• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 66510000-8 - Страхові послуги (Послуги страхування професійної відповідальності)

Завершена

8 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40.00 UAH
Період оскарження: 15.12.2021 16:16 - 21.12.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 1b92d4d200bf4245bce4a79ea49ef16b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-15-004461-a.c1
Назва: Порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ВЕЛТА» (код ЄДРПОУ 21559409; Юр. адреса: 01015, м. Київ, вул. Московська, 46/2, оф. 201-202) звертається із вимогою до Замовника – Державного підприємства «Луганський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» по закупівлі код ДК 021:2015 66510000-8 Страхові послуги (Послуги страхування професійної відповідальності) (далі-Закупівля) (ідентифікатор закупівлі -UA-2021-12-15-004461-a), з наступних обставин. Згідно протоколу № 217/01 Уповноваженої особи з публічних закупівель Державного підприємства «Луганський регіональний науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» по закупівлі код ДК 021:2015 66510000-8 Страхові послуги (Послуги страхування професійної відповідальності) від 30 грудня 2021 року, найбільш економічно вигідна пропозиція ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ВЕЛТА» була відхилена з надуманих обставин. Так, стосовно п.1 протоколу: 1. «Учасник не надав копії оригіналів документів, які підтверджують наявність в структурі компанії власного асистансу.» Звертаємо увагу Замовника, що на виконання цієї вимоги Учасником, ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ВЕЛТА» у складі пропозиції було надано документи, які підтверджують наявність в структурі компанії власного асистансу, а саме : - Довідка вих. № 23-13 від 23 грудня 2021 р. (файл. 20. Довідка про тех. можливості учасника.pdf), - Довідка вих. № 23-11 від 23 грудня 2021 р. (файл. 24. Довідка (асистанс).pdf) Враховуючи той факт, що Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі не зазначено конкретний перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження наявності в структурі компанії власного асистансу, ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ВЕЛТА» надано документи у відповідності до вимог оголошення.. З огляду на вищенаведене, Замовник безпідставно відхилив пропозицію ПрАТ «ВЕЛТА» з цієї причини. Стосовно п. 2 протоколу: 2. «Учасник надав скановану копію договору оренди нежитлового приміщення б/н від 01 січня 2021 року зі строком дії до 31.12.2021 року. В умовах договору не зазначено про пролонгацію, також Учасником не було надано пояснення про продовження строку дії договору. Таким чином, неможливо встановити наявність ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, а саме наявність офісу, який буде задіяний в договірних зобов’язаннях у період з 09.02.2022 р по 08.02.2023 року (строк надання послуг за закупівлею).» Звертаємо увагу Замовника, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить вимоги щодо строку дії наданих у складі пропозиції документів Учасника саме на період з 09.02.2022 р по 08.02.2023 року . Враховуючи вищенаведене, Замовник не має права вимагати від учасника, пропозицію якого розглядає, документів/інформації, які не передбачені вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Крім того, надані у складі пропозиції документи, містять підтвердження технічних можливостей учасника, щодо наявності ресурсної та матеріально-технічної бази саме для виконання умов договору про закупівлю - Довідка вих. № 23-13 від 23 грудня 2021 р. (файл. 20. Довідка про тех. можливості учасника.pdf), - Файл. 20.1. Договір оренди.pdf - Файл АКТ оренды офис.pdf Стосовно п. 3 протоколу: 3. «Довідки Учасника не містять унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель» Звертаємо увагу Замовника, що довідки ПрАТ «ВЕЛТА» містять унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, який Замовник може побачити у верхньому правому куті наданих у складі пропозиції довідок, листів тощо, а саме: «UA-2021-12-15-004461-a 81bd179503a44ea596db01a4d460e6af». Враховуючи вищенаведене, пропозиція ПрАТ «ВЕЛТА» повністю відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та була безпідставно відхилена. Таким чином, Замовником було порушено основоположні принципи проведення закупівель, які закріплені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дії Замовника чітко демонструють дискримінаційний підхід до розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції ПрАТ «ВЕЛТА», яка на 5 975 грн. менша за пропозицію переможця закупівлі. Враховуючи, що всі вище перелічені факти є суттєвими при визначенні результатів закупівлі, наполягаємо врахувати зазначене при розгляді вимоги, скасувати рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «ВЕЛТА»» та визначення переможцем закупівлі ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КРОНА", а у разі неможливості виправлення допущених порушень законодавства у сфері публічних закупівель – вимагаємо відмінити закупівлю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! За результатами вашої Вимоги № UA-2021-12-15-004461-a.c1 по закупівлі код ДК 021:2015 66510000-8 Страхові послуги (Послуги страхування професійної відповідальності) (ідентифікатор закупівлі -UA-2021-12-15-004461-a), повідомляємо наступне: Для підтвердження відповідності своєї кваліфікації учасники в складі своєї пропозиції надають відповідно до п.8 Додатку № 4 до оголошення «Довідку в довільній формі про технічні можливості учасника, щодо наявності ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, а саме: наявність офісу, який буде задіяний в договірних зобов'язаннях із зазначенням власний чи орендований, наявність в структурі компанії власного асистансу» та до п.9. Додатку № 4 до оголошення «Надати копії оригіналів документів, які підтверджують правові підстави наявності ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю». Відповідно до вищевикладеного, під наявністю ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю зазначається наявність офісу, який буде задіяний в договірних зобов'язаннях із зазначенням власний чи орендований, наявність в структурі компанії власного асистансу та на які надаються копії оригіналів документів, що підтверджують правові підстави наявності ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю. У довідці вих. №23-13 від 23 грудня 2021 р. (файл 20 Довідка про тех. можливості учасника.pdf) та довідці вих. №23-11 від 23 грудня 2021 року (файл 24 Довідка (асистанс).pdf, що надані Вами у складі пропозиції, зазначено про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, у тому числі про наявність в структурі компанії власного асистансу, але довідки у довільній формі не є документами, які підтверджують правові підстави наявності ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю. Таким чином, не надання Вами копії оригіналів документів, які підтверджують наявність в структурі компанії власного асистансу, є невідповідністю зазначеним вище вимогам Замовника, що є суттєвою при визначенні результатів закупівлі. Також, на виконання вищезазначених вимог, Вами було надано довідку вих. №23-13 від 23 грудня 2021 р. (файл 20 Довідка про тех. можливості учасника.pdf) та копії оригіналів документів, які б мали підтверджувати правові підстави наявності офісу, який буде задіяний у договірних зобов’язаннях- це файл 20.1. Договір оренди.pdf, файл Акт оренди офісу.pdf., але строк дії договір оренди нежитлового приміщення б/н від 01 січня 2021 року до 31.12.2021 року. В умовах договору не зазначено про пролонгацію, також Учасником не було надано пояснення про продовження строку дії договору. Натомість, у вимогах Замовника зазначено про наявність матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю та які будуть задіяні в договірних зобов’язаннях. В оголошенні про проведення закупівлі зазначено, що період страхування з 09.02.2022 року до 08.02.2023 року, що є періодом договірних зобов’язань, які виникнуть на підставі укладеної угоди. Таким чином, наданий Вами договір оренди нежитлового приміщення б/н від 01 січня 2021 року зі строком дії до 31.12.2021 року, не підтверджує правові підстави наявності офісу у учасника, який буде задіяний в договірних зобов’язаннях, що є невідповідністю зазначеним вище вимогам Замовника, яка є суттєвою при визначенні результатів закупівлі. Враховуючи вищенаведене, пропозиція ПрАТ «ВЕЛТА» не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі і відхилена згідно п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи із вищезазначеного, Замовник не вбачає в своїх діях порушень законодавства та дискримінаційних вимог. Частина 5 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» забороняє зловживати правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Вашу вимогу відхилено як недійсну.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні