• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код за ДК 021:2015:03210000-6 - Зернові культури та картопля

Закупівля проводиться на очікувану вартість

Торги не відбулися

388 991.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 889.92 UAH
Період оскарження: 16.12.2021 08:47 - 30.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Щодо неправомірного визначення переможця

Номер: ab41678bddf24bf8a29fc20c0ba4e40d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-16-000819-c.b1
Назва: Щодо неправомірного визначення переможця
Скарга:
16.12.2021 року на сайті Prozorro.gov.ua (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-12-16-000819-с) опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015:03210000-6 Зернові культури та картопля, Замовником якої є Відділ освіти Онуфріївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області (код ЄДРПОУ 44108409). 04.01.2022 року відбувся аукціон, учасниками якого були: 1. ФОП ПЕНЧУК ІГОР ЮРІЙОВИЧ; 2. ФОП ЗУБОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ; 3. ФОП СОЛОМКА ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА; 4. ФОП Горкавенко Поліна Олександрівна. 12.01.2022 року Відділом освіти Онуфріївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області (код ЄДРПОУ 44108409) було обрано переможцем процедури закупівлі ФОП ПЕНЧУК ІГОР ЮРІЙОВИЧ. Відповідно до Протоколу № 92 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 12.01.2022 року зазначено, що пропозиція переможця ФОП ПЕНЧУК ІГОР ЮРІЙОВИЧ відповідає вимогам Замовника. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ФОП ПЕНЧУК ІГОР ЮРІЙОВИЧ з наступних підстав: 1. Відповідно Витягу № 906 з реєстру платників єдиного податку ФОП ПЕНЧУК ІГОР ЮРІЙОВИЧ є платником єдиного податку 2 групи за ставкою 20%. Натомість тендерна пропозиція ФОП ПЕНЧУК І.Ю. подана з урахуванням ПДВ. Відповідно до п. 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» у випадку, якщо Учасник не являється платником ПДВ, він визначає ціну на предмет закупівлі без ПДВ, тобто, надаючи інформацію про ціну тендерної пропозиції з ПДВ ФОП ПЕНЧУК І.Ю. зазначає в тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є підставою для її відхилення. 2. Відповідно Додатку 1 тендерної документації Учасник мав надати копії чинних медичних книжок з відмітками про проходження ними обов’язкового профілактичного медичного огляду. Згідно з Інструкцією щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» затвердженої Наказом Міністерством охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2013 р. за № 662/23194: 4. На титульній сторінці форми № 1-ОМК зазначаються прізвище, ім'я та по батькові оглянутої особи. 4.1. У пункті 1 зазначається повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа. 4.2. У пункті 2 вписуються назва професії та характер виконуваних робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок». 4.3. У пункті 3 проставляються число, місяць, рік наступного медичного огляду. 4.4. У пункті 4 зазначається повне найменування закладу охорони здоров’я, де проводився медичний огляд. 4.5. У пункті 5 проставляються число, місяць, рік проведення медичного огляду. Відповідно до наданого штатного розпису на 2021 рік, зазначено, що ФОП ПЕНЧУК І.Ю. має наступну кількість штатних одиниць: водій 3; комірник 1; вантажник 2; прибиральник приміщень 1. Всього 7 одиниць. В складі тендерної пропозиції визначеного переможця надані особові медичні книжки за формою, що втратила чинність 31.05.2013 на підставі Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» затвердженої Наказом Міністерством охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2013 р. за № 662/23194 (прийняття 21.02.2013 р.) наступних працівників із зазначенням їх місця роботи та професій: Герасимова Наталія Петрівна, що працює у ТОВ КРОКУС ОПТТОРГ» барменом; Квіташ Дмитро Миколайович, що працює у ТОВ «Риболовний Альянс» вантажником; Сатир Анатолій Анатолійович, що працює у ТОВ МЕТВІН» водієм; Пенчук Ігор Юрійович, що працює у ТОВ «Риболовний Альянс» водієм; Герасимова Марія Сергіївна, що працює у ТОВ КРОКУС ОПТТОРГ» помічником кухаря. Відповідно до інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» затвердженої Наказом Міністерством охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2013 р. за № 662/23194 надані особисті медичні книжки наступних працівників із зазначенням їх місця роботи та професій: Шулімов Руслан Олександрович, що працює у ТОВ МЕТВІН» водієм; Щербіна Олексій Анатолійович без зазначення місця роботи (назви суб’єкта господарювання) з відсутністю протипоказань для виконання обов’язків водія – експедитора. Таким чином, у складі тендерної пропозиції визначеного переможця не надано жодної особистої книжки працівника саме ФОП ПЕНЧУК І.Ю. та того ж вказані займані професії (посади), не відповідають штатному розпису на 2021 рік ФОП ПЕНЧУК І.Ю. П’ять із вказаних працівників мають особові медичні книжки за формою, що втратила чинність 31.05.2013 на підставі Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» затвердженої Наказом Міністерством охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2013 р. за № 662/23194 (прийняття 21.02.2013 р.). Таким чином, ФОП ПЕНЧУК І.Ю. не виконав умови тендерної документації Замовника в цій частині. 3. Відповідно Додатку 1 для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання та матеріально – технічної бази учасник мав надати у складі тендерної пропозиції довідку, складену за формою. Пропозиція визначеного переможця ФОП ПЕНЧУК І.Ю. містить файл «Довідка наявність мтб ФОП Пенчук.pdf» з накладеним УЕП, але не відповідає заявленій Замовником формі. Таким чином, ФОП ПЕНЧУК І.Ю. не виконав умови тендерної документації Замовника в цій частині. 4. У відповідності до п. 6 Розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» учасник мав надати лист про ознайомлення із вимогою про надання забезпечення виконання договору про закупівлю та запропонований учасником проект відповідного договору щодо застави грошових коштів. У складі тендерної пропозиції визначеного переможця наявний відповідний лист. Але відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю. Забезпеченням є гарантія. Гарантія може видаватися різними установами, тож в залежності від того, яка саме установа видає гарантію, її можна поділити на банківську, страхову та гарантію фінансових установ. Таким чином, вказана ФОП ПЕНЧУК І.Ю. форма відповідного договору щодо застави грошових коштів, яка надана у файлі «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЗАСТАВИ ФОП Пенчук І.Ю. pdf» з накладеним УЕП не може бути укладеною між Замовником та учасником і вважатися вірною, а тому не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині. 5. У відповідності до вимог Додатку 1 Таблиці 2 учасник мав надати документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві виробника та учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, ITD) або ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD). У складі документів тендерної пропозиції визначеного переможця відсутній вказаний сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, ITD) або ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ITD), що є невідповідністю вимогам Замовника в цій частині. 6. У відповідності до вимог Додатку 1 Таблиці 2 учасник мав надати підтверджуючі документи по чищенню та/або дезінфекції транспорту та обладнання (договір (договори) про послуги з дезінфекції/чищенню транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. З метою підтвердження результативності проведення дезінфекції та/або чищення автотранспортного засобу надати акти виконаних робіт/наданих послуг за останній або передостанній перед поданням пропозиції місяць. У відповідності до наданого договору надання послуг миття та дезінфекції автомобілів № 91 від 30.09.2021 року зазначено, що ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Є.В.А.» (код ЄДРПОУ 30945094) надає послуги з миття та дезінфекції автомобілів. Використовуючи дані Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (копія додається) зазначаємо, що у ПП «Є.В.А.» має відкритий вид діяльності 45.20 Технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів. Відповідно до КВЕД – 2010: Клас 45.20 включає • технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів: o механічні ремонт o ремонт електричних систем автотранспортних засобів o ремонт електронних систем упорскування палива o поточне обслуговування o ремонт кузовів o ремонт запчастин автотранспортних засобів o миття, полірування тощо o напилення та фарбування o ремонт лобового скла та вікон o ремонт сидінь автотранспортних засобів • ремонт шин і камер, їх установлення або заміну • антикорозійне оброблення • установлення деталей і приладдя, яке не є складовою процесу виробництва автотранспортних засобів Цей клас також включає: • переобладнання автотранспортних засобів для роботи на газових сумішах Цей клас не включає: • відновлення протектора шин і капітальний ремонт шин, див. 22.11 буксирування і технічну допомогу на шляхах за винагороду, див. 52.21 Таким чином, ПП «Є.В.А.» у відповідності до відкритих видів діяльності не має здійснювати послуги з дезінфекції транспортних засобів, а тому ФОП ПЕНЧУК І.Ю. не виконав умови Замовника в частині надання підтверджуючих документів по дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. 7. У відповідності до вимог Додатку 1 Таблиці 2 учасник мав надати у складі пропозиції договір на вивіз та утилізацію відходів. З метою підтвердження виконання договору надати акти виконаних робіт/наданих послуг, тощо за останній або передостанній перед поданням пропозиції місяць. У складі тендерної пропозиції визначеного переможця наданий договір оренди нежитлового приміщення № 2020/12/29 від 29.12.2020 р. щодо строкового платного користування нежитлового приміщення загальною площею 161 кв.