• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100) або еквівалент)

Завершена

1 058 130.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 290.65 UAH
Період оскарження: 15.12.2021 14:25 - 27.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Рішення Замовника суперечить вимогам тендерної документації

Номер: 188cbe20c9af4972a84589c4e2cdcfa6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-15-005507-b.a4
Назва: Рішення Замовника суперечить вимогам тендерної документації
Вимога:
П. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: На підтвердження легальності походження товару: 1) Копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами, який виданий Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 (або іншою установою уповноваженою по сертифікації вугільної продукції), і який посвідчений мокрою основною печаткою безпосереднього виробника вугілля кам’яного або його представником (дилером, дистриб’ютором, продавцем). Сертифікати повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій. У сертифікаті обов’язково має бути зазначено коли він виданий та термін (строк), до якого він дійсний. 2) Учасник повинен підтвердити наявність договірних відносин з виробником вугілля кам’яного або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля кам’яного до кінця 2021 року (не вимагається для учасників, що є безпосередніми виробниками вугілля кам’яного, за умови надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження такого статусу), шляхом подання у складі пропозиції копії договору щодо відвантаження вугілля кам’яного (купівлі-продажу, поставки, тощо) на користь такого учасника (господарський договір, що за своєю формою відповідає вимогам частини першої статті 181 Господарського кодексу України), в тому числі вугілля вказаної в даній документації марки, з обов’язковим наданням нотаріально завіреної копії договору між суб’єктом господарювання, який проводить реалізацію вугілля учаснику до кінця 2021 року і безпосереднім виробником вугілля сертифікати якого надаються в тендерній пропозиції і гарантійний лист від виробника (іншого суб’єкта господарювання, що здійснює відвантаження вугілля кам’яного згідно договору) щодо готовності на відвантаження вугілля кам’яного відповідної марки на користь учасника протягом 2021 року в кількості та з якісними показниками, передбаченими цією тендерною документацією, із зазначенням замовника торгів (--) та номера закупівлі, що опублікована на веб – порталі Prozorro, у разі укладення договору про закупівлю з таким учасником за результатами торгів. Тендерну документацію Вами має бути розроблено відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» №114-IX від 19.09.2019 р.(далі - Закон). Згідно ч.4 ст.5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації», в тому числі нотаріально завірені договора. Зазначена Вами вимога не створювала перешкод для участі будь-якому з потенційних учасників Звертаємо увагу Замовника на те, що Учасник, ПП «Уманьенерго», подавщи свою тендерну пропозицію, не виконав умови тендерної документації, а саме: не надав нотаріально завірену копію договору між учасником закупівлі і виробником вугілля: Договір постачання № 85 від 01.07.2021 р між ПП «Уманьенерго» та ТОВ «Вугле-торг» (файл «договір з вуглеторг.pdf»). Як результат, Учасник не виконав вимоги тендерної документації та не відповідає умовам тендерної документації відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»: згідно п. 1 ч. 2 ст. 31: «тендерна пропозиція учасника відхиляється у випадку, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», що є підставою для відхилення. Зокрема, 04.02.2022 року Вами було прийняте рішення: «Враховуючи те, що Учасник процедури закупівлі за номером UA-2021-12-15-005507-b приватне підприємство «Уманьенерго», пропозицію якого акцептовано, дійсно не забезпечив виконання всіх вимог тендерної документації Замовника (чим порушено вимоги до тендерної пропозиції, що в свою чергу, ставить під сумнів правочинність укладання договору)» і знову приймаєте рішення про визнання даного Учасника переможцем, що порушує вимоги тендерної документації і норми законодавства про Публічні закупівлі. Пропозиція Учасника є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації і має бути відхилена. У випадку ігнорування наших вимог ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу повідомляю, що дане питання вже було на розгляді Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) і було винесено відповідне рішення №3395-р/пк-пз від 17.02.2022. В даному рішенні Колегії зазначено, що «В частині Скарги Скаржника (ТОВ «Кобальт Енерджі) щодо не погодження з рішенням Замовника щодо визнання переможцем тендерної пропозиції ПП "УМАНЬЕНЕРГО", 01.02.2022, об 17:01 в закупівлі UA-2021-12-15-005507-b по предмету "ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100) або еквівалент)", Колегія зазначила, що документація Замовника не містить вичерпного переліку документів для підтвердження наявності договірних відносин учасника саме з виробником вугілля кам’яного, зокрема, не передбачає обов'язкового надання нотаріально завіреного договору на підтвердження наявності договірних відносин з виробником, враховуючи викладене відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині». Таким чином, згідно рішення Колегії, тендерна пропозиція Переможця відповідає тендерній документації Замовника і підстави для відхилення ПП «Уманьенерго» та скасування процедури відсутні («Наведені вище обставини свідчать про наявність підстав для задоволення Скарги частково, а саме зобов'язати Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради скасувати рішення про відміну процедури закупівлі - "ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100) або еквівалент)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-12-15-005507-b). Отже, Учасник ПП «УМАНЬЕНЕРГО» виконав всі умови для того, аби Замовник оголосив його переможцем та претендує на підписання угоди на законних підставах.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо рішення тендерного комітету Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради, прийнятого під час проведення процедури закупівлі (у порядку ст. 18 Закону України про «Публічні закупівлі»)

Номер: b627ca8181e6472397b370730f0cca98
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-15-005507-b.c3
Назва: СКАРГА щодо рішення тендерного комітету Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради, прийнятого під час проведення процедури закупівлі (у порядку ст. 18 Закону України про «Публічні закупівлі»)
Скарга:
Відповідно до частини 4 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (далі – Закон) державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, а саме: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно частини 1 статті 18 Закону Антимонопольний комітет України, в особі постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, виступає органом оскарження у сфері здійснення публічних закупівель згідно розпорядження Антимонопольного комітету України від 05.04.2015 року № 6-рп (далі – Орган оскарження). Відповідно, п 2 ч 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року в редакції дійсній від 23.01.2021 року (далі – Закон) встановлено: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю». Підстава подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність Замовника. Скарга подається у зв’язку з порушенням Замовником статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом прийняття Замовником рішення про скасування закупівлі по предмету закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100) або еквівалент), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-12-15-005507-b. Скаржник відстоює свої права, як Учасника закупівлі. Оскільки Замовник визнав пропозицію ПП "УМАНЬЕНЕРГО" такою, що не забезпечила виконання всіх вимог тендерної документації Замовника (чим порушено вимоги до тендерної пропозиції, що в свою чергу, ставить під сумнів правочинність укладання договору), наступною у черзі є тендерна пропозиція ТОВ «ПРАЙМСВЕЛЛ». Детально вивчивши зазначену пропозицію, ми вважаємо, що пропозиція ТОВ «ПРАЙМСВЕЛЛ» містить помилки і неточності, які, в результаті оцінки Замовником, повинні привести до відхилення. Оскільки наша пропозиція є наступною у черзі, Скаржник вважає, що Замовник порушив наші інтереси та позбавив можливості бути визнаними переможцем, адже пропозиція ТОВ «Кобальт Енерджі» належним чином оформлена та не містить помилок, повністю відповідає вимогам Замовника. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель і як наслідок, порушення прав і законних інтересів Скаржника. На офіційному веб-порталі системи публічних електронних закупівель «Prozorro» (https:/prozorro.gov.ua/) 15.12.2021 року Управлінням освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради було розміщено оголошення з ідентифікатором UA-2021-12-15-005507-b про проведення відкритих торгів основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100) або еквівалент). За результатами аукціону, 04.01.2022 11:51 - 04.01.2022 12:26, найбільш економічно вигідною пропозицією системою визначено пропозицію ТОВ "КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ", і як результат, було визнано переможцем. Проте, Учасник у встановлені законодавством терміни не надав жодних документів, передбачених Законом, які має надати Учасник, якого було визначено переможцем закупівлі, в результаті чого, Замовником, Протоколом від 25 січня 2022 року, було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції такого Учасника (Додаток 1). Наступною найбільш економічно-вигідною тендерною пропозицією була пропозиція Приватного підприємства "УМАНЬЕНЕРГО". В результаті вивчення їх документації, Замовник приймає рішення про визнання ПП «УМАНЬЕНЕРГО» переможцем (Протокол від 26 січня 2022 року) та оголосити йому повідомлення про намір укласти договір (Додаток 2). ТОВ «Кобальт Енерджі» не погоджуючись з даним рішенням тендерного комітету, щодо визнання переможцем тендерну пропозицію ПП «УМАНЬЕНЕРГО», 01.02.2022, об 17:01, подав до Замовника Вимогу такого змісту: «П. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: На підтвердження легальності походження товару: 1) Копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами, який виданий Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 (або іншою установою уповноваженою по сертифікації вугільної продукції), і який посвідчений мокрою основною печаткою безпосереднього виробника вугілля кам’яного або його представником (дилером, дистриб’ютором, продавцем). Сертифікати повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій. У сертифікаті обов’язково має бути зазначено коли він виданий та термін (строк), до якого він дійсний. 2) Учасник повинен підтвердити наявність договірних відносин з виробником вугілля кам’яного або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля кам’яного до кінця 2021 року (не вимагається для учасників, що є безпосередніми виробниками вугілля кам’яного, за умови надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження такого статусу), шляхом подання у складі пропозиції копії договору щодо відвантаження вугілля кам’яного (купівлі-продажу, поставки, тощо) на користь такого учасника (господарський договір, що за своєю формою відповідає вимогам частини першої статті 181 Господарського кодексу України), в тому числі вугілля вказаної в даній документації марки, з обов’язковим наданням нотаріально завіреної копії договору між суб’єктом господарювання, який проводить реалізацію вугілля учаснику до кінця 2021 року і безпосереднім виробником вугілля сертифікати якого надаються в тендерній пропозиції і гарантійний лист від виробника (іншого суб’єкта господарювання, що здійснює відвантаження вугілля кам’яного згідно договору) щодо готовності на відвантаження вугілля кам’яного відповідної марки на користь учасника протягом 2021 року в кількості та з якісними показниками, передбаченими цією тендерною документацією, із зазначенням замовника торгів (--) та номера закупівлі, що опублікована на веб – порталі Prozorro, у разі укладення договору про закупівлю з таким учасником за результатами торгів. Звертаємо увагу Замовника на те, що Учасник, ПП «Уманьенерго», подавщи свою тендерну пропозицію, не виконав умови тендерної документації, а саме: не надав нотаріально завірену копію договору між учасником закупівлі і виробником вугілля: Договір постачання № 85 від 01.07.2021 р між ПП «Уманьенерго» та ТОВ «Вугле-торг» (файл «договір з вуглеторг.pdf»). Як результат, Учасник не виконав вимоги тендерної документації та не відповідає умовам технічної специфікації предмета закупівлі тендерної документації, що є підставою для відхилення.» На що Замовник відповів: «Законом України «Про Нотаріат» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1993, №39 ст.383 ) визначено, які правочини підлягають обов’язковому нотаріальному посвідченню. Договір зазначений у вимозі не підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню. Відповідь замовника: 02.02.2022 12:54». Ознайомившись з наданою відповіддю, Скаржник знову, 02.02.2022, об 17:01., звернувся до Замовника із Вимогою про наступне: «Тендерну документацію Вами має бути розроблено відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» №114-IX від 19.09.2019 р.(далі - Закон). Згідно ч.4 ст.5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації», в тому числі нотаріально завірені договора. Тендерною документацією вимагалося: «Учасник повинен підтвердити наявність договірних відносин з виробником вугілля кам’яного або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля кам’яного до кінця 2021 року (не вимагається для учасників, що є безпосередніми виробниками вугілля кам’яного, за умови надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження такого статусу), шляхом подання у складі пропозиції копії договору щодо відвантаження вугілля кам’яного (купівлі-продажу, поставки, тощо) на користь такого учасника (господарський договір, що за своєю формою відповідає вимогам частини першої статті 181 Господарського кодексу України), в тому числі вугілля вказаної в даній документації марки, з обов’язковим наданням нотаріально завіреної копії договору між суб’єктом господарювання, який проводить реалізацію вугілля учаснику до кінця 2021 року і безпосереднім виробником вугілля сертифікати якого надаються в тендерній пропозиції….». Як результат, норми ЗУ «Про нотаріат» не застосовуються. Зазначена Вами вимога не створювала перешкод для участі будь-якому з потенційних учасників Процедури закупівлі. Учасник не виконав вимогу, передбачену тендерною документацією, і не відповідає умовам технічної специфікації предмета закупівлі тендерної документації, що є підставою для відхилення.». На що Замовник зазначив про наступне: «Враховуючи те, що Учасник процедури закупівлі за номером UA-2021-12-15-005507-b приватне підприємство «Уманьенерго», пропозицію якого акцептовано, дійсно не забезпечив виконання всіх вимог тендерної документації Замовника (чим порушено вимоги до тендерної пропозиції, що в свою чергу, ставить під сумнів правочинність укладання договору), та неможливість відкликати повідомлення про намір укласти договір, вирішено прийняти рішення про скасування закупівлі по предмету закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100) або еквівалент), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-12-15-005507-b. Відповідь замовника: 04.02.2022 15:46» ТОВ «Кобальт Енерджі» не погоджується з рішення Замовника про скасування закупівлі по предмету закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100) або еквівалент), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-12-15-005507-b., та вважає прийняте рішення Замовника таким, яке суперечить ст. 32 ЗУ «Про Публічні закупівлі» та порушує права Скаржника. з таких підстав: Відповідно до Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю, підрозділу 1 «Відміна замовником тендеру чи визнання його таким, що не відбувся» передбачено можливий перелік умов, за яких Замовник може відмінити закупівлю, а саме: 1.1 Замовник відміняє тендер у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Також, п.п. 1.7. передбачено, що у разі відміни тендеру замовником або визнання тендеру таким, що не відбувся, замовник протягом одного робочого дня з дня прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення. Звертаємо увагу органу Оскарження на те, що Замовником було опубліковано рішення про СКАСУВАННЯ закупівлі лише при наданні відповіді на Вимогу Скаржника, і ніяким документом цього факту не було підтверджено, перебіг процедури не зупинено та продовжує тривати термін оскарження для визнаного переможцем Учасника. Згідно Законодавства, Замовнику надається право протягом одного робочого дня, з дня прийняття такого рішення, надати Протокол про відміну закупівлі, із зазначенням причин їх відміни, проте, Замовник умисно його не долучив у систему, враховуючи те, що останній день подання оскарження є 06.02.2022 року, що припадає на вихідні, чим і порушив права інших учасників закупівлі. В свою чергу, Замовник зазначив причину відміни закупівлі: неможливість відкликати повідомлення про намір укласти договір, вирішено прийняти рішення про скасування закупівлі по предмету закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100) або еквівалент), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-12-15-005507-b. Скаржник вважає таке рішення незаконним та необґрунтованим, оскільки згідно ч. 1. ст. 32 Закону «Про публічні закупівлі» такої підстави як неможливість відкликати повідомлення про намір укласти договір не передбачено. Отже, Замовник з надуманих підстав, всупереч вимогам Закону, прийняв рішення про відміну тендеру. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до частини одинадцятої статті 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Враховуючи норми чинного законодавства, Замовник, виявивши невідповідності тендерної пропозиції Учасника, зобов’язаний прийняти рішення про відміну кваліфікації його переможцем та перейти до розгляду наступних у черзі пропозицій. Проте, Замовник, не обґрунтовуючи жодним рішенням чи протоколом, відміняє закупівлю, порушуючи права інших, наступних у списку, Учасників закупівлі в частині бути визнаним переможцем, зокрема: Скаржника та ТОВ "ПРАЙМСВЕЛЛ", в тому числі порушує норми Законодавства про закупівлю, відмінюючи закупівлю із надуманих підстав. Антимонопольним комітетом України неодноразово приймалися рішення про скасування рішень Замовників стосовно незаконної відміни закупівель, зокрема: рішення №12397-р/пк-пз від 23.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-24-002491-b;, рішення від 28.07.2020 №14539-р/пк-пз, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-13-005045-b. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: Враховуючи викладене вище, керуючись ст. 3, 5, 18, 32 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. На строк, до винесення Вашого рішення за поданою скаргою, просимо Вас призупинити процедуру закупівлі: ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100) або еквівалент) Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради (Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-12-15-005507-b). 3. Просимо Орган оскарження встановити у діях Замовника порушення закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з вищезазначеної інформації, та зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну закупівлі та продовжити кваліфікацію тендерних пропозицій інших Учасників, які подали свої пропозиції для участі у закупівлі.
Дата розгляду скарги: 17.02.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.02.2022 17:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.02.2022 10:02
Дата виконання рішення Замовником: 07.03.2022 13:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Враховуючи рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3395-р/пк-пз від 17.02.2022 по предмету закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100) або еквівалент), номер оголошення UA-2021-12-15-005507-b, виходячи з положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1) скасувати рішення уповноваженої особи від 04 лютого 2022 року про скасування закупівлі по предмету ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100) або еквівалент), номер оголошення UA-2021-12-15-005507-b. 2) залишити в силі рішення уповноваженої особи від 26 січня 2022 про намір укласти договір по предмету закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100) або еквівалент), номер оголошення UA-2021-12-15-005507-b з Учасником ПП «Уманьенерго». 3) прилюднити в електронній системі закупівель рішення уповноваженої особи щодо виконання рішення Колегії № 3395-р/пк-пз від 17.02.2022.
