-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони та здійснення пропускного режиму в адміністративних будівлях та на прибудинковій території )
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони та здійснення пропускного режиму в адміністративних будівлях та на прибудинковій території )
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
14.12.2021 14:14 - 12.05.2022 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Неправомірні вимоги ДКТ
Номер:
ee4b2cf60e3048198bd4747bb40c54f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-14-004791-b.b4
Назва:
Неправомірні вимоги ДКТ
Скарга:
Детально у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Документ Microsoft Word.docx 17.02.2022 09:45
- Скарга.pdf 17.02.2022 16:28
- свідоцтва 3 розряду.pdf 17.02.2022 16:28
- довідка про наявність рахунків.pdf 17.02.2022 16:28
- Інформація з кабінету платника.xlsx 17.02.2022 16:28
- скарга.docx 17.02.2022 16:28
- Наказ про прийняття на роботу.pdf 17.02.2022 16:28
- ЗМІНИ-2 до ТД.ОХОРОНА-18.02.2022.pdf 18.02.2022 16:38
- ТД.зі змінами-2-Охорона 2022.pdf 18.02.2022 16:38
- Рішення від 21.02.2022 № 3497.pdf 21.02.2022 17:23
- інформація про перенесення розгляду скарги від 14.04.2022 № 866.pdf 14.04.2022 14:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.05.2022 № 4383.pdf 04.05.2022 15:01
- Рішення від 03.05.2022 № 4383.pdf 04.05.2022 16:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.02.2022 11:18
Дата розгляду скарги:
02.03.2022 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.02.2022 17:24
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
04.05.2022 16:03
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
04.05.2022 16:03
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаційні вимоги ДКТ
Номер:
a6d230ad6ea84cfc9d2d1e6223d27a6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-14-004791-b.c3
Назва:
Дискримінаційні вимоги ДКТ
Скарга:
Детально у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Документ Microsoft Word.docx 24.12.2021 14:22
- наказ на працівників субпідрядника від 06.12.2021.pdf 25.12.2021 13:30
- Договір реагування.pdf 25.12.2021 13:30
- Довідка МВС датована вереснем.jpeg 25.12.2021 13:34
- скарга.pdf 25.12.2021 13:34
- 4961 ТП.pdf 25.12.2021 13:34
- інструкція з ОП.pdf 25.12.2021 13:34
- 5241 ТП.pdf 25.12.2021 13:34
- наказ на охоронників-сумісників Мастер-Захист.pdf 25.12.2021 13:34
- 6831ТП.pdf 25.12.2021 13:34
- Довідка МВС датована вереснем 2.jpeg 25.12.2021 13:34
- відгук РС Україна від 02.02.2021.jpg 25.12.2021 13:34
- витяг та посвідчення з охорони праці.pdf 25.12.2021 13:34
- скарга.docx 25.12.2021 13:34
- Кваліфікаційні свідоцтва охоронників.pdf 25.12.2021 13:35
- фото авто.pdf 25.12.2021 13:35
- 2. Договір з ДУ _ ТОВ_РС_Україна (ор.).pdf 25.12.2021 13:35
- рішення від 29.12.2021 № 28520.pdf 30.12.2021 09:13
- інформація про перенесення розгляду скарги від 12.01.2022 № 91.pdf 14.01.2022 12:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.01.2022 № 1385.pdf 25.01.2022 16:22
- рішення від 24.01.2022 № 1385.pdf 27.01.2022 16:12
- БТІ-Пояснення по скарзі.pdf 05.01.2022 15:00
- БТІ-Пояснення по скарзі.doc 05.01.2022 15:18
- БТІ-Пояснення по скарзі.pdf 05.05.2022 14:45
- БТІ-Пояснення по скарзі.pdf 05.05.2022 14:47
- БТІ-Пояснення по скарзі.pdf 05.05.2022 15:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.12.2021 17:21
Дата розгляду скарги:
12.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.12.2021 09:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.01.2022 16:12
Дата виконання рішення Замовником:
05.05.2022 16:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
внесені відповідні зміни до тендерної документації
Вимога
Залишено без розгляду
Прилади контролю
Номер:
fb15a01506e54bfd9f90b9578e1ea780
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-14-004791-b.a2
Назва:
Прилади контролю
Вимога:
Шановний Замовнику. В тендерній документації вказано, що Учасник повинен надати довідку у довільній формі за підписом керівника учасника або уповноваженої ним особи, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі не менш ніж 4 (чотири) персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів IMEI, 7 коротким описом технічних характеристик) та фото всіх зазначених в довідці GPS трекерів з чіткою видимістю їх кодів IMEI. Можливість моніторингу підтвердити відповідними документами. У багатьох Учасників є в наявності інші високотехнологічні прилади, які забезпечують повний контроль під час патрулювання території, має функцію тривожної кнопки та контролює, щоб охоронець не спав на посту! Будь-яке порушення – і одразу передається інформація на сервер, використовуючи GPRS. Такі прилади надають можливість миттєво відреагувати на порушення, покращити роботу охоронця у декілька разів та зменшити НС на 90%! Вимога щодо наявності у Учасника тільки GPS трекерів одразу ж обмежує можливе коло Учасників, а тому є дискримінаційною. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та включити до неї і інші альтернативні прилади контролю..
Пов'язані документи:
Учасник
- Прилади контролю 17.12.2021 17:36
Дата подачі:
17.12.2021 17:36
Вирішення:
GPS трекер це приймально-передавальний пристрій, призначений для дистанційного стеження за положенням мобільного об'єкта. Відповідно до Технічного завданням обов’язками охоронника є перевірка зачинення дверей приміщень та контроль протипожежного стану згідно графіку в т.ч. у нічний час обхід території підприємства, проведення охоронцями обходів по периметру об’єктів охорони та патрулювання внутрішньої території об’єктів з періодичністю не рідше 2-х годин та інші обов’язки.
Вимога про наявність в охоронної компанії GPS трекерів включена до складу тендерної пропозиції на підставі вище вказаних пунктів тендерної документації для можливості здійснювати перевірку охоронників на предмет виконання своїх обов’язків. Вимога про наявність персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» обумовлена також тим, що при виявленні охоронником під час обходу об’єкту порушень він має можливість шляхом натискання тривожної кнопки передати сигнал та викликати групу реагування для можливості попередження правопорушення.
Запобігаючи дискримінації між майбутніми учасниками Замовник вважає найбільш оптимальним варіантом технічного забезпечення охоронників для належного виконання своїх функціональних обов’язків саме використання GPS трекерів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.12.2021 18:33
Вимога
Залишено без розгляду
Аналогічні договори
Номер:
f1a426e041c04a17a8058a4b098c0489
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-14-004791-b.b1
Назва:
Аналогічні договори
Вимога:
Шановний Замовнику. В тендерній документації одним із кваліфікаційних критеріїв зазначено-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, укладеного не раніше 2018 року (на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає сканкопію договору щодо предмету закупівлі з усіма додатками до нього, актів наданих послуг на підтвердження повного виконання цього договору та позитивного листа-відгука від посадової(их) особи(іб) Замовника, виданого не раніше дати оголошення. Наше підприємство бажає прийняти участь в даній закупівлі та має досвід надання охоронних послуг більше десяти років. За цей період часу було укладено велику кількість договорів щодо надання охоронних послуг з різними Замовниками і жодного нарікання щодо якості послуг, строкам надання від Замовників не надходило як в 2012 так і в 2017 так і 2018 і в 2021 роках. Виходячи з вище викладеного не зрозуміло в чому різниця в аналогічних договорах 2017 та 2018 роках ? Хіба що в « Потенційного Переможця» є в наявності аналогічні договори з 2018 року. Також, не зрозуміла вимога щодо надання листів-відгуків виданих не раніше дати оголошення. Якщо Замовниками були комунальні або державні підприємства, то протягом 4 років могло змінитись керівництво, яке не знаючи Виконавця не зможе надати такі листи відгуки. Враховуючи вище викладене, вважаємо дані вимоги дискримінаційними , які унеможливлюють прийняти участь в закупівлі багатьом Учасникам, а тому вимагаємо виключити з тендерної документації дані дискримінаційні вимоги .
Пов'язані документи:
Учасник
- аналогічні договори 17.12.2021 17:27
Дата подачі:
17.12.2021 17:27
Вирішення:
Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, одним з яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Вимога щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, укладеного не раніше 2018 року (на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає сканкопію договору щодо предмету закупівлі з усіма додатками до нього, актів наданих послуг на підтвердження повного виконання цього забезпечить участь у закупівлі досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт.
Відповідність учасника зазначеній вимозі є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником. Рішення щодо включення даної вимоги до Документації є правомірним та не містить дискримінаційних вимог.
Визначення поняття "аналогічний договір" надає Замовнику впевненість у тому, що переможець процедури закупівлі належним чином виконає державне замовлення шляхом якісного та своєчасного виконання робіт із чітким дотриманням технологічних процесів, встановлених державними стандартами України.
Встановлений критерій підтвердження виконання аналогічних договорів не може бути проблемним для стабільного працюючих спеціалізованих виконавців, які відповідально прийняли рішення про участь у закупівлі.
Законодавством надано замовнику право вимагати від учасника надання всієї інформації, яка б дозволила замовнику переконатися у відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та спроможності якісно надати послуги та у встановлені строки.
Стосовно вимоги щодо відгуку, останній складається в довільній формі та має свідчити про якісні, кількісні та інші умови, за яких учасник Процедури закупівлі має позитивний досвід у виконанні взятих на себе зобов'язань.
Щодо дати видачі відгуку вважаємо за необхідне зазначити наступне.
У випадку, якщо замовник за попередніми договорами не має до виконавця робіт (надавача послуг) жодних претензій щодо якості, обсягів та строків виконання робіт (надання послуг), він надає підряднику позитивний відгук щодо виконання ним відповідних робіт за раніше укладеним договором. Відповідно, включаючи вимогу про надання учасником відгуку від замовника, який повинен бути датований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про закупівлю, замовник хоче пересвідчитись у тому, що станом на дату видачі такого відгуку, замовник не має жодних претензій до якості виконаних учасником робіт (наданих послуг). Тобто вимога про надання відгуку, датованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про закупівлю має на меті отримання замовником максимально актуальної та достовірної інформації.
Щодо реорганізації попередніх Замовників, слід зазначити, що реорганізація як спосіб припинення юридичної особи, завжди передбачає перехід майна, прав та обов’язків до інших осіб – правонаступників, які мають юридичні підстави надати відгуки стосовно робіт (послуг), які замовлялись в установах що реорганізовані, тому лист відгук має бути від юридичної особи, що виступала замовником (правонаступником) при укладанні та виконанні аналогічного договору.
Враховуючи вищевикладене, вимога стосовно листів-відгуків, не є дискримінаційною умовою.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.12.2021 18:34