-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
15110000-2 – М’ясо (Лопатка свина св. морожена, філе курине св. морожене).
Завершена
126 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 260.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 260.00 UAH
Період оскарження:
13.12.2021 14:59 - 17.12.2021 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
Непогодження з кваліфікацією ПП "МЕНАДА"
Номер:
110f62e584f24eeeb91495e04cf38766
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-13-013223-c.b3
Назва:
Непогодження з кваліфікацією ПП "МЕНАДА"
Вимога:
Шановний Замовник!
Прочитавши Вашу відповідь на нашу вимогу ми хочемо зазначити наступне:
1. Ми подали вимогу щодо непогодження з кваліфікацією ПП "МЕНАДА", як переможця спрощеної закупівлі, а не на те, що Ви відхилили нашу пропозицію.
2. Зазначення того факту, що Орган оскарження АВТОМАТИЧНО без участі Замовника задовольнив вимогу на користь ПП "МЕНАДА" нахабна брехня, оскільки вимоги розглядаються саме ЗАМОВНИКАМИ, це по-перше і по-друге орган оскарження не розглядає скарги в спрощених закупівлях! Відповідно до частини 20 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Просимо Вас надати відповідь на вимогу з повною аргументацією правових підстав кваліфікації ПП "МЕНАДА" як переможця спрощеної закупівлі за предметом: 15110000-2 – М’ясо (Лопатка свина св. морожена, філе курине св. морожене), а саме:
Шановний Замовник! В пункті 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено такі основні принципи здійснення закупівель: - добросовісна конкуренція, - економія і ефективність, - відкритість та прозорість, - рівне ставлення до учасників, - об’єктивність та неупередженість визначення переможця, - не допущення корупційних дій та зловживань. Я, як Учасник вказаної закупівлі вважаю, що Ви грубо порушили ряд нормативних актів України та зокрема Закон України «Про публічні закупівлі», визначивши переможцем спрощеної закупівлі за предметом: 15110000-2 – М’ясо (Лопатка свина св. морожена, філе курине св. морожене). приватне підприємство «МЕНАДА», зокрема: Відповідно до статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі було визначено, що Учасники в складі своєї пропозиції, з метою підтвердження технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі учасники повинні надати, зокрема: - сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на учасника закупівлі; - сертифікат ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на учасника закупівлі; - сертифікат ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» виданий на учасника закупівлі; - сертифікат ISO 37001:2008 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на учасника закупівлі; - сертифікат ISO/ІЕС 17050-1:2006 «Оцінювання відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги» виданий на учасника закупівлі. Зазначаю, що до кожного сертифікату ISO затверджені вимоги, відповідно до яких сертифікація має впроваджуватись на підприємстві, наприклад сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на учасника закупівлі, ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) затверджено наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості №203 від 21.12.2015 року «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів». Відповідно до вказаного ДСТУ, а саме розділ А.9.2. «Внутрішній аудит» зазначає, що аудитори повинні бути незалежними від роботи, де це можливо, аудит якої провадять, і в усіх випадках діяти в спосіб, який забезпечує неупередженість і незалежність від конфлікту інтересів. Постає питання, як Ви можете визначати переможцем вказаної закупівлі ПП «МЕНАДА», якщо в складі своєї тендерної пропозиції учасник надає власноручно надрукований текст нібито сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на учасника закупівлі за власноручним підписом керівника підприємства, що прямо порушує принцип неупередженості та незалежності від конфлікту інтересів. Яким нормативним актом України керувалась керівник ПП «МЕНАДА», видаючи на ім’я підприємства сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на учасника закупівлі?? Відповідно до пункту 9.2.4. ДСТУ ISO 37000:2018, щоб забезпечити об’єктивність та неупередженість цих програм аудиту, організація має забезпечити, щоб ці перевірки проводили: a) незалежні виконавці або персонал, спеціально залучений(-і) чи призначений(-і) для цього процесу; або b) служба із забезпечення дотримання антикорупційних норм (за винятком випадків, коли аудиторська перевірка охоплює оцінювання самої системи управління щодо протидії корупції чи аналогічні роботи, за які відповідає ця служба); або c) співробітником іншого департаменту або підрозділу, який не охоплено визначеною сферою аудиту; або d) відповідною третьою стороною; або e) групою фахівців, що відповідають будь-якому пункту від а) до d). Організація має забезпечити, щоб аудитор не займався аудитом власної сфери діяльності. Виходячи з вищевказаного, ПП «МЕНАДА» не дотрималась вимог при оформленні сертифікату ISO 37000:2018 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та не залучила до аудиту осіб наведеного в переліку вище. Також у складі тендерної пропозиції Учасники повинні були надати копію сертифікату ISO/IEC 17050-1:2006 «Оцінювання відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги» виданий на учасника закупівлі». Однак відповідно до чинного законодавства України такого сертифіката не існує. Натомість на сьогоднішній день чинний ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 Оцінювання відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги (ISO/IEC 17050-1:2004, IDT), відповідно до якого встановлюються вимоги, які застосовують, коли особа або організація, які відповідальні за виконання встановлених вимог, (постачальник) надає декларацію про те, що продукція (охоплюючи послуги), процес, система управління, персонал або орган відповідають встановленим вимогам, розміщеним в таких нормативних документах, як стандарти, настанови, технічні умови, закони та регламенти. Відповідно до вимог вище вказаного ДСТУ, декларація постачальника про відповідність продукції (охоплюючи послуги), процесу, системи управління, персоналу або органу встановленим вимогам може бути підтверджена під відповідальність постачальника підтверджувальною документацією. Відповідно до Розділу 5 «Загальні вимоги» ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, декларація про відповідність повинна спиратися на результати відповідного виду діяльності з оцінювання відповідності (наприклад, випробування, вимірювання, аудит, інспектування або іспит), яку виконує одна або декілька: перша, друга або третя сторони. Залучені органи оцінювання відповідності повинні керуватися відповідними стандартами, настановами та іншими нормативними документами. В складі своєї тендерної пропозиції учасник - ПП «МЕНАДА» надає сертифікат ISO/IEC 17050-1:2006 «Оцінювання відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги» виданий на учасника закупівлі» за власноручним підписом керівника підприємства, постає питання як Учасник може надавати неіснуючий сертифікат у складі своєї тендерної пропозиції?! Просимо звернути увагу, що жоден з сертифікатів ISО наданий в тендерній пропозиції ПП «МЕНАДА» НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА! Крім того відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати в складі своєї тендерної пропозиції ДОКУМЕНТ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЯКОСТІ ТОВАРУ, в свою чергу ПП «МЕНАДА» надало в складі своєї пропозиції документ №581\2 від 20.12.2021 року в ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, без підтвердження якості товару. Відповідно до вимог чинного законодавства, документами, що підтверджують якість товару можуть бути: сертифікати відповідності, декларації виробника, якісне посвідчення, які видаються за результатами випробування, вимірювання. Залучені органи оцінювання відповідності повинні керуватися відповідними стандартами, настановами та іншими нормативними документами. Виходячи з вищевикладеного Замовник навмисно порушує законодавство України та принципи Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо врахувати нашу вимогу та переглянути кваліфікацію ПП «МЕНАДА», як таку, що не відповідає умовам оголошення спрощеної закупівлі та відхилити її. Якщо Замовник та Уповноважена особа Замовника – не знають, то доводимо до Вашого відома, що відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25500 грн до 51000 грн).
Ми можемо тільки здогадуватись, хто Вам підготував відповідь на нашу вимогу, однак перед тим, як публікувати відповіді рекомендуємо Вам хоча б ознайомлюватись із змістом вимоги та змістом підготовлених відповідей, оскільки надана Ваша відповідь вважається простою відпискою!
В подальшому ми залишаємо за собою право звернутися до суду за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів, оскільки відповідно до абзацу 2 частини 20 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі", рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.12.2021 12:12
Вирішення:
Дякую за вимогу! Уповноваженою особою її дуже уважно розглянуто, та за результатами розгляду повідомляємо таке.
Дійсно, уповноваженою особою була допущена технічна помилка щодо розміщення в електронній системі закупівель відповіді на Вашу попередню вимогу за № UA-2021-12-13-013223-c.b2. Дана відповідь стосувалася іншої процедури закупівлі – відкритих торгів та була розміщена тут помилково.
Однак, завдяки тому, що Ви продублювали зміст Вашої попередньої вимоги у вимозі № UA-2021-12-13-013223-c.b3, ми маємо можливість надати Вам вичерпну відповідь.
У першій частині Вашої вимоги, Ви зазначаєте, що жоден з сертифікатів ISО наданий в тендерній пропозиції ПП «МЕНАДА» НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА!
Такий висновок Ви робите на підставі того, що всі сертифікати ISO видані безпосередньо самим учасником ПП «МЕНАДА».
Однак, уповноважений орган оскарження – Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вважає по-іншому.
З означеною думкою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Ви маєте можливість ознайомитися у численних рішеннях, зокрема, але не виключно у рішенні №24474 -р/пк-пз від 28.10.2021 року.
У другій частині Вашої вимоги Ви зазначаєте, що «відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати в складі своєї тендерної пропозиції ДОКУМЕНТ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЯКОСТІ ТОВАРУ, в свою чергу ПП «МЕНАДА» надало в складі своєї пропозиції документ №581\2 від 20.12.2021 року в ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, без підтвердження якості товару.».
Так, у нашому оголошенні про проведення цієї спрощеної закупівлі була наявна вимога, що у складі пропозиції, з метою підтвердження технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі учасники повинні надати: - документ на підтвердження якості товару відповідним нормативним вимогам та вказати дані щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі.
Такий документ у складі пропозиції учасника ПП «МЕНАДА» є (Документ №581/2 від 20.12.2021 р.), і у ньому означений учасник зокрема, але не виключно «підтверджує якість товару». Означене повністю відповідає вимогам нашого оголошення, оскільки воно не містило вимог до органу, який повинен був видати цей самий документ на підтвердження якості товару відповідним нормативним вимогам. Довільна форма цього документу також не була заборонена у нашому оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Така позиція також підтверджується численними рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також і судами різних інстанцій.
Стосовно інформування нас про зміст статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, доводимо до Вашого відома, що ми повністю ознайомлені з вимогами цієї статті. Однак, як Ви правильно відмітили у Вашій вимозі, дана закупівля є спрощеною і не містить жодних «тендерних пропозицій», відповідне невідхилення яких і тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25500 грн до 51000 грн).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.01.2022 15:29
Вимога
Відхилено
Не погодження з кваліфікацією ПП "МЕНАДА", як переможця закупівлі
Номер:
1ed736fc32e9473e919c1eb119c3173f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-13-013223-c.b2
Назва:
Не погодження з кваліфікацією ПП "МЕНАДА", як переможця закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник! В пункті 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено такі основні принципи здійснення закупівель: - добросовісна конкуренція, - економія і ефективність, - відкритість та прозорість, - рівне ставлення до учасників, - об’єктивність та неупередженість визначення переможця, - не допущення корупційних дій та зловживань. Я, як Учасник вказаної закупівлі вважаю, що Ви грубо порушили ряд нормативних актів України та зокрема Закон України «Про публічні закупівлі», визначивши переможцем спрощеної закупівлі за предметом: 15110000-2 – М’ясо (Лопатка свина св. морожена, філе курине св. морожене). приватне підприємство «МЕНАДА», зокрема: Відповідно до статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі було визначено, що Учасники в складі своєї пропозиції, з метою підтвердження технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі учасники повинні надати, зокрема: - сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на учасника закупівлі; - сертифікат ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на учасника закупівлі; - сертифікат ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» виданий на учасника закупівлі; - сертифікат ISO 37001:2008 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на учасника закупівлі; - сертифікат ISO/ІЕС 17050-1:2006 «Оцінювання відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги» виданий на учасника закупівлі. Зазначаю, що до кожного сертифікату ISO затверджені вимоги, відповідно до яких сертифікація має впроваджуватись на підприємстві, наприклад сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на учасника закупівлі, ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) затверджено наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості №203 від 21.12.2015 року «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів». Відповідно до вказаного ДСТУ, а саме розділ А.9.2. «Внутрішній аудит» зазначає, що аудитори повинні бути незалежними від роботи, де це можливо, аудит якої провадять, і в усіх випадках діяти в спосіб, який