-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Трубопроводи попередньо теплоізольовані спіненим поліуретаном із сталевою провідною трубою в гладкій захисній оболонці, ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (44163121-4 Опалювальні труби)
Місцезнаходження Замовника: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул.О.Дашковича,62. Категорія Замовника згідно п.4 ч.1 ст.2 Закону: юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою.
Торги не відбулися
3 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.7% або 66 500.00 UAH
мін. крок: 1.7% або 66 500.00 UAH
Період оскарження:
15.12.2021 15:36 - 23.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
щодо неправомірного рішення уповноваженої особи Замовника щодо визнання переможцем
Номер:
b09d721621b34d0fbc4f2e15b3ac1930
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-15-016902-c.b2
Назва:
щодо неправомірного рішення уповноваженої особи Замовника щодо визнання переможцем
Скарга:
Рішенням уповноваженої особи КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» (Протокол № 12 від 02.02.2022 р.) вирішено визнати Корпорацію «Енергоресурс-Інвест» переможцем процедури закупівлі.
ТОВ «Перший трубний завод» ( надалі-Скаржник) вважає, що рішення уповноваженої особи Замовника прийнято неправомірно з порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі». оскільки тендерна пропозиція Корпорації «Енергоресурс-Інвест» не відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації виходячи з наступного.
1. Відповідно до п. 12 Додатка 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності обладнання по змішуванню піноутворювача, власного або орендованого у заводу-виробника.
На відповідність даної вимоги у пропозиції Корпорації «Енергоресурс – Інвест» міститься договір оренди виробничого обладнання № 02/19-ЕР від 01 січня 2019 року, відповідно до якого термін дії оренди до 31.12.2019р. (п. 5.1 Договору).
Додатковою угодою від 31.12.2019 року термін дії Договору № 02/19-ЕР продовжений до 31.12.2021р.
Жодних інших підтверджуючих документів або листів пояснень щодо продовження договору оренди № 02/19-ЕР або документів, що підтверджують наявності обладнання у власності в пропозиції Корпорації «Енергоресурс- Інвест» відсутні.
Корпорації «Енергоресурс – Інвест» мала можливість подати тендерні пропозиції, в тому числі документальне підтвердження наявності обладнання до 27.01.2022р.
Тобто, на момент кінцевого строку для подання тендерної пропозиції , а саме станом на 27.01.2022р., та момент визнання переможцем у Корпорації «Енергоресурс –Інвест» відсутнє документальне підтвердження наявності обладнання, яке вимагалось Замовником.
В тендерній пропозиції Корпорації «Енергоресурс- Інвест» на виконання вимог щодо відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» додаток 1 ТД наявна довідка про опис технічних можливостей, в якій зазначено обладнання, яке знаходиться у власності. Зазначена довідка не містить інформації щодо наявності обладнання по змішуванню піноутворювача в тому числі і в оренді.
З чого слідує, що в тендерній пропозиції не підтверджено наявність у Корпорації «Енергоресурс- Інвест» обладнання по змішуванню піноутворювача, власного або орендованого.
Слід зазначити, що обладнання по змішуванню піноутворювача використовується для виготовлення предмету закупівлі: Трубопроводи попередньо теплоізольовані спіненим поліуретаном із сталевою провідною трубою в гладкій захисній оболонці (Труба пряма СТ/ПЕ 426/560 мм). У разі його відсутності не можливо виконати умови визначені у тендерній документації Замовника «Елементи сталеві (труби, фасонні частини) теплових мереж з пінополіуретановою теплоізоляцією (композиції на основі циклопентану) в захисній поліетиленовій оболонці повинні відповідати вимогам ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 або ДСТУ EN 253:2016 (і/або ДСТУ EN 448:2016)» (п. 3 Додатку 3 ТД ), оскільки технологічний процес вспінення пінополіуретановою теплоізоляцією (композиції на основі циклопентану) обов’язково відбувається за допомогою обладнання по змішуванню піноутворювача. Якщо у виробника/учасника відсутнє обладнання по змішуванню піноутворювача, він не може виготовлювати труби із вспіненням пінополіуретановою теплоізоляцією (композиції на основі циклопентану).
Тобто, для виконання вимоги п. 12 Додатку 3 ТД необхідно мати в наявності (власність, оренда) спеціальне обладнання, документальне підтвердження, якого надасть можливість Замовнику впевнитись, що Учасник/виробник в змозі виконати пінополіуретанову теплоізоляцію на основі циклопентанового вспінення.
Відповідно до п. 3.11 ДСТУ Б.В.2.5-31:2007, технологічна лінія це технологічне обладнання для виготовлення труб, виробів і арматури ПТПУ шляхом об'єднання тепловою ізоляцією зі спіненого жорсткого поліуретану провідних труб (провідних елементів виробів та арматури) і оболонок в одне ціле.
Згідно до п. 5.1.1 ДСТУ Б.В.2.5-31:2007, Труба виду СТ/ПЕ - нерозбірний складальний вузол типу "труба у трубі", що утворюється в процесі виробництва з провідної труби виду СТ/ПЕ, оболонки ПЕ, технологічних центраторів, провідників системи сигналізації ушкоджень та ізоляції виду СТ/ПЕ, яка в процесі виробництва вноситься інжекцією дво-компонентної поліуретанової композиції в простір між провідною трубою і оболонкою, замкнутий з торців технологічним обладнанням (заглушками), і об'єднує наведені вище деталі в елемент трубопроводу виду СТ/ПЕ з основними параметрами згідно з 6.1 та характеристиками згідно з 7.1 цього стандарту.
Таким, чином Корпорація «Енергоресурс- Інвест» не підтвердила вимогу встановлену п. 12 Додатка 3 ТД щодо наявності у неї обладнання по змішуванню піноутворювача для виготовлення предмету закупівлі та повинна бути відхилена Замовником.
2. Відповідно до п. 13 Додатка 3 ТД, Учасник повинен надати документальне підтвердження придбання заводом-виробником систем компонентів піноутворювача циклопентану у 2020-2021 році та надати на них копії сертифікатів.
На відповідність даної вимоги у пропозиції Корпорації «Енергоресурс – Інвест» міститься: форма МД-2 Галицька митниця (циклопентан), видаткова накладна №82 від 05 травня 2020р. на товар (компоненти): Дальтофоам ТЕ 34201; Дальтофоам ТЕ 34280; Супрасек 5025, сертифікати аналізу від 24.07.2020р. на Дальтофоам ТЕ 34201 та Супрасек 5025.
Сертифікати повинні бути надані на придбанні компоненти (вимога Замовника).
Як, вбачається із зазначеного компоненти (Дальтофоам ТЕ 34201 та Супрасек 5025) Корпорація «Енергоресурс – Інвест» придбала 05.05.2020 року, а сертифікати видані 24.07.2020р. на компоненти, які поставленні (доставлені) 24.07.2020р., а на компонент циклопентан та Дальтофоам ТЕ 34280 і взагалі відсутні сертифікати.
Тобто, Корпорація «Енергоресурс – Інвест» не підтвердила вимогу п. 13 Додатка 3 ТД щодо надання сертифікатів на придбанні компоненти та повинна бути відхилена Замовником.
Просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення, яке оформлене протоколом №12 від 02.02.2022р. про визначення Корпорації «Енергоресурс – Інвест» переможцем процедури відкритих торгів згідно предмета закупівлі - Трубопроводи попередньо теплоізольовані спіненим поліуретаном із сталевою провідною трубою в гладкій захисній оболонці (ДК 021:2015: Код «44160000-9» - «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» («44163121-4» - «Опалювальні труби») оголошення про проведення яких оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2021-12-15-016902-c.
Пов'язані документи:
Учасник
- договір оренди обладнання (циклопентан).pdf 11.02.2022 12:54
- закупка системи компонентів.pdf 11.02.2022 12:54
- Обладнання.pdf 11.02.2022 12:54
- Скарга АМК 1.pdf 11.02.2022 12:54
- рішення від 15.02.2022 №3115.pdf 16.02.2022 08:51
- інформація про перенесення розгляду скарги від 24.02.2022 № 552.pdf 11.04.2022 12:22
- інформація про перенесення розгляду скарги від 13.04.2022 № 683.pdf 13.04.2022 15:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.04.2022 №4094.pdf 28.04.2022 11:51
- рішення від 27.04.2022 №4094.pdf 29.04.2022 14:28
- DALTOFOAM TE 34280.pdf 21.02.2022 14:16
- DALTOFOAM TE 34201.pdf 21.02.2022 14:16
- Пояснення по суті скарги.PDF 21.02.2022 14:16
- Пояснення по суті скарги.docx 21.02.2022 14:16
- Протокол № 45 про скасування рішення переможця.PDF 09.05.2022 16:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.02.2022 13:54
Дата розгляду скарги:
24.02.2022 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.02.2022 08:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.04.2022 14:28
Дата виконання рішення Замовником:
09.05.2022 16:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4094-р/пк-пз від 27.04.2022 року за предметом закупівлі «Трубопроводи попередньо теплоізольовані спіненим поліуретаном із сталевою провідною трубою в гладкій захисній оболонці, ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (44163121-4 Опалювальні труби)» уповноваженою особою КПТМ "Черкаситеплокомуненерго" було скасоване рішення про визначення корпорації «Енергоресурс-інвест» переможцем процедури закупівлі (протокол уповноваженої особи від 9.05.2022 за №45 додається).
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
f60e3debe1634e9ab2cf949d426d33a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-15-016902-c.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Комунальне підприємство теплових мереж «Черкаситеплокомуненерго» Черкаської міської ради (надалі-Замовник) 15.12.2021 р. було оприлюднено оголошення № UA-2021-12-15-016902-c про проведення процедури закупівлі – відкриті торги ДК 021:2015: Код «44160000-9» - «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» («44163121-4» - «Опалювальні труби»), шляхом розміщення на сайті prozoro.gov.ua.
Рішенням тендерного комітету КПТМ «Черкаситеплокомуненерго» (Протокол № 910 від 15.12.2021 р.) затверджено тендерну документацію.
Відповідно до тендерної Документації, Замовника кінцевий строк для подання тендерної пропозиції визначено –31.12.2021р. до 16 год. 00 хв. (п.1.1. Розділ 4. Подання та розкриття тендерної пропозиції ).
Ознайомившись з тендерної Документації, ТОВ «Перший трубний завод» (надалі-Скаржник), вважає що Замовником порушено законодавство у сфері публічних закупівель, шляхом встановлення дискримінаційних, необґрунтованих та таких, що не відповідає чинному законодавству України вимог в тендерній Документації, а саме: вимоги в п. 1, п.5, п. 12 Додатку 3 ТД «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (надалі-Додаток №3 ТД ) та п. 2.5, п. 2.6, п. 2.7 та п. 4.2 проекту договору викладеного в Додатку №4 ТД є дискримінаційними, необґрунтованими та такими, що не відповідають чинному законодавству України в тому числі вимогам ст. 5, ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного.
1. ЩОДО ВИМОГИ п. 1 Додатку№3 ТД,
Скаржник вважає вимоги зазначено пункту є дискримінаційними по відношенню до Скаржника виходячи з наступного.
Скаржник є виробником труб сталевих з тепловою ізоляцією з пінополіуретану (композиції на основі циклопентану) в захисній оболонці та фасонні вироби до них та планує прийняти участь в закупівлі, але враховуючи п.1 Додатку№3 ТД, не може взяти участь в процедурі закупівлі, оскільки при виготовлені предмету закупівлі Скаржник використовує Труби сталеві, які виготовляються у відповідності до ГОСТ 10705-80, ГОСТ 10704-91 (Ст. 20). Зазначені ГОСТи передбачені та дозволені ДСТУ Б.В.2.5-31:2007
Участь у Процедурі закупівлі зможуть прийняти лише ті учасники, які використовують при виготовлені предмету закупівлі труби сталеві, які виготовляються у відповідності до ГОСТ 10706-76, ГОСТ 10704-91 (Ст. 20).
Згідно до технічних вимог Замовника, Елементи сталеві (труби, фасонні частини) теплових мереж з пінополіуретановою теплоізоляцією (композиції на основі циклопентану) в захисній поліетиленовій оболонці повинні відповідати вимогам ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 або ДСТУ EN 253:2016 (і/або ДСТУ EN 448:2016).
2. ЩОДО ВИМОГИ п. 5 Додатку№3 ТД, щодо надання акту обстеження виробництва органом сертифікації діючим в Україні, на підставі якого виданий сертифікат відповідності, є дискримінаційною, необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України.
З 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», у зв’язку з скасуванням дії вказаного нормативно-правового акту.
Органи з оцінки відповідності в Україні при сертифікації продукції дотримуються діючого законодавства України та нормативних документів до них та керуються в своїй діяльності ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 Оцінка відповідності. Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT), які гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами.
«Акт обстеження виробництва» це документ, який був передбачений в ДСТУ 3957-2000 Система сертифікації УкрСЕПРО. «Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції».
Зазначений стандарт встановлював вимоги до порядку обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції….. Необхідність проведення обстеження виробництва визначає орган сертифікації за згодою заявника під час прийняття рішення за заявкою на сертифікацію продукції (п.4.1 ДСТУ 3957-2000).
Результат перевірки, висновки та рекомендації комісії оформляються у вигляді акта обстеження виробництва (п. п. 5.4.1 п. 5.4 ДСТУ 3957-2000).
