• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція - термомодернізація будівлі Чоповицького будинку культури за адресою: вул. Кантемирівська 13, смт. Чоповичі, Коростенського району, Житомирської області». Коригування (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Чоповицька селищна рада. 2. Категорія замовника: органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04346250. 4. Місцезнаходження замовника: 11620, Житомирська обл., Коростенський р-н, смт Чоповичі, вул. Вайсера, буд. 1А. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Пасенко Валентина Володимирівна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Чоповицької селищної ради, головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та фінансової звітності, телефони +380952754877, +380974092081, e-mail: chopovychi.zakupki@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: «Реконструкція - термомодернізація будівлі Чоповицького будинку культури за адресою: вул. Кантемирівська 13, смт. Чоповичі, Коростенського району, Житомирської області». Коригування. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код робіт, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: «Реконструкція - термомодернізація будівлі Чоповицького будинку культури за адресою: вул. Кантемирівська 13, смт. Чоповичі, Коростенського району, Житомирської області». Коригування – 1 робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Кантемирівська буд. 13, смт Чоповичі, Коростенський р-н, Житомирська обл., 11620. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 20.12.2023 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», складених у відповідності до завершених етапів робіт згідно Календарного графіку виконання робіт (Додаток 2 до Договору). 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 19 653 078,80 грн. (дев’ятнадцять мільйонів шістсот п’ятдесят три тисячі сімдесят вісім грн. 80 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Державного бюджету України (2022 рік - 9 653 078,80 грн. (дев’ять мільйонів шістсот п’ятдесят три тисячі сімдесят вісім грн. 80 коп.); 2023 рік – 10 000 000,00 грн. (десять мільйонів грн. 00 коп.). 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 98 265,39 грн. (дев’яносто вісім тисяч двісті шістдесят п’ять грн. 39 коп.) – 0,5% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «04» січня 2022 року. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та не підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів (в тому числі дозвільних та правовстановлюючих), складених іноземною мовою, тендерна пропозиція учасника повинна містити їх переклад українською мовою. Текст перекладу повинен бути засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника (у разі її використання). Учасники – нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською або іншою/іншими іноземною мовою. Тексти на документах повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». _________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Завершена

19 653 078.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 98 265.39 UAH
Період оскарження: 16.12.2021 15:37 - 31.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 285c466f46e644a9adaa699801dd994f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-16-016795-c.b2
Назва: Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Неправомірне прийняття рішення про відхилення пропозиції учасника
Дата розгляду скарги: 01.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.01.2022 17:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.02.2022 13:33
Дата виконання рішення Замовником: 24.02.2022 16:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Уповноваженої особи від 11.01.2022 № 4 щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП Елітбуд-1 у закупівлі UA-2021-12-16-016795-c скасоване з метою виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2028-р/пк-пз від 01.02.2022 р.
Автор: ПП Елітбуд-1, Болейко Денис Олександрович +380674123283 elitbud1@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 91f222ef486d47c8a49156421b33ad67
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-16-016795-c.a1
Назва: Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Неправомірне прийняття рішення про відхилення учасника
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги уповноважена особи з питань організації та проведення процедур закупівель Чоповицької селищної ради повідомляє про наступне: У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) уповноваженою особою з питань організації та проведення процедур закупівель Чоповицької селищної ради «16» грудня 2021 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: «Реконструкція - термомодернізація будівлі Чоповицького будинку культури за адресою: вул. Кантемирівська 13, смт. Чоповичі, Коростенського району, Житомирської області». Коригування (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-16-016795-c. «04» січня 2022 року за результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» визначено найбільш економічно вигідною тендерна пропозиція учасника ПП Елітбуд-1 з ціною 17 256 673,09 грн. (сімнадцять мільйонів двісті п’ятдесят шість тисяч шістсот сімдесят три грн. 09 коп.) з ПДВ. Рішенням уповноваженої особи №4 від «11» січня 2022 року було відхилено тендерну пропозицію учасника ПП Елітбуд-1 на підставі абз. 2 п. 1 частини першої ст. 31 Закону, оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, зокрема з наступної підстави:  В порушення вимог п.п. 1. пункту 20.2. Додатку 3 до тендерної документації учасником не було надано у складі документів тендерної пропозиції згоду щодо наступних умов розрахунку виконаних робіт: «Згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України.» Вимога тендерної документації - п.п. 1 пункту 20.2. Додатку 3 до тендерної документації: «Згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України учасники у складі своєї пропозиції мають надати згоду щодо вищезазначених умов розрахунку виконаних робіт.» Таким чином, учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник не мав права віднести до формальної помилки відсутність інформації, що прямо вимагається змістом .п. 1 пункту 20.2. Додатку 3 до тендерної документації, що суттєво впливає на зміст пропозиції учасника. Зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 5 Закону, а саме:  максимальна економія та ефективність;  недискримінація учасників;  об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону. Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити учасника, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, що встановлено вимогами статті 31 Закону. Враховуючи викладене, Замовник з аргументованих підстав вважає, що розгляд тендерних пропозицій відбувся із дотриманням положень Закону у повному обсязі та повідомляє про відсутність законодавчо обґрунтованих підстав для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні.
Статус вимоги: Відхилено