забезпечує неупередженість і незалежність від конфлікту інтересів. Постає питання, як Ви можете визначати переможцем вказаної закупівлі ПП «МЕНАДА», якщо в складі своєї тендерної пропозиції учасник надає власноручно надрукований текст нібито сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на учасника закупівлі за власноручним підписом керівника підприємства, що прямо порушує принцип неупередженості та незалежності від конфлікту інтересів. Яким нормативним актом України керувалась керівник ПП «МЕНАДА», видаючи на ім’я підприємства сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий на учасника закупівлі?? Відповідно до пункту 9.2.4. ДСТУ ISO 37000:2018, щоб забезпечити об’єктивність та неупередженість цих програм аудиту, організація має забезпечити, щоб ці перевірки проводили: a) незалежні виконавці або персонал, спеціально залучений(-і) чи призначений(-і) для цього процесу; або b) служба із забезпечення дотримання антикорупційних норм (за винятком випадків, коли аудиторська перевірка охоплює оцінювання самої системи управління щодо протидії корупції чи аналогічні роботи, за які відповідає ця служба); або c) співробітником іншого департаменту або підрозділу, який не охоплено визначеною сферою аудиту; або d) відповідною третьою стороною; або e) групою фахівців, що відповідають будь-якому пункту від а) до d). Організація має забезпечити, щоб аудитор не займався аудитом власної сфери діяльності. Виходячи з вищевказаного, ПП «МЕНАДА» не дотрималась вимог при оформленні сертифікату ISO 37000:2018 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та не залучила до аудиту осіб наведеного в переліку вище. Також у складі тендерної пропозиції Учасники повинні були надати копію сертифікату ISO/IEC 17050-1:2006 «Оцінювання відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги» виданий на учасника закупівлі». Однак відповідно до чинного законодавства України такого сертифіката не існує. Натомість на сьогоднішній день чинний ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 Оцінювання відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги (ISO/IEC 17050-1:2004, IDT), відповідно до якого встановлюються вимоги, які застосовують, коли особа або організація, які відповідальні за виконання встановлених вимог, (постачальник) надає декларацію про те, що продукція (охоплюючи послуги), процес, система управління, персонал або орган відповідають встановленим вимогам, розміщеним в таких нормативних документах, як стандарти, настанови, технічні умови, закони та регламенти. Відповідно до вимог вище вказаного ДСТУ, декларація постачальника про відповідність продукції (охоплюючи послуги), процесу, системи управління, персоналу або органу встановленим вимогам може бути підтверджена під відповідальність постачальника підтверджувальною документацією. Відповідно до Розділу 5 «Загальні вимоги» ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, декларація про відповідність повинна спиратися на результати відповідного виду діяльності з оцінювання відповідності (наприклад, випробування, вимірювання, аудит, інспектування або іспит), яку виконує одна або декілька: перша, друга або третя сторони. Залучені органи оцінювання відповідності повинні керуватися відповідними стандартами, настановами та іншими нормативними документами. В складі своєї тендерної пропозиції учасник - ПП «МЕНАДА» надає сертифікат ISO/IEC 17050-1:2006 «Оцінювання відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги» виданий на учасника закупівлі» за власноручним підписом керівника підприємства, постає питання як Учасник може надавати неіснуючий сертифікат у складі своєї тендерної пропозиції?! Просимо звернути увагу, що жоден з сертифікатів ISО наданий в тендерній пропозиції ПП «МЕНАДА» НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА! Крім того відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник мав надати в складі своєї тендерної пропозиції ДОКУМЕНТ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЯКОСТІ ТОВАРУ, в свою чергу ПП «МЕНАДА» надало в складі своєї пропозиції документ №581\2 від 20.12.2021 року в ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ, без підтвердження якості товару. Відповідно до вимог чинного законодавства, документами, що підтверджують якість товару можуть бути: сертифікати відповідності, декларації виробника, якісне посвідчення, які видаються за результатами випробування, вимірювання. Залучені органи оцінювання відповідності повинні керуватися відповідними стандартами, настановами та іншими нормативними документами. Виходячи з вищевикладеного Замовник навмисно порушує законодавство України та принципи Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо врахувати нашу вимогу та переглянути кваліфікацію ПП «МЕНАДА», як таку, що не відповідає умовам оголошення спрощеної закупівлі та відхилити її. Якщо Замовник та Уповноважена особа Замовника – не знають, то доводимо до Вашого відома, що відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 25500 грн до 51000 грн).
