• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Завершена

326 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 260.00 UAH
Період оскарження: 15.12.2021 10:08 - 27.12.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Неправомірне визначення переможця

Номер: 79c7816804f6439aa5473a42fc45dc9d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-15-003490-c.a3
Назва: Неправомірне визначення переможця
Скарга:
Деталі у вкладені
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 31.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.01.2022 10:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.02.2022 13:05
Автор: ТОВ "СБ ВІП-ГАРД", ss vipguard +380673285552 tenderbg@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 8b589a39acee480c9192def378d6b029
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-15-003490-c.c2
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; - копію, засвідчену нотаріально або учасником, або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів (у разі підписання пропозиції керівником організації-учасника), доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) - у разі підписання документів пропозиції іншою особою; - копію Статуту (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює) із змінами (у разі їх наявності) (для учасника - юридичної особи); - копію ліцензії (якщо необхідні для виконання види робіт та послуг потребують ліцензування); - копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (для учасника – юридичної або фізичної особи); - копії довідки про одержання ідентифікаційного коду та паспорту (для учасника - фізичної особи); - копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість; - копію свідоцтва про право сплати єдиного податку або копію витягу з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку; - лист-погодження, складений в довільній формі, щодо згоди з умовами проекту договору цієї тендерної документації; - калькуляція вартості однієї години послуги охорони об’єкта, зміст якої повинен відповідати вимогам законодавства України. Оплата праці охоронників повинна бути розрахована з мінімально прийнятої в Україні. Вартість послуг повинна враховувати всі податки та збори, що сплачуються; - інших документів, надання яких передбачено тендерною документацією. 1. Учасник ПП "ОРЛАН-800" у складі своєї пропозиції надав документ «Форма цінова пропозиція» сторінка 1-2 файлу «Пропозиція.pdf», де в таблиці зазначено що кількість годин охорони складає 8037 годин. Відповідно до додатку 2 Технічні вимоги Тендерної документації: «Надання послуг з охорони об’єкту починаючи з лютого 2022 року 24 години цілодобово» Якщо підрахувати кількість днів з 01.02.2022 по 31.12.2022 включно, то це складає 334 дні Якщо помножити кількість днів на 24 години в добі, то отримуємо 8016 людино-годин. Учасник ПП "ОРЛАН-800" невірно визначив об’єм надання послуг та його тендерна пропозиція не відповідає кількісним вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. 2. Учасник ПП "ОРЛАН-800" у складі своєї пропозиції надав документ «Калькуляція вартості людино-години без ПДВ» сторінка 3 файлу «Пропозиція.pdf», де зазначено: Заробітна плата – 23,96, всього ФОП – 23,96, Нарахування на з/п (22%) – 5,27, Військовий збір 1,5% – 0,36, Амортизація (засоби радіо- та теле- зв’язку, спеціальні засоби) – 0,00, Витрати на утримання оперативної служби, груп швидкого реагування, посилення постів в нештатних ситуаціях – 0,00, Витрати на придбання спецодягу, спецзасобів активної оборони, засобів радіо та мобільного зв’язку – 0,00, Транспортні витрати – 0,00, Витрати на підготовку спеціалістів 3 розряду (згідно наказу Міністерства соціальної політики України від 29.12.2004 №336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності») – 0,00, Витрати на утримання АУП – 0,00, Оренда приміщень, комунальні та банківські послуги – 0,00, Запланований прибуток – 0,00, Податок (5%) – 1,56, Вартість людино-години, грн. – 31,15. Якщо підвести підрахунок калькуляції, то ми отримаємо: Заробітна плата – 23,96 Нарахування на з/п (22%) – 23,96*22% = 5,27 Військовий збір 1,5% – 23,96*1,5% = 0,36 Амортизація (засоби радіо- та теле- зв’язку, спеціальні засоби) – 0,00 Витрати на утримання оперативної служби, груп швидкого реагування, посилення постів в нештатних ситуаціях – 0,00 Витрати на придбання спецодягу, спецзасобів активної оборони, засобів радіо та мобільного зв’язку – 0,00 Транспортні витрати – 0,00 Витрати на підготовку спеціалістів 3 розряду (згідно наказу Міністерства соціальної політики України від 29.12.2004 №336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності») – 0,00 Витрати на утримання АУП – 0,00 Оренда приміщень, комунальні та банківські послуги – 0,00 Запланований прибуток – 0,00 Всього 29,59 Податок (5%) – 29,59*5% = 1,48 Вартість людино-години, грн. – 29,59+1,48 = 31,07 Учасник ПП "ОРЛАН-800" допустив арифметичну помилку при розрахунку вартості однієї години послуги охорони об’єкта, що суттєво впливає на ціну тендерної пропозиції. 3. Відповідно до пункту 1 таблиці Додатку 1 до Тендерної документації: «Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: 1.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1, де повинно бути зазначено ПІБ, кваліфікація / посада, загальний стаж роботи, працівник учасника / працівник субпідрядника/співвиконавця, назва субпідрядника / співвиконавця. 1.2. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис, трудовий договір, договір про надання послуг). Учасник ПП "ОРЛАН-800" у складі своєї пропозиції не надав документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем, а саме штатний розпис, трудовий договір, договір про надання послуг). 4. Відповідно до пункту 2 Інша інформація Розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції: «У складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнені форми: - "КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ" Додаток №1 - "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" Додаток №2. - "ЛИСТ-ЗГОДА" Додаток №3. - "ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ" Додаток №4, - "ПРОЄКТ ДОГОВОРУ" Додаток №5. Учасник ПП "ОРЛАН-800" у складі своєї пропозиції надав документ «Проект договору на охоронні послуги» сторінки 15-19 файлу «Пропозиція.pdf», який не заповнений зі сторони учасника, також учасником не заповнений додаток 1 до договору Розрахунок ціни договору Послуги з охорони об’єкту, що є невід’ємною частиною цього договору. Пропозиція учасника ПП "ОРЛАН-800" не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. 5. Відповідно до пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: 1) інформацію про учасника та його досвід щодо надання послуг з охорони у вказаному регіоні Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, засвідчені печаткою учасника (у разі наявності) або П.І.Б. та підпис учасника-фізичної особи». Учасник ПП "ОРЛАН-800" у складі своєї пропозиції не надав інформацію про учасника. З огляду на зазначене вище, пропозиція учасника ПП "ОРЛАН-800" не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У складі пропозиції учасник ПП «Орлан-800» надав документ «Форма цінова пропозиція» сторінка 1-2 файлу «Пропозиція.pdf», де в таблиці зазначено кількість годин охорони складає 8037 годин, що є механічною опискою. Кількість годин можна перевірити наступним прорахунком: заявлену вартість тендерної пропозиції (ціна за 1 год. * Кількість годин охорони (з 01.02.2022 р. -31.12.2022 р.) без ПДВ 249698,40 грн./31,15 грн (ціна однієї години охорони)=8016 годин за вказаний Замовником термін. Отже дана описка не є арифметичною помилкою. Загальна вартість тендерної пропозиції зазначена у документі «Форма цінова пропозиція» сторінка 1-2 файлу «Пропозиція.pdf» залишається без змін і не потребує збільшення фінансування з боку Замовника. ПП «Орлан-800» як учасник відкритих торгів на закупівлю подав у складі пропозиції документ «Калькуляція вартості людино-години без ПДВ» сторінка 3 файлу «Пропозиція.pdf», де зазначено: «Заробітна плата – 23,96; всього ФОП – 23,96; нарахування на з/п (22%) – 5,27; Військовий збір 1,5% – 0,36; амортизація (засоби радіо- та теле- зв’язку, спеціальні засоби) – 0,00; витрати на утримання оперативної служби, груп швидкого реагування, посилення постів в нештатних ситуаціях – 0,00; витрати на придбання спецодягу, спецзасобів активної оборони, засобів радіо та мобільного зв’язку – 0,00; транспортні витрати – 0,00; витрати на підготовку спеціалістів 3 розряду (згідно наказу Міністерства соціальної політики України від 29.12.2004 №336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності») – 0,00; витрати на утримання АУП – 0,00; оренда приміщень, комунальні та банківські послуги – 0,00; запланований прибуток – 0,00; податок (5%) – 1,56; вартість людино-години, грн. – 31,15». Беручи до уваги, зауваження іншого учасника відкритих торгів на закупівлю було зроблено перерахунки та висновок, що документ «Калькуляція вартості людино-години без ПДВ» не містить помилок у тому числі арифметичних. А саме розрахункова частина Єдиного податку є вірною і розрахована наступним чином: 29,59*5/95=1,56 закруглена сума (1,55736842105), і при визначенні суми Єдиного податку від вартості однієї людино-години за Податковим Кодексом України 31,15*5%=1,56. При визначенні суми Єдиного податку, виходячи з вартості за одну годину охорони подану іншим учасником у вимозі 31,07*5%=1,55, а не 1,48 як вказано, що у свою чергу зменшує нарахування та перерахування підприємством Єдиного податку до місцевого бюджету, та створює пряме порушення Законодавства України в частині оподаткування. Єдиним критерієм оцінки оголошеної процедури закупівлі є ціна, питома вага критерію – 100%. Визнаний нами переможець закупівлі надав усі необхідні документи у складі пропозиції передбачені для відкритих торгів та найнижчу ціну, за якою зобов’язаний виконати договір. З повагою уповноважена особа.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 8092f3be1cd34c7683989eae7ed1be2d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-15-003490-c.c1
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; - копію, засвідчену нотаріально або учасником, або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів (у разі підписання пропозиції керівником організації-учасника), доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) - у разі підписання документів пропозиції іншою особою; - копію Статуту (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює) із змінами (у разі їх наявності) (для учасника - юридичної особи); - копію ліцензії (якщо необхідні для виконання види робіт та послуг потребують ліцензування); - копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (для учасника – юридичної або фізичної особи); - копії довідки про одержання ідентифікаційного коду та паспорту (для учасника - фізичної особи); - копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість; - копію свідоцтва про право сплати єдиного податку або копію витягу з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку; - лист-погодження, складений в довільній формі, щодо згоди з умовами проекту договору цієї тендерної документації; - калькуляція вартості однієї години послуги охорони об’єкта, зміст якої повинен відповідати вимогам законодавства України. Оплата праці охоронників повинна бути розрахована з мінімально прийнятої в Україні. Вартість послуг повинна враховувати всі податки та збори, що сплачуються; - інших документів, надання яких передбачено тендерною документацією. Учасник ПП "Охоронна фірма "КОСТА" у складі своєї пропозиції не надав: - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; - лист-погодження, складений в довільній формі, щодо згоди з умовами проекту договору цієї тендерної документації; - калькуляція вартості однієї години послуги охорони об’єкта, зміст якої повинен відповідати вимогам законодавства України. Відповідно до пункту 1 таблиці Додатку 1 до Тендерної документації: «Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: 1.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1, де повинно бути зазначено ПІБ, кваліфікація / посада, загальний стаж роботи, працівник учасника / працівник субпідрядника/співвиконавця, назва субпідрядника / співвиконавця. 1.2. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис, трудовий договір, договір про надання послуг). Учасник ПП "Охоронна фірма "КОСТА" у складі своєї пропозиції надав довідку «Працівники НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ПРАВО ПІДПИСУ.pdf», в якій відсутня інформація ПІБ працівників, кваліфікація / посада, загальний стаж роботи, працівник учасника / працівник субпідрядника/співвиконавця, назва субпідрядника / співвиконавця. Учасник ПП "Охоронна фірма "КОСТА" у складі своєї пропозиції не надав документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис, трудовий договір, договір про надання послуг). З огляду на зазначене вище, пропозиція учасника ПП "Охоронна фірма "КОСТА" не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню. Доводимо до Вашого відома, що у випадку незадоволення нашої вимоги та невідхилення пропозиції ПП "Охоронна фірма "КОСТА" нами буде подано Скаргу до органу оскарження та надіслано запит в органи державного фінансового контролю на предмет аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі. Принагідно інформуємо Замовника, відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі - невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі: тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. ( 25500 - 51000 грн.)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ми погоджуємося з вашою вимогою. Визнаний переможець відмовляється брати подальшу участь у торгах.
Статус вимоги: Задоволено