставин- не дуже виходить. Попередньо , ми пропонував Замовнику прибрати вимогу про гарантійний лист від виробників з моменту подання документів на тендер на момент постачання товару в лікарню. Вот тоді б був справжній тендер і справедлива ціна за товар. А не посередницька і завищена на 20 відсотків . Ми взагалі не вимагаемо купити товар у нас , а тільки створити вимогі участі згідно законодавста (на яке саме і ссилаеться Замовник , що в допороговой закупівлі Він може купити що завгодно і у кого завгодно і ціна тут не вирішальна. Державні кошти не е особистими і рахувати їх не вважаеться злочіном) Обовьязково будемо оскаржувати ришення і повідомляти в Рахункову палату Держаудит служби Північного офісу , Національної Поліції , НАБУ . В Антімонопольний комітет України-тільки після поради з юристом. Усі розразунки по цінах , поставках та якості товарів стосовно данного тендера зможу надати усю інформацію. Контакти завантажені в документах.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Складається враження, що Ви чините тиск на Замовника, та надаєте безпідставні обвинувачення. По-перше: Ви не виконали вимоги документації про надання усіх необхідних Замовнику документів на запропоновані товари. Ваші листи і пояснення з цього приводу не дають ні яких гарантій постачання необхідного нам устаткування. Наприклад: «Інфузійна помпа з регульованою швидкістю потоку» Ви запропонували її за 12,00 гривень при тому, що на ринку зареєстрованих медичних виробів її ціна від 350,00-500,00 гривень в залежності від виробника. На цей товар Ви не надали жодного документу. Замовник має великі ризики, що пацієнти відділення хіміотерапії залишаться без необхідного устаткування. По друге: Ви пишете про неможливість отримання гарантійних листів від компаній B.Braun та Karl Storz. Ми проаналізували пропозиції усіх чотирьох учасників і виявили, що два учасники змогли виконати цю вимогу. По третє: Ми дослідили Вашу участь у закупівлях інших замовників, інформація є доступною у системі PROZORRO. Нами було виявлено цікавий факт у закупівлі UA-2017-09-29-000285-c що проводив Комунальний заклад "Марганецька центральна міська лікарня"Дніпропетровської обласної ради". Вас було визначено переможцем, а вже після постачання товару дискваліфіковано в зв’язку з тим, що Ви фактично поставили товар який не відповідав запропонованому у закупівлі». Враховуючи ризики закупівлі товару з непідтвердженим походженням та товару, що не відповідає медико-технічним потребам лікарні, Замовник залишає Вашу скаргу без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Оскарження умов тендеру

Номер: e92913ee852845c0ae5014139aa40e83
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-23-001707-a.a1
Назва: Оскарження умов тендеру
Вимога:
Шановний Замовник доброго дня! Планую взяти участь в торгах на данну продукцію. Я пропоную до постачання медичний інструмент , а продукцію одноразового використання, маю намір перекупляти у інших постачальників. Я впевненний , що для отримання нормальної конкурентної ціновой пропозиції треба зробити тендер по лотовий..Розділити разходку і інструмент на лоти . Це залучить додаткових учасників з більш конкурентною ціною на кожний из лотів. Як ми розуміемо , тендери існують для отримання на закупівлю найнижчої ціни за якісний товар. Ми порахували цей тендер инструмент та обладнання з урахуванням усіх витрат 110000 тис. грн!!! Звідки зьявилась сумма 150000 тис грн-невидомо ??? Наприклад- Троакар Карл Шторц що пропонуеться до постачання коштуе 10000 грн , голка спінальна В.враун коштуе 25 грн и таке інше...Ця інформація по цінах існуе у відкритому доступи на сайті Карл Шторц і В.враун Україна , усе в наявності на складі в Київі , і я, як учасник майбутніх торгів взмозі все поставити , з гарантіею , за ціни вказані вишче... Замовник аналіз ціновой не проводив на то і по чем пропонують дану продукцію на медринку України. Гарантійних листів на це обладнання і расходку Карл Шторц і В. Враун вже не дають , бо вони були зарезервовані вже іншим «учасником» це до опублікування данного тендера на ПРОЗОРРО!!! Як це таке могло бути-все дуже просто. Тендер "зроблений" під якусь конкретную фірму , яка має надлиження до людей відповідальних за тендерні торги у лікарні і усі мають свою КОРИСТЬ у завищенних цінах. Як що наши припушення є помилковими зробіть так щоб умови участі в торгах були максимально прозорими и доступними до багатьох бажаючих прийняти участь у данному тендері. Просто треба данних тендер окремити по лотах, і Ви , як Замовник отримаете саму нізьку закупівельну ціну а на зьєкономлені кошти купите додаткове обладнання або на інши потреби лікарні. Ми маємо намір брати участь у даних торгах за будь яких умов , а вже потім будемо планувати свої дії згідно обставин.( до Центральної розрахункової палати у Чернігівський області, Націолальної Поліції з метою запобігання коррупції , Чернігівської ОДА) .Як що Замовнику потрибна додаткова інформація по цінах і виробниках без посередників , будь ласка , звертайтеся на пошту nahalov71@gmail.com або за тел. 0679591397
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Здрастуйте! Звертаємо увагу Учасника, що Наказ № 35 ДП «Зовнішторгвидав» (зі змінами), який визначає порядок здійснення допорогових закупівель, має рекомендаційний характер і не містить жорстких вимог стосовно проведення допорогових закупівель (бюджет яких не перевищує 200 тис.грн. для товарів і послуг). Закупівля є допороговою, тому замовник під час оголошення закупівлі розміщує інформацію та вимоги до учасників, які на його думку необхідні для проведення такої закупівлі. Дуже велике прохання - пишіть грамотно. Дякую.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні