-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Завершена
326 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 260.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 260.00 UAH
Період оскарження:
15.12.2021 10:08 - 27.12.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Неправомірне визначення переможця
Номер:
79c7816804f6439aa5473a42fc45dc9d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-15-003490-c.a3
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Скарга:
Деталі у вкладені
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 18.01.2022 08:59
- рішення від 20.01.2022 № 1142.pdf 21.01.2022 10:15
- інформація про резолютивну частину рішення від 31.01.2022 № 1843.pdf 01.02.2022 15:49
- рішення від 31.01.2022 № 1843.pdf 03.02.2022 13:05
- IMG_0001.pdf 24.01.2022 15:22
- IMG_0003.pdf 24.01.2022 15:22
- Пропозиція-2.pdf 24.01.2022 15:22
- IMG_0004.pdf 24.01.2022 15:22
- Інформація Замовника.pdf 24.01.2022 15:22
- IMG_0006.pdf 24.01.2022 15:22
- IMG_0005.pdf 24.01.2022 15:22
- IMG_0002.pdf 24.01.2022 15:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.01.2022 16:37
Дата розгляду скарги:
31.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.01.2022 10:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.02.2022 13:05
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
8b589a39acee480c9192def378d6b029
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-15-003490-c.c2
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
- копію, засвідчену нотаріально або учасником, або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів
- протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів (у разі підписання пропозиції керівником організації-учасника), доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) - у разі підписання документів пропозиції іншою особою;
- копію Статуту (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює) із змінами (у разі їх наявності) (для учасника - юридичної особи);
- копію ліцензії (якщо необхідні для виконання види робіт та послуг потребують ліцензування);
- копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (для учасника – юридичної або фізичної особи);
- копії довідки про одержання ідентифікаційного коду та паспорту (для учасника - фізичної особи);
- копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість;
- копію свідоцтва про право сплати єдиного податку або копію витягу з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку;
- лист-погодження, складений в довільній формі, щодо згоди з умовами проекту договору цієї тендерної документації;
- калькуляція вартості однієї години послуги охорони об’єкта, зміст якої повинен відповідати вимогам законодавства України. Оплата праці охоронників повинна бути розрахована з мінімально прийнятої в Україні. Вартість послуг повинна враховувати всі податки та збори, що сплачуються;
- інших документів, надання яких передбачено тендерною документацією.
1. Учасник ПП "ОРЛАН-800" у складі своєї пропозиції надав документ «Форма цінова пропозиція» сторінка 1-2 файлу «Пропозиція.pdf», де в таблиці зазначено що кількість годин охорони складає 8037 годин.
Відповідно до додатку 2 Технічні вимоги Тендерної документації:
«Надання послуг з охорони об’єкту починаючи з лютого 2022 року 24 години цілодобово»
Якщо підрахувати кількість днів з 01.02.2022 по 31.12.2022 включно, то це складає 334 дні
Якщо помножити кількість днів на 24 години в добі, то отримуємо 8016 людино-годин.
Учасник ПП "ОРЛАН-800" невірно визначив об’єм надання послуг та його тендерна пропозиція не відповідає кількісним вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
2. Учасник ПП "ОРЛАН-800" у складі своєї пропозиції надав документ «Калькуляція вартості людино-години без ПДВ» сторінка 3 файлу «Пропозиція.pdf», де зазначено:
Заробітна плата – 23,96, всього ФОП – 23,96, Нарахування на з/п (22%) – 5,27, Військовий збір 1,5% – 0,36, Амортизація (засоби радіо- та теле- зв’язку, спеціальні засоби) – 0,00, Витрати на утримання оперативної служби, груп швидкого реагування, посилення постів в нештатних ситуаціях – 0,00, Витрати на придбання спецодягу, спецзасобів активної оборони, засобів радіо та мобільного зв’язку – 0,00, Транспортні витрати – 0,00, Витрати на підготовку спеціалістів 3 розряду (згідно наказу Міністерства соціальної політики України від 29.12.2004 №336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності») – 0,00, Витрати на утримання АУП – 0,00, Оренда приміщень, комунальні та банківські послуги – 0,00, Запланований прибуток – 0,00, Податок (5%) – 1,56, Вартість людино-години, грн. – 31,15.
