• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення. Улаштування механічного обладнання сцени культурно-просвітнього закладу «Центр Культури Святошин», просп. Перемоги, 112, Святошинського району м. Києва

Капітальний ремонт приміщення. Улаштування механічного обладнання сцени культурно-просвітнього закладу «Центр Культури Святошин», просп. Перемоги, 112, Святошинського району м. Києва

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 873 дні назад

1 499 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 600.00 UAH
Період оскарження: 27.10.2017 11:13 - 01.11.2017 12:00
Вимога
Вирішена

скасуванння рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «БК ВЕСТБУД ПЛЮС» код ЄДРПОУ 40227482 переможцем закупівель № UA-2017-10-27-000517-b «Капітальний ремонт приміщення. Улаштування механічного обладнання сцени культурно – просвітнього закладу «Центр Культури Святошин», проспект Перемоги, 112, Святошинського району м. Києва»

Номер: 34947c48b9d5405682a954e0ad3f9918
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-27-000517-b.b1
Назва: скасуванння рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «БК ВЕСТБУД ПЛЮС» код ЄДРПОУ 40227482 переможцем закупівель № UA-2017-10-27-000517-b «Капітальний ремонт приміщення. Улаштування механічного обладнання сцени культурно – просвітнього закладу «Центр Культури Святошин», проспект Перемоги, 112, Святошинського району м. Києва»
Вимога:
№ 09/11 від 09.11.17р. Голові тендерного комітету Управління будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації ВИМОГА Відповідно протоколу розкриття тендерної пропозиції та рішення Управління будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації (далі Замовник) про визначення переможця № 351 від 07.11.17р., за результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій переможцем закупівлі № UA-2017-10-27-000517-b «Капітальний ремонт приміщення. Улаштування механічного обладнання сцени культурно – просвітнього закладу «Центр Культури Святошин», проспект Перемоги, 112, Святошинського району м. Києва», було визнано товариство з обмеженою відповідальністю «БК ВЕСТБУД ПЛЮС» (далі ТОВ «БК ВЕСТБУД ПЛЮС»). Вважаємо, що зазначене рішення було прийнято Замовником з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон № 922), Наказу Міністерства економіки України № 916 від 26.07.2010р. «Про затвердження Типового положення про комітет з конкурсних торгів» (далі Наказ № 916), а також вимог тендерної документації закупівлі «UA-2017-10-27-000517-b «Капітальний ремонт приміщення. Улаштування механічного обладнання сцени культурно – просвітнього закладу «Центр Культури Святошин», проспект Перемоги, 112, Святошинського району м. Києва»» (далі – тендерна документація), та підлягає скасуванню за наступних підстав. По – перше, відповідно пункту 12 додатку № 1 «перелік скан – копій документів у форматі pdf., що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електроні торги» тендерної документації, учасниками повинна бути надана довідка про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також надати документи що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації (завірені належним чином копії штатного розпису підприємства, диплому, посвідчення, сертифікату, свідоцтва та інші документи). Пропозиція ТОВ «БК ВЕСТБУД ПЛЮС» містить довідку про наявність в штаті підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 1/13 від 26.09.17р., яка крім найменування відповідних спеціальностей не містить в собі жодної інформації щодо прізвищ ім’я та по - батькові самих працівників, які перебувають у трудових відносинах з ТОВ «БК ВЕСТБУД ПЛЮС», та які безпосередньо є в штаті ТОВ «БК ВЕСТБУД ПЛЮС». Також ця довідка жодним чином не дає можливості встановити наявність досвіду виконання працівниками ТОВ «БК ВЕСТБУД ПЛЮС» робіт, аналогічних роботам згідно технічного завдання Замовника. Більш того, цю інформацію також не можна підтвердити ані наказом № 22 від 28.12.16р. «Про внесення змін до штатного розпису» ані самим штатним розкладом ТОВ «БК ВЕСТБУД ПЛЮС» від 01.01.17р., в якому також не вказані дані самих працівників ТОВ «БК ВЕСТБУД ПЛЮС», які мають відповідний досвід виконання робіт згідно технічного завдання Замовника. Не спростовує цього надані ТОВ «БК ВЕСТБУД ПЛЮС» копії дипломів та копія кваліфікаційного сертифіката відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури інженера – проектувальника, тому що: - надані копії дипломів місять такі спеціальності як «інженер - будівельник», «спеціаліст з менеджменту в галузі будівництва», «електромеханік», «слюсар з ремонту автомобілів» та «водій автотранспортних засобів» «слюсар сільськогосподарських машин та устаткування». Але жодна з цих спеціальностей не міститься ані у штатному розкладі, ані у наказі про внесення змін до штатного розпису ТОВ «БК ВЕСТБУД ПЛЮС». - ані в штатному розкладі, ані в наказі про внесення змін до штатного розпису ТОВ «БК ВЕСТБУД ПЛЮС» не вказані дані осіб, на яких видані ці дипломи та кваліфікаційний сертифікат. Тому не можна встановити чи є ці особи взагалі працівниками ТОВ «БК ВЕСТБУД ПЛЮС»; - ані дипломи, ані кваліфікаційний сертифікат, надані ТОВ «БК ВЕСТБУД ПЛЮС» не є документами, які підтверджують наявність відповідних знань та досвіду щодо виконання робіт згідно технічного завдання Замовника, вони лише вказують на отримання відповідної кваліфікації особами, які не мають жодного відношення до ТОВ «БК ВЕСТБУД ПЛЮС». Таким чином ТОВ «БК ВЕСТБУД ПЛЮС» не надав документального підтвердження про наявність в штатному розкладі працівників відповідної кваліфікації та не підтвердив наявність необхідних знань та досвіду у таких працівників щодо виконання робіт згідно технічного завдання Замовника. По – друге, відхиляючи пропозицію ТОВ «КРІС ЕНТЕРПРАЙЗ», в числі інших підстав Замовником, у протоколі розкриття тендерної пропозиції та рішення Замовника про відхилення Кандидата № 351/2 від 07.11.17р., було зазначено, що пропозиція ТОВ «КРІС ЕНТЕРПРАЙЗ» не містить довідки про залучення субпідрядної організації. В той час приймаючи рішення про визначення ТОВ «БК ВЕСТБУД ПЛЮС» переможцем, Замовником було проігноровано те, що пропозиція ТОВ «БК ВЕСТБУД ПЛЮС» також не містить довідки про залучення субпідрядної організації. Таким чином, пропозиція ТОВ «БК ВЕСТБУД ПЛЮС» не відповідає наведеним умовам тендерної документації та також має бути відхилена. У цьому випадку не відхиливши пропозицію ТОВ «БК ВЕСТБУД ПЛЮС», Замовник порушив вимоги ч. 1 ст. 30 Закону № 922, згідно з якою Замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників процедури закупівлі, а саме – відхиливши пропозицію ТОВ «КРІС ЕНТЕРПРАЙЗ», але не відхиливши пропозицію ТОВ «БК ВЕСТБУД ПЛЮС», яка не відповідає умовам тендерної документації, Замовник порушив право ТОВ «КРІС ЕНТЕРПРАЙЗ» на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції. Зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених у ст. № Закону № 922, зокрема недискримінація учасників. Враховуючи наведену вище інформацію, права та законні інтереси ТОВ «КРІС ЕНТЕРПРАЙЗ» можуть бути захищені шляхом скасування рішення про визначення ТОВ «БК ВЕСТБУД ПЛЮС» переможцем закупівель № UA-2017-10-27-000517-b «Капітальний ремонт приміщення. Улаштування механічного обладнання сцени культурно – просвітнього закладу «Центр Культури Святошин», проспект Перемоги, 112, Святошинського району м. Києва». Відповідно п. 2 розділу 3 Наказу № 916, члени комітету зобов'язані дотримуватися вимог положення про комітет з конкурсних торгів, Закону № 922 та інших нормативно – правових актів, об'єктивно та неупереджено розглядати пропозиції конкурсних торгів (цінові та кваліфікаційні пропозиції) учасників процедур закупівель. Відповідно пункту 4 статті 28 Закону № 922, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Більш того відповідно п. 8 розділу 2 Наказу № 916, рішення комітету оформляється протоколом, який підписується усіма членами комітету, присутніми на засіданні комітету. Відповідно п. 7 розділу 2 Наказу № 916, рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів комітету. Однак рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ «КРІС ЕНТЕРПРАЙЗ», так само як і рішення про визнання ТОВ «БК ВЕСТБУД ПЛЮС» переможцем закупівель № UA-2017-10-27-000517-b, -взагалі Замовником не підписувались, та були ним завантажені тільки у форматі «word», в яких не вказані ані члени тендерного комітету, які повинні були приймати рішення ані підстави, якими вони керувались, визнаючи пропозицію ТОВ «БК ВЕСТБУД ПЛЮС» такою, що відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації, ані голова тендерного комітету, ані жодного підпису будь – кого з членів (зокрема голови комітету). Таким чином, з цих рішень (якщо їх так можна назвати) не можна встановити хто з членів комітету фактично участь у розгляді пропозиції учасників, а також приймав рішення про відхилення та/або відповідності пропозицій кваліфікаційним критеріям тендерної документації, , а також яким саме чином був здійснений розподіл голосів членів комітету, відносно розгляду пропозицій ТОВ «КРІС ЕНТЕРПРАЙЗ» та ТОВ «БК ВЕСТБУД ПЛЮС». В той час приймаючи рішення про визначення переможця, Замовником не було вказано, що пропозиція ТОВ «БК ВЕСТБУД ПЛЮС» відповідає всім вимогам та кваліфікаційним критеріям тендерної документації та Закону № 922. Таким чином, на підставі викладеного ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «БК ВЕСТБУД ПЛЮС» код ЄДРПОУ 40227482 переможцем закупівель № UA-2017-10-27-000517-b «Капітальний ремонт приміщення. Улаштування механічного обладнання сцени культурно – просвітнього закладу «Центр Культури Святошин», проспект Перемоги, 112, Святошинського району м. Києва». Директор ТОВ «КРІС ЕНТЕРПРАЙЗ» Лапенко О.В.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу/скаргу
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 09.11.2017 16:12
Підтвердження вирішення: Допорогові закупівлі регулюються Наказом Державного Підприємства "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016 року №35, дані довідки, які були відсутні в учасника-переможця при запиті замовника надані (виконані), а інший із учасників, а саме: ТОВ "КРІС ЕНТЕРПРАЙЗ" при поданні своєї пропозиції склав невірно кошторисну документацію, та ще й із завищенням розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат, що свідчить про не компетентність найманих робітників у штаті; і не відповідність технічному завданні (розцінок із збірників та обємів) поданої пропозиції.
Задовільнена: Ні