-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів)
Завершена
198 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 980.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 980.00 UAH
Період оскарження:
16.12.2021 15:10 - 22.12.2021 15:00
Вимога
Відхилено
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
696a75ec3810495dbe563e4fcc788346
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-16-007584-b.b2
Назва:
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога:
Вимога
Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(у порядку статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Державне підприємство "Енергоринок" (далі – Замовник) було проведено закупівлю послуг: код за ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів) , за ідентифікатором закупівлі: UA-2021-12-16-007584-b, процедура закупівлі: спрощена/допорогова закупівля.
Ми, ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», виявили бажання взяти участь у цій закупівлі та, ретельно проаналізувавши Тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Людмилою Сушко (протокол № 21/12СУО-РПзСЗП16-1 від 16.12.2021 зі змінами, затвердженими протокольним рішенням№ 21/12ВУО-СЗз22-1 від 22.12.2021) (далі -ТД), подали власну тендерну пропозицію.
На етапі прекваліфікації, яка триває з 31.12.2021 року тендерні пропозиції запропонували наступні учасники:
1) ТОВ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД",
2) ТОВ "АВТО-СЕРВІС №1"
3) ТОВ АВТОТЕХНІК
4) ТОВ "КИЇВ АСМ-АВТО"
За результатами аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію з вартістю 134 734,98 UAH, з ПДВ надав ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД»
Відповідно до порядку статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Від 06.01.2022 року на авторизованому електронному майданчику було опубліковано протокол №21/01 ВУО- В06-2 від 06.01.2022, відповідно до якого Замовник незаконно та безпідставно відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» з наступних причин:
« На підставі вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів) - ТОВ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД", оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі, а саме:
- учасником у формі №2 (рядок 3) самовільно змінено обсяг коштів, що передбачений замовником на відшкодування вартості запчастин для ремонту автомобілів, чим були викривлені вимоги до предмету закупівлі та учасники поставлені не в рівні умови.»
Цим самим, Замовник порушив ст.5 Закон України «Про публічні закупівлі» в розділі:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі затвердженого протоколом № 21/12СУО-РПзСЗП16-1 від 16.12.2021 зі змінами, затвердженими протокольним рішенням№ 21/12ВУО-СЗз22-1 від 22.12.2021 згідно Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель , розділу «Вимоги до рівня кваліфікації персоналу та якості виконання» п.1 Замовник чітко формулює вимогу: «Послуги з ремонту автомобілів (їх складових) здійснюється з використанням запасних частин і матеріалів Виконавця, які в подальшому відшкодовуються Замовником у розмірі фактичних витрат Виконавця, які не перевищують ціни запасних частин і матеріалів, які склались на ринку ідентичних (однорідних) запчастин і матеріалів у порівняних економічних умовах на дату надання послуг. Загальна вартість запчастин, передбачена для використаних під час надання послуг, не може перевищувати 90 000,00 грн. (дев’яносто тисяч гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ.»
ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» в своїй пропозиції чітко виконав Вимогу Замовника та надав наступну пропозицію до проведення аукціону:
№ з/п Найменування послуги Вартість послуги відповідно до Розрахунку ціни, грн. з ПДВ
1. Вартість послуг з ТО автомобілів (ТО) (Форма №2 Таблиця 1 з урахуванням вартості витратних) 23 646,70
2. Вартість послуг з ремонту (С) (300 нормо/годин Х вартість 1 нормо/години) (Форма №2 Таблиця №2) 54 316,88
3. Розмір коштів, що передбачених на відшкодування вартості запчастин для ремонту автомобілів (А) 65 000,00
Загальна вартість пропозиції з урахуванням ПДВ становить Σ=ТО+С+А: 142 963,58
Тим самим чітко дотримуючись вимог.
За результатами аукціону найбільш економічно вигідна пропозиція ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» з вартістю 134 734,98 UAH, з ПДВ
Оскільки Замовник в Тендерній Документації не фіксує та не висуває жодних інших вимог до Учасників, окрім того, що загальна вартість запчастин, передбачена для використаних під час надання послуг, не може перевищувати 90 000,00 грн. (дев’яносто тисяч гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ.» та ніде з поміткою (*) не прописує, що розмір коштів, що передбачених на відшкодування вартості запчастин для ремонту автомобілів (А) має бути не змінним або , що Учасники не мають право змінювати даний показник, причина відхилення ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» , що у формі №2 (рядок 3) самовільно змінено обсяг коштів, є не обґрунтованою, надуманою, незаконною та такою, що порушує наше право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі з боку Замовника.
Наполягаємо на перегляді пропозиції ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» та відновлення законного права на визнання нас переможцем закупівлі та укладанні договору.
В разі відмови доводимо до відома Замовника, що будемо змушені розглянути питання звернення до Державної аудиторської служби України з питань проведення перевірки щодо дотримання Закону України «Про публічні закупівлі» та накласти штраф на уповноважену особу з питань наявних порушень щодо визнання переможцем вказаної закупівлі ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД»
ПРОШУ:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. Повернути пропозицію ТОВ «АВТО СЕЦ СЕРІС ЛТД» до розгляду ( на етап кваліфікація)
3. Розглянути найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД»
4. Визнати переможцем закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 10.01.2022 12:18
- Протокол 13.01.2022 15:02
Дата подачі:
10.01.2022 12:19
Вирішення:
На виконання вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) Замовником оголошено спрощену закупівлю код за ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування легкових автомобілів). Так, відповідно до вимог Закону, саме Замовником розробляються та встановлюються обсяги, терміни та вимоги до предмету закупівлі, вимоги до учасників, а також проект договору про закупівлю.
Всі вимоги до предмета закупівлі, зазначені в оголошенні, встановлено виходячи з власної потреби Замовника, з урахуванням вимог статті 14 Закону та з обов'язковим дотриманням всіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених статтею 5 Закону, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, Замовником встановлено, що послуги з ремонту автомобілів (їх складових) здійснюється з використанням запасних частин і матеріалів Виконавця, які в подальшому відшкодовуються Замовником у розмірі фактичних витрат Виконавця, які не перевищують ціни запасних частин і матеріалів, які склались на ринку ідентичних (однорідних) запчастин і матеріалів у порівняних економічних умовах на дату надання послуг. Загальна вартість запчастин, передбачена для використаних під час надання послуг, не може перевищувати 90 000,00 грн. (дев’яносто тисяч гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ. Це означає, що під час надання послуг з ремонту автомобілів Замовник відшкодовує Учаснику вартість замінених запчастин в обсязі, що не може перевищувати 90 000,00 грн.(з ПДВ). Зазначаємо, що на час подання Учасником своєї пропозиції, останньому не відомо, які саме запчастини будуть використані під час ремонту автомобілів, а також їх реальну вартість на дату надання послуг, а отже, Учасник не може передбачити та визначити реальний розмір вартості запчастин, який буде відшкодовуватися Замовником. Тому, з метою дотримання принципу рівності Учасників, вказана вартість запчастин (90 000,00 грн.) не може бути зменшена на власний розсуд Учасника. При цьому, Замовником, виходячи з власної потреби, технічного стану автомобілів, їх терміну та обсягу використання, встановлено розмір вартості запчастин саме 90 000,00 грн. Крім цього, ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД», знизивши встановлений Замовником розмір коштів на відшкодування вартості замінених запасних частин та матеріалів, порушив один з основних принципів публічних закупівель та вдався до недобросовісної конкуренції серед учасників, які діяли у відповідності до вимог Замовника. Крім цього, відповідно до частини 7 статті 14 Закону, будь-який Учасник в період уточнення інформації мав право завернутися до Замовника за роз'ясненнями стосовно інформації, вказаної в оголошенні, але ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» таким правом не скористалося.
Отже, за результатами аукціону Замовником обґрунтовано, об'єктивно та неупереджено було розглянуто найнижчу пропозицію та прийнято рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ "АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД" відповідно до вимог пункту 1 частини 13 статті 14 Закону у зв’язку з невідповідністю його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі."
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Технічні вимоги
Номер:
f288d4012c444e1d8ed9f43c72f983b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-16-007584-b.c1
Назва:
Технічні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації "Станція технічного обслуговування Учасника (надалі - СТО), де будуть надаватися Послуги з ремонту та ТО автомобілів, повинна знаходитись в м. Києві на відстані, що не перевищує 10 км шляхами загального користування від місця знаходження Замовника (м. Київ, вул. Симона Петлюри, 27)" як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замоник керується при висуванні таких вимог? Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимогаємо взагалі прибрати вимогу стосовтно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до Державної Аудиторської Служби України та до вищестоящих органів влади, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 21.12.2021 21:02
Дата подачі:
20.12.2021 10:33
Вирішення:
Шановний Учаснику! Ваша вимога була розглянута та визнана такою, що не може бути задоволеною, оскільки є економічно недоцільною. Під час встановлення показника відстані між Замовником та СТО Учасника брались до уваги наступні складові:
1. Вік автомобілів, що використовуються на підприємстві, значною мірою впливає на загальну кількість відвідувань СТО. 3 автомобілі орієнтовно по 40 поїздок на кожен, загалом 120 поїздок.
2. Витрати пального при знаходженні СТО на відстані до 10 км становитимуть 120 поїздок х 4,4 л = 528,0 л.
3. Враховуючи ринкову вартість пального, витрати на поїздки на СТО протягом терміну дії Договору перевищать 15000,00 грн та збільшаться разом із збільшенням відстані.
Таким чином, збільшення відстані розташування СТО для підприємства є економічно невигідним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.12.2021 21:03