• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

31170000-8 Трансформатори (Трансформатори струму 10 кВ (50/5 - 400/5) на виконання заходів згідно з підпунктом 2.1.1.11. пункту 2.1.1. розділу 2 Інвестиційної програми ПрАТ «Волиньобленерго» на 2022 рік)

Питома вага цінового критерію становить – 80 (вісімдесят) %

Завершена

396 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 982.50 UAH
Період оскарження: 13.12.2021 16:57 - 25.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження

Номер: fbdfe47b2ba5489eac54d8cff5f26ad6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-12-13-017870-c.c1
Назва: Оскарження
Вимога:
Приватному акціонерному товариству «Волиньобленерго» Оскарження протокольного рішення №574, №575 ТОВ «Сталев-енерго» приймало участь у закупівлі 31170000-8 Трансформатори (Трансформатори струму 10 кВ (50/5 - 400/5) на виконання заходів згідно з підпунктом 2.1.1.11. пункту 2.1.1. розділу 2 Інвестиційної програми ПрАТ «Волиньобленерго» на 2022 рік) номер у prozorro: UA-2021-12-13-017870-c Відповідно до ч. 9 ст. 29 Закону № 922 після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Пропозиція ТОВ «Сталев-енерго» є найбільш економічно вигідною, без урахування не цінових критеріїв складає: 323 310,00 грн з ПДВ. При розгляді нашої тендерної пропозиції та завантажених нами документів, було встановлено, що ТОВ «Сталев-енерго» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону №922 вимогам до учасника відповідно до законодавства. Пункт 1 Рішення №574 Пунктом 1 розділу V Документації встановлено перелік критеріїв оцінки на методика оцінки тендерних пропо-зицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. Згідно з даним пунктом Документації визначено, що пи-тома вага цінового критерію становить 80%, при цьому установлено неціновий критерій загальною вагою 20%. Документацією передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає зведену довідку в довільній формі з точними вказівками, які вказані вище, що стосуються нецінових критеріїв, а саме точний (пропонований) термін відстрочки платежу, термін поставки товару, місцезнаходження. Цитата «У складі тендерної пропозиції ТОВ «Сталев-енерго» відсутня довідка з вказівкою відповідних показни-ків обраних ним нецінових критеріїв». Оскаржуємо Пункт 1 Абзац перший частини третьої статті 22 Закону України №922 «Про Публічні Закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодав-ством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Характеристика нецінового критерію «Ефективність» Відповідно до мети Закону № 922-VIІІ, ураховуючи показники ефективності, на які Замовник з урахуванням специфіки предмету закупівлі звертає додаткову увагу, установлено неціонові критерії загальною вагою 20%. Показники для «Ефективність»: Відстрочка платежу (з дати виставлення рахунку) Обгрунтування доцільності застосування: Зручність розрахунків Підтвердження відповідності: Тендерна пропозиція. Учасник здійснює вказівку на точний період розрахунку за договором між Постачаль-ником і Покупцем, який ним пропонується. Додаткові опції: від 60 до 90 банківських днів - 0% від 90 до 120 банківських днів - 2% від 120 до 150 банківських днів - 4% від 150 до 180 банківських днів - 10% Вага критерію: 1 Термін постачання Обгрунтування доцільності застосування: Виробнича необхідність Підтвердження відповідності: Тендерна пропозиція. Учасник здійснює вказівку на період поставки товару з дня заявки Покупця за договором між Постачальником і Покупцем, який ним пропонується, протягом якого учасник зможе відвантажувати товар. Додаткові опції: до 16 робочих днів - 0% до 14 робочих днів - 2% до 12 робочих днів - 4% до 10 робочих днів - 10% Вага критерію: 10% Для використання інших критеріїв оцінки разом з ціною передбачено поняття приведеної ціни. Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується авто-матично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною форму-лою: PP = P / (1 + (F1 + F2 + ... Fn) / PV), де: PP - приведена ціна; P - ціна; F1...Fn - питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV - питома вага критерію «ціна». Учасник у складі тендерної пропозиції надає зведену довідку в довільній формі з точними вказівками, які вказані вище, що стосуються нецінових критеріїв, а саме точний (пропонований) термін відстрочки платежу, термін пос-тавки товару, місцезнаходження. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини 3 статті 10 Закону № 922-VIІІ, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з Закону. ТОВ «Сталев-енерго» шляхом електронного заповнення полів на майданчику Prozorro оприлюднило наступні критерії своєї пропозиції: Цінова пропозиція (Вага критерію 80%) – 323 310,00 грн з ПДВ. Термін постачання (Вага критерію 10%) – до 10 робочих днів. Відтермінування платежу (Вага критерію 0%) – розрахунок від 60 до 90 банківських днів. Розрахунок по формулі: 323 310 / (1 + (0,1+0)/ 0,8) = 287 386,6 грн з ПДВ. Дана приведена сума пропозиції оприлюднена на майданчику Prozorro і є нашою Публічною Офертою. З точки зору «Ефективного» використання коштів, пропозиція ТОВ «Сталев-енерго» є найбільш вигідною за критерієм ціни на 80%, за критерієм умов поставки на 10%, про що свідчить оприлюднена пропозиція на майданчику Prozorro. Вважаємо, що не надання довідки в довільній формі не є суттєвою помилкою для дискваліфікації ТОВ «Сталев-енерго». Повідомляємо, що у Уповноваженої особи з публічних закупівель ПАТ «Волиньобленерго» Мондровського Михайла була технічна можливість при розгляді нашої пропозиції надати доступ для завантаження додаткових «Кваліфікаційних документів» та «Вимогу про ус-унення не відповідностей» у строк, що не перевищує 24 години, зважаючи на економічну доцільність нашої пропозиція. Також, Повідомляємо, що Додаток 4 « Цінова пропозиція» подається тільки переможцем процедури закупівлі. Пропозиції подається переможцем у строк, що не перевищує деся-ти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Пункт 2 Рішення №574 Пунктом 11 розділу ІІІ Документації передбачено підстави установлені статтею 17 За-кону №922. Вказаним пунктом визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен заван-тажити в електронну систему закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених частиною 2 статті 17 Закону № 922 – VIII власну довідку з інфор-мацією про те, що до учасника процедури закупівлі протягом останніх 3 (трьох) років за-мовником не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків через невиконання зобов`язань за раніше укладеним договором про закупівлю, що призвело до його дострокового розірвання. Довідка надається в довільній формі. У випадку ненадання учасником документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 5,6,12 і 13 частини 1 та частини 2 статті 17 закону №922-VIII, або поданих цих документів з порушенням вимог тендерної документації, учасник буде вважатися таким, що не відповідає встановленим абзацам 1 частини 3 статті 22 Зако-ну №922– VIII вимогам до учасника відповідно до законодавства та тендерна пропозиція буде відхилена на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922 VIII. Цитата «Учасник не надав документів чи довідки, що свідчить про відсутність підстав визначених частиною 2 статті 17 Закону № 922- VIII. Оскаржуємо Пункт 2 Частина 2 статті 17 Закону України №922 «Про Публічні Закупівлі». Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі за-купівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати до-строкового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надій-ності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі за-купівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмо-влено в участі в процедурі закупівлі. Повідомляємо, що ТОВ «Сталев-енерго» учасник процедури закупівлі, не перебуває в обставинах, зазначених Частиною 2 статті 17 Закону України №922 «Про Публічні Закупівлі». Відповідно, не надання довідки в довільній формі, не є підставою для дискваліфікації ТОВ «Сталев-енерго». У випадку ненадання учасником документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 5,6,12 і 13 частини 1 та частини 2 статті 17 закону №922-VIII 5 ПУНКТ. Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кри-мінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабар-ництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановле-ному законом порядку; Учасником процедури закупівлі є юридична особа. 6 ПУНКТ. Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тен-дерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної проце-дури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), су-димість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; Данна довідка надана. 12 ПУНКТ. службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинен-ня правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; Данна довідка надана. 