Якщо підвести підрахунок калькуляції, то ми отримаємо:
Заробітна плата – 23,96
Нарахування на з/п (22%) – 23,96*22% = 5,27
Військовий збір 1,5% – 23,96*1,5% = 0,36
Амортизація (засоби радіо- та теле- зв’язку, спеціальні засоби) – 0,00
Витрати на утримання оперативної служби, груп швидкого реагування, посилення постів в нештатних ситуаціях – 0,00
Витрати на придбання спецодягу, спецзасобів активної оборони, засобів радіо та мобільного зв’язку – 0,00
Транспортні витрати – 0,00
Витрати на підготовку спеціалістів 3 розряду (згідно наказу Міністерства соціальної політики України від 29.12.2004 №336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності») – 0,00
Витрати на утримання АУП – 0,00
Оренда приміщень, комунальні та банківські послуги – 0,00
Запланований прибуток – 0,00
Всього 29,59
Податок (5%) – 29,59*5% = 1,48
Вартість людино-години, грн. – 29,59+1,48 = 31,07
Учасник ПП "ОРЛАН-800" допустив арифметичну помилку при розрахунку вартості однієї години послуги охорони об’єкта, що суттєво впливає на ціну тендерної пропозиції.
3. Відповідно до пункту 1 таблиці Додатку 1 до Тендерної документації:
«Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям:
1.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1, де повинно бути зазначено ПІБ, кваліфікація / посада, загальний стаж роботи, працівник учасника / працівник субпідрядника/співвиконавця, назва субпідрядника / співвиконавця.
1.2. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис, трудовий договір, договір про надання послуг).
Учасник ПП "ОРЛАН-800" у складі своєї пропозиції не надав документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем, а саме штатний розпис, трудовий договір, договір про надання послуг).
4. Відповідно до пункту 2 Інша інформація Розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції:
«У складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнені форми:
- "КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ" Додаток №1
- "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" Додаток №2.
- "ЛИСТ-ЗГОДА" Додаток №3.
- "ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ" Додаток №4,
- "ПРОЄКТ ДОГОВОРУ" Додаток №5.
Учасник ПП "ОРЛАН-800" у складі своєї пропозиції надав документ «Проект договору на охоронні послуги» сторінки 15-19 файлу «Пропозиція.pdf», який не заповнений зі сторони учасника, також учасником не заповнений додаток 1 до договору Розрахунок ціни договору Послуги з охорони об’єкту, що є невід’ємною частиною цього договору.
Пропозиція учасника ПП "ОРЛАН-800" не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
5. Відповідно до пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником:
1) інформацію про учасника та його досвід щодо надання послуг з охорони у вказаному регіоні Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, засвідчені печаткою учасника (у разі наявності) або П.І.Б. та підпис учасника-фізичної особи».
Учасник ПП "ОРЛАН-800" у складі своєї пропозиції не надав інформацію про учасника.
З огляду на зазначене вище, пропозиція учасника ПП "ОРЛАН-800" не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.01.2022 22:15
Вирішення:
У складі пропозиції учасник ПП «Орлан-800» надав документ «Форма цінова пропозиція» сторінка 1-2 файлу «Пропозиція.pdf», де в таблиці зазначено кількість годин охорони складає 8037 годин, що є механічною опискою. Кількість годин можна перевірити наступним прорахунком: заявлену вартість тендерної пропозиції (ціна за 1 год. * Кількість годин охорони (з 01.02.2022 р. -31.12.2022 р.) без ПДВ 249698,40 грн./31,15 грн (ціна однієї години охорони)=8016 годин за вказаний Замовником термін. Отже дана описка не є арифметичною помилкою. Загальна вартість тендерної пропозиції зазначена у документі «Форма цінова пропозиція» сторінка 1-2 файлу «Пропозиція.pdf» залишається без змін і не потребує збільшення фінансування з боку Замовника.
ПП «Орлан-800» як учасник відкритих торгів на закупівлю подав у складі пропозиції документ «Калькуляція вартості людино-години без ПДВ» сторінка 3 файлу «Пропозиція.pdf», де зазначено:
«Заробітна плата – 23,96; всього ФОП – 23,96; нарахування на з/п (22%) – 5,27; Військовий збір 1,5% – 0,36; амортизація (засоби радіо- та теле- зв’язку, спеціальні засоби) – 0,00; витрати на утримання оперативної служби, груп швидкого реагування, посилення постів в нештатних ситуаціях – 0,00; витрати на придбання спецодягу, спецзасобів активної оборони, засобів радіо та мобільного зв’язку – 0,00; транспортні витрати – 0,00; витрати на підготовку спеціалістів 3 розряду (згідно наказу Міністерства соціальної політики України від 29.12.2004 №336 «Про затвердження Випуску 1 «Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності») – 0,00; витрати на утримання АУП – 0,00; оренда приміщень, комунальні та банківські послуги – 0,00; запланований прибуток – 0,00; податок (5%) – 1,56; вартість людино-години, грн. – 31,15».
