• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 "09130000-9 «Нафта і дистиляти»" (бензин, бензин)

Торги не відбулися

296 040.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 480.20 UAH
Період оскарження: 15.12.2021 15:54 - 27.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Лист оскарження

Номер: 08ab1662a24a4d0d9f29361f52a9ea46
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-15-017604-c.b1
Назва: Лист оскарження
Вимога:
Проаналізувавши рішення уповноваженої особи КНП "СІМЕЙНА ПОЛІКЛІНІКА" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (закупівля: UA-2021-12-15-017604-c) щодо розгляду пропозиції учасника ТОВ «ТОРГМЕТ ПРАЙД» було виявлено суттєві порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), тому просимо Вас звернути увагу на наступне. У протоколі зазначено підставу для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГМЕТ ПРАЙД» наступного змісту: «У тендерній пропозиції Учасника ТОВ "ТОРГМЕТ ПРАЙД" визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.» Вважаємо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГМЕТ ПРАЙД» неправомірним та без наявності належних підстав. Твердження замовника про те, що «ТОВ "ТОРГМЕТ ПРАЙД" визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону» є невірним, оскільки ТОВ "ТОРГМЕТ ПРАЙД" надав документ на підтвердження відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме договір суборенди приміщення від 01.08.2021р №01/08, доступ до якого є відкритий, необмежений та такий документ не визначався як конфіденційний. Стороною договору суборенди приміщення, орендарем є фізична особа. Стосовно персональних даних сторони договору – орендаря, то ТОВ "ТОРГМЕТ ПРАЙД" не отримав згоди на поширення персональних даних від суб’єкта персональних даних, фізичної особи – орендаря. Відповідно до ч.1 ст. 14 ЗУ «Про захист персональних даних», «Поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних». Згідно ч.2 ст. 14 ЗУ «Про захист персональних даних», «Поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини». Тобто, у ТОВ "ТОРГМЕТ ПРАЙД" не було законних можливостей поширити персональні дані фізичної особи, тому ці дані були знеособлені відповідно до вимог ЗУ «Про захист персональних даних» Відповідно до вище зазначеного Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТОРГМЕТ ПРАЙД» безпідставно та з порушенням норм чинного законодавства України. ПРОСИМО 1. Скасувати рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГМЕТ ПРАЙД» (закупівля: UA-2021-12-15-017604-c) . 2. Визнати ТОВ «ТОРГМЕТ ПРАЙД» переможцем закупівлі UA-2021-12-15-017604-c.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У п. Кваліфікаційні критерії відповідно до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «Замовником визначені кваліфікаційні критерії до Учасників відповідно до статті 16 Закону. Замовник вимагає від Учасників підтвердженої інформації про їх відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно пункту 1 Розділу ІІІ цієї документації документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: • на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасником надається довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: про наявність у Учасника власних або на умовах договору оренди майна (документ, що підтверджують факт наявності в Учасника майна на підставі права володіння, користування або розпорядження або на підставі іншого правового титулу, дійсні на дату розкриття), власних або на умовах договору оренди техники, обладнання тощо та технологій». У тендерній пропозиції Учасника ТОВ "ТОРГМЕТ ПРАЙД" надав договір суборенди приміщення від 01.08.2021р №01/08, при цьому повна назва надавача оренди приміщення, його персональні дані, ревізити, іменовані як інша сторона «Орендар», закреслено маркером. Учасник ТОВ "ТОРГМЕТ ПРАЙД" наголошує у вимозі, що надавач оренди приміщення, іменовані як інша сторона «Орендар», згідно договору суборенди приміщення від 01.08.2021р №01/08, захищає персональні дані фізичної особи, тобто відносить їх до конфіденційної інформації. Відповідно до Стаття 283 Цивільного кодексу України «За договором оренди одна сторона (орендодавець) передає другій стороні (орендареві) за плату на певний строк у володіння та користування майно для здійснення господарської діяльності». Тобто договір укладається між двома сторонами. Відповідно до ч.2 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону». Виходячі з наведеного, Замовник торгів Комунальне некомерційне підприємство " Сімейна поліклініка" Чернігівської міської ради, в першу чергу керюється Законом України «Про публічні закупівлі». Та вважає закреслення маркером надавача оренди приміщення, його персональні дані, ревізити, іменовані як інша сторона «Орендар» у договорі суборенди приміщення від 01.08.2021р №01/08, порушенням ч.2 ст.28 Закону України, т.я. цей документ відноситься безпосередньо для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям статті 16 цього Закону. Під час здійснення закупівель Замовник дотримуєтьсяь принципів, які визначеніч.1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 5. статті 5 Закону України учасники процедур закупівлі, повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Крім того, додатково інформуємо, що відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має право подавати скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Статус вимоги: Відхилено