м., холодильного та морозильного обладнання за адресою: 27519, Кіровоградська область, Світловодський район, с. Павлівка, вул. Центральна, 34 А. На цю ж адресу ФОП ПЕНЧУК І.Ю. надає і реєстрацію потужності. Однак, договір 363/21 про надання послуг поводження з побутовими відходами (контейнерна схема) від 01.12.2021 р. наданий на адресу вул. Заводська, 3Д. За даною адресою ФОП ПЕНЧУК І.Ю. не вказує наявності ніякої матеріально – технічної бази, а тому невідомо яке відношення має дана адреса до здійснення господарської діяльності учасника – переможця. Будь – які пояснення та/або уточнення відсутні у складі тендерної пропозиції ФОП ПЕНЧУК І.Ю. Таким чином, ФОП ПЕНЧУК І.Ю. надав договір на вивіз та утилізацію відходів на адресу, яка не відповідає наявній у нього матеріально – технічної бази та, відповідно, не виконав умови тендерної документації Замовника в цій частині. 8. Відповідно п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник мав надати документи, що підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, що зазначені в Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком № 4. У складі тендерної пропозиції визначеного переможця відсутній підписаний ним та скріплений печаткою Додаток 4 як підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, що не відповідає вимогам тендерної документації. 9. Відповідно Додатку 1 для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання та матеріально – технічної бази учасник мав надати у складі тендерної пропозиції сканкопії оригіналів документів, що підтверджують право власності або оренди (найму чи інше) на майно, що було зазначено учасником у довідці, з додаванням витягу з копії техпаспортів із зазначенням приміщень, що використовуються. Учасником ФОП ПЕНЧУК І.Ю. наданий договір оренди нежитлового приміщення № 2020/12/29 від 29.12.2020 р. щодо строкового платного користування нежитлового приміщення загальною площею 161 кв.м., холодильного та морозильного обладнання за адресою: 27519, Кіровоградська область, Світловодський район, с. Павлівка, вул. Центральна, 34 А. Використовуючи дані Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (копія додається) зазначаємо, що у МЕРКУЛОВА АНТОНА ВОЛОДИМИРОВИЧА відсутній вид діяльності КВЕД – 2010 : Клас 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна. Таким чином, ФОП Меркулов Антон Володимирович у відповідності до відкритих видів діяльності не має у відповідності до чинного законодавства здійснювати послуги з надання в оренду нерухомого майна (нежитлового приміщення), а тому ФОП ПЕНЧУК І.Ю. не підтвердив умови Замовника в частині надання підтверджуючих документів про наявність матеріально – технічної бази. 10. Відповідно п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції погодження з технічними, якісними , кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, встановленим Замовником у Додатку 4. В складі тендерної пропозиції визначеного переможця відсутній необхідний документ, що підтверджує таке погодження, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника в цій частині. Отже, не відхиливши тендерну пропозицію ФОП ПЕНЧУК ІГОР ЮРІЙОВИЧ, Замовник порушив Закон України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищенаведеного, з метою дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, ПРОСИМО: 1). Прийняти дану скаргу до розгляду. 2). Призупинити процедуру закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-16-000819-с) на строк до винесення рішення за скаргою. 3). Визнати неправомірним та скасувати рішення Замовника - Відділ освіти Онуфріївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області (код ЄДРПОУ 44108409) про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП ПЕНЧУК ІГОР ЮРІЙОВИЧ у відкритих торгах на закупівлю ДК 021:2015:03210000-6 Зернові культури та картопля (ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-16-000819-с). ФОП Зубов О.О.
Дата розгляду скарги: 02.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.01.2022 09:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.02.2022 13:32
Дата виконання рішення Замовником: 10.02.2022 13:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2119-р/пк-пз від 02.02.2022 року. Замовником скасовано рішення № 92 від 12.01.2022 року про визначення фізичної особи - підприємця Пенчука Ігора Юрійовича переможцем процедури закупівлі код за ДК 021:2015:03210000-6 Зернові культури та картопля, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-12-16-000819-с та відхилити пропозицію учасника ФО-П Пенчук І.Ю протокольним рішенням Замовника №139 від 10.02.2022 року
Автор: ФОП "ЗУБОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Олександр Олександрович Зубов +380675303374 kremprod@i.ua