-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Металопластикові вікна за адресою: провулок Нахімова 3
Металопластикові вікна за адресою: провулок Нахімова 3
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 963 робочих дні
118 567.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 604.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 604.69 UAH
Період оскарження:
14.12.2021 14:08 - 18.12.2021 14:13
Вимога
Вирішена
Щодо документації
Номер:
7d4be9fdc6b54873bc4d099ee9458f2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-14-012184-c.c2
Назва:
Щодо документації
Вимога:
Згідно п.1.17 Кваліфікаційних критеріїв. З метою уникнення розрахунку хибних обсягів робіт, огляд об’єкту Учасником, у період подання тендерних пропозицій є обов’язковим. На підтвердження чого, у складі тендерної пропозиції, Учасник надає Акт обстеження з підписом відповідальної особи Учасника. Для огляду об’єкту учаснику необхідно направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу надання робіт, при цьому не вказаний формат складання такого акту та ким він повинен підписуватись. Ця вимога суперечить нормам Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: Згідно частини першої статті 5 Закону України Про публічні закупівлі одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому оголошення про проведення закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 5 статті 14 Закону України Про публічні закупівлі). Крім того, огляд об`єкту учасника з замовником до аукціону, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду, що надає можливість Уповноваженій особі замовника зловживати правом, а саме, за власним бажанням ставити чи відмовитись проставляти письмову відмітку на актах учасників. Відповідно до частини 2 статті 3 Закону замовники здійснюють закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій (частина 1 статті 12 Закону). Крім того, факт відсутності учасника на об`єкті до аукціону, не має жодної підстави, визначеної частиною 13 статті 14 Закону, для відхилення його пропозиції. (Рішення Суду по справі № 903/432/21 від 07 вересня 2021 року, Рішення Колегії АМКУ № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021). Згідно п.4.1. ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» обстеження об’єкта (планові і позапланові) і моніторинг окремих показників його технічного стану є елементами нагляду, які визначають технічний стан об’єкта. Згідно п.4.4. цієї ж «Настанови ….» шляхом обстеження встановлюють і оцінюють технічний стан конструктивної системи об’єкта (будівельних конструкцій та основ), інженерних систем та прилеглого середовища. Згідно п.4.11. цієї ж «Настанови …» за результатами обстеження об’єкта складають науково-технічний звіт, технічний звіт або висновок (далі звіт), що визначається в технічному завдання на обстеження в залежності від його складності. Орієнтовний склад звіту наведено в Додатку А. Вимоги до складу звіту встановлюють у технічному завданні на обстеження та оцінку технічного стану об’єкта. Згідно п.6.1. цієї ж «Настанови …» Основою для проведення обстеження, як правило, є технічне завдання, в якому визначається: мета і завдання обстеження об’єкта, склад та форма подання інформації щодо результатів обстеження, необхідність оновлення паспорта об’єкта, перелік та обсяги підготовчих, основних і допоміжних робіт, нормативні документи, вимоги яких мають бути враховані, форма участі замовника в роботах обстеження, тощо. Так, огляд об’єкта входить в склад обстеження об’єкта, яке ,як правило, його виконують проектні інститути (або спеціалізовані організації). Але згідно п.4.1. оголошення про проведення спрощеної закупівлі - найменування предмету закупівлі: Капітальний ремонт по об’єкту: «Заміна вікон", а не обстеження об’єкта. Нагадуємо, що з огляду судових рішень та рішень колегії АМКУ огляд об’єкту в тендерній документації Замовника– це вимога необґрунтована та така, що суперечить вимогам Закону «Про публічні закупівлі» ( вище наведені приклади). Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути вимогу огляду об'єкту шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.12.2021 09:47
Вирішення:
Ця закупівля по іншому назививаеться. Я не бачу де в предметі закупівлі є вимога по капитальному ремонту по объекта.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо документації
Номер:
3806c6025f9940dab27a506d63a37f22
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-14-012184-c.c1
Назва:
Щодо документації
Вимога:
Згідно п.1.17 Кваліфікаційних критеріїв. З метою уникнення розрахунку хибних обсягів робіт, огляд об’єкту Учасником, у період подання тендерних пропозицій є обов’язковим. На підтвердження чого, у складі тендерної пропозиції, Учасник надає Акт обстеження з підписом відповідальної особи Учасника. Для огляду об’єкту учаснику необхідно направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу надання робіт, при цьому не вказаний формат складання такого акту та ким він повинен підписуватись. Ця вимога суперечить нормам Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: Згідно частини першої статті 5 Закону України Про публічні закупівлі одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому оголошення про проведення закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 5 статті 14 Закону України Про публічні закупівлі). Крім того, огляд об`єкту учасника з замовником до аукціону, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду, що надає можливість Уповноваженій особі замовника зловживати правом, а саме, за власним бажанням ставити чи відмовитись проставляти письмову відмітку на актах учасників. Відповідно до частини 2 статті 3 Закону замовники здійснюють закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій (частина 1 статті 12 Закону). Крім того, факт відсутності учасника на об`єкті до аукціону, не має жодної підстави, визначеної частиною 13 статті 14 Закону, для відхилення його пропозиції. (Рішення Суду по справі № 903/432/21 від 07 вересня 2021 року, Рішення Колегії АМКУ № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021). Згідно п.4.1. ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» обстеження об’єкта (планові і позапланові) і моніторинг окремих показників його технічного стану є елементами нагляду, які визначають технічний стан об’єкта. Згідно п.4.4. цієї ж «Настанови ….» шляхом обстеження встановлюють і оцінюють технічний стан конструктивної системи об’єкта (будівельних конструкцій та основ), інженерних систем та прилеглого середовища. Згідно п.4.11. цієї ж «Настанови …» за результатами обстеження об’єкта складають науково-технічний звіт, технічний звіт або висновок (далі звіт), що визначається в технічному завдання на обстеження в залежності від його складності. Орієнтовний склад звіту наведено в Додатку А. Вимоги до складу звіту встановлюють у технічному завданні на обстеження та оцінку технічного стану об’єкта. Згідно п.6.1. цієї ж «Настанови …» Основою для проведення обстеження, як правило, є технічне завдання, в якому визначається: мета і завдання обстеження об’єкта, склад та форма подання інформації щодо результатів обстеження, необхідність оновлення паспорта об’єкта, перелік та обсяги підготовчих, основних і допоміжних робіт, нормативні документи, вимоги яких мають бути враховані, форма участі замовника в роботах обстеження, тощо. Так, огляд об’єкта входить в склад обстеження об’єкта, яке ,як правило, його виконують проектні інститути (або спеціалізовані організації). Але згідно п.4.1. оголошення про проведення спрощеної закупівлі - найменування предмету закупівлі: Капітальний ремонт по об’єкту: «Заміна вікон", а не обстеження об’єкта. Крім того, згідно проекту договору (додаток 4 до тендерної документації ) замовник зобов'язаний: п.6.1.3. Своєчасно передати Підряднику проектно-кошторисну документацію в двох екземплярах в складі, передбаченому ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 Тобто проектно-кошторисна документація пройшла експертизу, має експертний висновок та затверджена замовником. Тому при розрахунку своєї пропозиції учасник не може брати до розрахунку "хибні обсяги", як наведено в п.6.8 розділу ІІІ тендерної документації, а розраховує свою пропозицію згідно технічного завдання (додаток 3 до тендерної документації) та п.1.1 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: - Розрахунок договірної ціни тендерної пропозиції та підтверджуючих розрахунків за статтями витрат відповідно до Державних стандартів України, складеної у повній відповідності технічним вимогам Замовника, вказаних в Додатку 3 тендерної документації: - Локальні кошториси; - Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; - Розрахунок загальновиробничих витрат; - Підсумкові відомості ресурсів; - Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій; - Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки). - Інформації про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам, в тому числі технічному завданню (опис предмета закупівлі), встановленим в Додатку 3 до тендерної документації. Також ще раз нагадуємо, що з огляду судових рішень та рішень колегії АМКУ огляд об’єкту в тендерній документації Замовника– це вимога необґрунтована та така, що суперечить вимогам Закону «Про публічні закупівлі» ( вище наведені приклади). Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути вимогу огляду об'єкту шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Опис причини скасування:
редагування
Дата скасування:
18.12.2021 09:45