-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єктів та іншого майна ремонтно-механічного заводу відокремленого підрозділу «Атоменергомаш»
Завершена
876 818.88
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 2 600.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 2 600.00 UAH
Період оскарження:
05.10.2017 16:20 - 16.10.2017 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо невідповідності пункту 3.3. Проекту Договору (Додаток №2 до ТД) чинному законодавству України
Номер:
1e250fb614ef48508c5ce774c9e8f402
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-05-001833-c.a4
Назва:
Щодо невідповідності пункту 3.3. Проекту Договору (Додаток №2 до ТД) чинному законодавству України
Вимога:
В додатку Додаток №2 до ТД на закупівлю код ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів та іншого майна ремонтно-механічного заводу відокремленого підрозділу «Атоменергомаш») – Договір про надання послуг (проект) в п. 3.3 зазначено «Замовник здійснює оплату наданих послуг шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом двох місяців після підписання акту здавання-приймання наданих послуг».
Вважаємо, що це є дискримінаційною вимогою, яка підлягає скасуванню з наступних підстав.
Згідно ст. 116 КЗпП Заробітна плата виплачується працівникам регулярно в робочі дні у строки, встановлені колективним договором або нормативним актом роботодавця, погодженим з виборним органом первинної профспілкової організації чи іншим уповноваженим на представництво трудовим колективом органом (а в разі відсутності таких органів - представниками, обраними і уповноваженими трудовим колективом), але не рідше двох разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує шістнадцяти календарних днів, та не пізніше семи днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата.
Ненадходження коштів за Договором протягом 2 місяців, як це передбачено вказаним пунктом 3.3. Проекту Договору унеможливить роботодавцю виконати вимоги ст. 116 КЗпП, а саме здійснити виплати заробітної плати персоналу охорони.
У випадках порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникові надається право на компенсацію відповідно до Закону "Про компенсацію громадянам втрати частини доходів у зв'язку з порушенням строків їх виплати".
Закон "Про компенсацію громадянам втрати частини доходів у зв'язку з порушенням строків їх виплати" і Положення про порядок проведення компенсації громадянам втрати частини грошових доходів у зв'язку з порушенням термінів її виплати прямо поширюються тільки на підприємства, установи і організації всіх форм власності і господарювання (ст. 1 Закону; п. 1 Положення). Компенсація за затримку виплати заробітної плати виплачується незалежно від вини власника. Компенсація виплачується при затримці виплати заробітної плати на календарний місяць і більше. Тому вимога про відстрочку платежу за договором надання послуг охорони на 2 календарних місяці не відповідає чинному законодавству України. Пункт 3.3. Проекту Договору має бути приведений у відповідність чинному законодавству України. має бути приведений у відповідність до законодавства України, у зв’язку з чим необхідно внести зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.10.2017 18:04
Вирішення:
Розглянувши Вашу скаргу стосовно дискримінаційних, на Вашу думку, умов, які містяться в проекті Договору (додаток 2 ТД), повідомляємо, що вимоги, викладені в ній, не підлягають задоволенню з огляду на наступне.
Відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Згідно з п. 3 Розділу VI Тендерної документації, проект договору про закупівлю є додатком № 2 до цієї тендерної документації. Учасник торгів повинен укласти договір про закупівлю на умовах, які містяться в проекті договору. Істотні умови договору можуть змінюватися лише у випадках, передбачених ч. 4 ст. 36 Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 36 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Статтею 1 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) передбачено, що цивільним законодавством регулюються особисті немайнові та майнові відносини (цивільні відносини), засновані на юридичній рівності, вільному волевиявленні, майновій самотності їх учасників. До майнових відносин, заснованих на адміністративному або іншому владному підпорядкуванні однієї сторони другій стороні, а також до податкових, бюджетних відносин цивільне законодавство не застосовується, якщо інше не встановлено законом.
Згідно ст. 1 Господарського кодексу України (далі – ГКУ), цей Кодекс визначає основні засади господарювання в Україні і регулює відносини, що виникають у процесі організації та здійснення господарської діяльності між суб’єктами господарювання, а також між цими суб’єктами та іншими учасниками відносин у сфері господарювання.