ДСТУ 3957-2000 Система сертифікації УкрСЕПРО. «Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції» скасовано Наказом ДП «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» від 29.12.2017 № 500 (додається, як доказ до Скарги). Згідно з інформацією, яка розміщена на сайті Будстандарт / сервіс документів он-лайн http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=54662, СТАТУС - ДСТУ 3957-2000 Система сертифікації УкрСЕПРО. «Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції»- НЕДІЮЧИЙ.
Як, доказ вище зазначено ТОВ «Перший трубний надає лист ДП «СВЦОО» (орган оцінки відповідності) за № 163/3 05.11.2021 року, в якому вказано, що зазначити акт обстеження виробництва в сертифікаті відповідності при сертифікації продукції буде суперечити діючим стандартам, якими керуються органи оцінки відповідності у своїй діяльності.
Сертифікат відповідності продукції вимогам ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 видається на підставі випробувань, які чітко визначені ДСТУ Б.В.2.5-31:2007 та оформляються протоколом випробувань, а не на підставі акту обстеження виробництва.
Слід зазначити, що сертифікат відповідності, який вимагається Замовником на підтвердження п. 5 Додатку 3 ТД «Пінополіуретанову теплоізоляцію сформувати на основі циклопентанового вспінення» наявний у Скаржника в якому зазначено, що Труби, фасонні вироби та арматура, попередньо теплоізольовані поліуретаном на основі циклопентанового вспінення та протокол сертифікаційних випробувань.
Крім, того участь у Процедурі закупівлі зможуть прийняти лише ті учасники, які зробили сертифікат відповідності до 01.01.2018 року (момент недійсності ДСТУ 3957-2000). Скаржник отримав сертифікат відповідності в 2021 році і тому не може виконати вимогу щодо надання акту обстеження на підставі якого виданий сертифікат відповідності.
3. ЩОДО ВИМОГИ п. 12 Додатку№3 ТД, Замовник з метою перевірки наявності відповідного обладнання, під час визначення переможця, має право відвідати Учасника з метою підтвердження наявності відповідного обладнання про що має попередньо повідомити та отримати дозвіл від Учасника на таку перевірку є необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України виходячи з наступного.
ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко встановлено, що повинен здійснювати Замовник під час визначення переможця, «право відвідати учасника … та отримувати дозвіл від нього під час визначення переможця суперечить та не відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно до ч. 3 ст. 5 Закону, одним із принципів закупівлі є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
4. Щодо п. 2.5 проекту договору викладеного в Додатку №4 ТД
В п. 11 Додатку№3 ТД, зазначив, що Учасник повинен «Надати гарантію виробника продукції, що буде поставлятися, про те, що експлуатаційний (гарантований) термін на теплоізольовані елементи буде становити не менше, ніж 25 років з дати введення в експлуатацію при терміні зберігання не більше 2-х років від дати поставки продукції»
Умови (вимоги) п. 2.5 проекту договору викладеного в Додатку №4 ТД значно відрізняються від вимог, які встановлені в п. 11 Додатку№3 ТД.
У відповіді на запитання Замовник зазначив, що поняття гарантійний строк та експлуатаційний (гарантований) термін є еквівалентними, але виходячи з наступного це різні поняття.
Скаржник, не може надати підтвердження гарантії на продукцію на 25 років з дати введення в експлуатацію, оскільки гарантійний термін у Скаржника становить 5 років при умові дотримання транспортування, монтажу та умов експлуатації.
Тобто, зазначену вимогу можуть виконати ті Учасники, які зможуть підтвердити гарантію на 25 років та більше.
5. Щодо умов (вимоги) п. 2.6 проекту договору викладеного в Додатку №4 ТД «
Скаржник вважає умови зазначено пункту є дискримінаційними, необґрунтованими та такими, що не відповідають чинному законодавству виходячи з наступного.
Замовник не наділений повноваженнями здійснювати будь- який контроль виробництва продукції на місці виробництва щодо дотримання постачальником вимогам ДСТУ, ТУ та нормативно-правових актів з охорони праці, чинних в Україні.
Замовник встановив умови Договору, які дозволяють йому безпідставно і на власний розсуд втручатися в господарську діяльність.
У Скаржника розроблено та затверджено Положення «Про комерційну таємницю та конфіденційну інформацію», згідно до якого процес виробництва є комерційною таємницею.
Зазначену вимогу (умови) проекту договору викладеного в Додатку №4 ТД зможуть виконати ті Учасники, у яких процес виробництва не визнано комерційною таємницею та у яких відсутня заборона щодо знаходження сторонніх осіб в зоні виконання виробничого процесу.
6. Щодо умов (вимоги) п. 2.7 проекту договору викладеного в Додатку №4 ТД
Скаржник вважає умови зазначено пункту є дискримінаційними, необґрунтованими та такими, що не відповідають чинному законодавству виходячи з наступного.
