• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція бігових доріжок стадіону «Центральний» по вул. Острозького, 43 в м. Старокостянтинів Хмельницької області

Завершена

11 340 455.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 11 340.46 UAH
Період оскарження: 01.09.2017 15:22 - 14.09.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо прийнятих рішення замовником

Номер: 501b7d59a5954f4d98815b9cfe0a8911
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-01-001013-b.c2
Назва: Скарга щодо прийнятих рішення замовником
Скарга:
Скарга щодо прийнятих рішення замовником. Ми є учасником процедури відкритих торгів (UA-2017- 09-01- 001013-b) на закупівлю робіт з Реконструкції бігових доріжок стадіону «Центральний» по вул. Острозького, 43 в м.Старокостянтинів Хмельницької області, оголошених Управлінням освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради. Згідно умов оголошення щодо проведення даних торгів 18.09.2017 завершився кінцевий строк подання тендерних пропозицій і 19.09.2017 відбувся аукціон. Пропозиції подали шість учасників: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція СПОРТЕЛIТБУД ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО 10 957 392,60 UAH з ПДВ 10 189 000,00 UAH з ПДВ Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛІТСПОРТ ГРУП» 10 998 000,00UAH з ПДВ 10 190 000,00 UAH з ПДВ ТОВ Магістраль Інжиніринг 11 124 664,80 UAH з ПДВ 11 124 664,80 UAH з ПДВ ПП СПОРТ- ПРОГРЕС 11 328 712,00 UAH з ПДВ 11 328 712,00 UAH з ПДВ ПП Елітбуд-1 11 338 272,92 UAH з ПДВ 11 338 272,92 UAH з ПДВ ТОВ "Альфа-газ" 11 340 455,20 UAH з ПДВ 11 340 455,20 UAH з ПДВ 26.09.2017 року тендерним комітетом Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради було прийнято рішення про визначення переможцем закупівлі СПОРТЕЛIТБУД ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО (протокол № 54 від 25 вересня 2017 року). Рішення замовника щодо визначення переможцем закупівлі Приватного підприємства «Спортелітбуд» вважаємо неправомірним з наступних підстав: 1. Згідно вимог п.2 загальних вимог додатку №2 до ТД замовником у складі тендерної пропозиції вимагалось надання належним чином завірених висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, із яких виготовляється покриття для підтвердження їх відповідності вимогам діючого санітарного законодавства України. Згідно Технологічної Карти запропоноване Учасником покриття складається з наступних компонентів: CONIPUR 70, CONIPUR 74, CONIPUR 322 (або 326),рециклюючих каучукових гранул 1-4мм, CONIPUR 217(або 216/322), CONIPUR EPDM гранули 0.5-1.5мм CONIPUR EPDM порошок 0.0-0.5 мм, CONIPUR 2200 (або 2210), CONIPUR 8150. На частину складових Учасник не надав висновків державної санітарно –епідеміологічної експертизи, а саме: немає висновку на CONIPUR 2200, CONIPUR 2210, CONIPUR 8150, рециклюючі каучукові гранули, гранули CONIPUR EPDM та порошок CONIPUR EPDM. 2. Підпункт 3.6.7 п.6 р. ІІІ тендерної документації містить вимогу щодо надання гарантійних листів від виробника (іншого суб’єкта господарювання, що здійснює продаж крихти гумової для штучного покриття бігових доріжок на підставі дилерського, дистриб’юторського або іншого договору) щодо гарантії поставки на користь учасника, в разі його перемоги в торгах. Учасник закупівлі у складі пропозиції надав технологічну карту гумового покриття CONIPUR SP. Шар «покриття розпилення» даної системи покриття складається, в тому числі, з гумової крихти СONIPUR EPDM, гарантійний лист на поставку якої від виробника чи іншого суб’єкта господарювання, що здійснює продаж на підставі договору, не був наданий. 3. Згідно вимог тендерної документації (п.3.5.5 частини 5 розділу III) учасникам необхідно було надати у складі пропозиції Інформаційну довідку про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів . Довідка повинна була містити, в тому числі, інформацію про нормативну потребу в обладнанні, машинах і механізмах для виконання робіт згідно з розрахунками та їх стан. Дана інформація учасником не надавалась. Окрім того, учасник у наданій ним довідці не підтвердив наявність усього необхідного для виконання робіт обладнання. А саме обладнання, яке він планує залучити до виконання робіт згідно відомості ресурсів до наданого учасником кошторису: кран на автомобільному ходу, котки дорожні, автогрейдери, бульдозери, поливально-мийні машини, підіймач, автонавантажувач, пересувну електростанцію тощо. 4. Згідно інформації наданої учасником ним планується залучення до виконання робіт субпідрядника ТОВ «Луцькспецбуд». Згідно вимог тендерної документації (додаток 4 до ТД) разом з формою пропозиції про залучення субпідрядників учасником мають надаватись копія ліцензії та/або дозволів субпідрядників необхідних для виконання видів робіт, які передбачається їм доручити та оригінал листа від субпідрядника про згоду на виконання робіт, що будуть йому доручені. Проте згода на виконання доручених йому робіт від ТОВ «Луцькспецбуд»у складі пропозиція відсутня. 5. Згідно вимог п.3.1.1 частини 1 розділу ІІІ розділу ТД тендерна пропозиція учасника має містити, в тому числі, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (форма довідки міститься в додатку №2 до ТД) та довідку, яка містить відомості про учасника (для учасників-юридичних осіб – за формою, що додається (додаток №5). Проте у складі тендерної пропозиції учасника дана інформація відсутня. 6. Згідно вимог тендерної документації (примітка 2 до додатку №2) учасники повинні були надати розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснений відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва, в тому числі, і у електронному вигляді у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін. Аналогічна вимога міститься і в п.п. 3.6.4. п. 6 р. ІІІ, а саме: «Учасник із найбільш економічно вигідною пропозицію повинен завантажити електронний файл ims, imd із розрахунками ціни тендерної пропозиції та кошторисів відповідно до запропонованої ним ціни під час електронного аукціону». Учасник СПОРТЕЛIТБУД ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО дану вимогу замовника не виконав.. Враховуючи вищевикладене, відповідно до п.4 частини 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію ПП «Спортелітбуд», оскільки тендерна пропозиція даного учасника не відповідала умовам тендерної документації. Наведена норма встановлює саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям. Таким чином, не відхиливши пропозицію учасника ПП «Спортелітбуд» і обравши його переможцем тендеру, замовник прийняв рішення, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого було грубо порушено наші законні права і інтереси як учасника тендеру. Враховуючи вищенаведене, просимо: 1) прийняти скаргу до розгляду 2) перевірити правильність рішення замовника про визначення переможцем тендеру ПП «Спортелітбуд» і, за наявності відповідних підстав, зобов’язати його скасувати дане рішення. Додатки: 1) Оригінал платіжного доручення про внесення плати за подання скарги з печаткою кредитної установи З повагою, Директор ТОВ “ЕЛІТ СПОРТ ГРУП” Сенчакович В.В
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.10.2017 17:51
Дата виконання рішення Замовником: 01.11.2017 15:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Органу оскарження виконано в повному обсязі
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛІТ СПОРТ ГРУП», Сенчакович Василь Володимирович 380974764772 elitsportg@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: a34e0e2238214c82b954d5ef64c4aae3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-01-001013-b.a1
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Документацією, вимога щодо досвіду виконання аналогічних робіт, визначена як «будівництво, капітальний ремонт або реконструкція стадіонів». Відповідно до листа Мінеконорозвитку «Щодо видів порушень при проведенні процедур закупівель» (http://me.gov.ua/Documents/Print?lang=uk-UA&id=dbc9447f-4924-4be9-b44a-5f0d0ddc2974), вважається дискримінаційною вимога щодо підтвердження в учасника наявності досвіду постачання не аналогічних предмету закупівлі товарів (послуг), а виключно ідентичних. Аналогічними мають бути не об’єкти будівництва, а види виконуваних робіт. Отже, дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників закупівлі. Просимо усунути дане порушення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне. Згідно із п.3.5.2. Розділу ІІІ ТД, для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі адміністративно - технічної частини наступні документи, зокрема, довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням: кількості аналогічних договорів по будівництву, капітальному ремонту, або реконструкції стадіонів; переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами; найменувань об’єкту; сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів; дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалися упродовж 2015-2016 років. Технічним завданням на виконання зазначених робіт передбачено реконструкцію існуючих бігових доріжок із заміною їх покриття та влаштування обхідної доріжки із асфальтобетонного покриття. Аналогічними договорами, в даному випадку, необхідно розуміти договори по будівництву, капітальному ремонту або реконструкції об’єктів, якими було передбачено виконання робіт із влаштування або заміни покриття бігових доріжок спортивних майданчиків, спортзалів, стадіонів чи їх частин.
Статус вимоги: Не задоволено