-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Послуги мобільного зв'язку для апарату управління ПрАТ "Укргідроенерго")
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
Торги не відбулися
347 200.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 472.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 472.00 UAH
Період оскарження:
14.12.2021 09:21 - 26.12.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Технічні вимоги
Номер:
fd78f3a32e50478dbc095f66c27062b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-14-001808-c.c1
Назва:
Технічні вимоги
Вимога:
Доброго дня!
Детально проаналізувавши тендерну документацію закупівлі оголошеної ПрАТ "Укргідроенерго", ідентифікатором закупівлі UA-2021-12-14-001808-c, встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Технічними вимогами до предмета закупівлі Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015, код ДК 021:2015: 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних), передбачені параметри, які, суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, а саме:
технічне завдання (Додаток №6 до тендерної документації) - його пункти суперечать Статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" пункт 1 "принцип конкурентності та прозорості здійснення публічних закупівель. В технічному завданні є дискримінаційні вимоги, які може виконати лише один з учасників на ринку мобільного звязку. А саме: вимоги до особистого кабінету самообслуговування, пункт 1.2.9 Додаток №6 та вимоги в пункті 1.2.13 Додатку №6 до тендерної документації.
Просимо технічні вимоги до сайту з самообслуговування Замовника (Управління Адміністратором Клієнта) привести у відповідність стандартних характеристик для всіх Операторів мобільного зв’язку. Задані в технічному завданні характеристики можуть бути надані як послуга не лише через один канал - WEB інтерфейс, але й через інші канали звязку). В результаті чого, у нас відсутня можливість запропонувати еквівалент даної послуги.
Просимо Внести зміни в тендерну документацію в пункт 1.2.9 Додаток №6 до тендерної документації і викласти в наступній редакції:
1.2.9. «Управління Адміністратором Клієнта, через WEB інтерфейс, в он-лайн режимі, що включає:
• Перегляд усіх О/Р підприємства з найменуванням енергосистем, та ПІБ для абонентів вторинної корпоративної мережі.
• Повна інформація за всіма номерами підприємства, не зважаючи на О/Р ( у т.ч. введення неповного номеру ) що включає:
- № абонента;
- № SIM картки;
- PUK код;
- тарифний пакет, абонплата;
- витрати абонента у реальному часі, з початку місяця;
- залишок можливості зв’язку у тарифному пакеті кожного номеру;
- перелік підключених послуг ( роумінг, міжн. зв’язок і т.п.)
• Підключення – Відключення послуг за номером у заданий час.
• Переключення ( зміна ) тарифного пакету протягом доби.
• Повний перегляд деталізації за номерами підприємства за поточний та попередній місяці ( у ел. вигляді ).
• Перегляд та завантаження рахунків по О/Р за закритими періодами до 6 міс. (у ел. вигляді).
• Можливість створення для номерів – загального та особистого рахунків.
• Підключення «ЗАБОРОНА» чи «ДОСТУП» номеру до загального рахунку понад тарифний пакет.»
Просимо Внести зміни в тендерну документацію в пункт 1.2.13 Додаток №6 до тендерної документації: 1.2.13.«Учасник має забезпечити безкоштовні дзвінки на телефони з кодами мобільної мережі оператора: (050) ХХХ-ХХ-ХХ;(099) ХХХ-ХХ-ХХ;(095) ХХХ-ХХ-ХХ; (066) ХХХ-ХХ-ХХ», та викласти в наступній редакції:
1.2.13 «Учасник має забезпечити безкоштовні та безлімітні дзвінки в мережі оператора».
Вимогу про надання послуги безлімітних дзвінків в корпоративній групі та в мережі оператора «Водафон» реалізована лише одним оператором, що зазначено на його офіційній сторінці https://www.vodafone.ua. На офіційних сторінках інших операторів відсутня можливість надання безлімітних дзвінків в корпоративній групі та в мережі оператора Водафон».
Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.12.2021 17:23
Вирішення:
по п.1.2.9. Додатку № 6 до тендерної документації:
• «Управління Адміністратором Клієнта, через WEB інтерфейс, в он-лайн режимі» повинно здійснюється з робочого місця Абонента. Дана закупівля проводиться з дотриманням принципів максимальної економії та ефективності використання коштів товариства, тому технічні вимоги п.1.2.9. (Управління Адміністратором Клієнта) залишаємо без змін.
по. п. 1.2.13. Додатку № 6 до тендерної документації:
• Вимоги до Учасника закупівлі на забезпечення безкоштовних дзвінки на телефони з кодами мобільної мережі оператора: (050) ХХХ-ХХ-ХХ;(099) ХХХ-ХХ-ХХ;(095) ХХХ-ХХ-ХХ; (066) ХХХ-ХХ-ХХ» розроблені відповідно до наявної потреби Замовника закупівлі, тому п.1.2.13. залишаємо без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.12.2021 13:51