Беручи до уваги, зауваження іншого учасника відкритих торгів на закупівлю було зроблено перерахунки та висновок, що документ «Калькуляція вартості людино-години без ПДВ» не містить помилок у тому числі арифметичних. А саме розрахункова частина Єдиного податку є вірною і розрахована наступним чином: 29,59*5/95=1,56 закруглена сума (1,55736842105), і при визначенні суми Єдиного податку від вартості однієї людино-години за Податковим Кодексом України 31,15*5%=1,56. При визначенні суми Єдиного податку, виходячи з вартості за одну годину охорони подану іншим учасником у вимозі 31,07*5%=1,55, а не 1,48 як вказано, що у свою чергу зменшує нарахування та перерахування підприємством Єдиного податку до місцевого бюджету, та створює пряме порушення Законодавства України в частині оподаткування.
Єдиним критерієм оцінки оголошеної процедури закупівлі є ціна, питома вага критерію – 100%. Визнаний нами переможець закупівлі надав усі необхідні документи у складі пропозиції передбачені для відкритих торгів та найнижчу ціну, за якою зобов’язаний виконати договір.
З повагою уповноважена особа.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
8092f3be1cd34c7683989eae7ed1be2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-15-003490-c.c1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
- копію, засвідчену нотаріально або учасником, або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів (у разі підписання пропозиції керівником організації-учасника), доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) - у разі підписання документів пропозиції іншою особою;
- копію Статуту (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює) із змінами (у разі їх наявності) (для учасника - юридичної особи);
- копію ліцензії (якщо необхідні для виконання види робіт та послуг потребують ліцензування);
- копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (для учасника – юридичної або фізичної особи);
- копії довідки про одержання ідентифікаційного коду та паспорту (для учасника - фізичної особи);
- копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість;
- копію свідоцтва про право сплати єдиного податку або копію витягу з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку;
- лист-погодження, складений в довільній формі, щодо згоди з умовами проекту договору цієї тендерної документації;
- калькуляція вартості однієї години послуги охорони об’єкта, зміст якої повинен відповідати вимогам законодавства України. Оплата праці охоронників повинна бути розрахована з мінімально прийнятої в Україні. Вартість послуг повинна враховувати всі податки та збори, що сплачуються;
- інших документів, надання яких передбачено тендерною документацією.
Учасник ПП "Охоронна фірма "КОСТА" у складі своєї пропозиції не надав:
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
- лист-погодження, складений в довільній формі, щодо згоди з умовами проекту договору цієї тендерної документації;
- калькуляція вартості однієї години послуги охорони об’єкта, зміст якої повинен відповідати вимогам законодавства України.
Відповідно до пункту 1 таблиці Додатку 1 до Тендерної документації:
«Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям:
1.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1, де повинно бути зазначено ПІБ, кваліфікація / посада, загальний стаж роботи, працівник учасника / працівник субпідрядника/співвиконавця, назва субпідрядника / співвиконавця.
1.2. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис, трудовий договір, договір про надання послуг).
Учасник ПП "Охоронна фірма "КОСТА" у складі своєї пропозиції надав довідку «Працівники НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ПРАВО ПІДПИСУ.pdf», в якій відсутня інформація ПІБ працівників, кваліфікація / посада, загальний стаж роботи, працівник учасника / працівник субпідрядника/співвиконавця, назва субпідрядника / співвиконавця.
Учасник ПП "Охоронна фірма "КОСТА" у складі своєї пропозиції не надав документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис, трудовий договір, договір про надання послуг).
З огляду на зазначене вище, пропозиція учасника ПП "Охоронна фірма "КОСТА" не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Доводимо до Вашого відома, що у випадку незадоволення нашої вимоги та невідхилення пропозиції ПП "Охоронна фірма "КОСТА" нами буде подано Скаргу до органу оскарження та надіслано запит в органи державного фінансового контролю на предмет аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі. Принагідно інформуємо Замовника, відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі - невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі: тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. ( 25500 - 51000 грн.)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.01.2022 20:55
Вирішення:
Ми погоджуємося з вашою вимогою. Визнаний переможець відмовляється брати подальшу участь у торгах.
Статус вимоги:
Задоволено