-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
медичні матеріали – 3 лоти: Лот №1 - Контейнер для забору крові з розчином антикоагулянту ЦФДФ-1 подвійний - 350/300; Лот №2 - Фільтр приліжковий для видалення лейкоцитів з еритроцитів; Лот №3 - Фільтр для переливання крові, з вільним протіканням рідини
процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2017 року
Завершена
439 550.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 350.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 350.00 UAH
Період оскарження:
19.09.2017 10:23 - 01.10.2017 00:00
Скарга
Відхилено
Щодо необгрунтованого визначення переможця
Номер:
70afe5605ea042a7b3ef0671d29756ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-19-000182-a.a2
Назва:
Щодо необгрунтованого визначення переможця
Скарга:
Відповідно до положень ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі” Товариство з обмеженою відповідальністю “Оптіматрейдінг” звертається до Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, та просить розглянути дану скаргу зважаючи на порушення законних прав та інтересів при проведенні закупівлі код ДК 021: 2015 – 33140000-3 - медичні матеріали: 3 лоти: Лот №1 - Контейнер для забору крові з розчином антикоагулянту ЦФДФ-1 подвійний - 350/300; Лот №2 - Фільтр приліжковий для видалення лейкоцитів з еритроцитів; Лот №3 - Фільтр для переливання крові, з вільним протіканням рідини (надалі за текстом Договору – Закупівля).
19 вересня 2017 року Національною дитячою спеціалізованою лікарнею "Охматдит" МОЗ України (далі — Замовник) оголошено процедуру закупівлі - Медичні матеріали: 3 - лоти, індіфікатор закупівлі UA-2017-09-19-000182-a, закупівля мультилотова, відкриті торги.
Товариством з обмеженою відповідальністю “Оптіматрейдінг” (надалі за текстом скарги – Скаржник ) було надано тендерну пропозицію для участі у закупівлі по двом лотам, а саме по: Лоту № 1 Контейнер для забору крові з розчином антикоагулянту ЦФДФ-1 подвійний - 350/300 та Лоту № 3 - Фільтр для переливання крові, з вільним протіканням рідини.
В результаті проведення аукціону 06.10.2017 року найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією у розрізі лотів було визначено Товариство з обмеженою відповідальністю “ЛЕДУМ” (протокол розгляду тендерних пропозицій № 294 від 10 жовтня 2017 року) по усім трьом лотам.
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями, в частині визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю “ЛЕДУМ” по лоту № 3 - Фільтр для переливання крові, з вільним протіканням рідини та вважає, що дії Замовника такими, що порушують права та інтереси держави України, вчасності інтереси Скаржника, а також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та чинне законодавство України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ від 20 жовтня 2017 року ТОВ Оптіматрейдінг.pdf 20.10.2017 16:39
- Довіреність стор 1.pdf 20.10.2017 16:39
- Довіреність стор.2 .pdf 20.10.2017 16:39
- Платіжне доручення від 19.10.2017 стор.1.pdf 20.10.2017 16:39
- Платіжне доручення від 19.10.2017 стор.2.pdf 20.10.2017 16:39
- Рішення від 24.10.2017 № 7485 + Лист Замовнику.pdf 25.10.2017 13:23
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.11.2017 № 7880.pdf 09.11.2017 20:40
- Рішення від 08.11.2017 № 7880.pdf 13.11.2017 18:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.10.2017 16:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.11.2017 18:36
Вимога
Є відповідь
Щодо визначення переможця
Номер:
7f12472cfc044c6da29b44bdfcbdc880
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-19-000182-a.a1
Назва:
Щодо визначення переможця
Вимога:
Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 10 жовтня 2017 року № 294, замовник Національна дитяча спеціалізована лікарня “Охматдит” МОЗ України, номер процедури закупівлі UA – 2017-09-19-000182-а, переможцем за Лотом № 3 - Фільтр для переливання крові, з вільним протіканням рідини, було визначено Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЕДУМ", із запропонованим їм товаром "Пристрій для переливання крові з мікрофільтром одноразового використання стерильний ПК 23-01 - "Интероко" Закрите акціонерне товариство "Научно - производственное предприятие "Интероко", Російська Федерація.
Але відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 вересня 2014 року № 829-р, заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі.
Відповідно до ст. 117 Конституції України, Кабінет Міністрів України в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов'язковими до виконання.
Таким чином відповідно до чинного законодавства України акцептування пропозиції Учасника – ТОВ “Ледум”, що запропонував російський товар суперечить діючому законодавству.
Відповідно до вищевикладеного просимо надати роз’яснення чому с порушенням норм чинного законодавства України переможцем було визначено ТОВ “Ледум” та просимо усунути дане порушення при здійсненні закупівель за бюджетні кошти.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 12.10.2017 14:15
Дата подачі:
12.10.2017 09:59
Вирішення:
Тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні "Охматдит" МОЗ України уважно розглянув Вашу вимогу щодо визначення переможця процедури закупівель і по суті порушених питань повідомляє наступне.
Відповідно до частини другої статті 5 Закону України «Про санкції» рішення щодо застосуваннясекторальних санкцій приймається Радою національної безпеки та оборони України (далі – РНБО), вводиться в дію указом Президента України та затверджується постановою Верховної Ради України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту прийняття постанови Верховної Ради України і є обов’язковим до виконання.
Відповідно до частини третьої статті 5 Закону України «Про санкції» рішення щодо застосування персональних санкцій, приймається РНБО та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання.
У свою чергу, розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 вересня 2014 року № 829-р, на яке Ви посилались у вимозі, є пропозицією щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, внесеною на розгляд Ради національної безпеки і оборони України.
Разом з тим, чинним на сьогоднішній день нормативно-правовим актом, щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), є рішення РНБО від 28 квітня 2017 р., введене в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017. При цьому, заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг застосовано щодо чітко визначеного переліку юридичних осіб. Дана позиція підтверджується, зокрема, роз'ясненням Мінекономрозвитку від 07 червня 2017 р. № 3304-06/18970-06.
У свою чергу, згідно з зазначеними вище нормативно-правовими актами, до Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕДУМ» не застосовано такий вид обмежувальних заходів, як заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг.
Разом з тим, при визначенні переможця процедури закупівлі, замовник керувався також іншими актами чинного законодавства, зокрема, постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». Так, даною постановою визначено вичерпний перелік товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації. При цьому, товари, запропоновані Товариством з обмеженою відповідальністю «ЛЕДУМ» в цьому переліку відсутні.
Таким чином, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕДУМ» було визнано переможцем даної процедури закупівлі без порушення вимог чинного законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено