• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021-2015 – 24450000-3 - Агрохімічна продукція

Торги не відбулися

75 569.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 377.85 UAH
Період оскарження: 15.12.2021 13:57 - 21.12.2021 13:44
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін в Додаток №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Номер: bbe587bcd6a54446878ada7e2749a547
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-15-012287-c.c1
Назва: Вимога щодо внесення змін в Додаток №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до п.8 Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вказано про те, що «У відповідності до абзацу 2 частини 4 Закону України “Про публічні закупівлі” аналоги та/або еквіваленти не приймаються», що в свою чергу вказує на те, що Замовник порушує принципи здійснення державних закупівель (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-15-012287-c). Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож вона підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. Тож, звертаємо Вашу увагу на порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву деззасобів без можливості подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Замовник і не намагається якимось чином провести чесні, конкурентні торги, які б призвели б до кращої продукції, більш якісної і головне значно економічно вигідної для Замовника. Проте, Замовника цікавить лише «свої особисті» інтереси, а не інтереси громади, держави щодо економії бюджетних коштів. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. І як підтвердження встановлених дискримінаційних вимог до конкретного виробника та й мабуть для «свого постачальника» встановлено вимогу про Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листа авторизації від виробника або офіційного представника заводу на території України (якщо товар виготовлений за кордоном) про надання повноважень учаснику торгів на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене на Веб-порталі з питань публічних закупівель (даний документ подається у випадку, якщо учасником не є товаровиробник, а реалізатор продукції що пропонується). Тож, в поєднанні із забороною приймати еквівалент та наданням гарантійного листа Замовник явно визначив одного постачальника в торгах, оскільки всі потенційні постачальники не зможуть отримати гарантійний лист від виробника, бо це й лист зарезервований швидше за все за одним постачальником. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, а також з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель Вимагаємо внести відповідні зміни в Додаток №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-12-15-012287-c), яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів дезінфікуючих засобів. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Отже законодавчо врегульоване ПРАВО замовника у спрощеній закупівлі допускати до розгляду пропозиції з товаром, який є аналогом та еквівалентом. І це Є ПРАВОМ, а НЕ ОБОВ'ЯЗКОМ Замовника. В даному випадку ми зацікавлені у закупівлі товару конкретного виробника для продовження виконання робіт у нашому закладі, що відповідає вимогам Закону та жодним чином не дискримінує учасників. Надання гарантійного листа лише підтвердить офіційні відносини між учасником і виробником/генеральним дистриб'ютором. Якщо дистриб'ютор працює офіційно, він не має жодних перешкод для отримання вказаного листа. Доводимо до відома, що спрощена закупівля хоч і обов'язкова для замовників, однак у розумінні Закону не є процедурою. А згідно з частиною 1 ст. 8 Закону аудитори можуть проводити моніторинг лише процедур закупівель, які визначені у ст. 13 Закону: відкритих торгів, торгів з обмеженою участю, конкурентного діалогу, переговорної процедури.
Статус вимоги: Відхилено