13 ПУНКТ. Учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо роз-строчення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених зако-нодавством країни реєстрації такого учасника. Данна довідка надана, що ТОВ «Сталев-енерго» не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Абзац перший частини третьої статті 22 Закону України №922 «Про Публічні Закупів-лі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Пункт 1 частини 1 статті 31 Закону № 922 «Про Публічні Закупівлі» 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: АБЗАЦ 1. не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установле-ним статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; АБЗАЦ 2. не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цьо-го Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; АБЗАЦ 3. зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; АБЗАЦ 4. не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вима-галося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропо-зиції; АБЗАЦ 5. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропо-зиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі за-купівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; АБЗАЦ 6. не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції про-тягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; АБЗАЦ 7. визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; Повідомляємо, що Уповноваженої особою з публічних закупівель ПАТ «Волиньобленерго» Мондровським Михайлом, було зазначено наступне: шо тендерна пропозиція буде відхиле-на на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922 VIII. Вважаємо, що Замовник повинен самостійно перевіряти інформацію стосовна не вико-нання зобов'язань за раніше укладеними договорами с Учасником торгів. Якщо у учасника торгів є особою що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Зако-ну України №922 «Про Публічні Закупівлі», то він може надати підтвердження вжиття заходів. ТОВ «Сталев-енерго» не є особовою Частини 2 статті 17 Закону України №922 «Про Публічні Закупівлі». Не надання ВЛАСНОЇ ДОВІДКИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ для застосування Абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України №922 «Про Публічні Закупівлі» та відхилення тендерної пропозиції. На підставі абзацу 5 Пункт 1 частини 1 статті 31 Закону № 922 «Про Публічні Закупів-лі» ТОВ «Сталев-енерго» має право на усунення не відповідностей, зважаючи на економі-чну доцільність нашої пропозиція. Повідомляємо, що пропозиція ТОВ «Сталев-енерго» є найбільш економічно вигіднішою, серед учасників торгів, наше підприємство має досвід виконання аналогічних договорів, про що свідчать документи у нашій пропозиції. ТОВ «Сталев-енерго» бере все зо-бов`язання зазначені Замовником у частині техніки, якості, належного виконання обов`язків зазначених у закупівлі. Наголошуємо, що предмет закупівлі, вимірювальні трансформатори струму 10кВ комерційного обліку з класом точності 0,5S повинні пройти процедуру відповідно: до Додатку 3, розділ «Процедури відповідності, Модуль В (перевірка типу)» Технічно-го регламенту, законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, Затвердже-ного постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016р. №94. За результатами перевірки уповноважений орган видає «Сертифікат перевірки ти-пу», а виробник на кожну одиницю вимірювальної техніки надає «Декларацію про відповідність». Не надання Сертифікату є порушенням законодавства України та дискримінацією учасників! Даний Сертифікат відсутній у переможця процедури закупівлі визначений Протоко-льним Рішенням №575 уповноваженою особою ПАТ «Волиньобленерго» Модровсь-ким М.М Посилаючись на частину 1 статті 5 закону України "Про Публічні Закупівлі" Закупі-влі здійснюються за такими принципами: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія, ефективність та пропорційність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників та рівне ставлення до них; • об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупів-лі/спрощеної закупівлі; • запобігання корупційним діям і зловживанням. ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ №574, № 575
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! Доводимо до Вашого відома, що вимогу від 05.01.2022 відхилено з підстав, що визначені у мотивувальній частині протокольного рішення Уповноваженої особи з публічних закупівель від 05.01.2022 № 9, що додається.
Статус вимоги: Відхилено