• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Папір, канцелярське приладдя, конверти та календарі

Лот 1 – Папір для письма та друку Лот 2 – Канцелярське приладдя

Завершена

72 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 300.00 UAH
Період оскарження: 25.09.2017 15:06 - 28.09.2017 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

щодо кваліфікації учасників

Номер: 1120612882b947f78a7a6c9f2cefeabf
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-25-001074-c.a1
Назва: щодо кваліфікації учасників
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «ОФІСМАКС УКРАЇНА» уважно вивчивши Тендерну документацію на закупівлю № у ЦБД: UA-2017-09-25-001074-c, за кодом ДК021: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне Департаменту «Адміністрація міської голови» Львівської міської ради Лот 2 – Канцелярське приладдя, звертає вашу увагу, на те що учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" порушено вимоги п.3 ІнструкціЇ з підготовки тендерної пропозиції. А саме, Учасником не подано інформації про субпідрядника (субпідрядників), що є вимогою Замовника. Не подання Учасником вищезазначеного документу є підставою для його дискваліфікації та відхилення пропозиції, як такої, що не відповідає вимогам Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Інформацію про субпідрядника (субпідрядників) долучається у разі закупівлі робіт.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 21.10.2017 19:44
Підтвердження вирішення: Згідно п. 7 розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації на закупівлю паперу, канцелярського приладдя, конвертів та календарів (Код ДК 021-2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), затвердженої рішенням тендерного комітету департаменту “Адміністрація міського голови” Львівської міської ради від 25.09.2017 №57, інформація про субпідрядника (субпідрядників) надається у разі закупівлі робіт. Таким чином, долучати до тендерної пропозиції на закупівлю вищезгаданого товару, інформацію про субпідрядника (субпідрядників) немає необхідності.