• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту оргтехніки, послуги із заправки картриджів, послуги з регенерації картриджів)

ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту оргтехніки, послуги із заправки картриджів, послуги з регенерації картриджів). Для потреб апарата Північно-східного офісу Держаудитслужби. Категорія замовника - орган державної влади. Місцезнаходження замовника: 61022, м. Харків, майдан Свободи 5, Держпром, 4 під'їзд, 10 поверх. Оголошення викладно українською мовою. Джерело фінансування - Державний бюджет України. Місце надання послуг: 61022, м. Харків, майдан Свободи,5, під'їзд 4, поверх 10.

Завершена

25 173.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 125.87 UAH
Період оскарження: 14.12.2021 10:41 - 20.12.2021 08:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: 639b561ba6eb47e9981bbecfa7b7eade
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-14-001362-b.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація Замовника містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті №22 ЗУ. Дискримінаційні умови, встановлені замовником у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, номер у Prozorro UA-2021-12-14-001362-b (ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту оргтехніки, послуги із заправки картриджів, послуги з регенерації картриджів) полягають у наступному: 2.1. Оригінал паспорта, виданого Учасником, що використовується для надання послуг з заправки/відновлення картриджів, із зазначенням кількості грам тонеру, що використовується, та ресурсу друку, по кожній позиції заправки/відновлення картриджів, які зазначені в технічному завданні. 2.2. Копії документів, що підтверджують наявність в учасника станції очистки картриджів (технічний паспорт виданий учаснику / діючий договір оренди станції). 2.3. Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на станцію очистки картриджів, яка використовується для очистки лазерних картриджів від залишків тонеру під час робіт пов’язаних із заправкою/відновленням картриджів, дійсного на момент розкриття пропозицій. 2.5. Гарантійний лист за підписом учасника про: - рік виготовлення запропонованих витратних матеріалів та запчастин – не раніше другого півріччя 2020р., - гарантійні обов’язки на запропоновані витратні матеріали та запчастини - не менше 12 місяців Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, номер у Prozorro UA-2021-12-14-001362-b, у 2 розділі пункти: 2.1; 2.2; 2.3; 2.5; так як вищенаведені вимоги не стосуються якості виконання послуг. Якість картриджа підтверджується зробленими після заправки та відновлення картриджа тестовими копіями сторінок, які можуть додаватися до кожного картриджу. Якість технічного обслуговування та поточного ремонту оргтехніки також підтверджується зробленими тестовими сторінками техніки. Згідно діючого законодавства не передбачено вищезазначених вимог для надання послуг заправки/відновлення картриджів та послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту оргтехніки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.