Фотографування і відеозйомка є способом одержання інформації із можливістю її подальшого поширення, обробки тощо.
У Скаржника розроблено та затверджено Положення «Про комерційну таємницю та конфіденційну інформацію», згідно до якого процес виробництва є комерційною таємницею.
Крім, того у зв’язку з тим, що підприємство належить до категорії підприємств з високим ступенем ризику, на території якого виконуються роботи підвищеної небезпеки, з метою дотримання нормативно – правових актів з охорони праці та належного рівня безпеки на Підприємстві наказом №15 від 18.01.2021р., заборонено знаходження сторонніх осіб – ( замовників, постачальників, відвідувачів) у виробничих цехах Підприємства, в тому числі у зоні виконання виробничого процесу, крім складу готової продукції, місць відведених для отримання готової продукції.
Зазначену вимогу (умови) проекту договору викладеного в Додатку №4 ТД, а саме гарантувати безперешкодний доступ уповноваженим представникам Замовника для здійснення контролю за процесом заливки труби, в тому числі здійснювати фото та відео фіксацію., зможуть виконати ті Учасники, у яких процес виробництва не визнано комерційною таємницею та у яких відсутня заборона щодо знаходження сторонніх осіб в зоні виконання виробничого процесу.
7. Щодо умов п. 4.2 проекту договору викладеного в Додатку №4 ТД
Скаржник вважає умови зазначено пункту є дискримінаційними, необґрунтованими та такими, що не відповідають чинному законодавству виходячи з наступного.
Чинним законодавством України не передбачено сплата ПДВ після реєстрації Постачальником податкової накладної відповідно до ст. 201 Податкового кодексу України.
Тобто, для тих хто не є платником ПДВ Замовник проводить оплату 100%, а для тих хто має статус платника ПДВ не в повному обсязі.
Скаржник є платником податку ПДВ, про що свідчить витяг з реєстру платників податку на додану вартість і у зв’язку з цим умова встановлена в п. 4.2 проекту договору викладеного в Додатку №4 ТД, щодо сплати в тому числі ПДВ ПДВ є дискримінаційною, по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника, необґрунтованою та такою що не відповідає чинному законодавству України.
Згідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищевикладене умови п.4.2 проекту договору викладеного в Додатку №4 ТД є дискримінаційною, по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника, який є платником ПДВ, необґрунтованими, не відповідають чинному законодавству та такими, що порушують принципи здійснення закупівель, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України ЗУ «Про публічні закупівлі»,
Прошу:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: Код «44160000-9» - «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» («44163121-4» - «Опалювальні труби»)оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-12-15-016902-c.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_ЧеркасиТКЕ.pdf 24.12.2021 15:45
- Витяг ГОСТ 10705.pdf 24.12.2021 15:45
- Витяг з реєстру платників ПДВ.pdf 24.12.2021 15:45
- ГОСТ 10705.pdf 24.12.2021 15:45
- Лист ДП СВЦОО.pdf 24.12.2021 15:45
- Наказ 15.pdf 24.12.2021 15:45
- наказ 500.pdf 24.12.2021 15:45
- Протокол сертиф. випробувань ДСТУ.pdf 24.12.2021 15:45
- Полож комерц.pdf 24.12.2021 15:45
- Серт. відпов. на ст. трубу.pdf 24.12.2021 15:45
- Сертифікат ДСТУ ЦВ.pdf 24.12.2021 15:45
- Сертифікат лаборатор.pdf 24.12.2021 15:45
- Сертифікат мод В під тиском оригінал.pdf 24.12.2021 15:45
- Сертифікат мод Е під тиском оригінал.pdf 24.12.2021 15:45
- dstu_3957_2000.pdf 24.12.2021 15:45
- рішення від 29.12.2021 №28573.pdf 30.12.2021 09:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.01.2022 №537.pdf 12.01.2022 14:54
- рішення від 11.01.2022 №537.pdf 14.01.2022 15:00
- Відповідь на скаргу.docx 05.01.2022 14:47
- Відповідь на скаргу.PDF 05.01.2022 14:47
- Протокол №2.PDF 18.01.2022 17:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.12.2021 16:50
Дата розгляду скарги:
11.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.12.2021 09:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.01.2022 15:00
Дата виконання рішення Замовником:
18.01.2022 17:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником - КПТМ "Черкаситеплокомуненерго" на виконання рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ЗА №537-р/пк-пз від 11.01.2022 внесені зміни до тендерної документації. Протокол уповноваженої особи від 18.01.2022 додається.