-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо (налив) код 09130000-9 за ДК 021:2015 – «Нафта і дистиляти»
Завершена
15 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 75 000.00 UAH
Період оскарження:
14.12.2021 11:10 - 13.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога про внесення змін до договору
Номер:
10024464c7e243879e5213b8ab6a5e81
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-14-002740-a.a2
Назва:
Вимога про внесення змін до договору
Вимога:
Вимога внести зміни в додаток 4 до тендерної документациї проекту договору пункту 4.1 в наступній редакції;
4.1. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, на підставі належним чином оформлених документів, з відстрочкою платежу до 10 (десять) банківських днів з моменту поставки відповідної партії товару.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на ВИМОГУ.docx 10.01.2022 10:04
Дата подачі:
04.01.2022 09:17
Вирішення:
КП «Салтівське трамвайне депо» розглянуто Вашу вимогу, в зв’язку з чим повідомляємо наступне.
Згідно до частини першої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до статті 1057 Цивільного кодексу України передбачено умови відстрочення або розстрочення оплати товарів, робіт та послуг.
На підставі положень цієї статті, а також виходячи із фінансових можливостей підприємства, необхідності своєчасної виплати заробітної плати працівникам, оплати податків і зборів та забезпечення безперервного та якісного надання послуг з перевезення жителів та гостей міста, Замовником визначений порядок здійснення оплати у проєкті договору по закупівлі. Просимо звернути Вашу увагу на те, що однією з умов проєкту договору передбачене відстрочення платежу до 90 (дев’яносто) банківських днів з моменту поставки відповідної партії товару. Під зазначеною умовою не розуміється оплата за товар лише через 90 банківських днів. Крім того пунктом 4.2. проєкту договору передбачено, що за домовленістю сторін можлива передплата. Разом із тим, на умовах запропонованого проєкту договору по закупівлі, Замовник бере на себе зобов’язання своєчасно та в повному обсязі сплачувати за поставлений товар.
Пункт 4.1 розділу 4 в додатку 4 до тендерної документації (проект договору) складено виходячи з фінансових можливостей підприємства, яке може розрахуватися за поставлений товар у період до 90 банківських днів. Акцентуємо увагу на тому, що відстрочення платежу, встановлене з метою вибору Учасників, які зможуть здійснювати поставку на зазначених умовах.
Враховуючи викладене, вимога щодо внесення змін до тендерної документації є необґрунтованою та задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Відхилено