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 31.12.2021 08:40
Дата подачі:
29.12.2021 18:16
Вирішення:
Пропозиція ФОП ЦИЗ СЕРГІЙ КОНСТЯНТИНОВИЧ була відхилина на рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Автоматично без участі Замовника орган оскарження задовільнив вимогу на користь ПП Менада.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога замовнику
Номер:
374e2e30c874406facd747333a8808ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-12-13-013223-c.b1
Назва:
Вимога замовнику
Вимога:
Керуючись статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), вимагаємо від замовника цієї закупівлі – Комунального закладу дошкільної осіти №10 «Ластівка», надати пояснення стосовно незаконного обрання переможцем спрощеної закупівлі «15110000-2 – М’ясо (Лопатка свина св. морожена, філе курине св. морожене).», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-12-13-013223-c учасника Фізична особа-підприємець ЦИЗ СЕРГІЙ КОСТЯНТИНОВИЧ.
По-перше, як йдеться із протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12 грудня 2021 року № 4, уповноважена особа Інна Липенська вирішила: «1. Визначити переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15110000-2 М’ясо, індентифікатор закупівлі UA-2021-12-13-013223-C учасника торгів - ФОП ЦИЗ СЕРГІЙ КОНСТЯНТИНОВИЧ. (далі - переможець). 2. Ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі.».
При цьому, частина 11 статті 14 Закону зобов’язує Замовника здійснити «розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною.».
Зміст протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12 грудня 2021 року № 4 яскраво свідчить про грубе порушення уповноваженою особою Інною Липенською вимог Закону, оскільки не містить жодної інформації про розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника Фізична особа-підприємець ЦИЗ СЕРГІЙ КОСТЯНТИНОВИЧ.
По-друге, якщо б уповноважена особа Інна Липенська не порушувала Закон та не ухилялася від виконання службових обов’язків і все ж таки розглянула пропозицію учасника Фізична особа-підприємець ЦИЗ СЕРГІЙ КОСТЯНТИНОВИЧ, то вочевидь з’ясувала б, що вона не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню.
Так, у складі пропозицій цього учасника не має документу на підтвердження якості товару відповідним нормативним вимогам та не вказано дані щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі. До того ж, у складі пропозиції цього учасника, зокрема відсутнє його підтвердження, що «Приймання товару за кількістю і якістю здійснюється представником Замовника!», «Неякісний товар – не приймається Замовником!» тощо.
Обґрунтованість відхилення пропозиції учасника Фізична особа-підприємець ЦИЗ СЕРГІЙ КОСТЯНТИНОВИЧ з цієї підстави підтверджується численними рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, але не виключно рішенням №5026-р/пк-пз від 15.03.2021 року (UA-2021-01-04-001051-c).
Крім того, у складі пропозиції учасника Фізична особа-підприємець ЦИЗ СЕРГІЙ КОСТЯНТИНОВИЧ, всупереч вимогам оголошення, не має сертифікату ISO/ІЕС 17050-1:2006 «Оцінювання відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги» виданого на нього. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містило вимог щодо органу, який повинен був видати означений сертифікат та не містило можливості надання учасниками закупівлі замість означеного сертифікату іншого альтернативного документу або пояснення щодо його відсутності тощо!
Обґрунтованість відхилення пропозиції учасника Фізична особа-підприємець ЦИЗ СЕРГІЙ КОСТЯНТИНОВИЧ з цієї підстави підтверджується численними рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, але не виключно рішенням №17568-р/пк-пз від 17.09.2020 року (UA-2020-07-28-001623-a).
По-третє, вважаємо за доцільне довести до відома уповноваженої особи Замовника – Інни Липенської, що згідно з статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (25500 грн – 51000 грн).
По-четверте, вимагаємо керівництву Замовника та безпосередньо уповноваженій особі Замовника – Інні Липенській, повернутися у правове поле чинного законодавства України з питань публічних закупівель та скасувати вищезазначене незаконне рішення про обрання учасника Фізична особа-підприємець ЦИЗ СЕРГІЙ КОСТЯНТИНОВИЧ переможцем у цій закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.12.2021 17:58
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
28.12.2021 20:33