• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код згідно ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник» - 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (НК 024:2019: 60709 Пелюшка вбирає; 35817 Прокладки для нетримання; 11239 Підгузник для дорослих; 35008 Дитячий підгузник)

Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою

Торги не відбулися

1 370 157.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 850.79 UAH
Період оскарження: 16.12.2021 15:44 - 13.02.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель та встановлення у тендерній документації дискримінаційних вимог

Номер: 4e5dd0e7605b458f9dc229b5c88d8f5c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-16-008441-b.b2
Назва: СКАРГА на порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель та встановлення у тендерній документації дискримінаційних вимог
Скарга:
16 грудня 2021 року Замовником торгів, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), було розпочато процедуру закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-16-008441-b, за предметом: Код згідно ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник» - 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (НК 024:2019: 60709 Пелюшка вбирає; 35817 Прокладки для нетримання; 11239 Підгузник для дорослих; 35008 Дитячий підгузник) (далі – Процедура закупівлі/Закупівля), на підставі Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон). Ознайомившись із змістом тендерної документації, вбачається, що Замовником закупівлі встановлені дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, що в свою чергу робить неможливим їх участь у відповідній процедурі, при цьому, що такі учасники мають бажання і можливості виконати предмет закупівлі. Крім того, Замовником встановлені вимоги, що не відповідають чинному законодавству України в сфері публічних закупівель, при цьому порушують законні права та інтереси учасників закупівлі. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕЛОС КОМПАНІ» (далі – Скаржник) не погоджується з визначеними Замовником умовами тендерної документації (далі - документація), та вбачає їх такими, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, статті 5 Закону щодо забезпечення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням. Разом з тим, відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. До того ж метою Закону є створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. Натомість, документацією Замовника, а саме додатком 2 (ТЕХНІЧНІ УМОВИ (ВИМОГИ) ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ) передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент» та відсутності назви конкретної торгової марки, суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Взяти участь у закупівлі, відповідаючи всім у сукупності вимогам згідно додатку 2, може продукція лише одного виробника – ТОВ «Белла-Трейд» що є офіційним імпортером товарів TZMO S.A. в Україні, таких як: BELLA, Bella Baby HAPPY, MATOPAT, SENI, Dr MAX, EVA NATURA, EVA SUN і KANION. Враховуючи наведене, дискримінаційні умови додатку 2 тендерної документації порушують права та охоронювані законом інтереси Скаржника, оскільки на даний час ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ» не може підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала таким дискримінаційним вимогам. Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону щодо визначення інформації, яку повинна містити Тендерна документація, є «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, а саме Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Дата розгляду скарги: 03.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.01.2022 16:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.02.2022 14:56
Дата виконання рішення Замовником: 09.02.2022 10:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель №2262-р/пк-пз від 03.02.2022 року внесено зміни до тендерної документації та викладено останню в новій редакції з урахуванням внесених змін.
Автор: ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ", Олександр Телос Компані +380973061043 telos_manger2@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель та встановлення у тендерній документації дискримінаційних вимог

Номер: 0e9346218f014c3283ec218c8f770986
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-16-008441-b.c1
Назва: СКАРГА на порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель та встановлення у тендерній документації дискримінаційних вимог
Скарга:
16 грудня 2021 року Замовником торгів, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ» БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), було розпочато процедуру закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-16-008441-b, за предметом: Код згідно ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник» - 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (НК 024:2019: 60709 Пелюшка вбирає; 35817 Прокладки для нетримання; 11239 Підгузник для дорослих; 35008 Дитячий підгузник) (далі – Процедура закупівлі/Закупівля), на підставі Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон). Ознайомившись із змістом тендерної документації, вбачається, що Замовником закупівлі встановлені дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, що в свою чергу робить неможливим їх участь у відповідній процедурі, при цьому, що такі учасники мають бажання і можливості виконати предмет закупівлі. Крім того, Замовником встановлені вимоги, що не відповідають чинному законодавству України в сфері публічних закупівель, при цьому порушують законні права та інтереси учасників закупівлі. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕЛОС КОМПАНІ» (далі – Скаржник) не погоджується з визначеними Замовником умовами тендерної документації (далі - документація), та вбачає їх такими, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, статті 5 Закону щодо забезпечення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням. Разом з тим, відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. До того ж метою Закону є створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. Натомість, документацією Замовника, а саме додатком 2 (ТЕХНІЧНІ УМОВИ (ВИМОГИ) ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ) передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент» та відсутності назви конкретної торгової марки, суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Взяти участь у закупівлі, відповідаючи всім у сукупності вимогам згідно додатку 2, може продукція лише одного виробника – ТОВ «Белла-Трейд» що є офіційним імпортером товарів TZMO S.A. в Україні, таких як: BELLA, Bella Baby HAPPY, MATOPAT, SENI, Dr MAX, EVA NATURA, EVA SUN і KANION. Враховуючи наведене, дискримінаційні умови додатку 2 тендерної документації порушують права та охоронювані законом інтереси Скаржника, оскільки на даний час ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ» не може підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала таким дискримінаційним вимогам. Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону щодо визначення інформації, яку повинна містити Тендерна документація, є «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, а саме Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 12.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.12.2021 09:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.01.2022 12:29
Дата виконання рішення Замовником: 18.01.2022 11:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель №591-р/пк-пз від 12.01.2022 року внесено зміни до тендерної документації та викладено її в новій редакції з урахуванням внесених змін, а також затверджено перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу
Автор: ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ", Олександр Телос Компані +380973061043 direktor_telos@ukr.net