Відповідно до ч. 1 ст. 3 ГКУ, під господарською діяльністю в цьому Кодексі розуміється діяльність суб’єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність.
Відповідно до абз. 3 ст. 4 ГКУ, не є предметом регулювання цього Кодексу трудові відносини.
Згідно ст. 94 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП України), заробітна плата – це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку власник або уповноважений ним орган виплачує працівникові за виконану ним роботу.
Трудові відносини працівників усіх підприємств незалежно від форм власності регулюються законодавством про працю (ст. 3 КЗпП України).
Отже, своєчасна виплата заробітної плати працівникам належить виключно до трудових відносин між працівником та роботодавцем, і до господарської діяльності підприємства, зокрема укладення господарських договорів за результатами процедури публічних закупівель, відношення не має, а тому підстав для внесення змін до Додатку 2 тендерної документації, які пропонуються, не вбачається.
Разом з тим, повідомляємо, що у своїй діяльності ВП «Атоменергомаш» ДП «НАЕК «Енергоатом» дотримується вимог Конституції України та норм чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Внесення змін у ТД
Номер:
0440d05cedcb445ba14966551f32da6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-05-001833-c.b3
Назва:
Внесення змін у ТД
Вимога:
Внесення змін у ТД
Просимо Вас внести наступні зміни у Тендерну Документацію
Розділ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з:
«- копією діючої ліцензії учасника або субпідрядника на надання послуг з охорони власності та громадян, завіреною керівником або іншою уповноваженою особою учасника (для юридичних осіб) або учасником – фізичною особою.»
Викласти у наступній редакції:
«- копією діючої ліцензії учасника або субпідрядника на надання послуг з охорони власності та громадян, завіреною керівником або іншою уповноваженою особою учасника (для юридичних осіб) або учасником – фізичною особою, або інший документ підтверджуючий іі наявність».
Викладення даного пункту Тендерної документації викликано тим, що відповідно до ч.11 ст.13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань) та відображається у виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, яка видається ліцензіату безоплатно, та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.»
У той же час, відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності» від 06.10.2016 р. № 1666-VIII створення Єдиного державного реєстру, який би включав інформацію про видачу суб’єктам господарської діяльності ліцензії продовжено до 1 січня 2019 року.
До 1 січня 2019 року відомості про видачу ліцензій, документів дозвільного характеру, реєстрацію (легалізацію) громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, продовжують вноситися та надаватися відповідно до Єдиного ліцензійного реєстру, Реєстру документів дозвільного характеру, Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об’єднань та Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.
Таким чином, учасник, який отримав ліцензію в 2016-2017 роках не матиме можливості надати ліцензію в паперовому вигляді, а матиме можливість лише підтвердити її видачу (наявність) наказом органу, що видав ліцензію. При цьому замовник торгів матиме можливість перевірити наявність ліцензії на сайті органу, що її видав.
Необхідно зазначити, що встановлена в Тендерній документації вимога завантаження файлів з: «- копією діючої ліцензії учасника або субпідрядника на надання послуг з охорони власності та громадян, завіреною керівником або іншою уповноваженою особою учасника (для юридичних осіб) або учасником – фізичною особою.» носить дискримінаційний характер, оскільки не дає можливості прийняти участь в процедурі закупівлі тим учасникам, які отримали ліцензію в 2016-2017 роках.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.10.2017 16:41
Вирішення:
Повідомляю Вам, що в найближчий час до тендерної документації будуть внесені зміни, які відповідатимуть на питання викладені у Вашій скарзі
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
досвід не менше 5 років
Номер:
6e13d18cff4344aa84a2af615a875fe3
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-05-001833-c.b2
Назва:
досвід не менше 5 років
Вимога:
В Додатку 6 до ТД "Технічне завдання", в пункті 1.5 вказано, що Організація – виконавець повинна мати: досвід роботи на ринку послуг з організації охорони об’єктів не менш 5 років.. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Встановивши таку вимогу про наявність досвіду охорони саме не менше 5 років, , Ви обмежили коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають саме досвіду охорони 5 років (хоча при цьому мають всю необхідну матеріально-технічну базу, працівників і т.д.) не можуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не зможуть відповідати вашому технічному завданню. Встановивши дану вимогу Ви навмисно обмежили коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. На підставі вище викладеного вимагаємо вилучити пункт про наявність досвіду охорони об’єктів не менш 5 років, залишивши просто вимогу щодо наявності досвіду надання аналогічних послуг без встановлення конкретних часових меж.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.10.2017 12:35
Вирішення:
Розглянувши Вашу скаргу стосовно дискримінаційних, на Вашу думку, вимог п. 1.5 розділу 1 технічного завдання повідомляємо наступне.
