-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо
на 2022 рік, для забезпечення ЗЗСО, підпорядкованим Замовнику, дизельним паливом з метою забезпечення підвозу учнів ЗЗСО, педагогічних працівників до місць навчання, оздоровлення та відпочинку під час роботи таборів відпочинку з денним перебуванням влітку (ліс, басейн, тощо) та у зворотньому напрямку.
Завершена
307 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 070.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 070.00 UAH
Період оскарження:
14.12.2021 18:06 - 26.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Про відхилення пропозиції "Східгазтрейд"
Номер:
e8ddd418718d4e77947f3a6b970ea20d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-14-020496-c.a4
Назва:
Про відхилення пропозиції "Східгазтрейд"
Вимога:
Відхилення пропозиції більш єкономічно вигідної було не правомірне т.к.згідно документу МІНІСТЕРСТВО ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ дійсного по 11.11.2022 У останньому пункті останньому абзаці сказано: Наголошуємо на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Тобто замовник іде у розріз с постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 а саме: 1. Погодитися з пропозицією Міністерства цифрової трансформації та Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації стосовно реалізації експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів (далі - експериментальний проект). Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. {Абзац другий пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 227 від 17.03.2021} 2. Затвердити вимоги до удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, і до надання електронних довірчих послуг, пов’язаних з їх створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням, що додаються. 3. Установити, що: 1) удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Пов'язані документи:
Учасник
- 6040a94dce4b3594737504.pdf 05.01.2022 14:59
- d493397.htm 05.01.2022 14:59
- d493397.htm 05.01.2022 14:59
Дата подачі:
05.01.2022 14:59
Вирішення:
Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерства цифрової трансформації України забезпечено можливість (не обов’язок) до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Замовник наголошує, що саме Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Згідно пункту 32 частини першої статті 1 «тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації».
Згідно пункту 31 частини першої статті 1 «тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель».
Пунктом 1 розділом ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовником, згідно абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, а саме «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації» встановлена вимога: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно тендерної документації.».
Вимога встановлена у відповідності та на виконання абзацу 3 пункту 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», а саме: «Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.»
При поданні своєї пропозиції, ТОВ "СХІДГАЗТРЕЙД", використав підпис, за результатом перевірки якого надається інформація, що тип підпису «удосконалений».
Враховуючи роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України № 1/06-3-1587 від 16.02.2021 р., а саме «Якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим.», тобто Учасник не виконав вимоги тендерної документації.
У разі, якщо учасником було незрозуміло вимоги тендерної документації, він мав право, згідно частини першої статті 24, не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо використання КЕП. До Замовника не надходило жодних звернень через електронну систему закупівель з приводу надання роз’яснень щодо тендерної документації, ця обставина розцінюється Замовником як така, що Учасниками, після вивчення вимог тендерної документації, повністю зрозумілі всі вимоги Замовника. Не звернення Учасника за роз’ясненнями підтверджує, що Учасником повністю зрозумілі всі вимоги Замовника. Таким чином, подавши свою пропозицію щодо участі у Закупівлі, Учасник погодилися з вимогами тендерної документації, щодо подачі документів, що вимагаються Замовником та усвідомлював, що подання пропозиції, яка не відповідає вимогам замовника, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції.
Додатково радимо вам звернути увагу на практику оскарження в частині накладання УЕП замість КЕП та як приклад ознайомитися з рішеннями ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 4583-р/пк-пз від 10.03.2021 по закупівлі № UA-2021-01-16-003201-a, №12674 від 04.06.2021 по закупівлі № UA-2021-01-16-003201-a, № 8933-р/пк-пз від 23.04.2021 по закупівлі № UA-2021-01-22-009324-b.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Згідно рішення відхилити пропозицію ТОВ Східгазтрейд"
Номер:
f68aa18961164d5580d88457edf1ad9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-14-020496-c.a3
Назва:
Згідно рішення відхилити пропозицію ТОВ Східгазтрейд"
Скарга:
Відхилення пропозиції більш єкономічно вигідної було не правомірне т.к.згідно документу МІНІСТЕРСТВО ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
дійсного по 11.11.2022
У останньому пункті останньому абзаці сказано:
Наголошуємо на можливості до 31.12.2021 використовувати
удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих
сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених
постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію
експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання
удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на
кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Тобто замовник іде у розріз с постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 а саме:
1. Погодитися з пропозицією Міністерства цифрової трансформації та Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації стосовно реалізації експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів (далі - експериментальний проект).
Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року.
{Абзац другий пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 227 від 17.03.2021}
2. Затвердити вимоги до удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, і до надання електронних довірчих послуг, пов’язаних з їх створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням, що додаються.
3. Установити, що:
1) удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Пов'язані документи:
Учасник
- 6040a94dce4b3594737504.pdf 05.01.2022 14:53
- d493397.htm 05.01.2022 14:56
- d493397.htm 05.01.2022 14:56
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
05.01.2022 14:50
Вимога
Є відповідь
поновлення порушених прав
Номер:
168536a00e7c48e2979be8d6f06aac02
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-14-020496-c.b2
Назва:
поновлення порушених прав
Вимога:
Скаржуся на Замовника в особі УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, який Протоколом № 13 від 30.12.2021 дискваліфікував ФО-П Маслій Миколу Миколайовича як учасника закупівлі UA-2021-12-14-020496-c, за невиконання вимог тендерної документації, яке обгрунтовув тим, що при поданні пропозицій підприємець використав удосконалений електронний підпис, що, на думку Замовника не відповідає роз’ясненням Міністерства цифрової трансформації “1/06-3-1587 від 16.02.2021р , а саме : «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатка надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим».
Зауважую, що підписання ФО-П Маслій М.М. тендерної пропозиції удосконаленим електронним підписом базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, що повністю відповідає вимогам, затвердженим пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Експериментальний проєкт реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 05.03.2022.
Отже, ФО-П Маслій М.М., як учасник зазначеної публічної закупівлі, міг і може до 05.03.2022 р. підписувати свої пропозиції удосконаленим електронним підписом, а Замовник, дискваліфікувавши підприємця, фактично обмежив конкуренцію та призвів до дискримінації підприємця усупереч вимог частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Просимо вжити заходів щодо поновлення порушених прав ФО-П Маслій М.М., як учасника закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол № 13 (1).pdf 31.12.2021 12:28
Дата подачі:
31.12.2021 12:28
Вирішення:
Роз’яснення:
1. Вимога прийнята до розгляду згідно частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: «3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
2. Пунктом 1 розділом ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовником, згідно абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлена вимога: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно тендерної документації.». При поданні своєї пропозиції, ФОП МАСЛІЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ, використав електронний підпис, за результатом перевірки якого надається інформація, що тип підпису «удосконалений».
Враховуючи роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України № 1/06-3-1587 від 16.02.2021 р., а саме «Якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим.», тобто Учасник не виконав вимоги тендерної документації.
ВИРІШЕНО:
1. Відхилити Вимогу Учасника
2. Оприлюднити роз’яснення на Вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
поновлення порушених прав
Номер:
9e96de9c910d45a9a62200d90eefedb5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-14-020496-c.b1
Назва:
поновлення порушених прав
Скарга:
Скаржуся на Замовника в особі УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, який Протоколом № 13 від 30.12.2021 дискваліфікував ФО-П Маслій Миколу Миколайовича як учасника закупівлі UA-2021-12-14-020496-c, за невиконання вимог тендерної документації, яке обгрунтовув тим, що при поданні пропозицій підприємець використав удосконалений електронний підпис, що, на думку Замовника не відповідає роз’ясненням Міністерства цифрової трансформації “1/06-3-1587 від 16.02.2021р , а саме : «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатка надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим».
Зауважую, що підписання ФО-П Маслій М.М. тендерної пропозиції удосконаленим електронним підписом базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, що повністю відповідає вимогам, затвердженим пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».
Експериментальний проєкт реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 05.03.2022.
Отже, ФО-П Маслій М.М., як учасник зазначеної публічної закупівлі, міг і може до 05.03.2022 р. підписувати свої пропозиції удосконаленим електронним підписом, а Замовник, дискваліфікувавши підприємця, фактично обмежив конкуренцію та призвів до дискримінації підприємця усупереч вимог частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Просимо вжити заходів щодо поновлення порушених прав ФО-П Маслій М.М., як учасника закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол № 13 (1).pdf 31.12.2021 12:27
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
31.12.2021 12:27