Автор: ТОВ Кобальт Енерджі, Ковальчук Назарій Володимирови +380679823828 tov.cobalt@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Рішення Замовника суперечить вимогам тендерної документації

Номер: 6e3f802181cb4f4f8d202eed9b23f891
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-15-005507-b.c2
Назва: Рішення Замовника суперечить вимогам тендерної документації
Вимога:
Тендерну документацію Вами має бути розроблено відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» №114-IX від 19.09.2019 р.(далі - Закон). Згідно ч.4 ст.5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації», в тому числі нотаріально завірені договора. Тендерною документацією вимагалося: «Учасник повинен підтвердити наявність договірних відносин з виробником вугілля кам’яного або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля кам’яного до кінця 2021 року (не вимагається для учасників, що є безпосередніми виробниками вугілля кам’яного, за умови надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження такого статусу), шляхом подання у складі пропозиції копії договору щодо відвантаження вугілля кам’яного (купівлі-продажу, поставки, тощо) на користь такого учасника (господарський договір, що за своєю формою відповідає вимогам частини першої статті 181 Господарського кодексу України), в тому числі вугілля вказаної в даній документації марки, з обов’язковим наданням нотаріально завіреної копії договору між суб’єктом господарювання, який проводить реалізацію вугілля учаснику до кінця 2021 року і безпосереднім виробником вугілля сертифікати якого надаються в тендерній пропозиції….». Як результат, норми ЗУ «Про нотаріат» не застосовуються. Зазначена Вами вимога не створювала перешкод для участі будь-якому з потенційних учасників Процедури закупівлі. Учасник не виконав вимогу, передбачену тендерною документацією, і не відповідає умовам технічної специфікації предмета закупівлі тендерної документації, що є підставою для відхилення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи те, що Учасник процедури закупівлі за номером UA-2021-12-15-005507-b приватне підприємство «Уманьенерго», пропозицію якого акцептовано, дійсно не забезпечив виконання всіх вимог тендерної документації Замовника (чим порушено вимоги до тендерної пропозиції, що в свою чергу, ставить під сумнів правочинність укладання договору), та неможливість відкликати повідомлення про намір укласти договір, вирішено прийняти рішення про скасування закупівлі по предмету закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГ (13-100) або еквівалент), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2021-12-15-005507-b.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам технічної специфікації

Номер: cd8ff0b634b347f682803c21d811dc17
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-15-005507-b.c1
Назва: Невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам технічної специфікації
Вимога:
П. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: На підтвердження легальності походження товару: 1) Копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугільну продукцію, що становить предмет закупівлі за даними торгами, який виданий Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 (або іншою установою уповноваженою по сертифікації вугільної продукції), і який посвідчений мокрою основною печаткою безпосереднього виробника вугілля кам’яного або його представником (дилером, дистриб’ютором, продавцем). Сертифікати повинні бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій. У сертифікаті обов’язково має бути зазначено коли він виданий та термін (строк), до якого він дійсний. 2) Учасник повинен підтвердити наявність договірних відносин з виробником вугілля кам’яного або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля кам’яного до кінця 2021 року (не вимагається для учасників, що є безпосередніми виробниками вугілля кам’яного, за умови надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження такого статусу), шляхом подання у складі пропозиції копії договору щодо відвантаження вугілля кам’яного (купівлі-продажу, поставки, тощо) на користь такого учасника (господарський договір, що за своєю формою відповідає вимогам частини першої статті 181 Господарського кодексу України), в тому числі вугілля вказаної в даній документації марки, з обов’язковим наданням нотаріально завіреної копії договору між суб’єктом господарювання, який проводить реалізацію вугілля учаснику до кінця 2021 року і безпосереднім виробником вугілля сертифікати якого надаються в тендерній пропозиції і гарантійний лист від виробника (іншого суб’єкта господарювання, що здійснює відвантаження вугілля кам’яного згідно договору) щодо готовності на відвантаження вугілля кам’яного відповідної марки на користь учасника протягом 2021 року в кількості та з якісними показниками, передбаченими цією тендерною документацією, із зазначенням замовника торгів (--) та номера закупівлі, що опублікована на веб – порталі Prozorro, у разі укладення договору про закупівлю з таким учасником за результатами торгів. Звертаємо увагу Замовника на те, що Учасник, ПП «Уманьенерго», подавщи свою тендерну пропозицію, не виконав умови тендерної документації, а саме: не надав нотаріально завірену копію договору між учасником закупівлі і виробником вугілля: Договір постачання № 85 від 01.07.2021 р між ПП «Уманьенерго» та ТОВ «Вугле-торг» (файл «договір з вуглеторг.pdf»). Як результат, Учасник не виконав вимоги тендерної документації та не відповідає умовам тендерної документації відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»: згідно п. 1 ч. 2 ст. 31: «тендерна пропозиція учасника відхиляється у випадку, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», що є підставою для відхилення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Законом України «Про Нотаріат» (Відомості Верховної Ради України (В В Р), 1993, №39 ст.383 ) визначено, які правочини підлягають обов’язковому нотаріальному посвідченню. Договір зазначений у вимозі не підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню
Статус вимоги: Відхилено