• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо

Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100

Торги не відбулися

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 27.10.2017 17:29 - 09.11.2017 00:00
Вимога
Вирішена

Вимоги про внесення змін до тендерної документації

Номер: 107495a3f52144539c675bb06c64e58b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-27-001889-b.b1
Назва: Вимоги про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Доброго дня! Звертаємось до Вас з проханням внести зміни до тендерної документації на закупівлю вугілля кам’яного марки ДГ (13-100)(оголошення UA-2017-10-27-001889-b) у зв’язку із нижченаведеним: 1. Підпунктом 5. Пункту 2. «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено надання: - лист-гарантію, складену учасником в довільній формі, з; підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (за наявності), щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про санкції», Указу Президента України в і, 17 жовтня 2016 року № 467/2016 РІШЕННЯ Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичною осіб-підприємців); Доводимо до Вашого відому, що вищевказаний Указ втратив чинність. 2. Підпунктом 5. Пункту 2. «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено надання: - документи щодо виробництва або постачання товару - гарантій відвантаження вугілля, що вимагається замовником (вимагається від учасників, які не є виробниками товару) (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців): оригінал або нотаріально завірену копію гарантійного листа адресованого на ім’я замовника торгів, щодо наданій безпосереднім виробником (або його офіційний представником, дилером, дистриб’ютором, покупцем посередником) вугілля, що становить предмет закупівлі гарантій стосовно відвантаження учаснику такого вугілля; протягом строку поставки товару в 2017 році для потреб замовника. Якщо учасник торгів має в наявності таке вугілля, що і предметом закупівлі на своєму складі, замість оригіналу або нотаріально завіреної копії гарантійного лист; безпосереднього виробника (офіційного представника дилера, дистриб’ютора, покупця, посередника), у склад тендерної пропозиції він повинен подати: • копії посвідчень про якість такого вугілля відвантаженого учаснику; • гарантійний лист про те, що в учасника є необхідна кількість такого вугілля для потреб замовник; та стосовно відвантаження такого вугілля протягом строку поставки товару в 2017 році для потреб замовника; Є дискримінаційною вимогою так, як у процедурі закупівлі безпосередньо участь бере учасник і він може гарантувати відвантаження вугілля, а не безпосередній виробник який участі у процедурі не бере і не може відповідати перед замовником. 3. Підпунктом 6. Пункту 2. «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено надання: У разі надання гарантійного листа не безпосередніх виробником вугілля, що становим предмет закупівлі, учасник зобов’язаний документальне підтвердити походження товару в особи, що ви далі гарантійний лист: учасник повинен підтвердити наявність договірних відносин з безпосереднім виробником, шляхом подання у складі тендерної пропозиції копії договору між виробником та особою, що видала гарантійний лист, ще підтверджує можливість відвантаження вугілля кам’яної і на договірних засадах на корнет і такого учасника, в тому числі вугілля марки, вказаної в даній тендерній документації. Вказані вимога не стосується безпосередньо виробників вугілля. Є дискримінаційною вимогою по відношенню до інших підприємств – Учасників, а саме: - Учасників, які закуповують вугілля не у безпосереднього виробника . - Учасників, які закуповують вугілля у покупця, який також його закуповує не у безпосереднього виробника. Прописуючи дані вимоги Замовник суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», і веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» прямо передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи викладене вважаємо, що вищенаведені вимоги Замовника порушують ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 та ч 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо у відповідність тендерну документацію та внести до неї відповідні зміни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ми взяли зауваження до розгляду та внесемо відповідні зміни до документації.
Статус вимоги: Задоволено