• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (каб. №208 – за допомогою ПЦО)

Торги відмінено

12 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60.00 UAH
Період оскарження: 14.12.2021 15:30 - 26.12.2021 00:00
Вимога
Без відповіді

Не відповідність умов закупівлі вимогам діючого законодавства

Номер: 215c0a48ef0e41aea924d9dc5be31b84
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-14-015655-c.b2
Назва: Не відповідність умов закупівлі вимогам діючого законодавства
Вимога:
Згідно з умовами закупівлі послуг з охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (каб. №208 - за допомогою ПЦО (ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги) Замовник визначив у п.5.1.8 Договору зобов'язання: здійснювати озброєну охорону в період підготовки МНСІ до транспортування та під час транспортування до визначеного місця евакуації або місця тимчасового зберігання для знищення МНСІ. Також, Додаток №2 до Договору Інструкція про порядок прийому (здачі) об'єктів та окремих приміщень під охорону, п.9, п.11 пп а), Інструкція про порядок прийому (здачі) об'єктів та окремих приміщень під охорону, розділ "сдача ТС під спостереження, п.9 - містять вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, так як перша вимога відноситься до виконання обов'язків виключно підрозділами державної служби охорони, а вимоги інструкцій містять телефон ПЦО конретної фірми охорони - Шериф-Юг (6-32-64). Що є грубим порушенням вимог ст.22 п.4 Закону України "Про публічні закупівлі". Пункт 2.2 Договору передбачає за змістом обмеження суми матеріальної відповідальності, однак конкретна гранична сума в Договорі не вказана. Також, Замовник у примітці до Договору визначив: "Умови проекту Договору про закупівлю не є остаточними та можуть бути змінені, доповнені, скориговані під час безпосереднього укладання Договору з учасником, визнаним переможцем закупівлі..." Вказана інформація суперечить розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю, п.4 - Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю, а також свідчать про порушення вимог п.4 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі". Згідно з умовами закупівлі та умовами Договору п.3.1, сума Договору визначається з ПДВ, однак Додаток №3 до Договору Протокол погодження вартості охорони майна на об'єкті Замовника передбачає вартість охорони об'єкту без ПДВ, що також свідчить про намір надання переваг конкретному учаснику закупівлі. Крім того, має місце невідповідність визначеного об'єкту охорони, а саме: адміністративної будівлі виконавчого комітету ( каб. №208) змісту тендерної документації (дивіться Порядок заповнення тендерної документації п.4.1 та п.4.3).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Скарга
Скасована

Не відповідність умов закупівлі вимогам законодавства

Номер: 265b3373878d450886911b4dd5dd303d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-14-015655-c.b1
Назва: Не відповідність умов закупівлі вимогам законодавства
Скарга:
Згідно з умовами закупівлі послуг з охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (каб. №208 - за допомогою ПЦО (ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги) Замовник визначив у п.5.1.8 Договору зобов'язання: здійснювати озброєну охорону в період підготовки МНСІ до транспортування та під час транспортування до визначеного місця евакуації або місця тимчасового зберігання для знищення МНСІ. Також, Додаток №2 до Договору Інструкція про порядок прийому (здачі) об'єктів та окремих приміщень під охорону, п.9, п.11 пп а), Інструкція про порядок прийому (здачі) об'єктів та окремих приміщень під охорону, розділ "сдача ТС під спостереження, п.9 - містять вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, так як перша вимога відноситься до виконання обов'язків виключно підрозділами державної служби охорони, а вимоги інструкцій містять телефон ПЦО конретної фірми охорони - Шериф-Юг (6-32-64). Що є грубим порушенням вимог ст.22 п.4 Закону України "Про публічні закупівлі". Пункт 2.2 Договору передбачає за змістом обмеження суми матеріальної відповідальності, однак конкретна гранична сума в Договорі не вказана. Також, Замовник у примітці до Договору визначив: "Умови проекту Договору про закупівлю не є остаточними та можуть бути змінені, доповнені, скориговані під час безпосереднього укладання Договору з учасником, визнаним переможцем закупівлі..." Вказана інформація суперечить розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю, п.4 - Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю, а також свідчать про порушення вимог п.4 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі". Згідно з умовами закупівлі та умовами Договору п.3.1, сума Договору визначається з ПДВ, однак Додаток №3 до Договору Протокол погодження вартості охорони майна на об'єкті Замовника передбачає вартість охорони об'єкту без ПДВ, що також свідчить про намір надання переваг конкретному учаснику закупівлі. Крім того, має місце невідповідність визначеного об'єкту охорони, а саме: адміністративної будівлі виконавчого комітету ( каб. №208) змісту тендерної документації (дивіться Порядок заповнення тендерної документації п.4.1 та п.4.3).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 16.12.2021 13:57
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Охорона-Комплекс-Придунав'є", Бавицький Сергій Валерійович 380484122509 office@okp.in.ua