Зазначена в тендерній документації вимога щодо наявності у потенційних учасників торгів досвіду роботи на ринку послуг з організації охорони об’єктів не менше 5 років є відповідною вимогою (характеристикою) тендерної документації, яка на думку Замовника є однією з пріоритетних при проведенні даної процедури. Оскільки 5 років це достатній термін для напрацювання охоронною організацією досвіду щодо передових, сучасних та дієвих методів здійснення охорони об’єктів, незалежно від рівня їх складності. Це обумовлюється тим, що об’єкт, на якому буде здійснюватись охорона – є об’єктом, який відноситься до енергетичної галузі України, з потужним виробництвом, тому ВП «Атоменергомаш», як Замовник, має бути впевнений в тому, що Учасник має значний досвід у сфері надання вказаних послуг та вважає доцільним застосування вказаних вимог, з метою забезпечення надійної охорони об’єкту. Щодо дискримінації, то на думку Замовника вказані зазначення є безпідставними, так як на ринку послуг з охорони в Україні здійснює свою діяльність безліч організацій, які відповідають вказаним у тендерній документації критеріям.
Додатково повідомляємо, що у своїй діяльності ВП «Атоменергомаш» ДП «НАЕК «Енергоатом» дотримується вимог Конституції України та норм чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо дискримінаційної вимоги п. 1.5 розділу 1 технічного завдання
Номер:
57295baeba40481f96403d32614bca9c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-05-001833-c.b1
Назва:
щодо дискримінаційної вимоги п. 1.5 розділу 1 технічного завдання
Вимога:
Відповідно до ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Частиною 2 ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» наведено повний перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників. Вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначається межа або конкретний досвід, визначений річним стажем надання Учасником послуг, що закуповуються. Таким чином Замовник не має права вимагати від Учасника наявність досвіду роботи на ринку послуг з організації охорони об'єктів - 5 років (вимога пункту 1.5 розділу 1 технічного завдання, додатку 6 до тендерної документації). Дана вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Згідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в пункті 1.5 розділу 1 технічного завдання додатку 6 до тендерної документації порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст. 5, ч. 2 ст. 16 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з технічного завдання до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.10.2017 16:33
Вирішення:
Розглянувши Вашу скаргу стосовно дискримінаційних, на Вашу думку, вимог п. 1.5 розділу 1 технічного завдання повідомляємо наступне.
Зазначена в тендерній документації вимога щодо наявності у потенційних учасників торгів досвіду роботи на ринку послуг з організації охорони об’єктів не менше 5 років є відповідною вимогою (характеристикою) тендерної документації, яка на думку Замовника є однією з пріоритетних при проведенні даної процедури. Оскільки 5 років це достатній термін для напрацювання охоронною організацією досвіду щодо передових, сучасних та дієвих методів здійснення охорони об’єктів, незалежно від рівня їх складності. Це обумовлюється тим, що об’єкт, на якому буде здійснюватись охорона – є об’єктом, який відноситься до енергетичної галузі України, з потужним виробництвом, тому ВП «Атоменергомаш», як Замовник, має бути впевнений в тому, що Учасник має значний досвід у сфері надання вказаних послуг та вважає доцільним застосування вказаних вимог, з метою забезпечення надійної охорони об’єкту. Щодо дискримінації, то на думку Замовника вказані зазначення є безпідставними, так як на ринку послуг з охорони в Україні здійснює свою діяльність безліч організацій, які відповідають вказаним у тендерній документації критеріям.
Додатково повідомляємо, що у своїй діяльності ВП «Атоменергомаш» ДП «НАЕК «Енергоатом» дотримується вимог Конституції України та норм чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено